HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Paljon on muualla puhuttu Ukrainalaisten taisteluhalun ja moraalin laskusta, jota todisti jo aiemmin uutisoitu asemapaikoista karkaaminen.
Joten allaoleva voi hyvinkin pitää paikkaansa. Puheet vielä tulevasta Ukrainalaisten vastahyökkäyksestä eivät ole enää vain päiväunta, vaan harhaisia todellisuudesta vieraantuneen höpinöitä.




"Kuusi Ukrainan asevoimien pataljoonaa on kieltäytynyt suorittamasta taistelutehtävää. Tämän kertoi entinen neuvonantaja Ukrainan presidentin kansliassa Aleksei Arestovich haastattelussa ukrainalaisen toimittajan Vasyl Golovanovin kanssa.

Arestovichin mukaan yksi pataljoona jäi taistelemaan, mutta kärsi raskaita tappioita. Samaan aikaan kuusi muuta vain katsoi mitä tapahtui eivätkä menneet auttamaan. Hän yhdistää tällaisen kapinan uskollisuuden menettämiseen.
"Yksi pataljoona vastusti. Hän kärsi valtavia tappioita, mutta pysyi. Pahin tapahtui: kuusi muuta pataljoonaa katsoi, kun yksi pataljoona seisoi, eivätkä tulleet avuksi tovereineen”, poliitikko sanoi.

"Ja tämä ei ole yksittäinen tilanne, tämä on vain yksi, jonka tiedän erityisesti", sanoi Zelenskyn entinen neuvonantaja.

Hän ei nimennyt tarkkaa päivämäärää pataljoonien tottelemattomuudelle, samoin kuin rintaman osaa, jossa kuvatut tapahtumat tapahtuivat.

On mahdollista, että puhumme Toretskin suunnasta, jossa Kiovan poliitikkojen mukaan venäläiset joukot tekivät taktisen läpimurron.

Volchanskin ja Chasovoy Yarin lähellä Ukrainan asevoimien pataljoonat kieltäytyvät osallistumasta taisteluihin. He suostuvat puolustamaan itseään, mutta eivät hyökkäämään, Arestovic huomautti."

 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Venäjällä täydellinen valkoisten kansanmurha, kuten Euroopassa ja jenkeissä.

Venäjää ja jenkkejä on johtanut samat miehet (viimeistään)vuodesta 1917. Orjille uskoteltu, että ne vihollisia 🤣.


View: https://x.com/Vika09006261/status/1806645798987329773



View: https://x.com/Vika09006261/status/1806321718249599152



Sic-:llä ja makhakilla on sama palkanmaksaja. 🎭

Ei jaksa ottaa kantaa kaikkiin höpöjuttuihin, mutta esim. Tataarit ja lähi-idän muslimit ovat hiukan eriasia.
 
Kyllä menee neutraalilla lujaa tunteisiin. 😂

Sinulla ja muutamalla comradellasi täällä oikeasti tunteisiin menee, näkyy siinä, että teillä on koko ajan vain tarve mennä henkilökohtaisuuksiin (ja jos välillä saa vähän takaisin, alkaa heti kauhea itku)

Te "keskustelette" valtaosin vain toisista keskustelijoita, ette itse aiheesta. Teidän puheissa myös jatkuvasti vilisee putkosta ja mitä näitä nyt oli...ettekä ollenkaan huomaa, että kuulostatte aivan samanlaisilta, ollen vain asteikon toisessa päässä.
 
Sinulla ja muutamalla comradellasi täällä oikeasti tunteisiin menee, näkyy siinä, että teillä on koko ajan vain tarve mennä henkilökohtaisuuksiin (ja jos välillä saa vähän takaisin, alkaa heti kauhea itku)

Te "keskustelette" valtaosin vain toisista keskustelijoita, ette itse aiheesta. Teidän puheissa myös jatkuvasti vilisee putkosta ja mitä näitä nyt oli...ettekä ollenkaan huomaa, että kuulostatte aivan samanlaisilta, ollen vain asteikon toisessa päässä.
Ymmärrätkö lukemaasi? Siis mähän jumalauta annoin teille tunnustusta. Olen oppinut teiltä niin paljon sodasta ja toisesta laatikosta katsomisesta.
Te tiesitte, että sota venyy. Me muut oltiin ihan varmoja, että homma on paketissa 3-4 päivässä. Muistaakseni sinä kirjoitit, ettei ryzzillä ole yhtäkään Armata lauttaa tulossa. Oikeassa olit jälleen.
Ihan sama mitä muut sanoo. Olen Roopelin ja makhakin miehiä. 🤝
 
Ei munapää. Mitä sä selität? Sä puhuit 3pv sodasta ja sen hokema on teikäläisten juttuja. Ei minun.

Kuka on antanut sodalle jonkun 3pv aikamääreen tai yleisesti kuka on sodan alussa puhunut sen kestävän ajan x?
Sä revit omasta tyhmästä päästäsi nämä jutut ja väität niiden ikäänkuin olevan minun tai "meikäläisten" väitteitä.

Mistä sä tuon 3pv revit edes? Tai että porukka tiesi kauan sota kestää jne? Mä itse seuraan sotaa ja sen kesto on sodan kesto. Mulla ei ole siinä mitään emotionaalista paskaa kuten sinulla paitsi että tämä rahareikä voisi mennä nopeasti pois eli sodan päättyminen.

Mä olen 2v tätä sanonut toistuvasti ja nytkö sä ääliö olet keksinyt päässäsi jotain muuta? Vieläkö yhdet pierut ennen katoamista? Nuuuh?
Oot kyllä oikeessa. Mun pitää ottaa vähemmän henkilökohtasesti tää homma ✌️
 
Oot kyllä oikeessa. Mun pitää ottaa vähemmän henkilökohtasesti tää homma ✌️

Ei vaan tässä taas näki miten onttoa tuo taaperruksesi on tässä aiheessa. Argumentit loppui taas seinään eikä se heittely onnistu (taaskaan)
Mikään ole kyllä vammaisempaa kuin iso ego, mutta niin vitun tyhmä peruna muuten. En mä usko että tiedät (sinäkään) tästä koko kriisistä yhtään mitään vaan olet lähinnä taistelemassa jotain käyttäjiä vastaan, koska ???????? ?? ? ??
 
Ei munapää. Mitä sä selität? Sä puhuit 3pv sodasta ja sen hokema on teikäläisten juttuja. Ei minun.

Kuka on antanut sodalle jonkun 3pv aikamääreen tai yleisesti kuka on sodan alussa puhunut sen kestävän ajan x?
Sä revit omasta tyhmästä päästäsi nämä jutut ja väität niiden ikäänkuin olevan minun tai "meikäläisten" väitteitä.

Mistä sä tuon 3pv revit edes? Tai että porukka tiesi kauan sota kestää jne? Mä itse seuraan sotaa ja sen kesto on sodan kesto. Mulla ei ole siinä mitään emotionaalista paskaa kuten sinulla paitsi että tämä rahareikä voisi mennä nopeasti pois eli sodan päättyminen.

Mä olen 2v tätä sanonut toistuvasti ja nytkö sä ääliö olet keksinyt päässäsi jotain muuta? Vieläkö yhdet pierut ennen katoamista? Nuuuh?
Haluisin vielä nopeasti palata tähän viestiin jos kaikille passaa 😄

En ymmärrä mistä olemme edes erimieltä? Mä heitin epäilyksen, että sä tiesit että Venäjällä ei riitä ja sota tulee kestämään. Sitten sä kerroit, että mä luulin että sota on nopeasti ohi 🤔 Niinhän mä just epäilinkin. Mä uskoin että Venäjä on kykenevä, missä olin väärässä, ja sä tiesit että Venäjä ryssii eikä pärjää ton paremmin. En ymmärrä missä ollaan erimieltä ja miks mua pitää haukkua?

Sen ymmärtäisin, että jos oisit 100% ryssien laskuun tekevä maanpetturi venäjäfani, oisit vihainen mulle kun puhun lempimaastasi ikävään sävyyn? Mutta eihän se niin voi olla? Ite en anakaan usko että asia on niin!

Niin mistä me ollaan erimieltä? 😄 Tiesitkö että Venäjä ei oo kykenevä nopeasti valloittamaan Ukrainaa, vai tuliko se sulle yllätyksenä? Jompi kumpi sen on pakko olla.
 
Haluisin vielä nopeasti palata tähän viestiin jos kaikille passaa 😄

En ymmärrä mistä olemme edes erimieltä? Mä heitin epäilyksen, että sä tiesit että Venäjällä ei riitä ja sota tulee kestämään. Sitten sä kerroit, että mä luulin että sota on nopeasti ohi 🤔 Niinhän mä just epäilinkin. Mä uskoin että Venäjä on kykenevä, missä olin väärässä, ja sä tiesit että Venäjä ryssii eikä pärjää ton paremmin. En ymmärrä missä ollaan erimieltä ja miks mua pitää haukkua?

Sen ymmärtäisin, että jos oisit 100% ryssien laskuun tekevä maanpetturi venäjäfani, oisit vihainen mulle kun puhun lempimaastasi ikävään sävyyn? Mutta eihän se niin voi olla? Ite en anakaan usko että asia on niin!

Niin mistä me ollaan erimieltä? 😄 Tiesitkö että Venäjä ei oo kykenevä nopeasti valloittamaan Ukrainaa, vai tuliko se sulle yllätyksenä? Jompi kumpi sen on pakko olla.
Kuka puhui 3pv jutuista?. Koitas ensin selvittää tämä itsellesi.

Mä seuraan sotaa ja todellisuus on ainoa mikä kiinnostaa ja et käsitä edes mitä tämä tarkoittaa.
Ethän sä edes tajua koko sodasta mitään joten miten sä puhut jostain kykenevyydestä tai miten sodan "kuuluisi" mennä jne jne jne.

Tää on ihan absurdi näytelmä. Jos kuvittelet että tuolla ihme väännöllä saat keskustelun loppumaan niin liity riviin missä kaltaisiasi löytyy ja ne johonkin aina katoaa kuten todettu.
Miten paskat housuissa voi olla sen kanssa, että ei ollut oikeassa tai haluaisi että asiat on erilain mutta ei kuitenkaan ole... Tommonen uliseva akkako siitä syntyy osan kohdalla? Sunkin viestit menisi vauva.fi suoraan eikä mammat edes huomaisi mitään.

Et osaa itse aiheesta kirjoittaa mitään järkevää joten mikä funktiosi on täällä? Ehkä mietit hiljaa motiivejasi ja kysyt itseltäsi "miksi en puhu aiheesta vaan kirjoittelijoista".
Vois pierunhaju hälventyä.
 
Viimeksi muokattu:
Kuka puhui 3pv jutuista?. Koitas ensin selvittää tämä itsellesi.

Mä seuraan sotaa ja todellisuus on ainoa mikä kiinnostaa ja et käsitä edes mitä tämä tarkoittaa.
Ethän sä edes tajua koko sodasta mitään joten miten sä puhut jostain kykenevyydestä tai miten sodan "kuuluisi" mennä jne jne jne.

Tää on ihan absurdi näytelmä. Jos kuvittelet että tuolla ihme väännöllä saat keskustelun loppumaan niin liity riviin missä kaltaisiasi löytyy ja ne johonkin aina katoaa kuten todettu.
Miten paskat housuissa voi olla sen kanssa, että ei ollut oikeassa tai haluaisi että asiat on erilain mutta ei kuitenkaan ole... Tommonen uliseva akkako siitä syntyy osan kohdalla? Sunkin viestit menisi vauva.fi suoraan eikä mammat edes huomaisi mitään.

Et osaa itse aiheesta kirjoittaa mitään järkevää joten mikä funktiosi on täällä? Ehkä mietit hiljaa motiivejasi ja kysyt itseltäsi "miksi en puhu aiheesta vaan kirjoittelijoista".
Vois pierunhaju hälventyä.
Siis minä ja moni muu täällä puhu 3 päivän jutusta ✌️ Jäbä ties että Venäjä ei pysty siihen. Iso hatunnosto siitä! Hyvä että tää selvis ☺️
 
Siis minä ja moni muu täällä puhu 3 päivän jutusta ✌️ Jäbä ties että Venäjä ei pysty siihen. Iso hatunnosto siitä! Hyvä että tää selvis ☺️
Sä voit edelleen kysyä itseltäsi "mikä on funktioni aiheessa, kun en aiheesta osaa keskustella, mutta spammaan jotain pierua sen sijaan".

Tää on vissiin nyt joku uusin tactics eli kun laatikon joukkue ei pärjääkään ja alkaa puupäähänkin se selviämään niin aloitetaan tämmönen touhu sitten missä näpytetään jotain ihme vääntöjä ketjuun. Säälittävää.
 
Sä voit edelleen kysyä itseltäsi "mikä on funktioni aiheessa, kun en aiheesta osaa keskustella, mutta spammaan jotain pierua sen sijaan".

Tää on vissiin nyt joku uusin tactics eli kun laatikon joukkue ei pärjääkään ja alkaa puupäähänkin se selviämään niin aloitetaan tämmönen touhu sitten missä näpytetään jotain ihme vääntöjä ketjuun. Säälittävää.
On ehkä ironisinta että sä puhut oman laatikon joukkueesta 😄 Ja kyllä, ite ainakin kannatan tässä Ukrainaa avoimesti. Näyttää siltä että jäbä kannattaa Venäjää, sen verran kiemurteluksi menny sun kirjoittelu kun ryssää kritisoidaan.

Eikä siinä, mun mielestä saa fanittaa Venäjää, vaikka ihmettelen miten helvetissä ihminen päätyy semmoseen ratkasuun Suomalaisena ihmisenä. Se mikä vähän häiritsee, on tää sun asian peittely. Ole mies ja tule ulos kaapista!

Toinen asia mikä häiritsee, on tää epälooginen asioiden käsittely. Jos mä kysyisin sulta, että olitko juhannuksena kotona vai poissa kotoa, sä et voi vastata että et kummassakaan 😄 Jos mä kysyn sulta, että tiesitkö Venäjän epäonnistuvan 3 päivän hyökkäyksessä, vai tuliko se sulle yllätyksenä, niin et sä vaan voi vastata ettei kumpikaan. Tai ymmärrän miksi kumpikaan vaihtoehto ei oo sulla hyvä tossa kysymyksen asettelussa, ja siksi et suostu vastaamaan. Mutta sen takia epäilenkin että fiilailet Venäjää koska et pysty tohon kysymykseen vastaamaan.
 
En ole kyllä tuollaista raivaria nähnyt hetkeen keskustelupalstalla. Ja siis me sanottiin, että Roopeli oli oikeassa ja me muut väärässä.
Edit. Mikä tämä Roopeli on miehiään? Ensin haukkuu lampaansi jne, kun ei olla samaa mieltä. Nyt kun myönnetään, että oikeassahan sinä olit, niin mies menettää malttinsa ihan täysin.
 
On ehkä ironisinta että sä puhut oman laatikon joukkueesta 😄 Ja kyllä, ite ainakin kannatan tässä Ukrainaa avoimesti. Näyttää siltä että jäbä kannattaa Venäjää, sen verran kiemurteluksi menny sun kirjoittelu kun ryssää kritisoidaan.

Eikä siinä, mun mielestä saa fanittaa Venäjää, vaikka ihmettelen miten helvetissä ihminen päätyy semmoseen ratkasuun Suomalaisena ihmisenä. Se mikä vähän häiritsee, on tää sun asian peittely. Ole mies ja tule ulos kaapista!

Toinen asia mikä häiritsee, on tää epälooginen asioiden käsittely. Jos mä kysyisin sulta, että olitko juhannuksena kotona vai poissa kotoa, sä et voi vastata että et kummassakaan 😄 Jos mä kysyn sulta, että tiesitkö Venäjän epäonnistuvan 3 päivän hyökkäyksessä, vai tuliko se sulle yllätyksenä, niin et sä vaan voi vastata ettei kumpikaan. Tai ymmärrän miksi kumpikaan vaihtoehto ei oo sulla hyvä tossa kysymyksen asettelussa, ja siksi et suostu vastaamaan. Mutta sen takia epäilenkin että fiilailet Venäjää koska et pysty tohon kysymykseen vastaamaan.
Sä et osaa selittää edes mistä keksit 3pv hyökkäyksen joten ei mulla ole lööpereihin mitään vastattavaa.
Sähän keksit siis päästäsi jotain ihme vääntöjä mihin kyselet sitten "vastauksia".

Mähän vastaan miten haluan ja kuten tässä hevonpaskaan en vastaa mitään. Mieti nyt oikeasti hetki mitä oikein koitat saavuttaa tässä ketjussa tällä toiminnalla. Keskustelua aiheesta et tee joten mitä sen oikein tarkoitat olevan?

edit. oikeastaan en kysy mitään. Olkoon tuo toteamus omalta kohdalta. En odota siis mitään vastausta, koska prööööt pierua ja sinä pelle sait jo liikaa "palsta-aikaa".
 
Tänä vuonna ei ole ollut tarkoitus hyökkiä vaan pitää asemat ja vahvistaa armeijaa. 2025 tykistön ammustilanne on jo reilusti parempi. Ens vuonna voidaan nähdä etenemistä. Epäilen kyllä että Krimin suuntaan saatetaan yrittää jotain jo aiemmin. Vähän sellaiset merkit nähtävissä. Miinakenttien läpi eivät varmasti lähde puskemaan ellei jokin asia muutu isosti. Sehän ei ole toiminut kummallakaan.

Nyt kun saavat iskeä ryssän puolelle ja ohjuksia enempi käytössä niin mikä idea edes lähteä hyökkimään kovilla tappiolla kun ryssää voidaan kurittaa puolustamalla ja tuhoamalla joukkokeskityksiä ja huoltoa linjojen taakse?

Kyllä niistä miinakentistä on kuitenkin mentävä läpi. Kuluttaa ryssäkin Ukrainaa koko ajan, puolustukset voidaan linnoittaa paremmin mitä enemmän aikaa kuluu, alueiden siviiliväestöä venäläistetään. Lisäksi odotellessa laitetaan luottoa asioihin jotka eivät ole omassa kädessä ja joista ennenkin hyvesignaloitu, mutta toteumat jääneet lyhyiksi. Tietty se Venäjän romahdus voi tulla ja homma aueta helpolla, mutta pieleen ovat aiemmat veikkaukset menneet. Mä näen niin että aikaa kuluu, niin asiat lähtökohtaisesti vaikeutuu, vaikka varmasti joitain parannuksiakin tulee.
 
Kyllä niistä miinakentistä on kuitenkin mentävä läpi. Kuluttaa ryssäkin Ukrainaa koko ajan, puolustukset voidaan linnoittaa paremmin mitä enemmän aikaa kuluu, alueiden siviiliväestöä venäläistetään. Lisäksi odotellessa laitetaan luottoa asioihin jotka eivät ole omassa kädessä ja joista ennenkin hyvesignaloitu, mutta toteumat jääneet lyhyiksi. Tietty se Venäjän romahdus voi tulla ja homma aueta helpolla, mutta pieleen ovat aiemmat veikkaukset menneet. Mä näen niin että aikaa kuluu, niin asiat lähtökohtaisesti vaikeutuu, vaikka varmasti joitain parannuksiakin tulee.
Ei se venäjä tästä sodasta tule romahtamaan. Päinvastoin uusi maailma sen osalta ja uudet bisnekset kuten lännelläkin liittyen itään. Tai no osaksi ainakin koska osa bisneksestä tuntuu edelleen olevan päällä silti vaikka mitä hyvesignaloidaan...
 
Back
Ylös Bottom