^itse nyt ihmettelen sitä että ukrainan armeija antaa ryssien edetä ihan vapaasti, en voi kuin ihmetellä?! jos nämä uudet päättäjät ovat niin sokeita/idiootteja että ei anneta tulenavaus käskyä niin miten he voivat kuvitella että kukaan mistään tulee heitä auttamaan, huuteluun kyllä riittää rahkeita mutta sitten kun pitäisi jotain oikeasti tehdä niin loppuukin rohkeus, vapaus ei tule ilmaiseksi ja venäjän naapurina siitä voi joutua maksamaan verellä se nyt vaan on fakta ja se ei muuksi muutu, mutta jos vain katselee että "sieltä ne taas tuli ja otti tuonkin kaistaleen itselleen" eikä tee mitään niin koko ukraina on miehitetty ensikuussa, vai odottaako "päättäjät" niin kauan että kaikki muu on viety kuin kiova ja sitten katsotaan että nyt alue suhteessa joukkoihin on riittävän pieni ja nyt voidaan ruveta rähisemään...
alkuun olin ukrainan uuden hallinnon puolella mutta koska heiltä uupuu kivekset niin ei minua hetkauta vaikka itänaapuri kävelisi suoraan kiovaan vaihtamaan valtaa......
alkuun olin ukrainan uuden hallinnon puolella mutta koska heiltä uupuu kivekset niin ei minua hetkauta vaikka itänaapuri kävelisi suoraan kiovaan vaihtamaan valtaa......