HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Mikä se sinun kanta sitten oli tuohon?

Tottakai se oli väärin, mutta se oli melkolailla odotettu seuraus. Fortumilla on Venäjällä 6 voimalaa + jotain aurinko & tuulivoimaloita. Ja kun Fortum rupesi hyvesignaloimaan, niin Venäjä otti ne väliaikaisesti haltuunsa turvatakseen oman sähkön saannin. Tuolla liikkeellä se esti sen, ettei sitä kiristetä niiden avulla. Fortum olisi voinut myös tehdä niin kuin hyvin moni länsifirma on tehnytkin, eli jatkaa siellä, niin tuota ei olisi tapahtunut.

Muutenkin melkoista kaksinaismoralismia taas leijuu ilmassa, kun miettii miten Venäjää on lyöty, pakotteet, yksityisten omaisuuksien haltuunotot maailmalla (lännessä), rahojen jäädytykset yms. Valtaosaa näistäkin toimista voidaan pitää kansainväisten lakien perusteella laittomina, rikollisena toimintana.

Suomi on ollut koko ajan ensimmäisten joukossa vaatimassa enemmän lisää sanktioita Venäjälle, onko nyt oikeasti joku niin tyhmä kuvitallakseen, ettei Venäjä millään tavalla vastaa näihin toimiin?

Sitä niittää, mitä kylvää.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulihan se sieltä, ryssä mikä ryssä.
Mikäs sä sitten olet? Naiivi tyhmä?

Hartaasti toivon että teidän takia joku muu ei joudu kuolemaan/kärsimään tulevaisuuden skenaarioissa, kun itse olette aivan pihalla mitä tapahtuu ja miten asiat tapahtuu. Asioilla on aina seuraukset ja joku niitä maksaa. Yleensä nuoret kansalaiset.

Tuntuu siltä ettei historiallisesti ne koskaan joudu maksamaan jotka ajaa niitä.
 

View: https://x.com/IAPonomarenko/status/1806938549058523247


Meanwhile in Russia.

Anti-war internet activists created a fake personality of a Russian "patriotic" poet, Gennadiy Rakitin, who posted his "war poetry" about "Russian blood & Russian soil" on social media.

And the newly discovered Z-talent became quite popular and widely shared among Russian "members of parliament," war propagandists, and Putin-bootlicking "celebrities."

But in reality, all those "Z-poems" were translations of propagandistic rhymes from Nazi Germany. Pieces that praised the Z-genius of Vladimir Putin in his war on Ukraine were originally dedicated to Adolf Hitler.

And they loved that! Nazi-era "poetry" comes naturally with what Putin's Russia has turned into.
 
Jep noinhan se on. Nämä petturithan puolusteli aikaisemmin sitä miten Venäjä teki oikein, kun otti haltuunsa Fortumin voimalat Venäjällä.

Tottakai se oli väärin, mutta se oli melkolailla odotettu seuraus. Fortumilla on Venäjällä 6 voimalaa + jotain aurinko & tuulivoimaloita. Ja kun Fortum rupesi hyvesignaloimaan, niin Venäjä otti ne väliaikaisesti haltuunsa turvatakseen oman sähkön saannin. Tuolla liikkeellä se esti sen, ettei sitä kiristetä niiden avulla. Fortum olisi voinut myös tehdä niin kuin hyvin moni länsifirma on tehnytkin, eli jatkaa siellä, niin tuota ei olisi tapahtunut.

Muutenkin melkoista kaksinaismoralismia taas leijuu ilmassa, kun miettii miten Venäjää on lyöty, pakotteet, yksityisten omaisuuksien haltuunotot maailmalla (lännessä), rahojen jäädytykset yms. Valtaosaa näistäkin toimista voidaan pitää kansainväisten lakien perusteella laittomina, rikollisena toimintana.

Suomi on ollut koko ajan ensimmäisten joukossa vaatimassa enemmän lisää sanktioita Venäjälle, onko nyt oikeasti joku niin tyhmä kuvitallakseen, ettei Venäjä millään tavalla vastaa näihin toimiin?

Sitä niittää, mitä kylvää.

Milläs tavalla minä valehtelin? Tuo sinun viestihän on Venäjän toimien puolustelua. Et mieti ollenkaan meidän etua, vaan Venäjä on ainut millä on väliä.
 
Mikäs sä sitten olet? Naiivi tyhmä?

Hartaasti toivon että teidän takia joku muu ei joudu kuolemaan/kärsimään tulevaisuuden skenaarioissa, kun itse olette aivan pihalla mitä tapahtuu ja miten asiat tapahtuu. Asioilla on aina seuraukset ja joku niitä maksaa. Yleensä nuoret kansalaiset.

Tuntuu siltä ettei historiallisesti ne koskaan joudu maksamaan jotka ajaa niitä.

Sinulla on enemmän kädet veressä, kun kannatat Venäjää, joka on syypää sotaan. Jos sinua kiinnostaisi rauha, niin kannattaisit Venäjän vetäytymistä.
 
Milläs tavalla minä valehtelin? Tuo sinun viestihän on Venäjän toimien puolustelua. Et mieti ollenkaan meidän etua, vaan Venäjä on ainut millä on väliä.

Mitä vitun puolustelua, yksinkertaisesti syy ja seuraus, sinä jeesustelet, minä en.

Kahden suurvallan kalistellessa sapeleitaan, Suomen etu ei ole mennä kummankaan puolelle, vaan pysyä puolueettomana.

Sinulla on enemmän kädet veressä, kun kannatat Venäjää, joka on syypää sotaan. Jos sinua kiinnostaisi rauha, niin kannattaisit Venäjän vetäytymistä.

USA on syypää sotaan. Sillä että mitä sinä, minä tai joku muu tavis kannattaa, ei ole vitunkarvankaan verran väliä oikeassa elämässä.
Mutta saat toki pitää mielipiteesi, en jaksa tuhlata aikaani.
 
Sinulla on enemmän kädet veressä, kun kannatat Venäjää, joka on syypää sotaan. Jos sinua kiinnostaisi rauha, niin kannattaisit Venäjän vetäytymistä.
En mä kannata venäjää ja syytön olen siihen jos ryssä on sodassa edelleen niskanpäällä ja ukraina ei voi sotaa voittaa omilla määritteillä tällä menolla.
Se on todellisuus mille et voi yhtään mitään.

Mä elän todellisuudessa ja tuo määkinä/syyttely on täysin turhaa. Ei voitolla oleva vetäydy mistään.
 
Mikäs sä sitten olet? Naiivi tyhmä?

Hartaasti toivon että teidän takia joku muu ei joudu kuolemaan/kärsimään tulevaisuuden skenaarioissa, kun itse olette aivan pihalla mitä tapahtuu ja miten asiat tapahtuu. Asioilla on aina seuraukset ja joku niitä maksaa. Yleensä nuoret kansalaiset.

Tuntuu siltä ettei historiallisesti ne koskaan joudu maksamaan jotka ajaa niitä.
Älä nyt Sasha viitsi, ihmiset nauraa tuolle kun yritätte täällä pienellä punttifoorumilla kertoa suomalaisille voimailijoille miten kuuluisi ajatella Venäjän sekoilusta ja kuinka Venäjää pitäisi pelätä ja mielistellä. Ootko varma ettet pääsisi sittenkin elävänä pois noista hommista? Alkaisit tekemään sellaisia duuneja joissa oikeasti viihdyt ja sun ei tarttis enää valehdella päivät pitkät intternetissä... 🙂👍
 
Älä nyt Sasha viitsi, ihmiset nauraa tuolle kun yritätte täällä pienellä punttifoorumilla kertoa suomalaisille voimailijoille miten kuuluisi ajatella Venäjän sekoilusta ja kuinka Venäjää pitäisi pelätä ja mielistellä. Ootko varma ettet pääsisi sittenkin elävänä pois noista hommista? Alkaisit tekemään sellaisia duuneja joissa oikeasti viihdyt ja sun ei tarttis enää valehdella päivät pitkät intternetissä... 🙂👍
Hassua miten uliset suomalaiselle voimailijalle ja haukut ryssäksi.
 
Mitä vitun puolustelua, yksinkertaisesti syy ja seuraus, sinä jeesustelet, minä en.

Kahden suurvallan kalistellessa sapeleitaan, Suomen etu ei ole mennä kummankaan puolelle, vaan pysyä puolueettomana.



USA on syypää sotaan. Sillä että mitä sinä, minä tai joku muu tavis kannattaa, ei ole vitunkarvankaan verran väliä oikeassa elämässä.
Mutta saat toki pitää mielipiteesi, en jaksa tuhlata aikaani.

Hölmöläinen kuvittelee, että tässä tilanteessa voisi olla puolueeton ja katsella sivusta kun ryssä valtaa Ukrainan ja ilmeisesti toivoa sormet ristissä ettei olla seuraavana vuorossa.. Eikö kuitenkin ole fiksumpaa yhdistyä niin kuin nyt tehdään ja antaa ryssän tuhota itsensä? Ettekö koko ajan ole puhuneet kuinka ihmiset on lampaita kun tottelee ylempiä eivätkä laita hanttiin? Ja nyt pitäis kuitenkin olla tekemättä mitään kun oma tulevaisuus on uhattuna?

Ja enempi tämä on ryssä vs Eurooppa sota johon tietenkään me emme ole joukkoja lähettäneet. Enempi kuitenkin antaneet avustuksia kuin USA. Ei tämä ensimmäisenä Amerikkaa kosketa jos Ukraina häviää vaan meitä ryssän rajanaapureita. Kyllä sinä sen älyät, mutta teet sitä mistä sinulle maksetaan..
 
Back
Ylös Bottom