Ufot, aikamatkustus, valonnopeus ja elämä muilla planeetooilla :)

Ja silti sun uskomukset esimerkiksi Van Allenin vyöhykkeen suhteen on kuin suoraan näiden fe-tyyppien oppikirjoista - eikun videoilta. Ja nää uskomukset on tasoa "siellä on niinku tosi paljo säteilyä ja se tappaa kaikki eikä siitä pääse millään läpi" - ihan kuin kettutyttö puhumassa ydinvoimasta.

Oliko tää nyt 4. kerta kun sä käytät litteä maa kortin?
Mä käytän kohta natsi kortin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oliko tää nyt 4. kerta kun sä käytät litteä maa kortin?
Mä käytän kohta natsi kortin.
c1874bce2a83a1dd8cb3f98b6385ec9216412f2b8670b867c4de25c7f39ebe98.jpg
 

View: https://www.youtube.com/watch?v=U9QBz1bYqhg


7:40 kohdillla tulee pieni tiedonmurunen siitä nasa osallistuu sotiin siinä missä muutkin usan asevoimat.Tosta tulee mulle vähän sellanen kuva että nasan julkinen puoli on enemmän showta ja se todellinen tarkotus on enemmän sotilaallinen.Ei ne oikeesti laita tavaraa tonne kiertoradalle sen takia että ne voi näyttää jotain kuperkeikkoja ja muita temppuja.
 
Taas harhauduit sivuraiteille - löin pöytään bullshit-kortin sanomalla, että "chromakey-tausta ei todellakaan näytä tuolta." Eikö sinulla ole tähän mitään sanomista?
No kerro mikä porukka sitä jakeli muutama vuosi sitten?Se oli kuitenkin ensimmäinen rivi tossa sun kommentissa?
 
No kerro mikä porukka sitä jakeli muutama vuosi sitten?Se oli kuitenkin ensimmäinen rivi tossa sun kommentissa?
Kyllä, ne samat litistelijät levittelivät samaa videota housut märkänä - niille kun aivan kaikenlainen avaruuteen liittyvä on huijausta. Nauretaan nyt yhdessä: Heh-heh!

Tässä näkyy siellä taustalla pyörinyt video alkaen ekan minuutin jälkeen:

View: https://youtu.be/iginxrFn3jg


Vai haluatko vielä palata chroma key-aiheeseen?
 
Vai haluatko vielä palata chroma key-aiheeseen?
Mä otan tämän Oskarin linkkaaman videon nyt juuri sellaisena väkisin keksittynä todisteena millä johdetaan ihmisiä harhaan. Ei kukaan ole niin uuno, että tietää termin chroma key, mutta luulee sen taustakankaan näyttävän tuolta. Luulen jopa useimpien nähneen tuollaista ruudukkoa käytettävän videoissa esimerkiksi havainnollistamaan kappaleen liikesuuntaa ja / tai kappaleen nopeuden mittaamiseen videolta. Ihan varma en voi olla mihin tarkoitukseen sitä tuossa käytetään, mutta arvelisin ettei se liity ihmisten huijaamiseen. :sneaky:
 
Kyllä, ne samat litistelijät levittelivät samaa videota housut märkänä - niille kun aivan kaikenlainen avaruuteen liittyvä on huijausta. Nauretaan nyt yhdessä: Heh-heh!

Tässä näkyy siellä taustalla pyörinyt video alkaen ekan minuutin jälkeen:

View: https://youtu.be/iginxrFn3jg


Vai haluatko vielä palata chroma key-aiheeseen?


Tossa tuli taas se klassinen litteä maa kortti.Kaikki tässä ketjussa ymmärtää mitä se tarkoittaa.

No mutta kuitenkin.Mitä mieltä sä oot siitä pätkästä jossa se astronautti näyttelee siellä studiossa?Mitä sä veikkaat että siinä tapahtu?Ite en oo vielä tehnyt siitä mitään johto päätöstä.
 
