Seuraat sotaa rintaman mukaan?"suurin osa kansalaisista tiedosti 2020 kesästä eteenpäin miten ylimitoitettuja koronatoimet olivat"
Valhe. Covid sekoilu aktivoitui pahiten 2021 syksystä eteenpäin ja 2022 alussa hoitoalalla muunmuassa potkittiin ihmisiä tyhjänpäälle. Lampaiden siunauksella ja sekoilulla.
Oli toki selvää jo 2020 ettei kyseessä ole niin kova juttu kuin alussa pelättiin mutta...
En mä lue valtamediaa vaan seuraan sotaa rintaman mukaan sekä sen mikä on loogista. Sä taas selvästi etsit niitä mieluisia "uutisia" mitä kyllä tuotetaan teille runsaasti. Jännä kun kaikki vanhenee kuin maito silti... noh uutta "uutista" vaan eteen.
Olen muuten kesälomalla vaikka ei kuulu tähän mitenkään, mutta varmaan saa taas jonkun triggerin vuokranantajissa.
Sit linkität kuitenkin 25% totuudella olevia videoita kyseenalaiselta tubettajalta. Poimin välillä sun kirjoittamia lauseita, googlaan ne ja se ohjaa eri uutisiin joista asiaa voi tutkia. Välillä siellä on asioita poimittu täysin irti asiayhteydestä ja otettu vain yksi lause jolla sit taistellaan täällä "toista osapuolta" vastaan.
Niin hämmentävää
-Ei uutisia lähteenä mut kuitenkin joo.
-Valtamediaa ei saa uskoa mut kuitenkin eri aiheeseen liittyen se on ok.
-Venäjä voittaa mut kuitenkaan edes itse venäläisten kielteisiä ajatuksia tähän liittyen ei saa uskoa