HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
EI toi toimi jos viskot paskaa ja uhriudut sen jälkeen kun saat takaisin.

Pikkulapset tekee tommoista kun eivät pärjää. Paras että tulet sivusta tähän keskusteluun haavoittuneena jostain eilisestä tai aiemmasta jutusta ja koitat hakea "osumaa". pääsiäisfail

En ymmärrä yhtään mitä yrität selittää.
 
Voisiko tälle jatkuvalle molemminpuoliselle vänkäämiselle perustaa oman ketjun?

Ihmetyttää, miten aikuiset (?) miehet (??) käyttävät toistuvasti aikaansa toistensa solvaamiseen. Ilmeisesti tälle käytökselle on suuri tarve, joten siihen voisitte keskittyä sitten ihan omassa kakkaleikkikehässä. Miksi erittäin näppärää ignore-toimintaa ei hennota käyttää? Koska jankkaaminen täyttää jonkun suuren psykologisen tarpeen ja tuo välitöntä tyydytystä osallistujille?

Näinhän ei tule tapahtumaan, joten on vaan lopetettava tämän ketjun seuraaminen- harmi, koska asiaakin on joskus mukaan mahtunut.
 
Voisiko tälle jatkuvalle molemminpuoliselle vänkäämiselle perustaa oman ketjun?

Ihmetyttää, miten aikuiset (?) miehet (??) käyttävät toistuvasti aikaansa toistensa solvaamiseen. Ilmeisesti tälle käytökselle on suuri tarve, joten siihen voisitte keskittyä sitten ihan omassa kakkaleikkikehässä. Miksi erittäin näppärää ignore-toimintaa ei hennota käyttää? Koska jankkaaminen täyttää jonkun suuren psykologisen tarpeen ja tuo välitöntä tyydytystä osallistujille?

Näinhän ei tule tapahtumaan, joten on vaan lopetettava tämän ketjun seuraaminen- harmi, koska asiaakin on joskus mukaan mahtunut.
Olet oikeassa, pahoittelen omaa käytöstäni ja lopetan vänkäämisen
 

Saiskohan noilla ilmapuolustusta rampautettua ja tykistöä tuhottua.

Kovin iso paukku noissa ei ole, ei varmaankaan kaikkiin kohteisiin hyvin tehoa.

Venäjän Lancet droneiskuista saatiin aika paljon kalustoa korjattua jälkikäteen takaisin käyttökuntoon. Sitten alkoivat laittaa jotain high temp palavaa mönjää mukaan mikä jäi käristämään ja savustamaan kohdetta, niin ei niin napakymppiosumatkin alkoivat olemaan varsin letaaleja kalustolle. Kuumennus + savustus aika huono juttu modernille tekniikalle.
 
Venäjän Lancet droneiskuista saatiin aika paljon kalustoa korjattua jälkikäteen takaisin käyttökuntoon. Sitten alkoivat laittaa jotain high temp palavaa mönjää mukaan mikä jäi käristämään ja savustamaan kohdetta, niin ei niin napakymppiosumatkin alkoivat olemaan varsin letaaleja kalustolle. Kuumennus + savustus aika huono juttu modernille tekniikalle.
Eikö niissä kasvatettu myös sen taistelukärjen massaa, eri versioita olemassa siitä.

Saas kattoa miten torjuntakeinot paranee. Ahdasta tulee perinteiselle kalustolle muuten vuodessa parissa.
 
Voisiko tälle jatkuvalle molemminpuoliselle vänkäämiselle perustaa oman ketjun?

Ihmetyttää, miten aikuiset (?) miehet (??) käyttävät toistuvasti aikaansa toistensa solvaamiseen. Ilmeisesti tälle käytökselle on suuri tarve, joten siihen voisitte keskittyä sitten ihan omassa kakkaleikkikehässä. Miksi erittäin näppärää ignore-toimintaa ei hennota käyttää? Koska jankkaaminen täyttää jonkun suuren psykologisen tarpeen ja tuo välitöntä tyydytystä osallistujille?

Näinhän ei tule tapahtumaan, joten on vaan lopetettava tämän ketjun seuraaminen- harmi, koska asiaakin on joskus mukaan mahtunut.
Osa ei ole täällä edes keskustelemassa, mitään oikeaa sisältöä ne ei tuota.
Tavoitteena näyttää olevan ryssä leimasimen käyttö.
 
Voisiko tälle jatkuvalle molemminpuoliselle vänkäämiselle perustaa oman ketjun?

Ihmetyttää, miten aikuiset (?) miehet (??) käyttävät toistuvasti aikaansa toistensa solvaamiseen. Ilmeisesti tälle käytökselle on suuri tarve, joten siihen voisitte keskittyä sitten ihan omassa kakkaleikkikehässä. Miksi erittäin näppärää ignore-toimintaa ei hennota käyttää? Koska jankkaaminen täyttää jonkun suuren psykologisen tarpeen ja tuo välitöntä tyydytystä osallistujille?

Näinhän ei tule tapahtumaan, joten on vaan lopetettava tämän ketjun seuraaminen- harmi, koska asiaakin on joskus mukaan mahtunut.

Sotaa käydään myös netissä Venäjän ja Ukrainan kannattajien välillä. Ignore on antautumista ja ryssäbottien ulina on voitto. Sotavideoiden katselu on myös terapeuttista ja rentouttavaa kiireisen konttorirotan elämän vaihteluksi.

Itse haen myös onnistumisen kokemuksia työelämän epäonnistumisten sekaan. On kova katastrofi yhdessä avainprojektissa ja sitä yritetään korjata viikonlopputöillä. Teen nytkin koko pitkän vkl ylitöitä ja käytin aamulla 3 tuntia yhden sotkun selvittämiseen ja lopulta piti pyytää kokeneemmalta apua ja selvisi, ettei minulla ole edes käyttäjäoikeuksia hoitaa tätä, vaikka ohjelma antaa minun näennäisesti jotain tehdäkin. Lisäksi pitää selvitellä mitä oikein on tapahtunut, kun porukka on syöttänyt dataa täysin ohjeiden vastaisesti ja jättänyt paljon juttuja tekemättä.
 
Sotaa käydään myös netissä Venäjän ja Ukrainan kannattajien välillä. Ignore on antautumista ja ryssäbottien ulina on voitto. Sotavideoiden katselu on myös terapeuttista ja rentouttavaa kiireisen konttorirotan elämän vaihteluksi.

Itse haen myös onnistumisen kokemuksia työelämän epäonnistumisten sekaan. On kova katastrofi yhdessä avainprojektissa ja sitä yritetään korjata viikonlopputöillä. Teen nytkin koko pitkän vkl ylitöitä ja käytin aamulla 3 tuntia yhden sotkun selvittämiseen ja lopulta piti pyytää kokeneemmalta apua ja selvisi, ettei minulla ole edes käyttäjäoikeuksia hoitaa tätä, vaikka ohjelma antaa minun näennäisesti jotain tehdäkin. Lisäksi pitää selvitellä mitä oikein on tapahtunut, kun porukka on syöttänyt dataa täysin ohjeiden vastaisesti ja jättänyt paljon juttuja tekemättä.
No ehkä en purkaisia selviä stressihuolia sitten muiden keskustelijoiden jatkumaan mollaamiseen ja leimaamiseen, kiitos jo etukäteen ja koita hoitaa ne omat asiasi itse kuntoon.
 
20230408_152719.jpg

Te kaksi olette olleet ignoressa ainakin puoli vuotta...
 
katso liitettä 251664

Te kaksi olette olleet ignoressa ainakin puoli vuotta...
Eikö muuta sanottavaa ole? Kannattais kirjoittaa jotain aiheesta, jos palstalle eksyt? Käy lukemassa viestini läpi ja kerro missä asioissa olen ollut väärässä tähän mennessä? Itse korostan sitä, että maailman viisaat päättäjät puhuisivat enemmän rauhan kuin loputtomien sotatoimien puolesta. 👍 Jos siitä ryssäleima heiluu, niin antaa heilua.
 
Siis mun pitää pyytää anteeksi. Roopeli, Prolapsi ja keitä ollenkaan ryzzitellyt. Oon pahoillani, että olen loukannut teidän tunteita. Voitteko antaa vinkkejä, miten toipua tästä masennuksesta? Esimerkiksi miten toivuitte ryzzien kaikkien aikojen floppauksesta tai pettymyksestä kun labroja ei löytynytkään?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom