HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

voi harmi, pitäskö painua takaisin rajan taa. Siellä olisi kaikki niin paljon paremmin. Täälläkin kaikki halukkaat käsi ylös ja suunnittelette sellaisen kimppamatkan kotiin.
1707566766902.png
 
Suvi Kuusinen ja elämänkoulu haiskahtaa aika vahvalta yhdistelmältä. Lisäksi en ole varma oletko sinä Roopeli oikea henkilö puhumaan itsensä nolaamisesta :D
Sä siis ohitat mitä joku kertoo, koska luot leimauksen elämänkoulu?
Säälittävät taktiikat ohittaa itse asia... eihän sillä ole väliä, kuka tuon totuuden kertoo vaan se itse asia.

Ja kyllä toveri on nolannut itsensä monesti. Hänen itsensä mukaan ryssät on tuhoutuneet jo monta kertaa. Tais viime syksynä olla viimeksi.
 
Sä siis ohitat mitä joku kertoo, koska luot leimauksen elämänkoulu?
Säälittävät taktiikat ohittaa itse asia... eihän sillä ole väliä, kuka tuon totuuden kertoo vaan se itse asia.

Ja kyllä toveri on nolannut itsensä monesti. Hänen itsensä mukaan ryssät on tuhoutuneet jo monta kertaa. Tais viime syksynä olla viimeksi.
Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa ;)
 
Sä siis ohitat mitä joku kertoo, koska luot leimauksen elämänkoulu?
Säälittävät taktiikat ohittaa itse asia... eihän sillä ole väliä, kuka tuon totuuden kertoo vaan se itse asia.

Ja kyllä toveri on nolannut itsensä monesti. Hänen itsensä mukaan ryssät on tuhoutuneet jo monta kertaa. Tais viime syksynä olla viimeksi.

Ehkä nyt ei tuohon (varmasti lyhytaikaiseen) nimimerkkiin kannata tuhlata ruutia. Ilmiselvästi jonkun altteri, millä pääsee trollaamaan.
 
NATO wants to take over coordination of arms supply to Ukraine to outwit Trump in the event of his presidency - Handelsblatt, citing sources in diplomatic and political circles.

"This is actually a change of course, because previously the bloc did not interfere in the supply of weapons to Ukraine and considered it a matter of bilateral agreements of individual NATO countries with Kyiv."



View: https://twitter.com/TreasChest/status/1756215010361999731
 
Muutaman sivun ku selas kirjotuksia ni ei osunu silmään ku super urpon, mundialin ja multivitan muiden kirjottajien haukkumiset. Sitte diipadaapa taitaa olla jonku ennestää tänne rekanneen toinen tunnus et pääsee jauhaa kans paskaa
Todella harmi ettei silmiinne osunut venäläisiä kehuvia kirjoituksia tämän kahden sivun aikana. Mitä lisäarvoa tämä parkuminen toi tähän keskusteluun?
 
Muutaman sivun ku selas kirjotuksia ni ei osunu silmään ku super urpon, mundialin ja multivitan muiden kirjottajien haukkumiset. Sitte diipadaapa taitaa olla jonku ennestää tänne rekanneen toinen tunnus et pääsee jauhaa kans paskaa
Ryssämielisiä hyödyllisiä idiootteja haukutaan, voi että.
 
Back
Ylös Bottom