UFO nähty Haitilla (VIDEO)

Ei sitä pieni ihminen voi edes käsittää mitenkään miten suurten/pienien asioiden laidalla tässä ollaan. Vaikka tiede koittaa selittääkin kaiken jotenkuten ymmärrettävästi. Ei kaikkea sentään pysty selittämään. Suurikin kun on niin suhteellista, kun katsotaan mihin verrataan. Kaikki suuri muuttuu kaukana pieneksi kun mennään ja matkataan taaksepäin. Mitä pienemmäksi kaikki menee sitä suuremmaksi kaikki muuttuu. Mitä suuremmaksi kaikki menee sitä pienemmäks kaikki muuttuu. Näitä videoita universumista katsellessa taas miettii, että hetkinen. Mites tämä nyt taas menikään... Kohta käy niinkuin :rolleyes::eek:

Kohta käy NÄIN.
tai NÄIN

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taidat arvostaa omaa käsityskykyäsi vähän liiaksi. Välillä on ihan terveellistä vaan sanoa: "Minä en tiedä."

Enhän ole missään vaiheessa sanonut tietäväni. Olen koko ajan tunnustanut mahdolliseksi sen että älyllistä elämää on muualla, ja että sitä voi olla paljonkin. Se ei vain ole todennäköstä. Monilla vaan tuntuu olevan käsitys että älyllisyys on jokin evoluution "tavoite", joten sitä tulee kunhan elämä kehittyy tarpeeksi. Näin ei kuitenkaan ole. Mutta missään vaiheessa en ole väittänyt tietäväni mitään erityistä (ellei peruskoulun fysiikka ja biologia + muutama perusfakta ole erityistä), en vain menisi lyömään vetoa minkään UFO havaintojen puolesta

Enhän ole missään vaiheessa sanonut tietäväni. Olen koko ajan tunnustanut mahdolliseksi sen että älyllistä elämää on muualla, ja että sitä voi olla paljonkin. Se ei vain ole todennäköstä.

Ei ole todennäköistä sun mielestäs?

Enhän ole missään vaiheessa sanonut tietäväni. Olen koko ajan tunnustanut mahdolliseksi sen että älyllistä elämää on muualla, ja että sitä voi olla paljonkin. Se ei vain ole todennäköstä. Monilla vaan tuntuu olevan käsitys että älyllisyys on jokin evoluution "tavoite", joten sitä tulee kunhan elämä kehittyy tarpeeksi. Näin ei kuitenkaan ole. Mutta missään vaiheessa en ole väittänyt tietäväni mitään erityistä (ellei peruskoulun fysiikka ja biologia + muutama perusfakta ole erityistä), en vain menisi lyömään vetoa minkään UFO havaintojen puolesta

Tuon kuitenkin luulet tietäväsi?!?!

Aika moni asiasta enemmän "tietävä" taitaa olla eri mieltä (esim. ne jotka on kaavoilla laskenut noita asioita jne.).

Olen samaa mieltä. Elämää kyllä syntyy varmasti mutta tuon älyllisen elämän synty ei ole mitenkään itsestään selvyys. Muutenhan jo täällä maapallollakin tallustaisi muitakin älyllisiä olioita(ja tällä tarkoitan siis sivilisaatioita rakentavia älyllisiä olentoja) kuin me ihmiset?? Jos mietitään kuinka paljon maapallolla on erilaisia eläviä olentoja ja vain yksi kuin sattuman kaupalla on kehittynyt sivilisaatioita rakentavaksi älylliseksi olennoksi niin voisi pitää ainakin epätodennäköisenä sitä löytyvän muualta. Kaikki tietysti on mahdollista.....:thumbs:

Ei ole todennäköistä sun mielestäs?

Esitä nyt sinä sitten vaihteeksi laskelmat siitä, että älyllinen elämä jossain toisessa universumin kolkassa on todennäköistä. Tämä ketju on jo mennyt täysin aivottomaksi väittelyksi. Nyt on vain kyse siitä, kuka osaa lopettaa ajoissa.

- Minun mielestäni älyllinen elämä Maan ulkopuolella on epätodennäköistä
- Olet väärässä, koska minun mielestäni se on todennäköistä.
- Eipäs, koska minä olen oikeassa.
- Minäpäs.
jne...

Kun elämän syntymekanismit ovat vielä melkoisen epäselviä omankin pallomme päällä, niin kaikki spekulaatio Maan ulkopuolisen elämän kehittymisestä on aivan pelkkää paskanjauhantaa vailla todellisuuspohjaa. Se olisi jokaisen hyvä tiedostaa.

