HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Siis mun pitää pyytää anteeksi. Roopeli, Prolapsi ja keitä ollenkaan ryzzitellyt. Oon pahoillani, että olen loukannut teidän tunteita. Voitteko antaa vinkkejä, miten toipua tästä masennuksesta? Esimerkiksi miten toivuitte ryzzien kaikkien aikojen floppauksesta tai pettymyksestä kun labroja ei löytynytkään?
Tääkin varmaan käyty läpi useamman kerran, mutta sanon nyt sinullekin vielä kerran.

Minua ei kiinnosta, jos ryssät häviäisi ukrainan sodan vaikka tänään aivan täysin. Se olisi varmaan globaalisti parempi talouden ja muun kannalta kuin ryssät voittaisi tämän sodan.
Tämänkin olen sanonut toistuvasti täällä. Muistatko sinäkin nyt sen ja alat tajuta että se ryzzäbotti ja kaikki muu sen ympärillä on teidän omasta päästä.

Muistatko nyt ja voitko vittu käsittää ettei se tarkoita ryssän kannattamista, jos seuraa tilannetta neutraalisti eikä mussuta propagandaa puolin tai toisin.

Vai menikö taas silmät ja korvat kiinni tässä kohtaa? repeat?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
-Washington Post -lehden tuoreessa raportissa kerrotaan, että Ukraina säännöstelee nyt ammuksiaan akuutin ammuspulan takia. Sen mukaan puolustussotaa käyvä armeija joutuu "valikoimaan" kohteensa tarkemmin: kohteeksi valikoituu nyt todennäköisemmin Venäjän kalusto ja varustevarastot, eivätkä jalkaväen joukot.

Lehti kertoo, että Ukrainan armeijan 59. moottoroidun jalkaväkiprikaatin yksikkö ampui aiemmin yli 20-30 ammusta päivässä, mutta tällä hetkellä tyypillisesti vain yhden, kaksi tai ei yhtään.


Ammukset menee säästöön hyökkäystä varten, tai sitten tilanne on oikeasti hankala.


Rottia riittää.
-Brittiläinen yritys Mykines Corporation näyttää järjestäneen 1,2 miljardin dollarin edestä elektroniikkaa Venäjälle sen jälkeen, kun Venäjän presidentti Vladimir Putin aloitti hyökkäyssodan Ukrainaan helmikuussa 2022. Asiasta uutisoi Financial Times.
 
Siis mun pitää pyytää anteeksi. Roopeli, Prolapsi ja keitä ollenkaan ryzzitellyt. Oon pahoillani, että olen loukannut teidän tunteita. Voitteko antaa vinkkejä, miten toipua tästä masennuksesta? Esimerkiksi miten toivuitte ryzzien kaikkien aikojen floppauksesta tai pettymyksestä kun labroja ei löytynytkään?
Edelleen voit lukea kaikki viestini läpi ja huomata sieltä, että en ole missään vaiheessa ollut ryssien puolella. Ja tottakai toivon, että Ukraina pärjäisi sotien ryssiä vastaan. Tällä hetkellä tilanne vain ei näytä kovinkaan valoisalta, että sotien saataisiin rauha aikaa. Liian paljon kuolee ukrainalaisia sekä myöskin pakkovärvättyjä venäläisiä joka päivä.
 
Tääkin varmaan käyty läpi useamman kerran, mutta sanon nyt sinullekin vielä kerran.

Minua ei kiinnosta, jos ryssät häviäisi ukrainan sodan vaikka tänään aivan täysin. Se olisi varmaan globaalisti parempi talouden ja muun kannalta kuin ryssät voittaisi tämän sodan.
Tämänkin olen sanonut toistuvasti täällä. Muistatko sinäkin nyt sen ja alat tajuta että se ryzzäbotti ja kaikki muu sen ympärillä on teidän omasta päästä.

Muistatko nyt ja voitko vittu käsittää ettei se tarkoita ryssän kannattamista, jos seuraa tilannetta neutraalisti eikä mussuta propagandaa puolin tai toisin.

Vai menikö taas silmät ja korvat kiinni tässä kohtaa? repeat?
Ei se tajua
 
Onhan nuilla leluilla jo tuhansia kaatunut.

