Ufot, aikamatkustus, valonnopeus ja elämä muilla planeetooilla :)

Siis mikä sut saa nyt kuvittelemaan, että siellä taustalla pyörivä pätkä ei ole aito? Mikä saa sut kuvittelemaan, että se on muokattu sinne? Ei helvetti sentään.
Voi luoja.Aluks sä pyydät mua ajattelemaan mahdollisuutta että se mun postaama video on "kusetusta" ja sitten kun myönnän että kaikenlaista videtota voi väärentää niin tulee tällänen "kuvitteletsä ei helvettisentään kommentti".Kyllä sä tosiaan nyt laitoit mut pahaan pussiin...
Mikä sun on mielipide siitä että kun sitä entistä pressaa kärrättiin siellä avaruuskeskuksessa niin taustalla näkyi astronautti niissä lavasteissa?Mitä siinä tapahtu?Sen liikkeet täsmäs iss videoon aika hyvin.
Toisaalta sun vastaus on poliittisesti korrekti ja helvetti sentään ellen erehdy.
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensinnäkin tuo kekkuli pyörätuolissa ei ole W, vaan Bush vanhempi. Nuorempi painos tunnetaan "Dubyana"/W:nä.
Toisekseen postaamassasi videossa annettiin ymmärtää, että taustalla näkyy jälkikäsittelemätöntä videota kuvattuna studiolavasteissa. Todellisuudessa se olikin aitoa materiaalia, tai ainakin monin verroin fiksummin väärennettyä kuin "ajatusta herättävässä" videossasi arvailtiin.

Tuo ensimmäinen on ihan totta ja tosiaan tuohan voi olla seinällä oleva näyttö josta tulee kuvaa iss.Sitäkö sä tarkotit?

 
Voi luoja.Aluks sä pyydät mua ajattelemaan mahdollisuutta että se mun postaama video on "kusetusta" ja sitten kun myönnän että kaikenlaista videtota voi väärentää niin tulee tällänen "kuvitteletsä ei helvettisentään kommentti".Kyllä sä tosiaan nyt laitoit mut pahaan pussiin...
Mikä sun on mielipide siitä että kun sitä entistä pressaa kärrättiin siellä avaruuskeskuksessa niin taustalla näkyi astronautti niissä lavasteissa?Mitä siinä tapahtu?Sen liikkeet täsmäs iss videoon aika hyvin.
Toisaalta sun vastaus on poliittisesti korrekti ja helvetti sentään ellen erehdy.
Mä en pystynyt tajuamaan, että sä et tajua, ettei siinä mikään ollut sittenkään kusetusta. Puhut näyttelemisestä, lavastuksesta ja kuvamateriaalin lisäämisestä videoon. Ihan selvästi siellä taustalla on seinällä näyttö jossa näkyy tämä kyseinen astronautti suorittamassa tätä pallokoetta mikä näkyy toisella videollakin. Ainoa kusetus mikä tapahtui, oli sun linkkaamassa videossa, missä yritettiin johtaa ihmisiä ajattelemaan, että videossa on jotain pielessä. Se selvästi toimi, kun säkin jäit jumiin siihen ajatukseen.

Edit: Ei kun nyt mä vasta tajusin mitä sun päässä liikkuu. Siis mä en tarkoittanut, että sun linkkaamaan videoon on lisätty mitään. Se on ihan aito kaikkine asioineen mitä siinä näkyy. Ainoa kusetus siinä videossa on se, että sillä yritetään johtaa ihmisiä harhaan istuttamalla niiden päähän ajatus, että videossa on jotain omituista. Siinä ei ole mitään omituista.
 
Mä en pystynyt tajuamaan, että sä et tajua, ettei siinä mikään ollut sittenkään kusetusta. Puhut näyttelemisestä, lavastuksesta ja kuvamateriaalin lisäämisestä videoon. Ihan selvästi siellä taustalla on seinällä näyttö jossa näkyy tämä kyseinen astronautti suorittamassa tätä pallokoetta mikä näkyy toisella videollakin. Ainoa kusetus mikä tapahtui, oli sun linkkaamassa videossa, missä yritettiin johtaa ihmisiä ajattelemaan, että videossa on jotain pielessä. Se selvästi toimi, kun säkin jäit jumiin siihen ajatukseen.

Edit: Ei kun nyt mä vasta tajusin mitä sun päässä liikkuu. Siis mä en tarkoittanut, että sun linkkaamaan videoon on lisätty mitään. Se on ihan aito kaikkine asioineen mitä siinä näkyy. Ainoa kusetus siinä videossa on se, että sillä yritetään johtaa ihmisiä harhaan istuttamalla niiden päähän ajatus, että videossa on jotain omituista. Siinä ei ole mitään omituista.

Kyllä kaikki tekee virheitä.Siinä luki jotain ja mä näin sen siinä.Se oli kyllä tuo tarzan joka sen ensimmäisenä huomas ja selitti.Toisella ja kolmannella sijalla tässä tuskin on merkitystä.Se on helppo tietenkin sen jälkeen sanoa miten päivän selvä se oli.
 
Näinä edistyksen aikoina totuus ei paljastu TV:tä katsomalla, koska siellä kaikki huijaavat toisiaan. Onneksi internetissä asiat ovat paremmin. 😁
 
Miljardi kahdesta puvusta.........

c0ef6.jpg
 
^Tuo puku-uutinen sopii hienosti tähän ketjuun - näiden kalliiden pukujen "monimutkainen" lämmönsäätely perustuu täysin samaan periaatteeseen kuin 60-luvun puvuissa käytetty. Lisäksi niiden käyttöä (erityisesti niiden pukemista erilaisissa olosuhteissa) ei tulla ehtimään harjoittelemaan tarpeeksi kaavaillussa aikataulussa :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom