HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sananvapauden nimissä Jammu-setäkin aikoinaan pääsi kertomaan oman näkökulmansa. Sen kohdalla teot olivat kyllä jo kertoneet äijästä kaiken tietämisen arvoisen - sama pätee Putininkin kohdalla.
Jammu oli sentään siinä vaiheessa tuomionsa lusinut ja oli vain lataamossa..? Putin voisi itsekin kävästä ensin Haagissa ja katellaan niitä haastatteluja sitten joskus 😁

Ei mulla oikeesti mitään puten haastattelua vastaan ole. Vaikka haastattelu Turkkiin ja Piers Morgan haastattelemaan. Villi veikkaus ettei runkkari suostuis. Vaikka pääsis oman näkökulmansa tuomaan esiin ja saisi vitusti katsojia (ping @makhak)
 
Se on jännä nähdä että iso osa täällä haluaa että niiden informaatio virtaa sensuroidaan.
Muutenkin ajatelkaa jos on avioero ja huoltajuuskiista niin minkälainen pässi muodostaa mielipiteen kuulemalla pelkästään toista osapuolta?
 
Jammu oli sentään siinä vaiheessa tuomionsa lusinut ja oli vain lataamossa..? Putin voisi itsekin kävästä ensin Haagissa ja katellaan niitä haastatteluja sitten joskus 😁

Ei mulla oikeesti mitään puten haastattelua vastaan ole. Vaikka haastattelu Turkkiin ja Piers Morgan haastattelemaan. Villi veikkaus ettei runkkari suostuis. Vaikka pääsis oman näkökulmansa tuomaan esiin ja saisi vitusti katsojia (ping @makhak)
Jos, jos ja jos

On se itku kun tämmönen nyt tehtiin.
 
Tuutelle vielä messiin, niin fanbase pääsee taas full retard -modeen 😂
Mikä sun pointti tässä on?Eikö täällä olis parempi keskustella tapahtumista tollasen lapsellisen nimittelyn sijaan?
Ihan sama mitä mä kirjotan mihinkin ketjuun niin tää sama tyyppi nimittelee ja aukoo päätään.
Kai mun pitäis olla samaa mieltä kaikesta niin sais tän ja sen jps mikälie hyväksynnän?
 
Se on jännä nähdä että iso osa täällä haluaa että niiden informaatio virtaa sensuroidaan.
Muutenkin ajatelkaa jos on avioero ja huoltajuuskiista niin minkälainen pässi muodostaa mielipiteen kuulemalla pelkästään toista osapuolta?

Informaatiovirta (on muuten yhdyssana) on jotain ihan muuta kuin putinin suoltamat sadut denatsifioinnista ynnä muusta totaalipaskasta 😀

Täällä taas fanbase koittaa tasavertaistaa syöpää ja sivistynyttä maailmaa. Ei se kulkaas uppoa, vaikka kuinka siellä laatikosta ulisee 🤭
 
En minä itke. Naurattaa lähinnä fanbasen itku kun teidän idolia kritisoidaan. Koitan saada ton haastiksen viikonloppuna kylläkin katsottua, vaikea vaan motivoitua kun aikalailla tietää mitä luvassa.
Fanbase? Tähän täällä fanitatte ukrainaa ja zeleä niin paljon että jos jotain ei kiinnosta niin se on samantien ryzzä?
Slava slava game changer tulee javelin jee kohta tulee f16 HÖÖKI jee!
 
Tuosta haastattelun asetelmastahan nyt tuli mieleen erinomainen 'The Interview'-elokuva, jossa hupiukko-journalisti pääsee haastattelemaan Kim Jong-unia 😂 Ja ihan päätön komedia siis kyseessä, kun haastattelun asetelma on täysin käsikirjoitettu Kim Jong-unin haluamalla tavalla. Elokuvaa spoilaten haastattelija kuitenkin live-haastattelussa nousee rooliin ja alkaakin esittämään oikeita kriittisiä kysymyksiä. Tucker ei tähän kykene ja on todella koomista, miten "Frat Pack"-tyylinen komedia on joidenkin mielestä hyvä esimerkki oikeaan elämään ja oikeaan haastatteluun 😂 Ei saatana! 😁
 
Informaatiovirta (on muuten yhdyssana) on jotain ihan muuta kuin putinin suoltamat sadut denatsifioinnista ynnä muusta totaalipaskasta 😀

Täällä taas fanbase koittaa tasavertaistaa syöpää ja sivistynyttä maailmaa. Ei se kulkaas uppoa, vaikka kuinka siellä laatikosta ulisee 🤭
Mulla ei ole kovin vahvaa mielipidettä suuntaan tai toiseen.Naton pääsihteerin mukaan syy kuitenkin hyökkäykseen oli naton laajeneminen mutta sä varmaan tiedät taas paremmin.
 
