Näin tankin saa katolleen:
View: https://mobile.twitter.com/DarthPutinKGB/status/1502758799861497863
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin tankin saa katolleen:
Minä olen ainakin ihan valtamediasta löytänyt juttuja missä kyseenalaistetaan naamarättien käyttö. Itse olen käyttänyt julkisilla paikoilla(kaupoissa), koska en ole nähnyt siitä olevan mitään haittaakaan.Nämä valtamediat ryssinyt noiden pakolaishommien kanssa uutisoinnin ainakin ihan totaalisesti, koittaneet maalata kuvaa hätää kärsivistä pakolaisista vaikka oikeasti oli näitä geelitukkia elintason perässä.
Toinen ollut tämä koronahomma, tavallaan tahallaan annetaan väärää kuvaa vieläkin kertomalla kuinka moni on sairaalassa koronan vuoksi vaikka oikeasti suurimmalla osalla se vain satutaan löytämään samalla.
Toinen tämä naamarihomma jonka perässä juostu mikä on milloinkin valtanarratiivi eikä vieläkään kyseenalaisteta onko niistä oikeasti hyötyä tai haittaa.
Ei siellä nyt suoraan valehdella mutta sellainen tietynlainen mielistely valtavirtaan, vähän kuin sanattomasti aikanaan neukkulasta ei saanut sanoa väärin tai Kekkosesta.
Silti toki suurin osa ihan luotettavaa tietoa.
No mun mielestä Suomessa on erinomainen sananvapaus. Nsanan käyttö liittyy varmaankin ihan yleiseen hyvään käytökseen, ei kai se enää nykyaikana kuulu normaaliin puhekieleen enää missään?Suomessahan on tunnetusti sanan vapaus?? Islam ongelmista nii kovasti uutisoitii,karvaranteiden rikoksista, Nsanaa saa käyttää,flunssa piikit puheet sensoroidaan tai kuitataan salaliittoina.
Tuolta kantilta mietittynä voi olla ihan hyväkin asia pakotteiden kannalta, että porukka alkaa lähteä pakoon muihin maihin, jos kyse on nimenomaan korkeastikoulutettujen aivovuodosta. Se saattaa tehdä pakotteista vielä tehokkaampia, jos Venäjä alkaa menettää osaajiaan. Valitettavasti entisen eukkoni tullessa Suomeen evakkoon, minkäänlaista aivovuotoa ei tapahdu vaan päinvastoin, hehe.200 000 jo lähtenyt ja vauhti kasvaaRussia faces brain drain as thousands flee abroad
Many Russians who can afford it have fled to nearby countries since Russia invaded Ukraine.www.bbc.co.uk
Älää nyt, antaa tulla vaan.Tuolta kantilta mietittynä voi olla ihan hyväkin asia pakotteiden kannalta, että porukka alkaa lähteä pakoon muihin maihin, jos kyse on nimenomaan korkeastikoulutettujen aivovuodosta. Se saattaa tehdä pakotteista vielä tehokkaampia, jos Venäjä alkaa menettää osaajiaan. Valitettavasti entisen eukkoni tullessa Suomeen evakkoon, minkäänlaista aivovuotoa ei tapahdu vaan päinvastoin, hehe.
Tuolta kantilta mietittynä voi olla ihan hyväkin asia pakotteiden kannalta, että porukka alkaa lähteä pakoon muihin maihin, jos kyse on nimenomaan korkeastikoulutettujen aivovuodosta. Se saattaa tehdä pakotteista vielä tehokkaampia, jos Venäjä alkaa menettää osaajiaan. Valitettavasti entisen eukkoni tullessa Suomeen evakkoon, minkäänlaista aivovuotoa ei tapahdu vaan päinvastoin, hehe.
Minä olen ainakin ihan valtamediasta löytänyt juttuja missä kyseenalaistetaan naamarättien käyttö. Itse olen käyttänyt julkisilla paikoilla(kaupoissa), koska en ole nähnyt siitä olevan mitään haittaakaan.
Ei kai siitä mediaa voi syyttää, että ne kirjoittaa mitä esim. THL suosittelee.
Tosi mukava neiti on. Varmista kuitenkin kaveriltasi, että budjetissa on kiinteiden kulujen lisäksi sopivasti löysää ns. muihin kuluihin.Minkäslainen neito kyseessä? Kaverin puolesta kysyn.
No minä olen tosta maskin käytöstä kyllä lukenut erilaisia versioita onko hyötyä vai ei ihan valtamedioista ja ihan jopa asiantuntijoilta. Haittaa tuskin on, se on sanottu. Koronakritiikki olis jotenkin uskottavampaa jos Suomi toimis eri tavalla kuin muut. Mut kun Suomessa on tehty niin kuin pääosassa maailmaa.Offtopic kun ei liity Ukrainaan, mutta kyllä pitää etsimällä etsiä artikkelit joissa valtamediat kyseenalaistais kasvosuojia.
Eihän sit Venäjän mediaa voi syyttää jos ne kertoo mitä Venäjän armeija kertoo?
Eikä valtamediaa siitä mitä Ukraina kertoo?
Eikö median tehtävä ole tutkia puolueettomasti asioita ja uutisoida asioista sen mukaan?
Tosi mukava neiti on. Varmista kuitenkin kaveriltasi, että budjetissa on kiinteiden kulujen lisäksi sopivasti löysää ns. muihin kuluihin.
Eihän mihinkään voi sokeasti luottaa, se on ihan selvä. Mut puhutaan nyt "valtamedioista" mitä puhutaan niin kyllä minä niihin uskon ennemmin kun näihin pohjois-korean tai ryssien kaltaisten maiden tiedottamiseen, missä tosiaan sananvapautta on rajoitettu jo ennen näitä nykyisiä älyväpaita medialle annettuja kieltoja ja rajoituksia.
Mitä itse olen useampaa "valtamediaa" seurannut ja vähän muualtakin niin kyllä siellä sanotaan jos asiaa ei ole pystytty vahvistamaan.
Skeptinen voi ja pitää olla kunhan siinäkin pysyy järki mukana.