HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siinä on koko sodan kuva tiivistetty yhteen kirjoitukseen.


David Sacks:

Valheiden sota

Ukrainan sota perustuu valheisiin - valheisiin siitä, miten se alkoi, miten se etenee ja miten se päättyy.
Meille kerrotaan, että Ukraina voittaa, vaikka se itse asiassa häviää.

Meille kerrotaan, että sota vahvistaa Natoa, vaikka se itse asiassa heikentää sitä.
Meille kerrotaan, että Ukrainan suurin ongelma on varojen puute Yhdysvaltain kongressilta, vaikka itse asiassa länsi ei pysty valmistamaan tarpeeksi ammuksia - ongelman ratkaiseminen vie vuosia.
Meille kerrotaan, että Venäjä kärsii raskaita tappioita, vaikka Ukrainalla ei itse asiassa ole tarpeeksi sotilaita – toinen ongelma, jota raha ei voi ratkaista.
Meille kerrotaan, että rauha on kanssamme, vaikka itse asiassa maailmanenemmistö uskoo, että Yhdysvaltain politiikka on hulluuden huippua.
Meille kerrotaan, että rauhaan ei ole mahdollisuutta, vaikka itse asiassa olemme hylänneet lukuisat mahdollisuudet neuvotteluratkaisuun.
Meille kerrotaan, että jos Ukraina jatkaa taistelua, se parantaa neuvotteluasemaansa, vaikka itse asiassa ehdot ovat paljon huonommat kuin ne, jotka olivat jo saatavilla ja hylätty.

Valheet voivat kuitenkin pidentää sotaa. Kongressi antaa lisää varoja. Venäjä valtaa lisää alueita. Ukraina houkuttelee lisää nuoria miehiä ja naisia liittymään lihamyllyyn. Tyytymättömyys kasvaa. Lopulta Kiovassa tulee kriisi ja Zelenskin hallitus kaadetaan.

Ja sitten, kun sota lopulta häviää, valehtelijat sanovat: "No, me yritimme." Kun valehtelijat ovat panetelleet ketään, joka kertoi totuuden vihollisen nukeille, he sanovat: "Teimme kaiken voitavamme. Seisoimme Putinia vastaan."

Itse asiassa he sanovat, että olisimme onnistuneet, ellei Putinin anteeksipyyntöjen viides sarake, joka puukotti ukrainalaisia selkään. Sitten, siirrettyään syytteen ja taputettuaan itseään selkään, he siirtyvät nopeasti seuraavaan sotaan, aivan kuten he muuttivat Ukrainaan Afganistanin ja Irakissa tapahtuneiden katastrofien jälkeen.

The lies are comprehensive — but they will work.
 
Tuosta vois tehdä ylläpidolle ilmoituksen.. Multivita ja Diipadaapa86 ovat yksi ja sama henkilö!!!

Ymmärrän, että olen päässyt herkän ihosi alle, mutta tuo on jo uhriutumista säälittävämpää 🤣

Eiköhän ylläpito näe ip-osoitteista(?) tms nämä. Voi tietty tulla yllätyksenä, että useampi pitää ryssän ja fanbasen menoa naurettavana. Mutta tee toki ilmoitus, jos se (maanista) mieltäsi keventää.
 
Siinä on koko sodan kuva tiivistetty yhteen kirjoitukseen.


David Sacks:

Valheiden sota

Ukrainan sota perustuu valheisiin - valheisiin siitä, miten se alkoi, miten se etenee ja miten se päättyy.
Meille kerrotaan, että Ukraina voittaa, vaikka se itse asiassa häviää.

Meille kerrotaan, että sota vahvistaa Natoa, vaikka se itse asiassa heikentää sitä.
Meille kerrotaan, että Ukrainan suurin ongelma on varojen puute Yhdysvaltain kongressilta, vaikka itse asiassa länsi ei pysty valmistamaan tarpeeksi ammuksia - ongelman ratkaiseminen vie vuosia.
Meille kerrotaan, että Venäjä kärsii raskaita tappioita, vaikka Ukrainalla ei itse asiassa ole tarpeeksi sotilaita – toinen ongelma, jota raha ei voi ratkaista.
Meille kerrotaan, että rauha on kanssamme, vaikka itse asiassa maailmanenemmistö uskoo, että Yhdysvaltain politiikka on hulluuden huippua.
Meille kerrotaan, että rauhaan ei ole mahdollisuutta, vaikka itse asiassa olemme hylänneet lukuisat mahdollisuudet neuvotteluratkaisuun.
Meille kerrotaan, että jos Ukraina jatkaa taistelua, se parantaa neuvotteluasemaansa, vaikka itse asiassa ehdot ovat paljon huonommat kuin ne, jotka olivat jo saatavilla ja hylätty.

