HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jännä kun nämä on teidän omassa päässä ja sieltä ne projisoituu muihin.
Te ikäänkuin itse luotte nämä hahmot ja taistelette sitten näitä vastaan täällä.
Aika aktiivisesti sinunkin on joka käänteessä puolustettava venäläisiä ja tuotava esiin ukrainalaisten tekemiä vääryyksiä. Viimeksi sivu tai pari taaksepäin sun oli aivan pakko ottaa kantaa, kun venäläisten moraalia suhteessa heidän omiinsa selkeän kärjistetysti arvosteltiin. Miksi niin? Onko se joku neutraalin tarkkailijan velvollisuus?
 
Aika aktiivisesti sinunkin on joka käänteessä puolustettava venäläisiä ja tuotava esiin ukrainalaisten tekemiä vääryyksiä. Viimeksi sivu tai pari taaksepäin sun oli aivan pakko ottaa kantaa, kun venäläisten moraalia suhteessa heidän omiinsa selkeän kärjistetysti arvosteltiin. Miksi niin? Onko se joku neutraalin tarkkailijan velvollisuus?
En mä puolusta venäläisiä. Tuokin on sinun omasta päästä revittyä ajatusvirhettä mikä enemmän kumpuaa siitä mitä haluat itse uskoa toisesta.
Molemmat tekevät vääryyksiä ja olen sen sanonut suoraan. Sinä taas omassa päässä kehittelet mieluisaa "totuuttasi".
Ihmettelen mistä tuollainen pahansuopaisuus kumpuaa kuten monella täällä.
 
Aika aktiivisesti sinunkin on joka käänteessä puolustettava venäläisiä ja tuotava esiin ukrainalaisten tekemiä vääryyksiä. Viimeksi sivu tai pari taaksepäin sun oli aivan pakko ottaa kantaa, kun venäläisten moraalia suhteessa heidän omiinsa selkeän kärjistetysti arvosteltiin. Miksi niin? Onko se joku neutraalin tarkkailijan velvollisuus?

Onhan tuon ryssän touhu niin läpinäkyvää ja selitykset vielä läpinäkyvämpiä. Aina ryssää puolustamassa. Ehkä eeppisin episodi oli sivutolkulla kestänyt ryssäläisen "laadun" paniikinomainen puolustelu 🤣

Pitäisi taas laittaa muistutukseksi päivitys ropelin kootuista käännöskukkasista. Niissäkin tuo yrittää esittää, että olisi ollut tarkoituksellisia jatkamalla pokkana sanojen kuten "lammaks" käyttöä. Ryssälässä tuollainen onneton koijausyritys voi mennä läpi, mutta täällä sivistyneessä lännessä tekee vaan entistä suuremman pellen itsestään.
 

"Yes, I can confirm the information, unfortunately, it is true," GUR spokesperson Andriy Yusov told Reuters, without clarifying when the poisoning took place.

The BBC's Ukrainian service cited Yusov as saying that several GUR officials had also experienced milder symptoms of poisoning.

Budanov's public profile has risen in Ukraine and the West, where he is portrayed as a behind-the-scenes mastermind of operations to strike back at Russia. In Russian media he is a hate figure.
 

"Yes, I can confirm the information, unfortunately, it is true," GUR spokesperson Andriy Yusov told Reuters, without clarifying when the poisoning took place.

The BBC's Ukrainian service cited Yusov as saying that several GUR officials had also experienced milder symptoms of poisoning.

Budanov's public profile has risen in Ukraine and the West, where he is portrayed as a behind-the-scenes mastermind of operations to strike back at Russia. In Russian media he is a hate figure.

Siinä taas osoitus ryssän sikamaisuudesta, ja siitä, että joutavat rypemään läävässään vaikka sen sata vuotta.
 
Täällä vielä vähän laajempi juttu, näyttäisi vaimo selviävän ja muiden oireet hyvin mietoja. Putte onneksi paljon heikommalla menestyksellä myrkyttää muiden maiden kansalaisia vs omia.
 
En mä puolusta venäläisiä. Tuokin on sinun omasta päästä revittyä ajatusvirhettä mikä enemmän kumpuaa siitä mitä haluat itse uskoa toisesta.
Molemmat tekevät vääryyksiä ja olen sen sanonut suoraan. Sinä taas omassa päässä kehittelet mieluisaa "totuuttasi".
Ihmettelen mistä tuollainen pahansuopaisuus kumpuaa kuten monella täällä.

Naapurin mies tulee teidän pihalle ja raiskaa vaimosi.

Hakkaat naapurin miehen omalle pihallesi.

Tulen paikan päälle moittimaan sua, kyllä tässä nyt molemmat on tehnyt vääryksiä.
 
En kärsi ja olen sen täällä monesti kertonut.
Miksi näin kuvittelet? Miksi haluat kuvitella näin ja tuo jälkimmäinen vertauksesi on omia fantasioitasi. Ei reaalimaailma.

Sen käsityksen saa kun tartuit descentin kommenttiin. Olisit voinut vain kommentoida itse aiheeseen, että ei kyllä häiritse. Nyt tartuit siihen kun joku sanoi, että joitakin se voi häiritä. Sillä oletuksella, että descent puhui sinusta. Itse en ainakaan kokenut tarvetta kommentoida descentin sanomisiin millään tapaa.

Hyvä, että tämä tuli selväksi, että ei häiritse.
 
Sen käsityksen saa kun tartuit descentin kommenttiin. Olisit voinut vain kommentoida itse aiheeseen, että ei kyllä häiritse. Nyt tartuit siihen kun joku sanoi, että joitakin se voi häiritä. Sillä oletuksella, että descent puhui sinusta. Itse en ainakaan kokenut tarvetta kommentoida descentin sanomisiin millään tapaa.

Hyvä, että tämä tuli selväksi, että ei häiritse.
En mä tiedä mitä käsityksiä saat ja mitä keksit omassa päässäsi.
 

Gruškon mukaan päätöksestä kärsivät eniten suomalaiset.

Onko täällä montakin joka tuntee kärsivänsä tuosta päätöksestä?
Kyllä Itärajalla on aika moni yrittäjä kovassa ahdingossa. kun turismi hyytyi lopullisesti. Tuntuu siltä että aika moni unohtaa sen tosiasian että Venäläinen turismi on tai oli suht iso juttu mm. matkailualalle eritoten itärajalla.
 
En mä tiedä mitä käsityksiä saat ja mitä keksit omassa päässäsi.

Se käsitys tulee siitä kun tarttuu sellaiseen asiaan johon ei ole tarvetta tarttua jos se ei kosketa mitenkään itseä.

Muut kommentoivat siihen, että eivät kärsi asiasta. Sinä kommentoit siihen kun @descent miettii, että joitakin asia varmaa häiritsee.

Jos sää kirjoitat, että Venäjällä osataan tehdä laadukkaita tuotteita. Joku komppaa sua, että niin osataan. Joku tulee ja kommentoin, että kaikki täällä ei varmaan ole samaa mieltä. Minä sit tartun tähän, että joku ei ole samaa mieltä. Niin mitä luulet millaisen vaikutuksen annan?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom