HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

En usko, sodan aikana on tullut kaikenlaista kommenttia puolesta ja vastaan. Itse uskon että kiina ei ole valmis maksamaan mitään venäjän takia mutta tietenkin haluavat mitä venäjällä onkan tarjittavaa.

Jep, länsimyönteisen Kiinan suu sanoo kivoja asioita kun niitä halutaan kuulla, pragmaattinen Kiina ottaa halvat öljyt Venäjältä ja todelliset sympatiat on siinä että patistetaan Pohjois-Koreaa lähettämään ammuksia venäläisille.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En usko, että Venäjä voi pitää Krimin. Tilanteessa missä Ukraina saa vallattua Hersonin oblastin riittäisi Himarsin kantama Krimille asti. Miten Venäjä pystyisi huoltamaan Krimiä, kun Ukraina voisi ampua raketteja niskaan päivästä toiseen? Venäjä joutuisi vetäytymään samalla tavalla kuin syksyllä Dneperin pohjoispuolelta viime syksynä.

Ukrainalla on myös omaa uutta trone tuotantoa millä kyky iskeä Krimin siltaan. Omia ballistisia pidemmän kantaman ohjuksia. Aivan 100% varmasti näitä tullaan vielä käyttämään. Veikkaan että kun hyökkäys joskus alkaa niin se tulee olemaan hieman erinlainen kuin tähän asti totuttu näkemään.
 
Ukrainalla on myös omaa uutta trone tuotantoa millä kyky iskeä Krimin siltaan. Omia ballistisia pidemmän kantaman ohjuksia. Aivan 100% varmasti näitä tullaan vielä käyttämään. Veikkaan että kun hyökkäys joskus alkaa niin se tulee olemaan hieman erinlainen kuin tähän asti totuttu näkemään.
No kyllä melkoinen on sitten hyökkäys. En malta odottaa mitä ihmettä sieltä tulee.
 
No kyllä melkoinen on sitten hyökkäys. En malta odottaa mitä ihmettä sieltä tulee.
Kiva että olet viimein myös Ukrainan puolella! Mäkään en malta odottaa, että Venäläiset joutuvat palaamaan kotiin syömään punajuuriansa häntä koipien välissä
 
Kiva että olet viimein myös Ukrainan puolella! Mäkään en malta odottaa, että Venäläiset joutuvat palaamaan kotiin syömään punajuuriansa häntä koipien välissä
Ei mua kiinnosta jos ryssät joutuisi tuosta hyökkäyksestä lähtemään kotiin 100% ukrainasta. Parempi vaan niin voisi tuo taloudellinen musta-aukko mennä kiinnikin joskus ja olisi yksi globaali kriisi vähemmän.
Toki tässä kohtaa sä unohdat mitä kirjoitin ja hoet päässäsi jotain ryssämantraa ettei projisoinnit menisi pilalle.
 
Toki tässä kohtaa sä unohdat mitä kirjoitin ja hoet päässäsi jotain ryssämantraa ettei projisoinnit menisi pilalle.
Miksi sä noin kuvittelet? Ettet nyt vain projisoisi itse, kun näet russofobiaa joka puolella. Rauhoitu, Igor, tilitä vaikka tonne "vituttaa niin ankarasti" -ketjuun jos on paha mieli.

Ettei menisi off-topiciksi: Puola lupailee MiGejä (6 kpl)

 
Siellähän ne Macaroni ja von der Leyen ovat Kiinassa 50 bisneshenkilön seurueen kanssa ja Macaroni vakuuttaa ettei mitään eristäydytä vaan taloudellista yhteistyötä. ranskiksilla LNG ja Airbus kauppoja agendalla. Odotettuakin lyhyempi oli tuo vaihe, että pyritään vähentämään Kiina-riippuvuutta puheissa, viime viikolla puheet että derisk vähempi riippuvuutta ja pitää olla rohkeammin meidän arvojen puolella, tällä viikolla sitten pisnestä. 😅 Varmaan ratkaisee myös joka viikko jauhetut ilmastoasiat kun vaihdetaan fossiilisia polttoaineita lentokoneisiin.😂
On nämä Euroopan hyvesignaloinnit kyllä sellaista että huh. Eihän siinä muuten mitään mutta Suomi-parka ottaa ne tosissaan.

View: https://www.youtube.com/watch?v=CO24FduiaDo
 
Miksi sä noin kuvittelet? Ettet nyt vain projisoisi itse, kun näet russofobiaa joka puolella. Rauhoitu, Igor, tilitä vaikka tonne "vituttaa niin ankarasti" -ketjuun jos on paha mieli.

Ettei menisi off-topiciksi: Puola lupailee MiGejä (6 kpl)

Koska todistit juuri pointtini. Ämmät haluaa vaan vääntää jonkun kanssa, joten keksit omasta päästäsi noita syytöksiä sekä et kestä avointa keskustelua.
 

Eli ryssä nyt hävisi tuolta vai mitä tapahtui?
Hoetaan kuinka ryssän offensiivi epäonnistunut....

Eli?

Vaihe1. hoetaan ryssien ryssivän kaiken
Vaihe2. ?????
Vaihe3. ukraina voittaa ja ryssä poistettu maasta kokonaan

Vai???
Aikahan kertoo kaiken, mutta eipä ukrainakaan ole edennyt vapauttamaan omia alueitaan.
Toki jos kaiken taustalla ryssien kulutus kaikilla rintamilla vähäisillä ukrainan menetyksillä niin toki.... mutta onko?
 
Eli ryssä nyt hävisi tuolta vai mitä tapahtui?
Hoetaan kuinka ryssän offensiivi epäonnistunut....

Eli?

Vaihe1. hoetaan ryssien ryssivän kaiken
Vaihe2. ?????
Vaihe3. ukraina voittaa ja ryssä poistettu maasta kokonaan

Vai???
Aikahan kertoo kaiken, mutta eipä ukrainakaan ole edennyt vapauttamaan omia alueitaan.
Toki jos kaiken taustalla ryssien kulutus kaikilla rintamilla vähäisillä ukrainan menetyksillä niin toki.... mutta onko?

Otahan poika vähän bepanthenia tuohon peppukipuun.

FWcxFRdXoAM_eXV.jpg
 
Otahan poika vähän bepanthenia tuohon peppukipuun.

katso liitettä 251605
Todennäköisesti noille maksetaan aivan liian vähän kun ovat aina niin känkkäränkkiä. Suoranaisia kakkapyllyjä à la Manninen.

Mutta sen vaan sanon, että olisinpa edes jostain asiasta yhtä itsevarma kuin mitä nuo äänekkäimmät trollaajat ovat aivan kaikesta.
 
Argumentit loppu? Ihan legit mietintöjä skenaarioista.

Olen myös otettu jos minun kuvitellaan saavan jotain rahaa siitä, kun keskustelen maailman jännistä tapahtumista.
Käytät sanaa "keskustella", mutta en usko, että olet ymmärtänyt sen merkitystä.
 
Argumentit loppu? Ihan legit mietintöjä skenaarioista.

Olen myös otettu jos minun kuvitellaan saavan jotain rahaa siitä, kun keskustelen maailman jännistä tapahtumista.

Naurettavaa venkoilua kun et suostu hyväksymään ryssien keväthyökkäyksen olleen valtava epäonnistuminen. Eihän ne saaneet edes Bahmutia vallattua! 😀
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom