HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Tiedustelutieto; ryssän oleg makovetsky on yks niistä (majuri?)kenraalinrunkkareista joka antanu luvan tulittaa siviilikohteita. Vangittuna ukrainassa.

Ootellaan varmistusta.
--

Ens torstaina turkin antalyassa neuvotellaan myös.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lähi-idässä ja varsinkin palestiinassa ja libanonissa on jo maailmansivu ollut taktiikkana, että "vapaustaistelijat" menevät sairaaloiden, koulujen yms rakennusten katoille, ja sieltä ampuvat ohjuksia ja raketteja israeliin, ja kun israel vastaa tulitukseen, nämä "vapaustaistelijat" huutavat kurkkusuorana, että israel murhaa siviilejä. Ukraina näyttää mitä ilmeisemmin käyttävän nyt ihan samaa taktiikkaa. Enkä tässä nyt ota kantaa tämmöisen sodankäynnin moraalisiin puoliin puolin tai toisin, mutta on hyvä tiedostaa, miksi näitä iskuja tapahtuu sairaaloita yms vastaan.

Sitten vielä näihin siviilien kuolemiin, niin milloin siviili lakkaa olemasta siviili? Minun mielestäni siinä vaiheessa, kun hänellä on rynkky kainalossa. On myös täysin selvä, että venäjä on pyrkinyt välttämään siviiliuhreja, ainakin toistaiseksi, muuten luvut olisivat jotain ihan muuta.
Mistä on tieto, että Ukraina käyttää kyseistä taktiikkaa? Mistä tiedät kuinka vähäiset siviiliuhrien määrä on?
Mitä on tullut varmistettuja lukuja siviiliuhreista, jokaisessa minkä itse olen nähnyt on myös sanottu että oikea luku on todennäköisesti moninkertainen.
Jos nyt aletaan oikeesti pilkkua nussimaan niin eihän sotarikoksia oikeesti edes tapahdu. Aina voi kertoa iskun olleen vahinko ja lasten ampuneen ensin ynnä muuta paskaa.
Mut jokainen katselkoon omin silmin. Minusta toinen maa hyökkäsi toisen kimppuun ja on roistovaltio ja tekee sotarikoksia.
 
Tiedustelutieto; ryssän oleg makovetsky on yks niistä (majuri?)kenraalinrunkkareista joka antanu luvan tulittaa siviilikohteita. Vangittuna ukrainassa.

Ootellaan varmistusta.
--

Ens torstaina turkin antalyassa neuvotellaan myös.

Oliskohan sekaannus:
The captured pilot of an enemy fighter, lieutenant colonel of the Russian Federation Maxim Geshtok, said that orders to bomb Kharkiv were given by Major General Oleg Makovetsky.
 
Nyt liioittelen ja trollaan hieman, mutta viikko pari vielä, muuta tiedustelurapsa ja sisäinen vuoto, niin nyt annettujen sotilaallisten näyttöjen perusteella voidaan varmaan alkaa vähän kyseenalaistamaan neukkujen ydinpelotteen toimivuutta ja "dead handin" uhkaa. Siellä on varmaan kärjet 80-luvulta ja järjestelmää jollain tasolla testattu viimeksi Jeltsinin aikoihin.

Onhan tää paljastanut Venäjän mädännäisyyden ja armeijan kehnon tilan. Ihan varmasti noiden ydinaseiden toimintavarmuus ja tarkkuus umpisurkeita, olis varmaan yhtä todennäköistä että ammuttaessa räjähtää siiloonsa kuin että osuu maaliinsa. Se vaan että siltikin niistä koituu valtaisa planeetanlaajuinen harmi..
 
Mistä on tieto, että Ukraina käyttää kyseistä taktiikkaa? Mistä tiedät kuinka vähäiset siviiliuhrien määrä on?
Mitä on tullut varmistettuja lukuja siviiliuhreista, jokaisessa minkä itse olen nähnyt on myös sanottu että oikea luku on todennäköisesti moninkertainen.
Jos nyt aletaan oikeesti pilkkua nussimaan niin eihän sotarikoksia oikeesti edes tapahdu. Aina voi kertoa iskun olleen vahinko ja lasten ampuneen ensin ynnä muuta paskaa.
Mut jokainen katselkoon omin silmin. Minusta toinen maa hyökkäsi toisen kimppuun ja on roistovaltio ja tekee sotarikoksia.