Tuosta haastattelun asetelmastahan nyt tuli mieleen erinomainen 'The Interview'-elokuva, jossa hupiukko-journalisti pääsee haastattelemaan Kim Jong-unia 😂 Ja ihan päätön komedia siis kyseessä, kun haastattelun asetelma on täysin käsikirjoitettu Kim Jong-unin haluamalla tavalla. Elokuvaa spoilaten haastattelija kuitenkin live-haastattelussa nousee rooliin ja alkaakin esittämään oikeita kriittisiä kysymyksiä. Tucker ei tähän kykene ja on todella koomista, miten "Frat Pack"-tyylinen komedia on joidenkin mielestä hyvä esimerkki oikeaan elämään ja oikeaan haastatteluun 😂 Ei saatana! 😁
Mites olis komedian suhteen jos bideniä haastateltais pari tuntia?
 
En minä itke. Naurattaa lähinnä fanbasen itku kun teidän idolia kritisoidaan. Koitan saada ton haastiksen viikonloppuna kylläkin katsottua, vaikea vaan motivoitua kun aikalailla tietää mitä luvassa.
Ei mulla ole idolia. Mä "itken" kun sananvapautta koitetaan estää ja ilmeisesti narratiivi määrää ketä saa haastatella.
Se on degeneraatiota.
 
Asetelma ja toteutus ei olisi se komedian lähde, vaan Bidenin ulosanti itsessään. Putin itse ei ole tuossa haastattelussa se vitsi, vaan se, että hän saa puhua tuollaista paskaa ilman mitään oikeaa haastamista tai kritiikkiä.
Et vissiin ole koskaan nähnyt politiikon vastaavan mihinkään? Tuollaista kiemurtelua se kaikilla on kriittisiin kysymyksiin ja harvoin tulee mitään kunnon vastausta. Tucker kyseli monessa kohtaa näitä, mutta koska nyt kyseessä ei ollut ylen matuilta niin haastateltava saa vastata niihin rauhassa.
 
Mikä sun pointti tässä on?Eikö täällä olis parempi keskustella tapahtumista tollasen lapsellisen nimittelyn sijaan?
Ihan sama mitä mä kirjotan mihinkin ketjuun niin tää sama tyyppi nimittelee ja aukoo päätään.

tervetuloa kerhoon.

Kai mun pitäis olla samaa mieltä kaikesta niin sais tän ja sen jps mikälie hyväksynnän?

Noiden nimimerkkien kanssa samalle tasolle pääsy vaatisi kyllä lobotomian.
 
Mulla ei ole kovin vahvaa mielipidettä suuntaan tai toiseen.Naton pääsihteerin mukaan syy kuitenkin hyökkäykseen oli naton laajeneminen mutta sä varmaan tiedät taas paremmin.

Mielenkiintoista. En toki suoraan kiistä, jos noin väität, mutta olisiko laittaa jotain linkkiä tuohon pääsihteerin näkemykseen? Eikä mielellään mihinkään mv-lehteen tai vastaansanomiin ja mitä kaikkea makhakki selaakaan.
 
Ei saatana nyt taas. Zeleynskikö ei ole päässyt median eteen kertomaan omia näkökulmiaan ja saanut katsojia vitusti? Miten teillä fanbasessa oikein pää toimii? Kaveria nyhdetään median eteen jatkuvasti ja on tehty dokumentteja, eiköhän siellä torpata 99% haastattelupyynnöistä ja silti keikkuu harva se päivä telkussa kertomassa näkökulmaansa. Median huomioon pääsy on saavutus vain yhdelle kaljuuntuvalle bunkkerirunkkarille.
Niinkö mä sanoin, ootko sä vähän yksinkertainen?

No kerros nyt monestiko zele on päässyt kertomaan oman näkökannan kun ensin Putinia haastateltu?

Toivottavasti nyt sitten kerrot etkä katoa?
 
Viimeksi muokattu:
Valitettavasti tuckerin ja sananvapauden halventaminen ei muuta itse sotaa ja vaikuttaa siltä, että ryssät aktivoituneet bakhmutin alueella myöskin.
Tilannetta seurataan
1707502056443.png
 
Back
Ylös Bottom