Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi olla nämä allaolevat linkit täyttä fuulaa, mutta olen suuresti ihmetellyt aiemminkin, miksei tule mitään kunnon tiedusteludataa Jenkeiltä, ei satelliiteista, lentokoneista tai drooneista, eivätkö PYSTY?
Voi olla nämä allaolevat linkit täyttä fuulaa, mutta olen suuresti ihmetellyt aiemminkin, miksei tule mitään kunnon tiedusteludataa Jenkeiltä, ei satelliiteista, lentokoneista tai drooneista, eivätkö PYSTY?
The USS Cook was patrolling in the western Black Sea when an unarmed Russian Su-24 Fencer attack aircraft repeatedly flew near the Navy ship, Army Col. Steve Warren told reporters.
Officials later said the aircraft approached within about 1,000 yards of the ship. The USS Cook was never in danger, Warren said.
"The Donald Cook is more than capable of defending itself against two Su-24s," the colonel said.
Koska ne ovat sotasalaisuuksia. Etenkin satelliittien tarkkuus ja kattavuus.
Esimerkiksi ne kuvat, jotka NATO julkaisi venäläisistä tykkiasemista Ukrainassa ja Venäjällä olivat peräisin kaupallisesta DigitalGlobe firman satelliitista.
Niin... millään maallahan ei ole sotasalaisuuksia, koska valtioiden sotilaallinen tiedotus on pelkkää pullistelua muiden maiden suuntaan, eiks jee?Nuo sotasalaisuus selitykset menee mulla sinne intin taikaviitta juttujen osaston seuraan, olkaa vahvoja uskossanne te, joille se riittää.
Nuo sotasalaisuus selitykset menee mulla sinne intin taikaviitta juttujen osaston seuraan, olkaa vahvoja uskossanne te, joille se riittää.
Niiden syyllisyys johtuu kolmesta asiasta: Naton laajentumisesta itään, EU:n laajentumisesta itään ja siitä, että länsi on voimakkaasti tukenut Ukrainan pro-demokratialiikehdintää ja oppositiota.
Ratkaisu?
Mearsheimerin mukaan Ukrainan vetäminen länteen pitäisi lopettaa. Sitä ja Georgiaa ei pitäisi ottaa Natoon. Ukrainasta pitäisi tehdä neutraali alue Venäjän ja Naton väliin.
Mearsheimerin mielestä tavoitteena pitäisi olla itsenäinen Ukraina, jota ei lasketa sen paremmin Venäjän kuin lännenkään leiriin. Ukrainan pitäisi professorin mukaan tajuta elämän realiteetit ja länsiliittoutumisen vaarallisuus.
Öö, siis mitä helvettiä? Eikös Ukraina ole itsenäinen valtio, jolla on valta päättää kuuluuko se Natoon ja EU:hun vai ei, mikäli se niihin edes hyväksyttäisiin? En myöskään ymmärrä Suomen Nato-vastustajien keskeisintä perustelua, eli sitä että veli-venäläinen suuttuisi, jos Suomi liittyisi Natoon. Pistää miettimään ollaanko tässä vieläkään kunnolla itsenäistytty.
Mutta mikä on sinun selityksesi sille etteivät NATO-maat julkaise satelliittiensa kuvia huippuresoluutiollaan? Salaliittoko? Ja sekö ei ole "taikaviitta juttuja"?
En viitsi vääntää rautalangasta monta kertaa, totean vain että Digital Globenkin satelliitti pystyy muistaakseni 0,5 m x 0,5 resoon, näissä on sama reso: Maanmittauslaitoksen ilmakuva | Maanmittauslaitos. Jos NATON satelliitit pystyy tuota parempaan resoon, ei sillä ole mitään käytännön merkitystä, ainoastaan tieto siitä, missä ne milloinkin on, merkitsee jotain. Eiköhän venäläiset tiedä ne ihan hyvin muutenkin. Tuota tarkempaa matskua ei saa kuin drooneilla tai lentokoneilla, muutenhan niitä ei tarvittaisi lainkaan.
En kyllä tajua sitäkään, miksi Ukraina pitäisi saada lähemmäksi EU:ta.
Päähäni kun ei mahdu edes se, miksi Israel on Euroviisuissa.
Itse en kovin paljoa antaisi painoa näille haastatteluille. Saman propagandan se länsi osaa mitä itäkin.
Onko Itar-Tass myös osana lännen salaliittoa?
Putinin lähimies haastettiin Venäjällä: ?Mehän teimme sen itse? | Uusi Suomi
Joku haastattelu on parempi kuin toiset. Mutta kai se on outoa, kun ensin venäläislehti haastattelee amerikkalaisia, jotka pelkäävät Venäjän sotamahtia ja eroavat armeijasta välittömästi nähdessään lentokoneen. Ja seuraavana päivänä amerikkalainen haastattelee venäläistä, joka kertoo haluavansa erota armeijasta eikä halua sotia :D
Onko Itar-Tass myös osana lännen salaliittoa?
Putinin lähimies haastettiin Venäjällä: ?Mehän teimme sen itse? | Uusi Suomi
Hienoa nähdä merkkejä siitä että venäjällä on myös virallisesta kannasta poikkeavia mielipiteitä.
Investigators trying to find out who shot down Malaysia Airlines MH17 over eastern Ukraine have recovered 25 pieces of metal from baggage and bodies, which could lead them to the missile believed to have torn apart the airliner.
One key clue is a telephone tap, believed to be of Ukrainian separatists discussing the plane's downing, which is also being examined for authenticity, Zorko said.
Haluaisin linkin siihen lehtihaastatteluun missä on haastateltu USS Colelta eronneita merimiehiä. Jonkun politologin blogi on vähän eri luokan lähde kuin newsweek-julkaisu tai video missä sotilaat, omilla kasvoillaan, kertovat.