No olet siis jossain järjissäsi. Onhan sekin jotain.No nyt kyllä. Minä en ole trumpille nauranut yms. Trump oli aivan oikeassa, kun vaati Euroopan maita nostamaan puolustusbudjettia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No olet siis jossain järjissäsi. Onhan sekin jotain.No nyt kyllä. Minä en ole trumpille nauranut yms. Trump oli aivan oikeassa, kun vaati Euroopan maita nostamaan puolustusbudjettia.
Niin siis tähän tarvitaan neutraalia ajattelua avuksi.Saapa nähä.
Ei ole meriitti, jos sinä sanot minun olevani järjissäni edes jossain.No olet siis jossain järjissäsi. Onhan sekin jotain.
Ja se ei ollut kehu. Ei todellakaan.Ei ole meriitti, jos sinä sanot minun olevani järjissäni edes jossain.
hahahaJoukkovelkakirjalainanhaltijat aikovat painostaa Ukrainaa, jotta se alkaisi maksaa korkoa velvoitteilleen viimeistään vuonna 2025.
Ja koska Ukrainalla ei ole rahaa, niin sijoittajat tulevat ottamaan Ukrainan jäljellä olevat viljelysmaat ja teollisuuden haltuunsa.
Olisin huolissani, jos sinun mielipiteellä olisi väliä.Ja se ei ollut kehu. Ei todellakaan.
Suomalaisten tulisi varautua toimimaan pitkiäkin aikoja itsenäisesti ilman riippuvuutta yhteiskunnan normaaleihin toimintoihin, sotilasprofessori sanoo.
Noi höpinäthän on lähinnä itseäsi varten. Sanoppa jotain nimimerkkejä vaikka täältä ketkä selvästi kannattaa venäjää mitä implikoit? En mä ainakaan näe yhtään sellaista.Noiden viimeisten tietojen valossa on selkeää, että Venäjä oli ainakin baltic connectorin iskun takana. Ihmetyttää kyllä, että näiden tietojen valossa jotkut vielä jaksaa kannattaa Venäjää. Miten transneutraalit selittää tämän?
View: https://www.youtube.com/watch?v=0T0tFoendwQ
Länsimaat taitaa luvata enemmän kuin mitä oikeasti toimitetaan.
-Italian puolustusministeri Guido Crosetton mukaan länsimaiden talouspakotteet Venäjää kohtaan ovat epäonnistuneet. Hän vaatii länsimaita panostamaan kovemmin diplomaattisen ratkaisun neuvottelemiseen Venäjän presidentti Vladimir Putinin kanssa sodan lopettamiseksi.NYT: Venäjä valmistelee suurhyökkäystä Kurskissa – IL seuraa sotaa
Iltalehti seuraa Ukrainan sotaa hetki hetkeltä.www.iltalehti.fi
Toki voiko Putlerin kanssa enää mistään neuvotella, sotarikollinen josta annettu pidätysmääräys.
Noi höpinäthän on lähinnä itseäsi varten. Sanoppa jotain nimimerkkejä vaikka täältä ketkä selvästi kannattaa venäjää mitä implikoit? En mä ainakaan näe yhtään sellaista.
Kerro missä kannatan ryssiä?Onhan useampi myöntänyt sen suoraan. Esim. Makhak ja prolapsi. Sinäkin kannatat ryssiä, mutta olet niin vätys ettet uskalla sanoa sitä suoraan.
Aika kylmäävää tekstiä noista Venäjän suunnittelemista terrori-iskuista Suomessa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010406681.html
Mä vähän arvelinkin että sick taas vetelee päästään ryssää. Ei oo pojulla muuta kuin ketjun derailaus enää tehtävänä.Kerro missä kannatan ryssiä?
1) Onko Venäjä syyllinen ukrainansotaan? K/EKerro missä kannatan ryssiä?