Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Venäjän suurlähettiläs Pavel Kuznetsov listasi vaikeuksiaan elää Suomessa: ”Olo on kuin piiritetyssä linnakkeessa”
Pavel Kuznetsovin mukaan Suomen venäläisvastaisuus on johtanut siihen, että Venäjän Helsingin-suurlähetystö ei ole saanut esimerkiksi jätehuollon, autohuollon eikä sairaanhoidon palveluita.www.is.fi
voi harmi, pitäskö painua takaisin rajan taa. Siellä olisi kaikki niin paljon paremmin. Täälläkin kaikki halukkaat käsi ylös ja suunnittelette sellaisen kimppamatkan kotiin.
En kai mä sitä muuten voisi kritisoida? Putinin vastauksia välillä kelailin, kun enemmän itse kysymykset oli mun mielestä se juttu. Mutta kyllä, suurimman osan todella katsoin.Sä oot kattonut sen haastattelun?
Sä siis ohitat mitä joku kertoo, koska luot leimauksen elämänkoulu?Suvi Kuusinen ja elämänkoulu haiskahtaa aika vahvalta yhdistelmältä. Lisäksi en ole varma oletko sinä Roopeli oikea henkilö puhumaan itsensä nolaamisesta :D
Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa ;)Sä siis ohitat mitä joku kertoo, koska luot leimauksen elämänkoulu?
Säälittävät taktiikat ohittaa itse asia... eihän sillä ole väliä, kuka tuon totuuden kertoo vaan se itse asia.
Ja kyllä toveri on nolannut itsensä monesti. Hänen itsensä mukaan ryssät on tuhoutuneet jo monta kertaa. Tais viime syksynä olla viimeksi.
Se joka on oikeassa on oikeassaSe koira älähtää mihin kalikka kalahtaa ;)
No se asiantuntevuus on nopalla heitettyä. Toki ymmärrän mitä tekee eli oman laatikon propagandaa. Työtään siis.Hyvin on mennyt Toverin asiantuntevat lausunnot näköjään jonkun ihon alle ;)
Sä siis ohitat mitä joku kertoo, koska luot leimauksen elämänkoulu?
Säälittävät taktiikat ohittaa itse asia... eihän sillä ole väliä, kuka tuon totuuden kertoo vaan se itse asia.
Ja kyllä toveri on nolannut itsensä monesti. Hänen itsensä mukaan ryssät on tuhoutuneet jo monta kertaa. Tais viime syksynä olla viimeksi.
Se, että on eri mieltä kuin sinä ja muut elämänkoululaiset ei tarkoita että trollaisinEhkä nyt ei tuohon (varmasti lyhyt aikaiseen) nimimerkkiin kannata tuhlata ruutia. Ilmiselvästi jonkun altteri, millä pääsee trollaamaan.
Todella harmi ettei silmiinne osunut venäläisiä kehuvia kirjoituksia tämän kahden sivun aikana. Mitä lisäarvoa tämä parkuminen toi tähän keskusteluun?Muutaman sivun ku selas kirjotuksia ni ei osunu silmään ku super urpon, mundialin ja multivitan muiden kirjottajien haukkumiset. Sitte diipadaapa taitaa olla jonku ennestää tänne rekanneen toinen tunnus et pääsee jauhaa kans paskaa
Ryssämielisiä hyödyllisiä idiootteja haukutaan, voi että.Muutaman sivun ku selas kirjotuksia ni ei osunu silmään ku super urpon, mundialin ja multivitan muiden kirjottajien haukkumiset. Sitte diipadaapa taitaa olla jonku ennestää tänne rekanneen toinen tunnus et pääsee jauhaa kans paskaa