HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Minusta taas Halla-aho on erinomainen esiintyjä. Pysyy rauhallisesena ja pystyy yleensä aina vastaamaan kysymykseen selvästi ja rauhallisesti, just nimenomaan änkyttämättä.
Asioista voi sitte olla eri mieltä, samaa mieltä tai jotain mieltä

Rauhallisena se kyllä pysyy ja muistaa nieleskelläkkin sopivasti, punan noustessa naamalle. Mutta joka tapauksessa, ihan fiksu ukko, pidän tästedes fiksuna kaverina.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rauhallisena se kyllä pysyy ja muistaa nieleskelläkkin sopivasti, punan noustessa naamalle. Mutta joka tapauksessa, ihan fiksu ukko, pidän tästedes fiksuna kaverina.

Onko sillä joku terveydellinen juttu mikä aiheuttaa tuon nieleskelyn?
En muista että muutama vuosi takaperin olisi tuota tehnyt, ainakaan noin paljoa?
 
Mä kanssa aina tykännyt Halla-ahon tyylistä. Esiintymistaitoa niin monenlaista. Halla-ahon kohdalla ei tarvitse arvailla mitä on mistäkin asiasta mieltä ja varsinkaan ei jää epäselväksi ne perustelut. Myös keskusteluohjelmissa ei huuda päälle vaan kuuntelee mitä toinen sanoo ja vastaa niihin väitteisiin. Ja jaksaa tätä tehdä loputtomiin vaikka vastakeskustelijat eivät asiassa pysy vaan hyökkäävät vasten kaikella muulla kuin sillä juuri käsittelyssä olevalla perustelulla. Enemmän taas itse en luota tälläisiin "perinteisellä" tavalla karismaattisiin esiintyjiin. Aina tulee olo, että sillä karismalla peitetään asiaosaamisen puutetta. Kun asiat väittelee, niin ei tarvitse muulla käytöksellä kosiskella kannatusta. Saman näkee myös politiikan ulkopuolella. Esim erilaisissa akateemissa väittelyn aiheissa. Oikean asiantuntijan tunnistaa, kun käyttäytyy hillitysti, keskittyy asiaan ja perusteluihin eikä siihen että vaan solvataan erimieltä olevia ja sitä miten muut tekee jotenkin väärin. Terveysaiheissa varsinkin tämä korostuu, kun jotkut itseoppineet gurujen touhu on isolta osin muiden arvostelua sen sijaan että itse aihetta perustelisivat.
 
Mä kanssa aina tykännyt Halla-ahon tyylistä. Esiintymistaitoa niin monenlaista. Halla-ahon kohdalla ei tarvitse arvailla mitä on mistäkin asiasta mieltä ja varsinkaan ei jää epäselväksi ne perustelut. Myös keskusteluohjelmissa ei huuda päälle vaan kuuntelee mitä toinen sanoo ja vastaa niihin väitteisiin. Ja jaksaa tätä tehdä loputtomiin vaikka vastakeskustelijat eivät asiassa pysy vaan hyökkäävät vasten kaikella muulla kuin sillä juuri käsittelyssä olevalla perustelulla. Enemmän taas itse en luota tälläisiin "perinteisellä" tavalla karismaattisiin esiintyjiin. Aina tulee olo, että sillä karismalla peitetään asiaosaamisen puutetta. Kun asiat väittelee, niin ei tarvitse muulla käytöksellä kosiskella kannatusta. Saman näkee myös politiikan ulkopuolella. Esim erilaisissa akateemissa väittelyn aiheissa. Oikean asiantuntijan tunnistaa, kun käyttäytyy hillitysti, keskittyy asiaan ja perusteluihin eikä siihen että vaan solvataan erimieltä olevia ja sitä miten muut tekee jotenkin väärin. Terveysaiheissa varsinkin tämä korostuu, kun jotkut itseoppineet gurujen touhu on isolta osin muiden arvostelua sen sijaan että itse aihetta perustelisivat.

Nykyaikana tärkeintä on hyvesignalointi, media ja valtapolitiikka määräävät miten asioihin pitää suhtautua, miten pitää signaloida. Ongelma tuossa on että sitten meillä on maailma täynnä kuminaamaisia hyvesignaloijia, joilla ei ole ratkaisukeskeisyyttä. Mutta kun signaloi oikein, itse etenee politiikassa, koska on poliittisesti korrekti hyväveli.
Tähän on Suomen ja varsinkin EU:n politiikka tippunut, missä kunnon debatit ja eriävät mielipiteet? Alkaa käymään näille niin kuin Kiinassakin on käynyt. Eijole.
 
On kyllä hienoa nähdä suomalainen luutnantti johtamassa ulkomaalaisten osastoa Ukrainassa. Suurin osa noista taistelleet Afganistanissa yms. Kohta alkaa ryssiä kuolemaan! GIVE THEM HELL!!! Ja ottakaa Krimikin takaisin!
 
Sehän on ihmisestä kiinni, kyllä iso osa kalastaa ja metsästää ja elää niillä vuoden.
Mitä sä sekoilet? Vastasin viestiin jossa sanottiin; "Lapissa alkaa pian ruoka maksaan ihan helvetisti". Joo, alkaa maksamaan niin kuin muuallakin, mutta Lapissa sitä ruokaa on helpompi hommata luonnosta kuin Helsingin keskustassa.
Helpompi hommata luonnosta, joo, no, onhan Hesakin satamakaupunki, ei muuta ku merelle kalaan, mutta lapissakaan ei kyllä pelkästään sillä kukaan elä koko vuotta.

Koilliskairan omavaraisten erakkojen aika meni sata vuotta sitten.
 
Jotenkin on kyllä mielenkiinto mennyt tähän sodankin seuraamiseen nyt, vaikka alussa oli fiilis, että on todella mielenkiintoista. MITÄÄN en enään usko... kaikki valtamediankin uutisoinnit niin muutan jo päässäni samantien vähättelevämpään muotoon, tai valheeksi.

Videoita lavastetaan ja niitä samoja lavastuksia voidaan lavastaa toisen maan käyttöön tekstiä ja kontekstia muuttamalla.

Tämäkin voi olla kuvattu Prahassa tai missä vain... mutta hauska esimerkki taas kerran pelon luomisesta:

katso liitettä 239931

Nykyään on todella vaikea tietää mikä on totta ja mikä ei. Siihen kun lisätään, että tuon videon taustalla voi olla Venäjä, alkaa olla mietintä vaikeaa. Sama se video missä ruumispussit alkaa liikkumaan kun näytteliöitä niissä.
Kysymys kuulu miksi sinne pitäis laittaa näytteliöitä kun voisi laittaa vailla pari tyynyä.

Kaikkeen pitää suhtautua nykyään niin hemmetin skeptisesti.
 
Jotenkin on kyllä mielenkiinto mennyt tähän sodankin seuraamiseen nyt, vaikka alussa oli fiilis, että on todella mielenkiintoista. MITÄÄN en enään usko... kaikki valtamediankin uutisoinnit niin muutan jo päässäni samantien vähättelevämpään muotoon, tai valheeksi.

Videoita lavastetaan ja niitä samoja lavastuksia voidaan lavastaa toisen maan käyttöön tekstiä ja kontekstia muuttamalla.

Tämäkin voi olla kuvattu Prahassa tai missä vain... mutta hauska esimerkki taas kerran pelon luomisesta:

katso liitettä 239931
Samat fiilikset. Yleistilannetta koittaa katsoa aina välillä, mutta jos tuota newsfeediä tuijottaisi olisi yhtä sekaisin kuin mikasa.
Tämä informaatiosota on niin valtavan suurta tämän ympärillä. Enemmän kiinnostaa talous tähän liittyen mikä iskee kovempaa kuin mikään ryssän hyökkäysfantasia.
 
Nykyään on todella vaikea tietää mikä on totta ja mikä ei. Siihen kun lisätään, että tuon videon taustalla voi olla Venäjä, alkaa olla mietintä vaikeaa. Sama se video missä ruumispussit alkaa liikkumaan kun näytteliöitä niissä.
Kysymys kuulu miksi sinne pitäis laittaa näytteliöitä kun voisi laittaa vailla pari tyynyä.

Kaikkeen pitää suhtautua nykyään niin hemmetin skeptisesti.
Eihän mihinkään voi sokeasti luottaa, se on ihan selvä. Mut puhutaan nyt "valtamedioista" mitä puhutaan niin kyllä minä niihin uskon ennemmin kun näihin pohjois-korean tai ryssien kaltaisten maiden tiedottamiseen, missä tosiaan sananvapautta on rajoitettu jo ennen näitä nykyisiä älyväpaita medialle annettuja kieltoja ja rajoituksia.
Mitä itse olen useampaa "valtamediaa" seurannut ja vähän muualtakin niin kyllä siellä sanotaan jos asiaa ei ole pystytty vahvistamaan.
Skeptinen voi ja pitää olla kunhan siinäkin pysyy järki mukana.
 
Eihän mihinkään voi sokeasti luottaa, se on ihan selvä. Mut puhutaan nyt "valtamedioista" mitä puhutaan niin kyllä minä niihin uskon ennemmin kun näihin pohjois-korean tai ryssien kaltaisten maiden tiedottamiseen, missä tosiaan sananvapautta on rajoitettu jo ennen näitä nykyisiä älyväpaita medialle annettuja kieltoja ja rajoituksia.
Mitä itse olen useampaa "valtamediaa" seurannut ja vähän muualtakin niin kyllä siellä sanotaan jos asiaa ei ole pystytty vahvistamaan.
Skeptinen voi ja pitää olla kunhan siinäkin pysyy järki mukana.
Suomessahan on tunnetusti sanan vapaus?? Islam ongelmista nii kovasti uutisoitii,karvaranteiden rikoksista, Nsanaa saa käyttää,flunssa piikit puheet sensoroidaan tai kuitataan salaliittoina.
 
Nämä valtamediat ryssinyt noiden pakolaishommien kanssa uutisoinnin ainakin ihan totaalisesti, koittaneet maalata kuvaa hätää kärsivistä pakolaisista vaikka oikeasti oli näitä geelitukkia elintason perässä.
Toinen ollut tämä koronahomma, tavallaan tahallaan annetaan väärää kuvaa vieläkin kertomalla kuinka moni on sairaalassa koronan vuoksi vaikka oikeasti suurimmalla osalla se vain satutaan löytämään samalla.
Toinen tämä naamarihomma jonka perässä juostu mikä on milloinkin valtanarratiivi eikä vieläkään kyseenalaisteta onko niistä oikeasti hyötyä tai haittaa.

Ei siellä nyt suoraan valehdella mutta sellainen tietynlainen mielistely valtavirtaan, vähän kuin sanattomasti aikanaan neukkulasta ei saanut sanoa väärin tai Kekkosesta.
Silti toki suurin osa ihan luotettavaa tietoa.
 
Helpompi hommata luonnosta, joo, no, onhan Hesakin satamakaupunki, ei muuta ku merelle kalaan, mutta lapissakaan ei kyllä pelkästään sillä kukaan elä koko vuotta.

Koilliskairan omavaraisten erakkojen aika meni sata vuotta sitten.

Niin meni ja mistähän johtuu.. :rolleyes:
Nimen omaan moni pyytää kalaa ja lihaa koko vuodeksi ettei tarvi kaupasta ostaa. Onko ihminen muuttunut niin paljon ettei enää elä lihalla, kalalla ja vihanneksilla, epäilen. Jos ruuan hinta vaikka nelinkertaistuisi, niin kyllä mä mieluummin eläisin muualla kuin helsingin keskustassa. Tai jos sota alkaisi. Pohjoisessa ei olisi niin iso kynnys lisätä luonnosta saatavia kuin kaupungissa. Ei sinun pakko ole asiaa ymmärtää. Jätetään tähän kun ei liity aiheeseen.
 
Back
Ylös Bottom