Tossa tuli taas se klassinen litteä maa kortti.Kaikki tässä ketjussa ymmärtää mitä se tarkoittaa.
Ei nähtävästi tarpeeksi hyvin?
No mutta kuitenkin.Mitä mieltä sä oot siitä pätkästä jossa se astronautti näyttelee siellä studiossa?Mitä sä veikkaat että siinä tapahtu?Ite en oo vielä tehnyt siitä mitään johto päätöstä.
Siis vilkaisitko ollenkaan tuota laittamaani videota? Sehän on se sama video, joka siellä taustalla pyörii - eikä siinä isommassa koossa nähtynä pitäisi enää olla mitään ihmeellistä?
 
Ei nähtävästi tarpeeksi hyvin?

Siis vilkaisitko ollenkaan tuota laittamaani videota? Sehän on se sama video, joka siellä taustalla pyörii - eikä siinä isommassa koossa nähtynä pitäisi enää olla mitään ihmeellistä?

Joo,mun käsittääkseni se tyyppi teeskenteli olevinaan iss:ssä tekemässä pallotemppuja mutta oliko se kuitenkin siellä studiossa missä W vieraili?
 
Joo,mun käsittääkseni se tyyppi teeskenteli olevinaan iss:ssä tekemässä pallotemppuja mutta oliko se kuitenkin siellä studiossa missä W vieraili?
Juolahtiko mieleesi sellainen ajatus, että se oli ihan oikeasti tekemässä pallotemppua ISS:llä ja ainoa kusetus mikä tähän asiaan liittyy, on se sun laittama video?
 
Juolahtiko mieleesi sellainen ajatus, että se oli ihan oikeasti tekemässä pallotemppua ISS:llä ja ainoa kusetus mikä tähän asiaan liittyy, on se sun laittama video?

Eli se video missä W menee sinne keskukseen ei ole aito vaan jotenkin tuo pätkä on muokattu siihen?Mun mielestä siellä taustalla näkyi se astronautti näyttelemässä.Se voi olla tietenkin lisätty sinne.
Kyllä kaikki on mahdollista.Jo kauan aikaa on pystytty luomaan ihan mitä tahansa ruudulle.

Mutta luuletteko te oikeesti että noin korkean teknologian laitos on teille täysin avoin ja umpi rehellinen?
 
Eli se video missä W menee sinne keskukseen ei ole aito vaan jotenkin tuo pätkä on muokattu siihen?Mun mielestä siellä taustalla näkyi se astronautti näyttelemässä.Se voi olla tietenkin lisätty sinne.
Kyllä kaikki on mahdollista.Jo kauan aikaa on pystytty luomaan ihan mitä tahansa ruudulle.

Mutta luuletteko te oikeesti että noin korkean teknologian laitos on teille täysin avoin ja umpi rehellinen?
Siis mikä sut saa nyt kuvittelemaan, että siellä taustalla pyörivä pätkä ei ole aito? Mikä saa sut kuvittelemaan, että se on muokattu sinne? Ei helvetti sentään.
 
Eli se video missä W menee sinne keskukseen ei ole aito vaan jotenkin tuo pätkä on muokattu siihen?Mun mielestä siellä taustalla näkyi se astronautti näyttelemässä.Se voi olla tietenkin lisätty sinne.
Kyllä kaikki on mahdollista.Jo kauan aikaa on pystytty luomaan ihan mitä tahansa ruudulle.

Mutta luuletteko te oikeesti että noin korkean teknologian laitos on teille täysin avoin ja umpi rehellinen?
Ensinnäkin tuo kekkuli pyörätuolissa ei ole W, vaan Bush vanhempi. Nuorempi painos tunnetaan "Dubyana"/W:nä.
Toisekseen postaamassasi videossa annettiin ymmärtää, että taustalla näkyy jälkikäsittelemätöntä videota kuvattuna studiolavasteissa. Todellisuudessa se olikin aitoa materiaalia, tai ainakin monin verroin fiksummin väärennettyä kuin "ajatusta herättävässä" videossasi arvailtiin.
 
Back
Ylös Bottom