Tykkäsin mistä!?Täh, o p tykkäsi tästä.
Todistanee jotain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tykkäsin mistä!?Täh, o p tykkäsi tästä.
Todistanee jotain.
Kuinka usein puhut uskovaisille Jeesuksesta? Kirjoitatko esim nettifoorumeilla asiasta?Niin tää olis vähän sama kun koittais puhua jollekin iki uskovaiselle että jeesus on hahmo kirjassa nimeltä Raamattu.
Viimeseen asti reverse-Roopelit taisteli totuutta vastaan, meinas SIC sulkea Denysin tubekanavankin, mutta taitaa totuus olla että kartat oli oikeassa.
Lieneeköhän nyt oikeasti lähellä Bakhmutin kaatuminen, koska vakavasti otettavasta lähteestä tulee ikävää signaalia. Veikkaan, että nyt tämä fanbasen monesti lyttäämä lähde kelpaakin myös sinne suunnalle
Brittitiedustelu: Venäjä on todennäköisesti edennyt Bahmutin keskustaan – Ukrainan huoltoreitti vakavasti uhattuna - Suomenmaa.fi
Venäjän joukot ovat hyvin todennäköisesti edenneet Ukrainan itäosassa sijaitsevan Bahmutin kaupungin keskustaan, arvioi...www.suomenmaa.fi
Kukahan täällä on istunut pääsiäisen ja hokee ryssiä päässään voi hemmetti.Mahtaa olla palstan neutraaleilla pääsiäinen pilalla. Pakkiksella hoetaan ryzzää ja putlerille ei taputeta.
Tämä oli odotettavissa ennemmin tai myöhemmin. Ruplakauppa on tullut selvästi alaspäin energiahintojen laskiessa, ettei keskuspankilla ole välttämättä enää varaa pitää kurssia keinotekoisesti todellista markkina-arvoa ylempänä varsinkin kun valtion budjetin alijäämä kasvaa valtavaan tahtiin. Jossain vaiheessa saatetaan nähdä jopa ruplan todellinen markkina-arvo jos tekohengitys lopetetaan ja kauppa vapautetaan. Se mitä olen aiemmin horissut siitä, että venäläiset ovat jo tottuneet uuteen niukempaan normaaliin, on melko varmasti vasta ensimmäinen vaihe. Jos tahti pysyy samana, niin kohta joudutaan totuttelemaan uuteen entistäkin niukempaan normaaliin.
Hyvin vähän asiaan liittyen, aikanaan kun tein ryssien kanssa kauppaa, niin olisi ollut tilaisuuksia lähteä mukaan pääomasijoittamaan usempaankin venäläiseen teknlologia-alan startupiin. Näiden yritysten toimialana oli energy/utilities-sektorin niche-tuotteet, mutta koska ko. sektori oli niin valtavan iso, niin niilläkin pystyi tekemään hyvää ja ennen kaikkea korkeakatteista businesta. Teknologia on hyvinkin innovatiivista, toiminta niin ammattimaista kuin startupilta saattaa odottaa jne. Ei mitään valittamista niiden suhteen mutta olin kuitenkin liian arka lähtemään mukaan. En siksi, että olisin osannut pelätä mitään sotaa tms. poikkeus tilaa vaan ainoastaan suomalaisten geeniperimässä olevan Venäjä-epäluottamuksen takia. Mitään muuta syytä ei ollut.
Kävin eilen kahvilla yhden meidän firman eläköityneen Venäjä-projektipäällikön kanssa, joka oli sijoittanut kahteenkin eri startuppiin ja oli myös ehtinyt moninkertaistaa sijoituksensa arvon, muttei ollut cashannyt mitään ulos. Sodan alettua, uloscashaaminen ei enää onnistunutkaan, näiltä yrityksiltä loppuivat kokonaan projektit ja lopulta osaajatkin lähtivät kokonaan pois Venäjältä. Kaikki hävisi savuna ilmaan. Nyt voi jälkiviisaana sanoa, että onneksi olin liian arka sijoittamaan, niin ei jäänyt niiltä ajoilta mitään painolastia rasitteeksi. Sijoitukset menee länsimarkkinoillakin niin päin persettä, että jos Venäjälle sijoitetut varat olisivat hävinneet kokonaan siihen päälle, niin siinäpä sitten oltaisiin puhtaan paidan kanssa.
Minulla on ollut olosuhteisiin nähden mahtava pääsiäinen. Olen käynyt salilla, pyöräillyt ja illalla saunottiin. Äsken koristeltiin lasten kanssa virpomisvitsoja ja kohta ns. kierrokselle.Kukahan täällä on istunut pääsiäisen ja hokee ryssiä päässään voi hemmetti.
Kenelläköhän on pääsiäinen ryssänä?? :DD
Olen lukenut lehdestä miljoonaa kertaa että Venäjä olisi hyökännyt Ukrainaan, vaikka Trump olisi ollut presidentti. Onko se totta?.