HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Jos ei ole muita kiireitä, niin pitäisköhän pikkuhiljaa alkaa kattelemaan Ukrainalle niitä pitkän kantaman ohjuksia, että noihin Venäjän iskuihin voisi edes jotenkin vastata eikä olla vaan staattisena/passiivisena maalitauluna?

Ei ehkä ihan vielä. Jyrähdetään nyt tiukkasanaisesti Twitterissä ja ja katellaan paremmalla ajalla vaikka ensi vuonna, tai viimeistään sitä seuraavana niin tulee parillinen vuosi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos ei ole muita kiireitä, niin pitäisköhän pikkuhiljaa alkaa kattelemaan Ukrainalle niitä pitkän kantaman ohjuksia, että noihin Venäjän iskuihin voisi edes jotenkin vastata eikä olla vaan staattisena/passiivisena maalitauluna?

Ei ehkä ihan vielä. Jyrähdetään nyt tiukkasanaisesti Twitterissä ja ja katellaan paremmalla ajalla vaikka ensi vuonna, tai viimeistään sitä seuraavana niin tulee parillinen vuosi.
Mehän voidaan odotellessa hokea Ukrainan jo voittaneen.
 
Voi jeesus, että on surrealistinen tunnelma tässä taloudessa juuri nyt. Viaplayltä tulee K-19 The Widowmaker, minä opettelen venäjää venäläisen henkilön kanssa ja taustalla soittimesta tulee venäläisiä slovareita. Paljon asioita on täytynyt ohjautua matkan varrella tietylle polulle, että tähän on päädytty. Saa nähdä mihin tässä vielä joutuu. Luultavasti Venäjälle minun tuurilla.
 
Et sä edes lue mitä kirjoitan vaan koitat vain leimata.
Mähän sanoin/sanonut etten ota kantaa tai tuomitse kummankaan puolen iskuja. Seuraan sotaa vain realistiselta kannalta ja siinä kannassa ryssät voisi tehdä paljon pahempaa tuhoa ukrainan infralle koskien varsinkin siviilejä mitä ovat tehneet. Selvästi tätä tietä ei haluta käyttää mikä varmasti fiksua jatkoa ajatellen. Kuten ukrainakin voisi tehdä isoa vahinko suoraan ryssälään, mutta eivät tee koska edellämainittu tapahtuu kostona.

Se ei ole puolustelua vaan havainnointia.

Tuo on nimenomaan puolustelua. Venäjä on ampunut satoja ohjuksia Ukrainaan. Pitääkö Venäjän ampua ydinohjuksia, että sinä myönnät asian? On myös paljon todisteita siitä, että Venäjä iskee siviilikohteisiin.

Lue vaikka tuolta.
https://apnews.com/article/russia-ukraine-invasion-war-military-0fd6866d7ee2aec12e51daa1e7c5c881
 
Roopeli oikeudessa: Herra tuomari, en minä pahoinpidellyt vaimoani, kun sillä on vain yksi silmä mustana ja jos voisin tehdä paljon pahempaa tuhoa halutessani. Koska vaimolla ei ole molemmat silmät mustana, niin olen syytön.

57df9610f64f3ca2.jpg
 
Voi jeesus, että on surrealistinen tunnelma tässä taloudessa juuri nyt. Viaplayltä tulee K-19 The Widowmaker, minä opettelen venäjää venäläisen henkilön kanssa ja taustalla soittimesta tulee venäläisiä slovareita. Paljon asioita on täytynyt ohjautua matkan varrella tietylle polulle, että tähän on päädytty. Saa nähdä mihin tässä vielä joutuu. Luultavasti Venäjälle minun tuurilla.
Tee niinkuin sean connery punaisen lokakuun metsästyksessä ja loikkaa amerikkaan.
 
Yllättäen ei kommenttia linkkeihin 😁.



View: https://twitter.com/NelSele30868/status/1744310841845973366


Mitä muuten hybridibotti SIC- on mieltä näistä Putinin uusista luukuista Mariupolissa?

Miksi Zelensky antaa rakentaa rauhassa eikä pommittanut esim nostureita paskaksi 100$ droneilla?

Sovittu ehkäpä kenelle Mariupol jää 🤫 ja ketkä sinne muuttaa. Parempia selityksiä?

Roopeli oikeudessa: Herra tuomari, en minä pahoinpidellyt vaimoani, kun sillä on vain yksi silmä mustana ja jos voisin tehdä paljon pahempaa tuhoa halutessani. Koska vaimolla ei ole molemmat silmät mustana, niin olen syytön.
Päättelit ihan oikein. Minulle maksetaan tänne kirjoittelusta. Naton hybridikeskus maksaa siitä, että puolustan Ukrainaa netissä. Sotaa käydään rintaman lisäksi myös netissä.

Valtiopetoksen valmistelu​


Joka tehdäkseen valtiopetoksen


1) ryhtyy yhteydenpitoon vieraan valtion tai sen asiamiehen kanssa,


2) valmistaa, hankkii, kokoaa tai varastoi aseita, ampumatarvikkeita tai muita niihin rinnastettavia väkivallan käyttöön soveltuvia välineitä,


3) antaa koulutusta aseiden tai muiden väkivallan käyttöön soveltuvien välineiden käyttämisessä tai


4) värvää tai kokoaa väkeä tai varustaa sitä aseilla,

on tuomittava valtiopetoksen valmistelusta vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi.


Valtiopetoksen valmistelusta tuomitaan myös se, joka perustaa tai organisoi yhteenliittymän, jonka tarkoituksena on Suomen valtiosäännön tai valtiojärjestyksen väkivaltainen kumoaminen tai muuttaminen, osallistuu johtavassa asemassa tai muuten merkittävällä tavalla sellaisen yhteenliittymän toimintaan tai tietoisena yhteenliittymän tarkoitusperästä antaa sille merkittävää taloudellista, järjestöllistä tai muuta vastaavaa tukea.
 
Yllättäen ei kommenttia linkkeihin 😁.



View: https://twitter.com/NelSele30868/status/1744310841845973366


Mitä muuten hybridibotti SIC- on mieltä näistä Putinin uusista luukuista Mariupolissa?

Miksi Zelensky antaa rakentaa rauhassa eikä pommittanut esim nostureita paskaksi 100$ droneilla?

Sovittu ehkäpä kenelle Mariupol jää 🤫 ja ketkä sinne muuttaa. Parempia selityksiä?

Miksi kukaan täyaijärkinen pommittaisi uudisrakennuksia jotka rakennettu asuinkäyttöön? Ei kaikki ole niin kuin ryssät.
 
Ei Ukrainalla ole mitään ongelmaa oman infran kanssa ku Venäjällä ei ole millä iskeä sinne

Aina luotettava brittitiedustelu torppaa tuommoisen ryssän propagandan heti alkuunsa...

Brittitiedustelu: Venäjän sotilaat kertovat joutuneensa hyökkäämään lapiot aseenaan​


Noita kenttälapiota heittelevät infraa päin, niin: "kyllä niillä jälkeä syntyy!"
 
Outoa kansaa nuo ryssät kun tapana kerätä pieni joukko kasaan ja tehdä valitusvideo suoraan tsaarille. Tämä vissiin oli normaali tapa jo neuvosto aikoihin?

Suuri ja mahtava tsaari putler ei voi tietää, mitä paikallishallinto/puolustusministeriö/kukamilloinkin ja missäkin tekee alamaisten kiusaksi. Täytyy saattaa epäkohdat hänen tietoon, niin hän hyvyydessään varmasti pistää asiat järjestykseen.

Ryssä ei vain tajua, että nämä toteuttaa tsaarin tahtoa.
 
Yllättäen ei kommenttia linkkeihin 😁.



View: https://twitter.com/NelSele30868/status/1744310841845973366


Mitä muuten hybridibotti SIC- on mieltä näistä Putinin uusista luukuista Mariupolissa?

Miksi Zelensky antaa rakentaa rauhassa eikä pommittanut esim nostureita paskaksi 100$ droneilla?

Sovittu ehkäpä kenelle Mariupol jää 🤫 ja ketkä sinne muuttaa. Parempia selityksiä?


Mitä noihin höpöjuttuihin pitäisi edes kommentoida? Ei ole mitään järkeä pommittaa jotain uusia asuinrakennuksia sodan aikana.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom