Ufot, aikamatkustus, valonnopeus ja elämä muilla planeetooilla :)

Ihmisen psyyke on kyllä jännä vimpain. Mä olisin näkevinäni, että osalla " ei-teoreetikoista" on takanaan korostunut tarve rationalisoida tärkeäksi kokemiaan asioita, jotta tunne kontrollin säilyttämisestä ei katoaisi. Ei siinä mitään väärää ole, mutta silloin "omilla aivoilla ajattelu" onkin paljon rajoittuneempaa kuin pystyy itselleen myöntämään ja oman kokemusmaailman ulkopuolelta tuleva uusi tieto ei vain rekisteröidy millään tavoin.
Korjasin vain.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Korjasin vain.
Väärin meni - "ei-teoreetikot" kykenevät sietämään paremmin sitä epävarmuutta, joka seuraa siitä kun jotain ei täysin ymmärrä. Siksi ei myöskään ole tarvetta täyttää aukkoja jollain "pahantahtoisilla tahoilla" - valehtelevalla NASAlla, riistävillä lääkeyhtiöillä, YK:n erikoisjoukoilla, juonittelevilla liskoihmisillä ja mitä näitä nyt on.

Edit: fak, miten saatoinkin unohtaa listastani überpahat vapaamuurarit? Selvästikin olen ollut liian pitkään seuraamatta näitä kuvioita 😧
 
Viimeksi muokattu:

USA:n uforaportti: tunnistamattomat lentävät esineet häiritsevät ydinasejärjestelmiä – ”Niiden tekniikka on useita sukupolvia omaamme edellä”​



Viime viikolla Yhdysvaltain hallinnon rahoittaman Advanced Aerospace Threat Identification Program -tutkimusohjelman entinen johtaja Luiz Elizondo kertoi tiedotusvälineille UAP:ien aiheuttaneen Yhdysvalloissa häiriötä jopa ydinasejärjestelmille. Ne ovat jopa poistaneet järjestelmiä toiminnasta, hän kertoi The Washington Postille.

”Meillä on myös dataa, joka viittaa siihen, että muissakin maissa nämä esineet ovat vaikuttaneet ydinaseteknologiaan ja itse asiassa laittaneet järjestelmiä aktiivisiksi.”

ELIZONDO SANOO tapauksiin perehtyneiden asiantuntijoiden olevan ”melko vakuuttuneita siitä”, että UAP-havainnoissa on kyse teknologiasta, joka on useita sukupolvia edellä siitä, mitä pidämme tällä hetkellä seuraavan sukupolven teknologiana.

”Jotain, joka voi olla 50 tai 1 000 vuotta omaa tekniikkaamme edellä.”
 
Siksi ei myöskään ole tarvetta täyttää aukkoja jollain "pahantahtoisilla tahoilla" - valehtelevalla NASAlla, riistävillä lääkeyhtiöillä, YK:n erikoisjoukoilla, juonittelevilla liskoihmisillä ja mitä näitä nyt on
Tulee vähän oldmasterin horinat mieleen tästä, sullakaan ei taida olla mitään käsitystä mistä sä puhut. Kuhan vänkäät vastaan ku joku vammanen. Ei kai siinä jos se tuottaa onnistumisen tunteita sulle.
 
Tulee vähän oldmasterin horinat mieleen tästä, sullakaan ei taida olla mitään käsitystä mistä sä puhut. Kuhan vänkäät vastaan ku joku vammanen. Ei kai siinä jos se tuottaa onnistumisen tunteita sulle.
Niin joo, sä olitkin niitä harvoja etuoikeutettuja tarkoin varjeltuun salattuun tietoon. Kerro toki lisää?
 
Miksei vakuuta? Sullekin on vain kerrottu pienestä pitäen Maan olevan pyöreä, mutta miten voit olla varma, ettei sinua ole huijattu?

Mä olin aikoinaan merillä ja pitkillä eteisyyksillä jos haluat päästä johonkin paikkaan lyhyintä reittiä niin täytyy mennä iso ympyrää pitkin eli laivan pitää kääntyä hitaasti koko matkan.Havainnot tutkalla kanssa tuki sitä seikkaa että ollaan pallolla.
 
Tää väittely ei etene mihinkään joten mä olen totuttuun tapaan aikuinen ja vihellän pelin poikki. Mee sä vaikka jonnekin kaivamaan nenää.

Tarzanin anti tähän vaittelyy oli se että "tyhjiössä raketeista ei tuu kaasua" selityksenä sille että videolla rakettimoottori nostattaa pölyä mutta valokuvassa ei oo tietookaan mistään edes jäljistä pölyssä.
 
Enhän mä missään kohti sanonut et mä tietäisin totuuden, veikkaan et meistä ei tiedä sitä kukaan. Totesin vaan et salaliittoteorioita on aina ja tulee aina olemaan. En tunne mitään ylemmyyttä kenenkään edessä jo sitä meinasit

Mites salaliitot?Onko niitä koskaan ollut ja tuleeko niitä koskaan olemaan?
 
Oli pakko ihan rekisteröityä tänne, kun on sen verran mielenkiintoinen keskustelu käynnissä.

Itse uskon, että kyllä siellä kuussa on käyty. Todisteita on enemmän sen puolesta kuin vastaan ja nämä vastaväitteet on varsin uskottavasti pystytty kumoamaan. Vissiin nykyään lisääntynyt tämä epäily. Töissäkin saanut huomata, että ihan fiksut ja koulutetut henkilöt eivät usko kuulentoihin.

Mitä niille kahdeksalle alukselle sitten tapahtui, kun ne oli ammuttu matkaan? Niitähän seurasi muutkin kuin Nasa. Ne heijastimethan havaittiin vasta, kun ne oli toimitettu kuun pinnalle ja ei ainoastaan Nasan toimesta. Oliko Apollo 13 vaan tosi hyvä käsikirjoitus? Entä lennolla 17 tapahtunut kuuauton lokasuojan rikkoutuminen ja sen korjaaminen jesarilla ja jollakin mapin kannella? Hyvää draamaa?

Mitä säteilyyn ja lämpötilaan tulee, niin nythän on dataa, että kuussa säteily on noin n. 2,5 kertaa voimakkaampaa kuin kansainvälisellä avaruusasemalla ja pisin kuukävely oli vajaa 8 tuntia. Kauanko ISS:llä on pisimpään vietetty aikaa? Laskeutumisethan ajoittui kuun aamupäivän puolelle, jolloin pinta ei ole vielä lämmennyt liikaa. Ja kuussahan vuorokausi kestää vajaa 30 päivää, joten muutaman päivän aikana ei lämpötilakaan nouse turhan paljoa.

Jokunen sivu sitten oli kuva, jossa varjot väitetysti menevät eri suuntiin mutta eikö niillä kuitenkin ole sama pakopiste lipun oikealla puolella? Ja jos siinä olisi useampi voimakas valonlähde (studiospotit), niin eikö astronautista lähtisi tällöin useampi varjo?

Mitä todisteita pitäisi olla, että epäilijät uskoisi? Onko Oskarilla heittää mitään pätevää dokkaria kuulentojen feikkauksen puolesta? Ihan mielenkiinnosta voisi katsoa.
 
Ihmisen psyyke on kyllä jännä vimpain. Mä olisin näkevinäni, että osalla "teoreetikoista" on takanaan korostunut tarve rationalisoida tärkeäksi kokemiaan asioita, jotta tunne kontrollin säilyttämisestä ei katoaisi. Ei siinä mitään väärää ole, mutta silloin "omilla aivoilla ajattelu" onkin paljon rajoittuneempaa kuin pystyy itselleen myöntämään ja oman kokemusmaailman ulkopuolelta tuleva uusi tieto ei vain rekisteröidy millään tavoin.

Mitä se kuvaa ihmisen psyykkeestä jos se jatkuvasti käyttää argumentteina tälläsiä asioita kuin "littea maa" tai "salaliittoteoria"?
 
Mitä säteilyyn ja lämpötilaan tulee, niin nythän on dataa, että kuussa säteily on noin n. 2,5 kertaa voimakkaampaa kuin kansainvälisellä avaruusasemalla ja pisin kuukävely oli vajaa 8 tuntia. Kauanko ISS:llä on pisimpään vietetty aikaa? Laskeutumisethan ajoittui kuun aamupäivän puolelle, jolloin pinta ei ole vielä lämmennyt liikaa. Ja kuussahan vuorokausi kestää vajaa 30 päivää, joten muutaman päivän aikana ei lämpötilakaan nouse turhan paljoa.

Minkälaista dataa meillä on säteilystä Van Allenin vyöhykkeillä?Minkä takia nasalla oli projekti orion jos siitä aikasemmin sujahdettiin läpi tosta vaan?
 
Mitä niille kahdeksalle alukselle sitten tapahtui, kun ne oli ammuttu matkaan? Niitähän seurasi muutkin kuin Nasa. Ne heijastimethan havaittiin vasta, kun ne oli toimitettu kuun pinnalle ja ei ainoastaan Nasan toimesta. Oliko Apollo 13 vaan tosi hyvä käsikirjoitus? Entä lennolla 17 tapahtunut kuuauton lokasuojan rikkoutuminen ja sen korjaaminen jesarilla ja jollakin mapin kannella? Hyvää draamaa?

Mä uskon että apollo 13 oli vaan hyvää draamaa koska katsojaluvut alkoi tippumaan ja oliko niin että porukka valitti siitä että nuo "suorat lähetykset" tuli jonkun urheilutapahtuman päälle yms.Mä veikkaan että ne alukset kierti maata mtalalla kiertoradalla.Mä en tiedä ketkä kaikki havaitsi heijastimia,en oo perehtynyt tuohon.
 
Renkaiden ja pölyn välissä on kuitenkin kitkaa, joten miksei pöly lentäisi tangentin suuntaan?
Kitka vaatii kuitenkin sen tarttumisen.
Katsoin noita kuuauto videoita ja yllättävän paljon samankaltaisesti aines nousi ilmaan kuten maassakin ajaessa, pölypilveä ei toki noussut joka pitäisi nousta jos olisi todella hienojakoista ainesta.
 
Back
Ylös Bottom