Ufot, aikamatkustus, valonnopeus ja elämä muilla planeetooilla :)

Alunperin mun maailmankuvan mukaan ne kuu lennot oli totta.Niin sanottiin koulussa,kirjoissa ja telkkarissa.Kun kuulin aluksi ton väitteen että ne olis feikkejä niin en mä aluks uskonut sitä.Apollo ohjelmassa työskenteli kuitenkin satoja tuhansia ihmisiä että jos se olis feikki niin miten se salaisuus olis voinut säilyä?
Kun tota alko sitten tutkimaan niin sieltä löytyy loputtomiin asioita jotka voi ehkä teoriassa jotenkin selittää mutta ei 70 luvun tekniikalla+sitten monet nasan selitykset eri asioille on täysin naurettavia.
Tolta listalta löytyy astronautti joka kovasti päivitteli niitä puutteita jota ohjelmassa oli.Sen perheen jäsenet on vähän huonona siitä "onnettomuudesta".

Sadoista tuhansista ihmisistä 14 on siis kuollut onnettomuudessa. Epäilyttävän vähän kyllä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sadoista tuhansista ihmisistä 14 on siis kuollut onnettomuudessa. Epäilyttävän vähän kyllä.
Luulen että hallitus suojelee salaa noita ihmisiä onnettomuuksilta, etteivät ne herättäisi huomiota salaliittoteor… siis tavan kansaa älykkäimmissä yksilöissä, jotka eivät anna tosiasioiden tai todennäköisyyksien sekoittaa päätään ☝️
 
Tässä kohtaa menee jo vähän vaikeaksi - ulosvirratessaan kaasumolekyyleillä on tietysti jokin suunta ja nopeus, mutta kun ne perhanat kuitenkin törmäilevät keskenään ja sen seurauksena leviävät joka suuntiin. Joten luulisin, että on olemassa jokin korkeus jota alempana "kaasu ei ehdi hajota" ja olisi täysin mahdollista puhallella pölyjä irti Kuun pinnalta?
Varmaan joku jossain on näitäkin aikansa kuluksi laskeskellut erilaisilla suuttimen muodoilla, polttoaineilla, pölykerroksen paksuuksilla, nopeuksilla ja lähestymiskulmilla :LOL:

Edelleenkin jos on vähänkään perehtynyt tähän asiaan niin vidoilla laskeutuessa ja noustessa lentää pölyä ja astronautti mainitsee tosta pölyn nousemisesta mm laskeutuessa niin miten helkkarissa se mun edellä näyttämä kuva on mahdollinen?
 
Luulen että hallitus suojelee salaa noita ihmisiä onnettomuuksilta, etteivät ne herättäisi huomiota salaliittoteor… siis tavan kansaa älykkäimmissä yksilöissä, jotka eivät anna tosiasioiden tai todennäköisyyksien sekoittaa päätään ☝️

Ootsä joku salaliittoteoreetikko?
 

View: https://youtu.be/az9nFrnCK60


Katotaas tää vielä kerran.Tuo "kuljettaja" ei liikuta käsiään koko ton ajon ajan ollenkaan ja tossa näkyy aika selvästi ton studion ja "taustan" raja.Tota trikki tekniikkaa käytettiin menestyksellä elokuvassa 2001 space odysey.


Tuossa se on väännetty rautalangasta niin ei tarvii väittää että se elokuva kuvattiin maastossa.
 
Edelleenkin jos on vähänkään perehtynyt tähän asiaan niin vidoilla laskeutuessa ja noustessa lentää pölyä ja astronautti mainitsee tosta pölyn nousemisesta mm laskeutuessa niin miten helkkarissa se mun edellä näyttämä kuva on mahdollinen?
Nyt täytyy sanoa, etten ole niin hyvin perehtynyt, että osaisin ko. kuvan perusteella sanoa onko kuumodulin pinnalla realistinen määrä pölyä vai onko sitä ollenkaan. Vai mitä ajoit takaa?
Katotaas tää vielä kerran.Tuo "kuljettaja" ei liikuta käsiään koko ton ajon ajan ollenkaan
Meinaatko, että käsien pitäisi pomppia lähes painottomassa tilassa, vai pitäisikö niiden käännellä rattia, jota ei ole?

ja tossa näkyy aika selvästi ton studion ja "taustan" raja.Tota trikki tekniikkaa käytettiin menestyksell elokuvassa 2001 space odysey.
No kerrohan sitten, miltä sen tulisi mielestäsi näyttää jos ollaan pyöreän kivimöykyn päällä, käytännössä kaikki valaistus tulee yhdestä suunnasta ja taustalla on sysimusta "taivas", joka imee kaiken valon?
 
Nyt täytyy sanoa, etten ole niin hyvin perehtynyt, että osaisin ko. kuvan perusteella sanoa onko kuumodulin pinnalla realistinen määrä pölyä vai onko sitä ollenkaan. Vai mitä ajoit takaa?

Meinaatko, että käsien pitäisi pomppia lähes painottomassa tilassa, vai pitäisikö niiden käännellä rattia, jota ei ole?


No kerrohan sitten, miltä sen tulisi mielestäsi näyttää jos ollaan pyöreän kivimöykyn päällä, käytännössä kaikki valaistus tulee yhdestä suunnasta ja taustalla on sysimusta "taivas", joka imee kaiken valon?
Mä meinaan että tuo pätkä on koominen.Sulla on kuitenkin aika vahva mielipide asiasta johon sä et ole selvästikkään perehtynyt juurikaan.Mä olin kiinnostunut tästä aiheesta jo ennen kuin tulin skeptiseksi.
Ainakaan oikeasti ei missään aidossa kuvaassa ole rajaa studio ja taustan välillä.Siellä sysimustalla taivaalla saatais kimallella kanssa aika kirkkaita tähtiä ilmakehän puuttuessa.



Tossa näkyy se studion ja tausta raja aika hyvin.Mä veikkaan että sä et huomaa mitään? :D
 
Kerroit aiemmin, että on todistettu jo moneen kertaan että kuussa ei ole käyty. Tähän liittyen pari kyssäriä:
1) Onko sulla ne todisteet?
2) Jos on, niin voisitko laittaa ne tänne?
3) Jos et voi, niin miksi et?

ja vielä bonuskysymys:
4) Jos sulla on asiasta pitävät todisteet, niin mikset sä argumentoi asiasi puolesta niillä, sen sijaan heittelet epämääräisiä ”taivaalla pitäisi näkyä tähtiä” ja ”mönkijäajelu näyttää koomiselta” -kommentteja? Eihän ne todista yhtään mitään.
 
Tää ketju muistuttaa jotenkin vanhoista hyvistä ajoista kun nimim. Dragon servasi täällä kristittyjä jotka koettivat todistella kreationismia sun muuta. Aivan mahtavaa, jatkakaa!
 
Kerroit aiemmin, että on todistettu jo moneen kertaan että kuussa ei ole käyty. Tähän liittyen pari kyssäriä:
1) Onko sulla ne todisteet?
2) Jos on, niin voisitko laittaa ne tänne?
3) Jos et voi, niin miksi et?

ja vielä bonuskysymys:
4) Jos sulla on asiasta pitävät todisteet, niin mikset sä argumentoi asiasi puolesta niillä, sen sijaan heittelet epämääräisiä ”taivaalla pitäisi näkyä tähtiä” ja ”mönkijäajelu näyttää koomiselta” -kommentteja? Eihän ne todista yhtään mitään.

Mä oon moneen kertaan näyttänyt että nuo kuvat on kuvattu studiossa ja oon tuonut esille monta niistä teknisistä mahdottomuuksista joitan siinä on.Sitten tuolta tulee jotain kommentteja että tyhjiössä rakettimoottorista ei tuu mitään yms.Sano ite joku ennätys tai saavutus jota ei ole pystytty toistamaan tai ylittämään 50 vuoden aikana?Atomipommi?Atlantin ylilento? Mikä?
 
Pitäiskö mun tehdä sulle joku kooste?
Mihinkä selkäpakkaukseen mahtuu todella tehokkaan kylmäkuuma laitteen lisäksi 10h ajaksi happea?Tuohon voi joku sukeltaja vastata.
 
Viimeksi muokattu:
Mä meinaan että tuo pätkä on koominen.Sulla on kuitenkin aika vahva mielipide asiasta johon sä et ole selvästikkään perehtynyt juurikaan.Mä olin kiinnostunut tästä aiheesta jo ennen kuin tulin skeptiseksi.
Jos sä todella olisit perehtynyt asioihin, varmaankin osaisit vähän paremmin mielipiteitäsi perustella kuin sanomalla niitä koomisiksi.

Ainakaan oikeasti ei missään aidossa kuvaassa ole rajaa studio ja taustan välillä.
Eli kuvissa näkyvät korkeuserot ja harjanteet ovat mielestäsi vain raja studion ja taustan välillä?

Siellä sysimustalla taivaalla saatais kimallella kanssa aika kirkkaita tähtiä ilmakehän puuttuessa.
Taustalla pitäisi olla näkyvillä tähtiä, koska sä odotat niitä näkeväsi. Mitenkäs se olisi onnistunut ylivalottamatta kuvia?

Luulenpa näkeväni täysin samat yksityiskohdat kuin sinäkin, mutta "studion ja taustan raja" ei mulle ensimmäisenä ja ainoana vaihtoehtona tule mieleen.

Sun mielestä kumpuilevalla maastolla (kuustolla?) ei ole mitään vaikutusta asiaan? Jos et ole koskaan renderöinyt mitään, niin nyt olisi hauska tekosyy aloittaa uusi harrastus.
 
Pitäiskö mun tehdä sulle joku kooste?
Mihinkä selkäpakkaukseen mahtuu todella tehokkaan kylmäkuuma laitteen lisäksi 10h ajaksi happea?Tuohon voi joku sukeltaja vastata.
Okei, selvästikin sulla on vahvasti valtavirrasta poikkeava käsitys siitä, mitä jonkun asian vääräksi tai oikeaksi todistaminen tarkoittaa ja mitä siihen vaaditaan. Tiedoksi, että kaikki epäilyt, vihjailut, mielipiteet ja kysymykset joita olet tässä ketjussa yleisen käsienheiluttelun ohella esittänyt, ei ole todistamista.
 
Okei, selvästikin sulla on vahvasti valtavirrasta poikkeava käsitys siitä, mitä jonkun asian vääräksi tai oikeaksi todistaminen tarkoittaa ja mitä siihen vaaditaan. Tiedoksi, että kaikki epäilyt, vihjailut, mielipiteet ja kysymykset joita olet tässä ketjussa yleisen käsienheiluttelun ohella esittänyt, ei ole todistamista.

Nuo tuotetut filmit on aika suuri todiste puolesta eikä vastaan.Miltä se kuullostaa että nasa nauhotti alkuperäisten videoiden yli?Mä tiedän,ihan järkevältä.
 
Sitäkään en ymmärrä, miten miljoona osallista ihmistä voisi pitää salaisuuden loputtomasti.

Jos oisit jotenkin perehtynyt asiaan niin apollo ohjelmiin ei osallistunut miljoonaa ihmistä ja niistä ketkä osallistu vain harvalla oli pääsy muualle kuin omalle osastolleen.Se tuli jengille yllätyksenä ettei niissä puvuissa ollut minkäänlaista säteilysuojaa.
 
Back
Ylös Bottom