Valheet voivat kuitenkin pidentää sotaa. Kongressi antaa lisää varoja. Venäjä valtaa lisää alueita. Ukraina houkuttelee lisää nuoria miehiä ja naisia liittymään lihamyllyyn. Tyytymättömyys kasvaa. Lopulta Kiovassa tulee kriisi ja Zelenskin hallitus kaadetaan.

Ja sitten, kun sota lopulta häviää, valehtelijat sanovat: "No, me yritimme." Kun valehtelijat ovat panetelleet ketään, joka kertoi totuuden vihollisen nukeille, he sanovat: "Teimme kaiken voitavamme. Seisoimme Putinia vastaan."

Itse asiassa he sanovat, että olisimme onnistuneet, ellei Putinin anteeksipyyntöjen viides sarake, joka puukotti ukrainalaisia selkään. Sitten, siirrettyään syytteen ja taputettuaan itseään selkään, he siirtyvät nopeasti seuraavaan sotaan, aivan kuten he muuttivat Ukrainaan Afganistanin ja Irakissa tapahtuneiden katastrofien jälkeen.

The lies are comprehensive — but they will work.
Voisitko painua vittuun?
 
Tätä olen itse koko ajan veikannut. Mutta jos Ukrainalla intoa piisaa ja lännen tuki saataisiin kohdilleen, niin toki sopisi laittaa ryssää paskaksi vielä kiihtyvään tahtiin. Ja jättää ryssä tuleviksi vuosikymmeniksi halvan raaka-aineen tuottajaksi ja tosiaan sinne pihavajaan paskomaan. Tämä jälkimmäinen skenaario on jo pitkälti toteutunut. Kova hinta syövälle paskaksi pommitetuista alueista, mutta toki tragedia Ukrainalle.

Niin jos se saataisiin. Siinä iso kysymysmerkki. Ei se auta jos 2025 tulee jotain tuotantoa ehkä
 
Ymmärrän, että olen päässyt herkän ihosi alle, mutta tuo on jo uhriutumista säälittävämpää 🤣

Eiköhän ylläpito näe ip-osoitteista(?) tms nämä. Voi tietty tulla yllätyksenä, että useampi pitää ryssän ja fanbasen menoa naurettavana. Mutta tee toki ilmoitus, jos se (maanista) mieltäsi keventää.
Menikö tunteisiin, kun osuin oikeaan!! Tuun tekemään ilmoituksen!👍👍
 
Miksiköhän tuosta kuolinsyystä väännetään, asiahan on itsestäänselvä. Koronarokote.

Kehtaisiko tsekata korreketjusta, miten tuo meni. Ehkä ei, koska pidän mieluummin laput silmillä. Tuttava kuoli alle 50-vuotiaana synnynnäisen sydänvian johdosta. Leski oli saanut kyselyitä sosiaalisessa mediassa, että montako jabia mies oli ottanut. Tämä etädiagnosointi pitäisi kyllä tuotteistaa ja tehdä siitä Suomelle uusi Nokia. Voitaisiin nimetä diagnooseissa käytetty mittaussuure vaikka kalluindeksiksi.
 
Käynnissä olevasta Munchenin turvallisuuskokouksessa olevat ovat kyllä antaneet suorastaan tragikoomisia lausuntoja viime päivien tapahtumista, zelen tyylinäyte:

”Ymmärrän Ukrainan asevoimien vetäytymisen Avdeevkasta. Vetäytyminen ei tarkoita ollenkaan sitä, että ihmiset vetäytyivät monta kilometriä ja Venäjä valloitti jotain".

"Venäjä ei saavuttanut mitään", olen siitä varma.”


428366639_2377754099280935_6132261613422836266_n.jpg
 
Back
Ylös Bottom