HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Ihan varmasti vaikuttaa politiikka ja sidonnaisuudet Suomessakin, se on totta. Ainakin jossain määrin.
Tästä sodasta venäjä hävisi sen jo ennen sotaa valehtelemalla oikeastaan kaikesta.
Ja joskus myös toimittajien omat mielipiteet saattaa vaikuttaa kirjoituksiin.
Vaikka olen joutunut itsekin muuttamaan mielipidettä aina välillä niin uskon kyllä sen "valtamedian" omaavan parhaat välineet kertomaan asioista totuuden mukaisesti.
Mut varmaan olet oikeassa ettei sellasta absoluuttista totuutta olekaan.
Voihan olla, että toimittaja näkee muutaman ryssän ampuvan siviilejä etelä-ukrainassa ja siitä lähtee kiertämään juttu että kaikki murhaa siviilejä.
Se on ainakin selvää, että toinen maa hyökkää toisen maan rajojen sisäpuolelle.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Lähenee, lähenee, mutta onko Suomi tarpeeksi nopea, jäädäänkö munimaan. Vai onko tämä se myyntimiesten vanha kikka, ota nyt tarjous ei ole voimassa hetken päästä.
Mulla on sellanen kutina ettei Nato just tällä hetkellä ota sinne edes Ruotsia tai Suomea konfliktin pelossa.
 
Ottaa kyllä, ei nato anna Venäjän vaikuttaa siihen kuka saa liittyä, siihen en usko.
Joo, ihan omaa mutua vailla minkäänlaista totuuden siementä olen näistä Niinistön ja Kaikkosen Usan vierailujen jälkeisistä puheista saanut sen kuvan, että aika ei ole nyt myöskään Naton mielestä. Toivottavasti olen väärässä.
 
Joo, ihan omaa mutua vailla minkäänlaista totuuden siementä olen näistä Niinistön ja Kaikkosen Usan vierailujen jälkeisistä puheista saanut sen kuvan, että aika ei ole nyt myöskään Naton mielestä. Toivottavasti olen väärässä.

Joo se nähdään mitä tulee tapahtumaan, toivottavasti näkevät tulevaisuuteen ja tekevät ratkaisut kristalli-pallon kautta.
 

Lähenee, lähenee, mutta onko Suomi tarpeeksi nopea, jäädäänkö munimaan. Vai onko tämä se myyntimiesten vanha kikka, ota nyt tarjous ei ole voimassa hetken päästä.
Ootetaan sitä että Ukrainassa sota loppuu, sitten Pötlerin joukot suomen rajalla.
Sitte sanotaan että liian myöhäistä hakea nato jäsenyyttä.
 
Ilmeisesti aika kallis ylläpidettävä? Taitaa olla heillä ihan ominaisuus
Oli kallis, tuhansia euroja kuussa. Muotoilisin asian sillä tavalla, että sellaiset venakot, joilla on "hyvät geenit", osavaat myös ottaa tehokkaasti niistä kaiken irti. Yksi huvittava muisto entisen eukkoni hyvistä geeneistä tuli mieleen, että ensimmäisiä kertoja tavatessamme en pystynyt katsomaan häntä suoraan naamaan vaan piti valita joku kiintopiste jostain seinästä ja katsoa vähän ohi, jotten olisi ihan totaalisesti jäätynyt, hehe.

Mutta siis tämä on nyt vain yhden ihmisen biasoitunut mielipide. Ei ole tarkoitus levittää omia traumojani muille näillä stereotypioilla.
 
Oli kallis, tuhansia euroja kuussa. Muotoilisin asian sillä tavalla, että sellaiset venakot, joilla on "hyvät geenit", osavaat myös ottaa tehokkaasti niistä kaiken irti. Yksi huvittava muisto entisen eukkoni hyvistä geeneistä tuli mieleen, että ensimmäisiä kertoja tavatessamme en pystynyt katsomaan häntä suoraan naamaan vaan piti valita joku kiintopiste jostain seinästä ja katsoa vähän ohi, jotten olisi ihan totaalisesti jäätynyt, hehe.

Mutta siis tämä on nyt vain yhden ihmisen biasoitunut mielipide. Ei ole tarkoitus levittää omia traumojani muille näillä stereotypioilla.
Menee OT puolelle, mutta kävikö tuossa noiden ylläpitokulujen kanssa niin, että itse henkilöön menevien kulujen lisänä tuli myös paine pitää kalliisti ylläpidettävää autoa, asuntoa ja muuta, esim lomamatkoja? Homma niin sanotusti herkästi leviävä käsiin.
 
Menee OT puolelle, mutta kävikö tuossa noiden ylläpitokulujen kanssa niin, että itse henkilöön menevien kulujen lisänä tuli myös paine pitää kalliisti ylläpidettävää autoa, asuntoa ja muuta, esim lomamatkoja? Homma niin sanotusti herkästi leviävä käsiin.
Oikeastaan suurimmat kulut tuli merkkikamoista- ja vaatteista ym. Se oli aivan sanoinkuvaamattoman järkyttävää. Pihinä miehenä rinnasta oikein joskus puristi.
 
Onks sellasia takuita olemassakaan? Liittymiseen tarvitaan kaikkien Natomaiden suostumus ja osalla maista hyväksyminen pitää käyttää maan parlamentissa äänestyksessä.

 
Back
Ylös Bottom