HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Youtuben puolella ei pysty kattomaan rt:n uutisia ei pysty kattomaan suomesta ilman vpn.Ei kai meilla vaan sensuroida nettiä niinkun ne tekee siellä pohjois-koreassa?
Joo Youtube sulki RT:n ja Sputnikin Euroopasta jo monta päivää sitten. Harmittaako, kun et pääse nauttimaan tuosta? Samat jutut voit kyllä lukea MV:stä hyvin pienellä viiveellä.
 
Ryssä näyttää olevan aika tyhmäki
Screenshot_20220305-215716_Twitter~4.jpg
 
Miten helvetissä se ei ole kohdistettu minuun, kun mesoat mulle yhtä sun toista tyylii: tuollaisia te olette, ihan oikein teille, maistakaa omaa lääkettänne jne? Ja tämä ei ole edes ensimmäinen kerta, vaan olet keksinyt aiemminkin puhdasta paskaa niskaani juuri samalla kaavalla. Odotat jopa anteeksipyyntöä ”meiltä” jostakin suun soitosta, jonka kanssa mulla ei ole mitään tekemistä enkä edes tiedä sitä, missä tuollaista on tapahtunut. Pian tulisi 20 vuotta täyteen tätä palstaa, mutta tällä menolla se ei kyllä tule täyttymään.
Aika samoja ajatuksia itelläni, tästä ja flunssaketjusta miken suhteen.

Ja huom, jos @Mike luet tän, niin mulla ei ole mitään sinua vastaan. Päin vastoin luulen, että kasvotusten näistä aiheista olisi vallan kiva jutustella kanssasi. Täällä bittimaailmassa tuntuu että vähän hätäseen lokeroit ihmisiä ja alat puhumaan summittaisesti "teistä" jne. Tuo lokerointi ei keskustelun tasoa ainakaan nosta 🤔
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä se Toverin podcast, jossa toteaa kuinka suurinosa Suomen upseereista kannattaa ehdottomasti Natoon liittymistä. Täällä kun näitä Nato vastaisia, niin olisko mielipidettä tosta? Ilmeisesti kenraalit eivät ole ajanhermolla vai?

Ottaa myös kantaa tuohon rauhansopimuksen. "Yhtä tyhjän kanssa ".
 
Hyvä se Toverin podcast, jossa toteaa kuinka suurinosa Suomen upseereista kannattaa ehdottomasti Natoon liittymistä. Täällä kun näitä Nato vastaisia, niin olisko mielipidettä tosta? Ilmeisesti kenraalit eivät ole ajanhermolla vai?

Ottaa myös kantaa tuohon rauhansopimuksen. "Yhtä tyhjän kanssa ".
Onkos toveri käynyt kaikilta kyselemässä ja hieman epäilen, että Suomen sotilaallinen johto antais mitään tietoja jollekin janarille. Yhtä tyhjän kanssa tommoiset. Ja uskokaa pois, ei se nato tule vaikka sitä hokis kuin teletapit konsanaan. Ihan rauhassa nyt vaan.
 
Onkos toveri käynyt kaikilta kyselemässä ja hieman epäilen, että Suomen sotilaallinen johto antais mitään tietoja jollekin janarille. Yhtä tyhjän kanssa tommoiset. Ja uskokaa pois, ei se nato tule vaikka sitä hokis kuin teletapit konsanaan. Ihan rauhassa nyt vaan.
Ihan upseeriliiton galluppi. Varmasti tuollainen tieto on aika oleellista Suomen PV:ssä. Että se siitä yhdestä janariata.
 
Tää on kyl hauska kun sä tiedät koronaan liittyvät asiat paremmin kuin kukaan lääkäri tai venäjän uhkaan tai Natoon liittyvät asiat paremmin kuin Suomen kenraalimajuri.
No sori einari, mutta mä tiesin koronan paremmin, mee lukeen sitä ketjua kun nostelen sieltä alkupäästä teitä tietäjiä. Sanoin punttisaleistakin vuotta aikaisemmin ettei ne ole riskipaikkoja, nää sun asiantuntijat ja te pakottajat tulitte vuoden myöhässä. Sanoin ettei Ryssä suomeen hyökkää jo tämän ketjun alkupäässä ja kun ei hyökkää, tuun nauramaan tälle sun kommentille. Voit hakata nyrkkejä lattiaan ja hokea korona korona nato nato, mutta ei sun itkupotkuraivareilla mikään toteudu.

Natoon ei ole mikään tarvis liittyä ainakaan nyt tosi pulmalliseen aikaan, varsinkaan kun putte uhkailee. Ja Niinistö tekikin fiksusti ja otti vain välivaiheen siinä. Sekös sua harmittaakin, haha.

Ja ihan huomiona, täällä on muillakin oikeus keskustella kuin vain sulla ja sun siteeraamilla kenraaleilla. Sullahan ei omat aivot mitään tee, vaan koronassa ja sodassa vaan suollat muiden ajatuksia, et omiasi. Joten turpa kii jatkossa siitä, että kuka tietää ja mitä kun tämä on keskustelua ja kaikki saa sanoa oman miepiteensä.
 
Viimeksi muokattu:
No sori einari, mutta mä tiesin koronan paremmin, mee lukeen sitä ketjua kun nostelen sieltä alkupäästä teitä tietäjiä. Sanoin punttisaleistakin vuotta aikaisemmin ettei ne ole riskipaikkoja, nää sun asiantuntijat ja te pakottajat tulitte vuoden myöhässä. Sanoin ettei Ryssä suomeen hyökkää jo tämän ketjun alkupäässä ja kun ei hyökkää, tuun nauramaan tälle sun kommentille. Voit hakata nyrkkejä lattiaan ja hokea korona korona nato nato, mutta ei sun itkupotkuraivareilla mikään toteudu.

Natoon ei ole mikään tarvis liittyä ainakaan nyt tosi pulmalliseen aikaan, varsinkaan kun putte uhkailee. Ja Niinistö tekikin fiksusti ja otti vain välivaiheen siinä. Sekös sua harmittaakin, haha.
Ensinnäkään en ole missään sanonut, että Venäjä hyökkää Suomeen. Tää on sun oman mielikuvituksen tuotetta. Olen sanonut, että tuskin hyökkää. Ainut kuka on sanonut, että ei tule koskaan hyökkäämään olet sinä. Ja mitä koronaan tulee. En ole kirjoittanut sanaakaan sitä mistään kun ei se paska vähempää kiinnosta, eli sekin sun omaa mielikuvitusta.

Eli sä käänsit asian niin, kuinka mä pakotan Natoa, venäjän hyökkäystä ja vielä koronaa? Huomaatko yhtään miten kujalla oot?

Eihän mitään sun juttuja voi ottaa vakavissaan enää, kun omassa päässä käännät kaiken. Kerro missä olen sanonut että Venäjä Suomeen hyökkää ja MISSÄ olen sitä pakottanut? Olen vain evännyt ton sun teorian ettei se ole mahdollista koska rauhansopimus. Siis toihan on jo harhaista touhua.??
 
Kerro vielä missä olen pakottanut Natoa tai tiedätkö edes kannatanko sitä itse? Et tiedä, omassa päässäsi sen käänsit. Ainoastaan totesin upseerien sitä kannattavan.
 
Back
Ylös Bottom