Hirvittävä pelote jalkaväelle, mieluummin ottaisin kunnon kerta-annoksen sariinia kuin jäisin johonkin kuoppaan juntturiin droneparven kranujen armoille. Yölläkin operoivat lämpökameroiden avulla, raajoja ja silmiä menee ja kaikkea mahdollista ruumiilista damagea ja henkiä. Rajuin video minkä nähnyt niin yhdellä räjähtää käsi tyngäksi ja toinen kuopassa jumissa kranuja tippuu, ei tosin henki lähde mutta niin kauhuissa/tuskissa että vetää piipun suuhun ja laukasee. Tohon kohtaan päätin etten kato mitään jalkaväen pommitus videoita enää. Dronet on varmasti syönyt Venäjän moraalia ja niitä ahistaa todella paljon ajatella tuollaisia swarm drone parvia. Hyvä pelote eikä pelkästään pelote. Venäjäkin käyttänyt ja ikäviä videoita on niistäkin, mutta Ukraina selkeästi edellä.
 
Hirvittävä pelote jalkaväelle, mieluummin ottaisin kunnon kerta-annoksen sariinia kuin jäisin johonkin kuoppaan juntturiin droneparven kranujen armoille. Yölläkin operoivat lämpökameroiden avulla, raajoja ja silmiä menee ja kaikkea mahdollista ruumiilista damagea ja henkiä. Rajuin video minkä nähnyt niin yhdellä räjähtää käsi tyngäksi ja toinen kuopassa jumissa kranuja tippuu, ei tosin henki lähde mutta niin kauhuissa/tuskissa että vetää piipun suuhun ja laukasee. Tohon kohtaan päätin etten kato mitään jalkaväen pommitus videoita enää. Dronet on varmasti syönyt Venäjän moraalia ja niitä ahistaa todella paljon ajatella tuollaisia swarm drone parvia. Hyvä pelote eikä pelkästään pelote. Venäjäkin käyttänyt ja ikäviä videoita on niistäkin, mutta Ukraina selkeästi edellä.

Varmasti aivan miinaan verrattava pelote nuo dronet, koskaan ei tiedä millon pilvettömältä taivaalta tippuu hiljaisuudesta kranaatti syliin.
 
Voisiko tälle jatkuvalle molemminpuoliselle vänkäämiselle perustaa oman ketjun?

Ihmetyttää, miten aikuiset (?) miehet (??) käyttävät toistuvasti aikaansa toistensa solvaamiseen. Ilmeisesti tälle käytökselle on suuri tarve, joten siihen voisitte keskittyä sitten ihan omassa kakkaleikkikehässä. Miksi erittäin näppärää ignore-toimintaa ei hennota käyttää? Koska jankkaaminen täyttää jonkun suuren psykologisen tarpeen ja tuo välitöntä tyydytystä osallistujille?

Näinhän ei tule tapahtumaan, joten on vaan lopetettava tämän ketjun seuraaminen- harmi, koska asiaakin on joskus mukaan mahtunut.
Juu, vähänhän tämä on siihen mennyt, että pitää vain selata nopeasti läpi oliko täällä jotain muuta kuin ignooratuille vääntämistä.

Sama tilanne siis kuin Bakhmutin rintamalla, väännetään ja väännetään, mitään ei oikein tapahdu.

Jospa se tästä pikkuhiljaa, kun sää alkaa suosia ja kelit olla inhimillisiä, ja Ukrainalaisten lukuisat harkitut strategiset vastaiskut lähtevät käyntiin. Alkavat olosuhteiden niin salliessa, eivät koska pressa asetti eräpäivän.
 
Edelleen voit lukea kaikki viestini läpi ja huomata sieltä, että en ole missään vaiheessa ollut ryssien puolella. Ja tottakai toivon, että Ukraina pärjäisi sotien ryssiä vastaan. Tällä hetkellä tilanne vain ei näytä kovinkaan valoisalta, että sotien saataisiin rauha aikaa. Liian paljon kuolee ukrainalaisia sekä myöskin pakkovärvättyjä venäläisiä joka päivä.
Arvelet siis, että kunhan tarpeeksi kauan Zelensky ja putleri vain jaksaisivat istua 40 metriä pitkän pöydän päissä raatailemassa, niin kyllä ryssä sitten laskee aseet ja vetää joukot pois KOKO Ukrainasta?
 
^ Vissiin saa yhteyden poikki operoijaan ja sitte menee nenilleen. Tosin kallis harvinainen ase vs halpa drone.

Tuli muuten mieleen että vaikka drone on halpis, niin heikkous se että tarvitsee yhden miehen sitä operoimaan. Mitä jos noihin sais kunnon AI:n joka ohjais niitä itsestään kohteisiin ja vitullinen parvi ilmaan vihulaisen kimppuun? Olis aika häröä. Tietty joku myrskytuulen puuska ja niiltä menis vähän suuntimat sekasin ja tuliskin takas omien päälle olis vähän huono juttu.😆 Ehkä joku master drone ihmisen hallussa kuitenkin antamassa vähän ohjetta? Alkakaahan suunnittelemaan viksummat ja patentit kuntoon ja myydään kaikille natomaille, saadaan Suomi nousuun!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom