Ufot, aikamatkustus, valonnopeus ja elämä muilla planeetooilla :)

Mikähän sulle on tullut, kun muistaakseni sulla on ollut ihan fiksuja juttuja yleensä? Vai muistanko ihan väärin? Nyt ei tunnu löytyvän mitään muuta kuin pahaa mieltä ja vittuilua.

Onko Roopelismi tarttuvaa?
Niin kyllä ihmisessä täytyy olla jotain pahasti vialla jos se ei oo samaa mieltä sun kanssa.Ei siihen oo muuta selitystä.Oisinko mä fiksu jos mä komppaisin kaikkee mitä sä kirjotat?Tulisin "järkiini" tän aiheen suhteen yms?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo nsa:n vakoilu on fakta jonka ne on ite myöntänyt mutta silti täällä on eräs nimimerkki joka väittää että se ei ole mahdollista yms.Sille pitäis kaivaa jotain todisteita aiheesta joka oli aikoinaan salaliittoteoria (eli ei voi mitenkään pitää paikkaansa) mutta nykyään se on asianomaistenkin myöntämä fakta.
 
Miten ihmeessä ne pysy hengissä niin pitkään erittäin elämälle vaarallisessa paikassa jossa joka pikku juttu voi johtaa kuolemaan?
Missä niitten jätkien happipullot oli?Ne vietti siellä kuitenkin yli 10h ja lätki jotain golfpalloja mestassa missä se tomu pinta kuumenee yli 100c helposti?
Kun ensimmäinen atlantin ylitys lentokoneella saavutettiin niin kyllä se tehtiin toistekin.Se miten tekniikka on kehittynyt 50v aikana pitäis taata sen että siellä pystyis nyt vaikka asumaan.
Musta tuntuu ette kennedy ei oikein tiennyt mitä se meni lupaamaan kun se piti sen puheen.
Olisko vaikka avaruuspukujen avulla? Niissä puvuissa on muuten säteilysuojat, ne on paineistettuja ja ne käyttää 100 % happea ja niissä on hiilidioksidinpoistojärjestelmä. Normaali ilmassahan happea on vain 21 % joten ymmärrät varmaan, että 100 % happipitoisuudella se happi kestää vähän kauemmin. Asfaltin lämpötilakin voi nousta vähän helvetin korkeaksi, eikä siinä kävellessäkään kuole. Pintslämpötila on vähän eri asia kuin ympäristön lämpötila. Kuussa kaikki lämpö on säteilyä ja hyvin vähän johtumista kuun pinnasta avaruuspukuun. Konvektiotahan siellä ei ole, eli tilanne on täysin eri kuin maapallolla missä on ilmakehä. Jos takerrut tuollaisiin asioihin, niin käytännössä kiellät silloin myös, että avaruuskävelyjä oltaisiin koskaan tehty.
Niin kyllä ihmisessä täytyy olla jotain pahasti vialla jos se ei oo samaa mieltä sun kanssa.Ei siihen oo muuta selitystä.Oisinko mä fiksu jos mä komppaisin kaikkee mitä sä kirjotat?Tulisin "järkiini" tän aiheen suhteen yms?
Tässähän ei ole kyse mielipiteistä. Eihän koko viesti edes käsitellyt tätä aihetta, vaan oli pelkkä hyökkäys mun persoonaa vastaan, vaikka yritin vastata ihan ystävällisesti. Tosin se saattoi olla vähän besservisseröintiä, joten ymmärrän siinä mielessä kyllä. Mutta tosiaan, mun vastauksella ei ollut mitään tekemistä tätä aihetta koskevan mielipiteen kanssa, vaan se koski vain tapaa jolla mulle vastattiin. Onko tämä tarpeeksi selkeäksi selitetty, jotta säkin ymmärrät?
 
Tuo nsa:n vakoilu on fakta jonka ne on ite myöntänyt mutta silti täällä on eräs nimimerkki joka väittää että se ei ole mahdollista yms.Sille pitäis kaivaa jotain todisteita aiheesta joka oli aikoinaan salaliittoteoria (eli ei voi mitenkään pitää paikkaansa) mutta nykyään se on asianomaistenkin myöntämä fakta.
Jos lukisit aiemmat vastaukseni vähän tarkemmin, niin saattaisit huomata pitäneeni mahdollisena alusta alkaen, että NSA:lla olisi keinoja vakoilla kansalaisiaan. Ainoa, missä vähän heitän jarruja ajatusten rattaisiisi on kyseenalaistaa perusteeton harppauksesi siihen johtopäätökseen, että tämä olisi sama asia kuin järjestelmällinen kansalaisten valvonta. Epämääräiset vihjailut siitä, että tekoäly hoitaisi homman kuulostaa aikamoiselta käsienheiluttelulta, jollei sitä lähde sen tarkemmin avaamaan.
Ja toisekseen minkään oikeusjutun yhteydessä ei ole tullut ilmi, että NSA:lla tällaista valvontamekanismia käytössään edes olisi. Joten ihanko vain huvittelumielessä ne sitten pahaa-aavistamattomia ihmisiä valvovat?
 
Kun ensimmäinen atlantin ylitys lentokoneella saavutettiin niin kyllä se tehtiin toistekin.Se miten tekniikka on kehittynyt 50v aikana pitäis taata sen että siellä pystyis nyt vaikka asumaan.
Ihmiset haluavat kulkea Atlantin yli. Miksi ihminen haluaisi mennä Kuuhun? Siellähän ei ole mitään.

Ihan tyhmintä on näiden miljardöörien avaruuslentoprojektit. Ainoa kriteeri on "koska voin" (siis taloudellisesti, muutenhan toi pelleily on aika pimpelipompelihommaa esim. Kuulentoon verrattuna).
 
Miten sitä vois hyödyntää jos näkyvillä olis koko pallon internet liikenne?
AI:tä ja ML:ää voi hyödyntää monissa asioissa. Henkilökohtaisesti olen monesti törmännyt siihen, että AI ja ML ovat niin tyhmä, etteivät ne oikeasti osaa vastata edes yksinkertaiseen kysymykseen.

AI on ehkä joskus "järkevä". Tällä hetkellä se ei ole. Datan määrä auttaa ML:ää, mutta tulkinnassa tulee aina ongelmia (esim. ihan simppelissä auton autopilotissa, kone ei vain "ymmärrä" riittävästi).
 
AI:tä ja ML:ää voi hyödyntää monissa asioissa. Henkilökohtaisesti olen monesti törmännyt siihen, että AI ja ML ovat niin tyhmä, etteivät ne oikeasti osaa vastata edes yksinkertaiseen kysymykseen.

AI on ehkä joskus "järkevä". Tällä hetkellä se ei ole. Datan määrä auttaa ML:ää, mutta tulkinnassa tulee aina ongelmia (esim. ihan simppelissä auton autopilotissa, kone ei vain "ymmärrä" riittävästi).
Mulla on ovi avoinna mahdollisuudelle, että nimimerkki "oskari puntin" takana olisi tekoälyn ammattilainen, joka osaisi kertoa minkälaisia algoritmeja NSA pyörittelee, miten reaaliaikaisesti homma toimii ja minkäkokoinen datakeskus taustalle tarvittaisiin. Sen verran varmaa tietoa tuntuu olevan takana, että vastaukset tuollaisiin triviaaleihin pikku yksityiskohtiin luulisi löytyvän kuin apteekin hyllyltä.
 
Mulla on ovi avoinna mahdollisuudelle, että nimimerkki "oskari puntin" takana olisi tekoälyn ammattilainen, joka osaisi kertoa minkälaisia algoritmeja NSA pyörittelee, miten reaaliaikaisesti homma toimii ja minkäkokoinen datakeskus taustalle tarvittaisiin. Sen verran varmaa tietoa tuntuu olevan takana, että vastaukset tuollaisiin triviaaleihin pikku yksityiskohtiin luulisi löytyvän kuin apteekin hyllyltä.

Ne on huippusalaista tietoa mutta niin ne ite väittää.
 
Olisko vaikka avaruuspukujen avulla? Niissä puvuissa on muuten säteilysuojat, ne on paineistettuja ja ne käyttää 100 % happea ja niissä on hiilidioksidinpoistojärjestelmä.

Niissä puvuissa ei ollut minkäänlaista säteilysuojaa.Se tuli shokkina eräälle tyypille kun se ehdotti niitten käyttöä eräässä ydinvoima onnettomuudessa.Montako pulloa happea 10h sukellus vaatii?

Se vielä siitä kuumodulin pölystä että se oli täysin pölytön mutta se maan mihin se oli "laskeutunut" oli täysin koskematon vaikka siihen jopa niitten videolla nousee pölyä.Ja edelleen jos siihen puhaltaa rakettimoottori 1000-10000 paunan työntövoimalla niin luulis siihen jotain jäävän kun tyypin kenkäkin jättää jäljen.Ja tuo tarzanin kommetti että ei sieltä tuu kuin muutamia molekyyleja on täisin absurdi.Muutamat molekyylit ei tuota työntövoimaa tyhjiössä ellei niitä linkoa valonnopeudella vähintään.
 
AI:tä ja ML:ää voi hyödyntää monissa asioissa. Henkilökohtaisesti olen monesti törmännyt siihen, että AI ja ML ovat niin tyhmä, etteivät ne oikeasti osaa vastata edes yksinkertaiseen kysymykseen.

AI on ehkä joskus "järkevä". Tällä hetkellä se ei ole. Datan määrä auttaa ML:ää, mutta tulkinnassa tulee aina ongelmia (esim. ihan simppelissä auton autopilotissa, kone ei vain "ymmärrä" riittävästi).

Pointti on kuitenkin että ne kerää kaiken tiedon ja niitten käyttämä teknologia on varmasti edellä sitä mikä meille näytetään.
 
Olisko vaikka avaruuspukujen avulla? Niissä puvuissa on muuten säteilysuojat, ne on paineistettuja ja ne käyttää 100 % happea ja niissä on hiilidioksidinpoistojärjestelmä. Normaali ilmassahan happea on vain 21 % joten ymmärrät varmaan, että 100 % happipitoisuudella se happi kestää vähän kauemmin. Asfaltin lämpötilakin voi nousta vähän helvetin korkeaksi, eikä siinä kävellessäkään kuole. Pintslämpötila on vähän eri asia kuin ympäristön lämpötila. Kuussa kaikki lämpö on säteilyä ja hyvin vähän johtumista kuun pinnasta avaruuspukuun. Konvektiotahan siellä ei ole, eli tilanne on täysin eri kuin maapallolla missä on ilmakehä. Jos takerrut tuollaisiin asioihin, niin käytännössä kiellät silloin myös, että avaruuskävelyjä oltaisiin koskaan tehty.

Nuo kaikki tekiät yhteenlaskettuna se vaan sattu olemaan ihan täydellinen paikka lämpötilan suhteen.Ei liian kylmä,ei kuuma,vaan sopiva.Jopa kameran filmille.
 

Kai tuolla kuun kiertoradalla oli joku valokuvaa kun sai noin hyvän kuvan.Tuon kuitenkin pitäis kiitää aika kyytiä tuolla.
apollo_11_lunar_module.jpg
 
Nuo kaikki tekiät yhteenlaskettuna se vaan sattu olemaan ihan täydellinen paikka lämpötilan suhteen.Ei liian kylmä,ei kuuma,vaan sopiva.Jopa kameran filmille.
Niin tai sitten ihminen on sen verran fiksu, että osaa varautua tuollaisiin asioihin. Jos ne pääsee taskulaskimella kuuhun, niin kyllä ne osaa silloin varautua siellä vallitseviin olosuhteisiinkin.
 
Ne on huippusalaista tietoa mutta niin ne ite väittää.
Eli ihan arvailupohjalta olet liikkeellä? Mäkin voin arvailla, että NSA:n kannalta on varsin hyödyllistä antaa ihmisten pitää yllä luomaansa illuusiota siitä, että NSA näkee ja kuulee kaiken.
Pointti on kuitenkin että ne kerää kaiken tiedon ja niitten käyttämä teknologia on varmasti edellä sitä mikä meille näytetään.
Edelleen puhtaasti vain arvailet, sillä tällaisestä "edelläolevasta teknologiasta" ei ole mitään muita todisteita kuin märkiä unia.
 
Back
Ylös Bottom