Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä on tieto, että Ukraina käyttää kyseistä taktiikkaa? Mistä tiedät kuinka vähäiset siviiliuhrien määrä on?Lähi-idässä ja varsinkin palestiinassa ja libanonissa on jo maailmansivu ollut taktiikkana, että "vapaustaistelijat" menevät sairaaloiden, koulujen yms rakennusten katoille, ja sieltä ampuvat ohjuksia ja raketteja israeliin, ja kun israel vastaa tulitukseen, nämä "vapaustaistelijat" huutavat kurkkusuorana, että israel murhaa siviilejä. Ukraina näyttää mitä ilmeisemmin käyttävän nyt ihan samaa taktiikkaa. Enkä tässä nyt ota kantaa tämmöisen sodankäynnin moraalisiin puoliin puolin tai toisin, mutta on hyvä tiedostaa, miksi näitä iskuja tapahtuu sairaaloita yms vastaan.
Sitten vielä näihin siviilien kuolemiin, niin milloin siviili lakkaa olemasta siviili? Minun mielestäni siinä vaiheessa, kun hänellä on rynkky kainalossa. On myös täysin selvä, että venäjä on pyrkinyt välttämään siviiliuhreja, ainakin toistaiseksi, muuten luvut olisivat jotain ihan muuta.
Tiedustelutieto; ryssän oleg makovetsky on yks niistä (majuri?)kenraalinrunkkareista joka antanu luvan tulittaa siviilikohteita. Vangittuna ukrainassa.
Ootellaan varmistusta.
--
Ens torstaina turkin antalyassa neuvotellaan myös.
Nyt liioittelen ja trollaan hieman, mutta viikko pari vielä, muuta tiedustelurapsa ja sisäinen vuoto, niin nyt annettujen sotilaallisten näyttöjen perusteella voidaan varmaan alkaa vähän kyseenalaistamaan neukkujen ydinpelotteen toimivuutta ja "dead handin" uhkaa. Siellä on varmaan kärjet 80-luvulta ja järjestelmää jollain tasolla testattu viimeksi Jeltsinin aikoihin.
Mistä on tieto, että Ukraina käyttää kyseistä taktiikkaa? Mistä tiedät kuinka vähäiset siviiliuhrien määrä on?
Mitä on tullut varmistettuja lukuja siviiliuhreista, jokaisessa minkä itse olen nähnyt on myös sanottu että oikea luku on todennäköisesti moninkertainen.
Jos nyt aletaan oikeesti pilkkua nussimaan niin eihän sotarikoksia oikeesti edes tapahdu. Aina voi kertoa iskun olleen vahinko ja lasten ampuneen ensin ynnä muuta paskaa.
Mut jokainen katselkoon omin silmin. Minusta toinen maa hyökkäsi toisen kimppuun ja on roistovaltio ja tekee sotarikoksia.
Valistuneita arvauksia, Ukrainan omissa medioissa on siviilejä yllytetty kaiken maailman sabotaasitekoihin venäjän joukkoja vastaan. Siviiliuhrien määrästä pidän ehkä kaikkein vähiten pieleen menneinä punaisen ristin julkaisemia arvioita. Omin silmin en pysty asiaa katsomaan, kun välimatkaa on liian paljon. Propagandan määrä on niin valtava molemmilla osapuolilla, että niiden välittämään tietoon ei kyllä ole luottamista, eikä sen perusteella kannata tehdä johtopäätöksiä.Mistä on tieto, että Ukraina käyttää kyseistä taktiikkaa? Mistä tiedät kuinka vähäiset siviiliuhrien määrä on?
Mitä on tullut varmistettuja lukuja siviiliuhreista, jokaisessa minkä itse olen nähnyt on myös sanottu että oikea luku on todennäköisesti moninkertainen.
Jos nyt aletaan oikeesti pilkkua nussimaan niin eihän sotarikoksia oikeesti edes tapahdu. Aina voi kertoa iskun olleen vahinko ja lasten ampuneen ensin ynnä muuta paskaa.
Mut jokainen katselkoon omin silmin. Minusta toinen maa hyökkäsi toisen kimppuun ja on roistovaltio ja tekee sotarikoksia.
Joo ei tarvi montakaan miljoonaa tulla niin ollaan nopeasti vähemmistö... Eikä edes tunnu venäjän väkiluvussa..Oikeasti hiukan huolestuttava asia on se (josta media ei puhu mitään), että meillä on täällä suomessa jo +100 000 venäläistaustaista.
Onhan tää paljastanut Venäjän mädännäisyyden ja armeijan kehnon tilan. Ihan varmasti noiden ydinaseiden toimintavarmuus ja tarkkuus umpisurkeita, olis varmaan yhtä todennäköistä että ammuttaessa räjähtää siiloonsa kuin että osuu maaliinsa. Se vaan että siltikin niistä koituu valtaisa planeetanlaajuinen harmi..
Omin silmin vai valitsemansa median silmin?Mistä on tieto, että Ukraina käyttää kyseistä taktiikkaa? Mistä tiedät kuinka vähäiset siviiliuhrien määrä on?
Eihän se onnistu toki, mutta toisaalta kädet ovat sidottu tätä myöten kanssa. Ryssät vain tunkee torakoita kunnes torakat menneet paikkoihin mihin pitikin.Kannattaakohan lähteä edes kokeilemaan vyörytystä mikäli ilmatila ei ole omassa hallinnassa?
Milläs nimellä tätä pitäs kutsua jos Ukraina myönteinen??Saint Javelin Official
Saint Javelin is a way to give back to the families of the people who give their lives to protect ours.www.saintjavelin.com
Sieltä tee-paitaa ja muuta päälle, menee Ukrainaan tuotto.
Sulle varmaa sopii myös lisää karvaranteita tänne. Maksathan sitten myös noiden kulut??Ukrainasta suomeen tuleville automaatiolla vuoden oleskelulupa. Sopii.
Mitenkäs nämä voi erottaa? Johonkin mediaan sinäkin omat päätelmäsi perustat vai oletko Ukrainassa?Omin silmin vai valitsemansa median silmin?