HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

"suurin osa kansalaisista tiedosti 2020 kesästä eteenpäin miten ylimitoitettuja koronatoimet olivat"

Valhe. Covid sekoilu aktivoitui pahiten 2021 syksystä eteenpäin ja 2022 alussa hoitoalalla muunmuassa potkittiin ihmisiä tyhjänpäälle. Lampaiden siunauksella ja sekoilulla.
Oli toki selvää jo 2020 ettei kyseessä ole niin kova juttu kuin alussa pelättiin mutta...

En mä lue valtamediaa vaan seuraan sotaa rintaman mukaan sekä sen mikä on loogista. Sä taas selvästi etsit niitä mieluisia "uutisia" mitä kyllä tuotetaan teille runsaasti. Jännä kun kaikki vanhenee kuin maito silti... noh uutta "uutista" vaan eteen.

Olen muuten kesälomalla vaikka ei kuulu tähän mitenkään, mutta varmaan saa taas jonkun triggerin vuokranantajissa.
Seuraat sotaa rintaman mukaan?
Sit linkität kuitenkin 25% totuudella olevia videoita kyseenalaiselta tubettajalta. Poimin välillä sun kirjoittamia lauseita, googlaan ne ja se ohjaa eri uutisiin joista asiaa voi tutkia. Välillä siellä on asioita poimittu täysin irti asiayhteydestä ja otettu vain yksi lause jolla sit taistellaan täällä "toista osapuolta" vastaan.

Niin hämmentävää 😄
-Ei uutisia lähteenä mut kuitenkin joo.

-Valtamediaa ei saa uskoa mut kuitenkin eri aiheeseen liittyen se on ok.

-Venäjä voittaa mut kuitenkaan edes itse venäläisten kielteisiä ajatuksia tähän liittyen ei saa uskoa
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Seuraat sotaa rintaman mukaan?
Sit linkität kuitenkin 25% totuudella olevia videoita kyseenalaiselta tubettajalta. Poimin välillä sun kirjoittamia lauseita, googlaan ne ja se ohjaa eri uutisiin joista asiaa voi tutkia. Välillä siellä on asioita poimittu täysin irti asiayhteydestä ja otettu vain yksi lause jolla sit taistellaan täällä "toista osapuolta" vastaan.

Niin hämmentävää 😄
-Ei uutisia lähteenä mut kuitenkin joo.

-Valtamediaa ei saa uskoa mut kuitenkin eri aiheeseen liittyen se on ok.

-Venäjä voittaa mut kuitenkaan edes itse venäläisten kielteisiä ajatuksia tähän liittyen ei saa uskoa
Valtamedia kertonut ryssän romahtaneen 2022 alkaen säännöllisesti.
Missä kohtaa aukeaa?

Ja taas se todellisuus. Sitä et selvästi katso vaan kierrät sitä "uutisten" tahtiin.

Miten ukraina valtaa alueensa takaisin tai edes pystyy jatkamaan sotaa tällä tahdilla?
Onko kukaan kysynyt vai naureskellaanko jollekin valitulle videolle? Oisko aika miettiä mikä on realistista?
 
Mulla on muutama venäläinen työkaveri, eikä nekään puhu sodasta juuri mitään. Tai no yksi sanoi, että on se Putin ihan hullu.

Mun puolesta trollatkoon Marko ja Roope ihan niin paljon ku jaksavat, eihän noita juuri kukaan enää usko, mutta saisivat lopettaa tuon neutraaliuden länkyttämisen.
 
Hirveä tarve projisoida kaikkea.... oikeen erakkokin vielä :D Rupeaa olemaan kaikki termit käytettynä teikäläisillä tuohon leimaamiseen "ettei sitä vaan voi ottaa todesta koska se on asia X ja X ja X jne jne."

Mutta itse aiheesta niin missä olen ollut väärässä, kun olen sanonut alusta asti ettei tässä hyvin käy ukrainalle/lännelle ELLEIVÄT ala kunnolla sotimaan ryssää vastaan?
Kun nyt 2v haukkumisen jälkeen katsoo tätäkin casea niin jännä homma miten se ryssä on vaan isommin niskan päällä kokoajan... Tän toteaminen nyt teki siis ryssän? Ehei. Tuo on denialismia minkä käsittely ei onnistu vaan sitten aletaan haukkumaan sitä ikävää pois silmistä.

Sinänsä ihan mielenkiintoista seurata tätä psykologiaa tämänkin ympärillä ja pettymyksenä voi todeta ettei laumat ole oppineet yhtään mitään covidista.
Ironista käyttää denialismin määritelmää 🤣
 
Mä olen itse huvikseen iskenyt googleen makhakin juttuja ja ei löydy osumia. Tekstit on kuitenkin yleensä täysin samalla tavalla muokattuja, isoilla otsikoilla ja rivityksineen kaikkineen. Joskus harvoin kun linkki on mukana, niin ne on johonkin never heard uutissivustoon, usein suoraan venäläiskielisille sivustoille. En jaksa uskoa että hän itse jokaista maailman omituista sivustoa käy päivittäin läpi ja vetää ne google translaten läpi, vaan kallistun enemmän että koska tekstit ei löydy googlella, niin hän on jossain suljetussa ryhmässä missä näitä linkkejä jaetaan aivan kiimassa ja pyydetään jakamaan eteenpäin.

Missään tässä ei siis ole mitään väärää (tai varsinaista yllätystä kenellekkään) mutta se että selkeästi paukutetaan tänne jotain MUIDEN valmiiksi sulle pureskeltua ja sun suuhun oksennettua propagandaa joita sitten linkkailet tänne niin... emt... Noh varmaan on kuitenkin ihan hyvä henki ja pössis niissä sun ryhmissä joissa handlerit noi "totuudet" aina tarjoaa levitettäväksi.
 
Mulla on muutama venäläinen työkaveri, eikä nekään puhu sodasta juuri mitään. Tai no yksi sanoi, että on se Putin ihan hullu.

Mun puolesta trollatkoon Marko ja Roope ihan niin paljon ku jaksavat, eihän noita juuri kukaan enää usko, mutta saisivat lopettaa tuon neutraaliuden länkyttämisen.
Mä todellakin olen oikea neutraali enkä ole kummankaan puolella. On kyllä absurdia miten tää peli menee sinunkin päässä.
"sano put-inin olevan hullu ni sit oot hyvä jätkä"

Niin saatanan yksinkertaista... Millään todellisella tai siihen pyrkivällä asialla ei ole nykyajan ihmisen päässä mitään arvoa vaan sillä miten PITÄÄ TUNTEA KUN ASIA X MAINITAAN.
Tuollainen ajattelutapa ja mentaliteetti vaarantaa kansakunnan jos/kun siihen on ajettu valtaosa ihmisistä.
 
Mä todellakin olen oikea neutraali enkä ole kummankaan puolella. On kyllä absurdia miten tää peli menee sinunkin päässä.
"sano put-inin olevan hullu ni sit oot hyvä jätkä"

Niin saatanan yksinkertaista... Millään todellisella tai siihen pyrkivällä asialla ei ole nykyajan ihmisen päässä mitään arvoa vaan sillä miten PITÄÄ TUNTEA KUN ASIA X MAINITAAN.
Tuollainen ajattelutapa ja mentaliteetti vaarantaa kansakunnan jos/kun siihen on ajettu valtaosa ihmisistä.
Miksi muuten kirjoitat aina Putinin muotoon put-in? 😄
 
Koska kirjoitan. Koska valitsen niin.

Missä olen ollut väärässä sodan kulun suhteen?
Jäbä ollu edelleen eniten oikeessa siinä että Venäjä ei pysty valtaamaan 2 vuodessa Ukrainaa 💪
 
Sinänsä ihan mielenkiintoista seurata tätä psykologiaa tämänkin ympärillä ja pettymyksenä voi todeta ettei laumat ole oppineet yhtään mitään covidista.

Milgram teki 60-luvulla mielenkiintoisia kokeita ihmisillä esim. auktoriteettiuskosta, sokeasta kuuliaisuudesta, tottelevaisuudesta ja mielenhallinnasta manipuloinnin avulla (aka propaganda), eli kun ihmisen mieleen koko ajan syötetään valhetta, niin muutaman kuukauden jälkeen, hän ei sitten enää uskokaan totuutta, vaikka sitä kuinka hänelle yritetään faktojen avulla kertoa.

Näiden kokeiden oppeja hyödynnetään nykyisin huomattavasti suuremmassa mittakaavassa, eivätkä "koe-eläimet" edes tiedä olevansa "koe-eläimiä"
Joten näiden koe-eläimien kanssa on aivan turha ruveta väittelemään, tai varsinkaan olettaa että he kykenisivät järkevään, rationaaliseen ajatteluun, päättelyyn ja keskusteluun.
 
Milgram teki 60-luvulla mielenkiintoisia kokeita ihmisillä esim. auktoriteettiuskosta, sokeasta kuuliaisuudesta, tottelevaisuudesta ja mielenhallinnasta manipuloinnin avulla (aka propaganda), eli kun ihmisen mieleen koko ajan syötetään valhetta, niin muutaman kuukauden jälkeen, hän ei sitten enää uskokaan totuutta, vaikka sitä kuinka hänelle yritetään faktojen avulla kertoa.

Näiden kokeiden oppeja hyödynnetään nykyisin huomattavasti suuremmassa mittakaavassa, eivätkä "koe-eläimet" edes tiedä olevansa "koe-eläimiä"
Joten näiden koe-eläimien kanssa on aivan turha ruveta väittelemään, tai varsinkaan olettaa että he kykenisivät järkevään, rationaaliseen ajatteluun, päättelyyn ja keskusteluun.
Kai mä olen "dreamer" kuten eräs muusikko ja toivoisin edes jonkun heräävän...
 
Jäälleen mielenkiintoista kuinka Roopeli poltti päreensä ja uhriutui työpaikkakiusaamis esimerkissä. Mutta ei kuitenkaan yllättävää, koska ryzzien aisurit tekevät näin.
 
Mä olen itse huvikseen iskenyt googleen makhakin juttuja ja ei löydy osumia. Tekstit on kuitenkin yleensä täysin samalla tavalla muokattuja, isoilla otsikoilla ja rivityksineen kaikkineen. Joskus harvoin kun linkki on mukana, niin ne on johonkin never heard uutissivustoon, usein suoraan venäläiskielisille sivustoille.

Jos linkkiä ei ole mukana, niin olen laittanut jutun alkuun tekijän nimen ja paikan mistä ko. krjoitus löytyy, eli valehtelet. Linkkejä Venäläisille sivustoille olen laittanut todella harvoin, silloinkin olen sen erikseen maininnut (toki myös Venäläiset sivustot varmasti julkaisevat uutisia samoista aiheista) jokainen voi nopeasti tarkistaa sivuhistoriastani meikäläisen laittamat linkit, jotka valtaosin on lännen valtamediaa, eli jälleen törkeä valhe vompatilta.

PS: sen sijaan että yrität säälittävästi valehdella juttujen alkuperästä, niin kannattaisi keskittyä juttujen sisältöön, vaikka siinä kommarin kupla saattaakin rikkoontua.
 
Back
Ylös Bottom