HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pistin piruuttani pienen värityksen, ja neutraali nieli syötin. Muut kohdat sitten pitää paikkaansa?
Kuten ajattelinkin. Mene derailaamaan muualle.

edit. ilmeisesti kirjoitin liikaa "ikävää" realismia, kun nuo kaksi edellä alkoi floodaamaan paskaa ketjuun. Taktiikka tuokin.
 
Viimeksi muokattu:
Ryzzät ovat onnistuneet valtaaman yhden asutuskeskuksen noin vuoden aikana. Voisko joku transneutraali piirtää kartan ja kattavan yhteenvedon tästä sota”menestyksestä”?
 
Hienosti me olemme kyllä päässeet näiden koneinsinöörien ihon alle.
Mitenkä niin? Olen hyvin otettu tästä transneutraalista analyysistä. Koska olen koneinsinööri, niin toki kaipaisin tarkempaa numeroa ryzzien etenemisestä. Vajaa vuosi ja yksi pikku kaupunki vallattu? Miten tilanne muuttuu seuraavan vuoden aikana?
 
Hienosti me olemme kyllä päässeet näiden koneinsinöörien ihon alle.
Joo. Mä luulen että tuo "mitä ukrainalaiset oikeasti ajattelee tilanteista ja mitä he luulevat tapahtuvan" oli varmaan kova paikka.
Jos ukrainalaiset syvät rivit kuvittelevat, että tämä kaikki johtaa ukrainan alueiden täyteen vapautumiseen ja paluun normaaliin lännen ehtymättömän tuen kera on tulossa kovanluokan reality check.
 
Joo. Mä luulen että tuo "mitä ukrainalaiset oikeasti ajattelee tilanteista ja mitä he luulevat tapahtuvan" oli varmaan kova paikka.
Jos ukrainalaiset syvät rivit kuvittelevat, että tämä kaikki johtaa ukrainan alueiden täyteen vapautumiseen ja paluun normaaliin lännen ehtymättömän tuen kera on tulossa kovanluokan reality check.
Da da.
 
Joo. Mä luulen että tuo "mitä ukrainalaiset oikeasti ajattelee tilanteista ja mitä he luulevat tapahtuvan" oli varmaan kova paikka.
Jos ukrainalaiset syvät rivit kuvittelevat, että tämä kaikki johtaa ukrainan alueiden täyteen vapautumiseen ja paluun normaaliin lännen ehtymättömän tuen kera on tulossa kovanluokan reality check.
Miksi tämä ottaa koville? Ihmiskunnan historiassa tämä pikku kahakka on aivan yhdentekevä.
Toki laatikossa istuvaa ryzzää näyttää kirveltävän raakasti, kun ei saada naapurimaan lilliputti armeijaa kukistettua.
 
Joo. Mä luulen että tuo "mitä ukrainalaiset oikeasti ajattelee tilanteista ja mitä he luulevat tapahtuvan" oli varmaan kova paikka.
Jos ukrainalaiset syvät rivit kuvittelevat, että tämä kaikki johtaa ukrainan alueiden täyteen vapautumiseen ja paluun normaaliin lännen ehtymättömän tuen kera on tulossa kovanluokan reality check.

Ukrainalaiset tietää miten käy jos Venäjä voittaa. Siellä kyllä muistetaan mm. Buchan tapahtumat ja koko ajan ryssät iskee myös siviilikohteisiin ja muistuttavat tuolla siitä miten käy jos luovuttaa.
 
Ukrainalaiset tietää miten käy jos Venäjä voittaa. Siellä kyllä muistetaan mm. Buchan tapahtumat ja koko ajan ryssät iskee myös siviilikohteisiin ja muistuttavat tuolla siitä miten käy jos luovuttaa.
Eli mitä käy kun ryssä voittaa tämän sodan objektiivisesti katsottuna?

Ukrainalaiset keskitysleirille kissoista ja koirista lähtien? hmmm?
Vai oisko että rajat vähän muuttuu taas kerran... mä luulen että jälkimmäinen.
 
Eli mitä käy kun ryssä voittaa tämän sodan objektiivisesti katsottuna?

Ukrainalaiset keskitysleirille kissoista ja koirista lähtien? hmmm?
Vai oisko että rajat vähän muuttuu taas kerran... mä luulen että jälkimmäinen.

Silloin tulisi kansanmurha. Venäjä ei ole voittanut sotaa, eikä tule voittamaan sitä. Ryssät kärsii valtavia tappioita koko ajan, talous heikkenee koko ajan ja saavutukset rintamalla on merkityksettömiä. Jossain vaiheessa tyhminkin ryssä tajuaa, että ei ole järkeä kuolla Itä-Ukrainassa turhan takia. Loppujen lopuksi Venäjä joutuu kuitenkin vetäytymään Ukrainasta, jos haluaa pakotteet pois.
 
Miksi tämä ottaa koville? Ihmiskunnan historiassa tämä pikku kahakka on aivan yhdentekevä.
Toki laatikossa istuvaa ryzzää näyttää kirveltävän raakasti, kun ei saada naapurimaan lilliputti armeijaa kukistettua.
Jos tätä kheissiä ajattelee urheilu vertauksilla, niin sama kun venäjä ja ukraina ois vastakkain ykkösmiehistöillä jääkiekossa olympia puolivälierässä, ja ottelu olis jatkoajalla tilanteessa 3-3. Transneutraalit täällä huutelis, että venäjä ihan ylivoimanen ja mitä jengi oikeen hypettää ukrainaa kun ei ne pärjää ollenkaan ja lehdistöki iha kuistilla ku liekittää ukrainen maaleja. Kokoajan kerrottaisiin miten vastapuolen arviot oli alun alkujaankin ihan pielessä, sekä muka valiteltas miten ukrainan kannattajista pakko tuntua pahalta kun joku kertoo totuuksia pelistä. Loppuun muistettas vielä lisätä, että usakin hävinny useasti nolosti pikkumaille, sekä molemmat sikailee jääkiekkopeleissä kun Malkin lyö poikittaista ukrainalaisen kasvoihin.
 
434045925_770250785288002_1232469483003815467_n.jpg
 
Back
Ylös Bottom