Uhkaako Islam pian myös Suomea?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vexi
  • Aloitettu Aloitettu
Islam, juutalaisuus ja kristinusko ovat aavikkouskontoja, jotka eivät millään tavoin kuulu eurooppalaiseen kulttuuriin eikä eurooppalaisille kansoille. Three weeds from the same root.

Totta kai islam on uhka länsimaiselle kulttuurille. Mutta niin ovat myös juutalaisuus ja kristinusko. Kristinuskon suvaitsevaisuus-ihanne on yksi vaarallisimmista. Vähän niin kuin suvaitsevaisuuden nimissä sallittaisiin esim. HIV:n vapaa leviäminen. "Antaa kaikkien kukkien kukkia". :wall:

Ja valtion ja kirkon erillisyys Suomessa on lähinnä näennäistä. Laki on rangaistus- ja syyllistyssysteemeineen niin luterilaisten tuomioiden kyllästämä että ihmiset eivät kerta kaikkiaan huomaa sitä koska heidät on kasvatettu sen sisään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Testorage sanoi:
Islam, juutalaisuus ja kristinusko ovat aavikkouskontoja, jotka eivät millään tavoin kuulu eurooppalaiseen kulttuuriin eikä eurooppalaisille kansoille. Three weeds from the same root.

Joku joka on lukenut päivääkään euroopan historiaa saataisi miettiä ennenkuin filosofoi puol yksitoista sunnuntai iltana: "kumpi tuli ensin, muna vai kana?" :david:

osku sanoi:
No mutta olipa pieni esimerkki siitä vaikutusvallasta jota sä tuskin myöntäisit ennen kuin helvetti jäätyy.

Muistaakseni erinäiset naisjärjestöt (siis jäsenmäärältään suht pienet sellaiset) ovat saaneet kielletyksi mainoksia, joissa on ollut vähäpukeisia naisia. Esim. Suomessakin. Onko tässä siis kyse naisten salaliitosta vai mistä??

Tokihan maailmassa on juutalaisia, joilla on vaikutusvaltaa. Mutta siitä on vielä tooooodeeeeellaaaaaaaa piiiiiiitkäääääää maaaaatkaaaaaaaa "median" hallitsemiseen. Edes ns. mainstream-median. Edes yhdysvaltalaisen mainstream-median.

Jos sinulla on vähän parempaa tarjota kuin SJPn asukokonaisuuden ongelmat, niin otan tietoa ilolla vastaan. :)

Muistaakseni erinäiset naisjärjestöt (siis jäsenmäärältään suht pienet sellaiset) ovat saaneet kielletyksi mainoksia, joissa on ollut vähäpukeisia naisia. Esim. Suomessakin. Onko tässä siis kyse naisten salaliitosta vai mistä??

Samaan tapaan dokumenttielokuvassa "Bowling for Columbine" Michael Moore sai parin kouluammuskelun uhrin kanssa ammukset pois myynnistä suuressa kauppaketjussa, joka oli muistaakseni Walmart. Oliko heilläkin salaliitto?

Onko kyseessä salaliitto joka kerta, kun joku saa jotain aikaan. :D

AKV sanoi:

Niinkun tuossa aikaisemmin sanoin niin tuo oli vaan esimerkki siitä vaikutusvallasta eikä todistanut mitään "salaliittoteoriaa".Itse pidän juutalaisten mediamonopolia ainakin itsestäänselvyytenä mutta on taas eri asia viittinkö tälläsen pakkis väittelyn takia alkaa kasaamaan jotain esitelmää aiheesta.

N.O.Kummonen sanoi:
Samaan tapaan dokumenttielokuvassa "Bowling for Columbine" Michael Moore sai parin kouluammuskelun uhrin kanssa ammukset pois myynnistä suuressa kauppaketjussa, joka oli muistaakseni Walmart. Oliko heilläkin salaliitto?

Joo,se oli salaliitto ja mulla on siitä teoria,eli SALALIITTOTEORIA! :D

En usko mihinkään salaliittoon, mutta kun eilen katselin Saving Private Ryan:ia, niin tuli väkisinkin mieleen, että kyllä Spielberg sai saksalaiset (natsit) näyttämään pahasti demonisoiduilta ja erityisesti USA:n joukot pelastavilta enkeleiltä. Noh, eipä sen ollutkaan tarkoitus olla mikään objektiivinen pätkä. Ihan hyvä leffa btw.

Totenkopf sanoi:
Ihan turhaa väittelyä, ei osa usko "kansainväliseen juutalaisuuteen", vaikka olisi kuinka pätevät todisteet.

Hyvä posti Totenkopf, varsinkin tämän jälkeen:

Totenkopf sanoi:
Miksi helvetissä lähtisin siitä väittelemään. Et varmasti saa kantaani käännettyä, ja minulla ei edes ole tarvetta sinun kantaasi kääntää.

En väittänyt todistaneeni mitään, eikä minulla ole tarvettakaan siihen. Ette tekään saa minua vakuutettua juutalaisten viattomuudesta, vaikka kuinka jauhaisitte. Päättymätön tarina, jos väittelyä jatketaan.

Totenkopf sanoi:
En väittänyt todistaneeni mitään, eikä minulla ole tarvettakaan siihen. Ette tekään saa minua vakuutettua juutalaisten viattomuudesta, vaikka kuinka jauhaisitte. Päättymätön tarina, jos väittelyä jatketaan.

No tässä olen kanssasi aivan samaa mieltä.

<>

Viimeksi muokattu:
Antzu sanoi:
En usko mihinkään salaliittoon, mutta kun eilen katselin Saving Private Ryan:ia, niin tuli väkisinkin mieleen, että kyllä Spielberg sai saksalaiset (natsit) näyttämään pahasti demonisoiduilta ja erityisesti USA:n joukot pelastavilta enkeleiltä. Noh, eipä sen ollutkaan tarkoitus olla mikään objektiivinen pätkä. Ihan hyvä leffa btw.

Siinä oli toinen pikku esimerkki.Pienistä puroista tulee iso joki.

Antzu sanoi:
osku sanoi:
Siis ennenkuulumatonta! Amerikkalaisessa elokuvassa amerikkalaiset sotilaat ovat sankareita. Salaliittohälytys!!
Hei muuten, mihin tämä kamala juutalaisten salaliitto pyrkii?

Corleone sanoi:
Hei muuten, mihin tämä kamala juutalaisten salaliitto pyrkii?

Mihin nyt mikä tahansa liitto yleensä pyrkii,ajamaan omia etujaan muitten kustannuksella.

Totenkopf sanoi:

Eli faktoilla ei ole mitään merkitystä mielipiteisiisi, koska olet jo etukäteen päättänyt olevasi oikeassa?

Ihanaa. Olet siis aito uskovainen! Oletko koskaan harkinnut pikaista itsaria jotta pääsisit kansallissosialismin taivaaseen Vapahtajasi Hitlerin pakeille? :love:

AKV sanoi:
Eli faktoilla ei ole mitään merkitystä mielipiteisiisi, koska olet jo etukäteen päättänyt olevasi oikeassa?

Mutta jos herrä tottekopf on elämänsä aikana nähnyt niin paljon faktoja ettei pidä sitä mahdollisenä että hänen mieli muuttuisi tälläsen väittelyn aikana.

Sun mielestä varmaan mannetkin on ihan ok porukkaa mutta muutamat mätämunat pilaa kaikkien maineen?

Kyllä minä sain sen käsityksen, että melkoisia ressukoita ja pelinappuloita olivat molempien puolien sotilaat. Historian kirjoituksestahan on tässä jo väitelty, mutta vaikuttaisi siltä, että natsit aikoinaan demonisoivat toimillaan tehokkaasti itse itsensä.

:offtopic: Johtuvatko sodat siitä, että niistä päättävien henkilöiden tarvitsee niin harvoin taistella etulinjassa?

osku sanoi:
Mutta jos herrä tottekopf on elämänsä aikana nähnyt niin paljon faktoja ettei pidä sitä mahdollisenä että hänen mieli muuttuisi tälläsen väittelyn aikana.

Tämän oli oltava jo trolli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom