HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä ne toiset on edelleen ylpeitä venäläisiä, just oli tää twitterissä.
1647164897641.png
 
Nämä valtamediat ryssinyt noiden pakolaishommien kanssa uutisoinnin ainakin ihan totaalisesti, koittaneet maalata kuvaa hätää kärsivistä pakolaisista vaikka oikeasti oli näitä geelitukkia elintason perässä.
Toinen ollut tämä koronahomma, tavallaan tahallaan annetaan väärää kuvaa vieläkin kertomalla kuinka moni on sairaalassa koronan vuoksi vaikka oikeasti suurimmalla osalla se vain satutaan löytämään samalla.
Toinen tämä naamarihomma jonka perässä juostu mikä on milloinkin valtanarratiivi eikä vieläkään kyseenalaisteta onko niistä oikeasti hyötyä tai haittaa.

Ei siellä nyt suoraan valehdella mutta sellainen tietynlainen mielistely valtavirtaan, vähän kuin sanattomasti aikanaan neukkulasta ei saanut sanoa väärin tai Kekkosesta.
Silti toki suurin osa ihan luotettavaa tietoa.
Minä olen ainakin ihan valtamediasta löytänyt juttuja missä kyseenalaistetaan naamarättien käyttö. Itse olen käyttänyt julkisilla paikoilla(kaupoissa), koska en ole nähnyt siitä olevan mitään haittaakaan.
Ei kai siitä mediaa voi syyttää, että ne kirjoittaa mitä esim. THL suosittelee.
 
Viimeksi muokattu:
Suomessahan on tunnetusti sanan vapaus?? Islam ongelmista nii kovasti uutisoitii,karvaranteiden rikoksista, Nsanaa saa käyttää,flunssa piikit puheet sensoroidaan tai kuitataan salaliittoina.
No mun mielestä Suomessa on erinomainen sananvapaus. Nsanan käyttö liittyy varmaankin ihan yleiseen hyvään käytökseen, ei kai se enää nykyaikana kuulu normaaliin puhekieleen enää missään?
En tiedä mitä Islam tai karvaranne ongelmia tarkoitat ja onko ne sama asia, mutta onhan niitä rikostilastoja löytynyt ja ongelmista kerrottu ihan valtamediassakin. Esim. Aikasemmin raiskauksista ja nyt näistä katujengeistä. Nykysin löytää rikoksen tekijöiden nimiä tuomioiden yhteydessä ihan hyvin.
Mikä media on sensuroinut flunssapiikkipuheita? Tästä en ole tietoinen.
 
200 000 jo lähtenyt ja vauhti kasvaa
Tuolta kantilta mietittynä voi olla ihan hyväkin asia pakotteiden kannalta, että porukka alkaa lähteä pakoon muihin maihin, jos kyse on nimenomaan korkeastikoulutettujen aivovuodosta. Se saattaa tehdä pakotteista vielä tehokkaampia, jos Venäjä alkaa menettää osaajiaan. Valitettavasti entisen eukkoni tullessa Suomeen evakkoon, minkäänlaista aivovuotoa ei tapahdu vaan päinvastoin, hehe.
 
Martti j Karin youtube luento on saanu tekstitetyks. KAttokaapa kommentteja: Otin randomisti pari ekaa.

Jozie88

Jozie88

7 päivää sitten
I sit through hundreds of lectures each year., and this is hands down one of the best if not the best lecture I've seen in years.Thank you so much. This should be shared worldwide.

https://www.youtube.com/watch?v=kF9KretXqJw
e n

e n

1 päivä sitten
Fascinating. Seems more impressive since it was filmed a few years ago and all the prognostications were on point.
https://accounts.google.com/Service...p&hl=fi&next=%2Fwatch%3Fv%3DkF9KretXqJw&hl=fi
Виктор Иванов

Виктор Иванов

1 päivä sitten
I am Sakha, ethnic minority from Siberia. Really like the lecture. For me, it is like thinking out of the box, since I mostly live inside the propaganda bubble. The bubble is supported by the state and ordinary russians. While getting older, I find out many russian lies around myself, especially in media and in history.

Dmitry Melnikov

Dmitry Melnikov

15 tuntia sitten
I am Russian. Listened the first 20 min. So far the lecturer's evaluation is correct. Pleasing that someone understands your mentality. Respect to the speaker. Will try to watch until the end.

https://accounts.google.com/Service...p&hl=fi&next=%2Fwatch%3Fv%3DkF9KretXqJw&hl=fi
Jack Bongo

Jack Bongo

4 päivää sitten (muokattu)
Everyone should see this lecture. Please share this to your friends or colleagues. Westerners simply don't understand how Russians think, but this will open your eyes. Subtitles included in many languages.

https://accounts.google.com/Service...p&hl=fi&next=%2Fwatch%3Fv%3DkF9KretXqJw&hl=fi

Lanael

5 päivää sitten
During the first half of the video I just wanted to cry. All this is very true. As someone who was exposed to the internet and the diversity of information since childhood, I feel trapped in my own country because of the propaganda. People around the world probably see the anti-war protests in Russia (alas, not very big, many are afraid of imprisonment and the special police unit for internal oppression) but if you wonder what is discussed in the kitchens — families are fighting within themselves, parents vs children. The younger generation (less than 30-35 y.o.) is very unhappy, anti-war and ashamed of what’s happening. Those older, those who watch TV — they do have this mentality and this belief in the infallible president. They can’t explain why they support this personally, the propaganda changes the reason for the war every couple of days, and it’s easier to repeat it. I’m kind of afraid that this mentality will infect us (the younger generation) too eventually. It’s like a plague. For now the propaganda only becomes stronger, the independent press has already been blocked and banned
Lisätietoja
https://accounts.google.com/Service...p&hl=fi&next=%2Fwatch%3Fv%3DkF9KretXqJw&hl=fi
omnivision6

omnivision6

9 päivää sitten
This was a great lecture. The insight to the russian people and way of conducting themselves was well explained and fascinating.
--


View: https://twitter.com/JakeCordell/status/1502681986007281664?s=20&t=j6COBICZ4Te93WSpLdyl_Q
 
Tuolta kantilta mietittynä voi olla ihan hyväkin asia pakotteiden kannalta, että porukka alkaa lähteä pakoon muihin maihin, jos kyse on nimenomaan korkeastikoulutettujen aivovuodosta. Se saattaa tehdä pakotteista vielä tehokkaampia, jos Venäjä alkaa menettää osaajiaan. Valitettavasti entisen eukkoni tullessa Suomeen evakkoon, minkäänlaista aivovuotoa ei tapahdu vaan päinvastoin, hehe.
Älää nyt, antaa tulla vaan.:)

Mutta yleisesti tuolta päin tulleista pitää jossain määrin olla tarkkana. Ja jo ihan suomalaisista venäjämielisiä pitäis esim supon olla kiinnostunut myös.
 
Tuolta kantilta mietittynä voi olla ihan hyväkin asia pakotteiden kannalta, että porukka alkaa lähteä pakoon muihin maihin, jos kyse on nimenomaan korkeastikoulutettujen aivovuodosta. Se saattaa tehdä pakotteista vielä tehokkaampia, jos Venäjä alkaa menettää osaajiaan. Valitettavasti entisen eukkoni tullessa Suomeen evakkoon, minkäänlaista aivovuotoa ei tapahdu vaan päinvastoin, hehe.


Minkäslainen neito kyseessä? Kaverin puolesta kysyn.😸
 
Minä olen ainakin ihan valtamediasta löytänyt juttuja missä kyseenalaistetaan naamarättien käyttö. Itse olen käyttänyt julkisilla paikoilla(kaupoissa), koska en ole nähnyt siitä olevan mitään haittaakaan.
Ei kai siitä mediaa voi syyttää, että ne kirjoittaa mitä esim. THL suosittelee.

Offtopic kun ei liity Ukrainaan, mutta kyllä pitää etsimällä etsiä artikkelit joissa valtamediat kyseenalaistais kasvosuojia.
Eihän sit Venäjän mediaa voi syyttää jos ne kertoo mitä Venäjän armeija kertoo?
Eikä valtamediaa siitä mitä Ukraina kertoo?

Eikö median tehtävä ole tutkia puolueettomasti asioita ja uutisoida asioista sen mukaan?
 
Offtopic kun ei liity Ukrainaan, mutta kyllä pitää etsimällä etsiä artikkelit joissa valtamediat kyseenalaistais kasvosuojia.
Eihän sit Venäjän mediaa voi syyttää jos ne kertoo mitä Venäjän armeija kertoo?
Eikä valtamediaa siitä mitä Ukraina kertoo?

Eikö median tehtävä ole tutkia puolueettomasti asioita ja uutisoida asioista sen mukaan?
No minä olen tosta maskin käytöstä kyllä lukenut erilaisia versioita onko hyötyä vai ei ihan valtamedioista ja ihan jopa asiantuntijoilta. Haittaa tuskin on, se on sanottu. Koronakritiikki olis jotenkin uskottavampaa jos Suomi toimis eri tavalla kuin muut. Mut kun Suomessa on tehty niin kuin pääosassa maailmaa.

Ilman muuta pitäis puolueettomasti tutkia ja uskon näin pääsääntöisesti median tekevänkin, näitä roistovaltioita lukuunottamatta.
Oletko oikeasti sitä mieltä, että Suomen medioita ohjaillaan samalla tavalla kuin vaikka ryssien?
Minusta Suomen mediasta löytyy ihan hyvin tietoa mitä tapahtuu ryssien puolella ja mitä Ukrainan. Jokainen voi niistä sitte suodatella ja yhdistellä version mihin uskoo.
 
Eihän mihinkään voi sokeasti luottaa, se on ihan selvä. Mut puhutaan nyt "valtamedioista" mitä puhutaan niin kyllä minä niihin uskon ennemmin kun näihin pohjois-korean tai ryssien kaltaisten maiden tiedottamiseen, missä tosiaan sananvapautta on rajoitettu jo ennen näitä nykyisiä älyväpaita medialle annettuja kieltoja ja rajoituksia.
Mitä itse olen useampaa "valtamediaa" seurannut ja vähän muualtakin niin kyllä siellä sanotaan jos asiaa ei ole pystytty vahvistamaan.
Skeptinen voi ja pitää olla kunhan siinäkin pysyy järki mukana.

Onhan Pohjois-Korea aika ääri esimerkki vapaasta mediasta. Kyllä itsekkin enemmän luotan Suomen ”valtamedioihin” kuin Pohjois-Korean uutistoimistoon, mutta ei se mielestäni silti poista sitä, etteikö Suomessakin valtamedian uutisiin vaikuttaisi politiikka, median omistukset jne.
(Ja ei en seuraa mitään ********* jne niistä 99% on ihan paskaa.)

Esim. jenkki ystävä kyseli mistä vois seurata mitä Ukrainassa, tapahtuu koska sanoi, että US:ssa uutiset täysin yhdeltä kannalta ja lisäksi enemmän keskitytään politiikkaan kuin sotaan.
Ja samalla sanoi, että ”vaihtoehto”-mediat on taas niin hörhö hommaa, että niitä ei myöskään voi seurata.

Vaikea löytää sellaista ”rehellistä” mediaa. Suurin syy siihen, että se ei olisi yhtään media seksikästä. Uutiset ois enemmän tai vähemmän tylsiä verrattuna klikki otsikoihin mitä ääripäät havittelee.
 
Back
Ylös Bottom