Olisi aivan kohtuullista, että jos jotain väittää niin laittaisi lähteet mukaan, tai sitten sanoisi että tämä on omasta päästä. Ei noilla väittämisillä ole muuten mitään arvoa.
 
Mistä on tieto, että Ukraina käyttää kyseistä taktiikkaa? Mistä tiedät kuinka vähäiset siviiliuhrien määrä on?
Mitä on tullut varmistettuja lukuja siviiliuhreista, jokaisessa minkä itse olen nähnyt on myös sanottu että oikea luku on todennäköisesti moninkertainen.
Jos nyt aletaan oikeesti pilkkua nussimaan niin eihän sotarikoksia oikeesti edes tapahdu. Aina voi kertoa iskun olleen vahinko ja lasten ampuneen ensin ynnä muuta paskaa.
Mut jokainen katselkoon omin silmin. Minusta toinen maa hyökkäsi toisen kimppuun ja on roistovaltio ja tekee sotarikoksia.
Valistuneita arvauksia, Ukrainan omissa medioissa on siviilejä yllytetty kaiken maailman sabotaasitekoihin venäjän joukkoja vastaan. Siviiliuhrien määrästä pidän ehkä kaikkein vähiten pieleen menneinä punaisen ristin julkaisemia arvioita. Omin silmin en pysty asiaa katsomaan, kun välimatkaa on liian paljon. Propagandan määrä on niin valtava molemmilla osapuolilla, että niiden välittämään tietoon ei kyllä ole luottamista, eikä sen perusteella kannata tehdä johtopäätöksiä.

Tunteet näyttävät kyllä monilla kovasti haittaavaan loogista ja neutraalia ajattelua, eli mielipidevaikuttaminen-propaganda on kyllä ollut todella onnistunutta.
Moni kyllä kaipaisi pientä rauhoittumista.
 
Onhan tää paljastanut Venäjän mädännäisyyden ja armeijan kehnon tilan. Ihan varmasti noiden ydinaseiden toimintavarmuus ja tarkkuus umpisurkeita, olis varmaan yhtä todennäköistä että ammuttaessa räjähtää siiloonsa kuin että osuu maaliinsa. Se vaan että siltikin niistä koituu valtaisa planeetanlaajuinen harmi..

Ovat varmaankin kehittäneet P-Korean Kimin kanssa ydinaseet, vaikuttaa vaan nyt että Kimi on tästä kaksikosta se viisaampi.
 
Mistä on tieto, että Ukraina käyttää kyseistä taktiikkaa? Mistä tiedät kuinka vähäiset siviiliuhrien määrä on?
Mitä on tullut varmistettuja lukuja siviiliuhreista, jokaisessa minkä itse olen nähnyt on myös sanottu että oikea luku on todennäköisesti moninkertainen.
Jos nyt aletaan oikeesti pilkkua nussimaan niin eihän sotarikoksia oikeesti edes tapahdu. Aina voi kertoa iskun olleen vahinko ja lasten ampuneen ensin ynnä muuta paskaa.
Mut jokainen katselkoon omin silmin. Minusta toinen maa hyökkäsi toisen kimppuun ja on roistovaltio ja tekee sotarikoksia.
Omin silmin vai valitsemansa median silmin?
 

Sieltä tee-paitaa ja muuta päälle, menee Ukrainaan tuotto.
Milläs nimellä tätä pitäs kutsua jos Ukraina myönteinen??

Jos Venäjä on natsi putinisti , hullu??

Tämä ei sitten ollut suntsu sulle suoraa kysymys vaan yleensäkin.

Mulle vitun sama kumpi tuon sodan vie, kiinnostaa lähinnä vaan oman maan tilanne
 
Ukrainasta suomeen tuleville automaatiolla vuoden oleskelulupa. Sopii.
Sulle varmaa sopii myös lisää karvaranteita tänne. Maksathan sitten myös noiden kulut??

Millä rahalla tänne tulijoita muuten autetaan oli ne mistä tahansa. Oman maan kansalaisia köyhiä kodittomia ihan liikaa, muille kyllä riittää rahaa, sylettää tällänen touhu.

Autatko esim naapuria ensin vaikka oma perhe nälässä vai vasta kun oma perhe ruokittu?

Nämä oikeasti apua tarvitsevat vielä ymmärrän, kameli kuskeja en, mutta silti oma kansa ensin!
 
Back
Ylös Bottom