HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun tämä loppuu niin muistakaahan sitten olla kaikki argumentoimassa tilanteita. Ei sitten kadota tällä kertaa eikö vain? Tämä varsinkin ketjun sekopäille ja vastaaville jotka covid current thingissäkin katosivat kuin pieru saharaan, kun olisi kaivannut sitä juttua mitä tuli kuitenkin tiettyyn pisteeseen jatkuvasti.

Ei mulla muuta tähän mielipidevaikutukseen.
Aikuiset voi keskustella taas aiheesta eli sodasta.
 
Voin kyllä hyvällä omallatunnolla sanoa, että ei ole mitään hajua mihin tällä jatkuvalla viittaamiselle "current thingiin" ja koronaketjuun viitataan? En osaa sen myötä oikein myöskään kommentoida tuohon mitään
 
Voin kyllä hyvällä omallatunnolla sanoa, että ei ole mitään hajua mihin tällä jatkuvalla viittaamiselle "current thingiin" ja koronaketjuun viitataan? En osaa sen myötä oikein myöskään kommentoida tuohon mitään
Ehkä nämä trollit onkin pelkkiä tekoälymalleja?
kill -9 koronabotti
./ukrainabotti
 
Kumpikin osapuoli käyttää kyynelkaasuja jne. aktiivisesti sodassa.

Ihan legit taktiikka vetää linjat kyynelkaasuun sekä savuun ja rynniä sitten päälle.
Voisitko ikinä kuvitella vastaavasi tuollaiseen kommentoimaasi linkkiin, vaikka että "On kyllä perseestä tuollainen"?
Tai Ihmetteletkö aidosti, että miksi sinua ja joitakin muita voidaan pitää ryssämielisinä, kun on toistuvaa sellainen puolustelu, ja hirveä tarve tuoda esiin, mitä Ukraina tekee myös tai miten perseestä USA on?
Onhan Venäjä(kin) mielestäsi paska maa, eikö olekin?
 
Voisitko ikinä kuvitella vastaavasi tuollaiseen kommentoimaasi linkkiin, vaikka että "On kyllä perseestä tuollainen"?
Tai Ihmetteletkö aidosti, että miksi sinua ja joitakin muita voidaan pitää ryssämielisinä, kun on toistuvaa sellainen puolustelu, ja hirveä tarve tuoda esiin, mitä Ukraina tekee myös tai miten perseestä USA on?
Onhan Venäjä(kin) mielestäsi paska maa, eikö olekin?
En mä puolustele ketään.
Miksi mä voivottelisin tuollaista, kun en ukrainan vastaaviin tee sellaista myöskään? Sua selvästi närästää miten ei toimita kuten laatikkosi käskee sinua itseä tekemään.
 
En mä puolustele ketään.
Miksi mä voivottelisin tuollaista, kun en ukrainan vastaaviin tee sellaista myöskään? Sua selvästi närästää miten ei toimita kuten laatikkosi käskee sinua itseä tekemään.
Mistä sä kokoajan päättelet että ihmisiä käsketään olemaan jotakin mieltä?
Kyllä mä ainakin osaan olla tässä asiassa Ukrainan ja lännen puolella ilman mitään laatikkoleikkejä.
 

"Onkohan seuraava F-16 joillakin kovat odotukset, toki varmasti hyödyllinen muttei sotaa ratkaise."

Ei. Määrät ratkaisee tässä sodassa ja resurssien syvyys. Ei #hastag hehkutukset
Vissiin pari abramsia mennyt taas eli lapiot toimivat kuitenkin.

Ukraina ei saa vallattua alueitaan takaisin. Se on täysin selvää tässä vaiheessa. Vaikka länsi tukee niin ukraina todennäköisesti menettää silti lisää maaperäänsä ajan kanssa. Toki tässä on se porkkana, että ryssät menettävät myös resurssejaan.

Silti olisi parempi aloittaa realistinen keskustelu siitä mihin tätä aiotaan jatkaa ja se kuinka oikein on moraalisesti käyttää ukrainaa tässä proxynä ja onko sodan tilanteesta todenmukaista kuvaa edes annettu. Koska eihän se oikein ole, jos vain hoetaan kuinka ukraina voittaa kunhan vaan länsi jatkaa tukemista.

Mutta mikä on se voitto? En usko että tähän saisi mitään oikeaa vastausta päättäjiltä.
Se todenmukainen vastaus voisi olla kova pettymys monelle ukrainassakin.
 
Back
Ylös Bottom