Näihin UFO-asioihin oma mielipiteeni on hyvin lähellä samaa kuin jumalkeskusteluun. En kiellä, etteikö olisi mahdollista, että jokin jumala / maan ulkopuolista älyllistä elämää olisi olemassa, mutta en usko siihen, ennen kuin joku esittää järkevät todisteet asian puolesta. Tähän mennessä en ole kummankaan asian tiimoilta nähnyt yhtään oikeasti järkevää perustelua. Tuskin on tulossakaan.

miten joku voi väittää että tähtien määrä olisi niin suuri että evoluution alkaminen sattumalta olisi jotenkin todennäköistä ja vieläpä varmasti? todennäköisyys että sattumanvaraisesti syntyy jotain proteiineja on ihan eri luokkaa. esim 100 aminohappoakin voidaan järjestää ketjuun peräkkäin niin monella eri tavalla että määrä on suurempi kuin universumin atomien määrä.
myllä kkhs on mun mielestä puhunut ihan asiaa. ei että tietäisin yhtään mitään mutta kyllä saa nauraa joidenkin jutuille täällä.
vaikkei tietoa olisikaan, niin kyllä tällaisia suuruusluokkia ja todennäköisyyksiä voidaan miettiä. Muistaakseni muuten jotain 40 siirron mittaisia shakkipelejäkin on erilaisia arvioitu olevan luokkaa 10^120, esim. noitten tähtien määrä korotettuna aika monenteen potenssiin eli ihan vitusti.
Eli jos tähtitieteellisiä lukuja ei pysty käsittämään ja kun ei pysty on kuitenkin naurettavaa puhua jostain "maailmankaikkeus on lähes ääretön"
jos maailmankaikkeus olisi todellakin ääretön (ilmeisesti ei ole, siitä jostain paradoksista en ole kuulutkaan mutta äärellisenähän sitä nykyään pidetään), niin eikö silloin pakosti älyllisiä sivilisaatioita, ja vähä-älyisiä, ja ihan mitä tahansa olisi ääretön määrä?

Kun elämän syntymekanismit ovat vielä melkoisen epäselviä omankin pallomme päällä, niin kaikki spekulaatio Maan ulkopuolisen elämän kehittymisestä on aivan pelkkää paskanjauhantaa vailla todellisuuspohjaa. Se olisi jokaisen hyvä tiedostaa.

Miksi sitten edes vaivauduit kirjoittamaan tänne?? Anna meidän ihan rauhassa jauhaa paskaa.....;) Paska kun ei lopu koskaan!:kippis1:

Loppupeleissä yksi asia on aika varma. Se, että älykästä elämää voi olla muuallakin.

Väittely tosiaan keskittyy siihen, että kenen mielestä se on epätodennäköistä ja kenen mielestä todennäköistä. Kieltämättä tämä on aika turhaa.

Itse ajattelen, että se olisi todennäköistä. Tämä johtuu lähes täysin siitä, että olen nähnyt juttuja, joissa tiedemiehet ovat esittäneet omia näkemyksiään asiasta ja kaikki mitä olen nähnyt, ovat olleet sen suuntaisia, että tuo älykäs elämä olisi todennäköistä.

Siksi haluaisin nähdä juttuja, joissa tiedemiehet toteavat, että älykäs elämä maapallon ulkopuolella on epätodennäköistä. Silloin olisi selvää, että tiedemiehetkin ovat asiasta eri mieltä, joten asiasta olisi turha väitellä tälläkään. Varmaan se on turhaa muutenkin. Tietysti se, että se on turhaa ei ole mikään syy lopettaa hyvää tai huonoakaan väittelyä :D

Loppu peleissä yksi asia on aika varma. Se, että älykästä elämää voi olla muuallakin.

Väittely tosiaan keskittyy siihen, että kenen mielestä se on epätodennäköistä ja kenen mielestä todennäköistä. Kieltämättä tämä on aika turhaa.

Itse ajattelen, että se olisi todennäköistä. Tämä johtuu lähes täysin siitä, että olen nähnyt juttuja, joissa tiedemiehet ovat esittäneet omia näkemyksiään asiasta ja kaikki mitä olen nähnyt ovat olleet sen suuntaisia, että tuo älykäs elämä olisi todennäköistä. Siksi haluaisin nähdä juttuja, joissa tiedemiehet toteavat, että älykäs elämä maapallon ulkopuolella on epätodennäköistä. Silloin olisi selvää, että tiedemiehetkin ovat asiasta erimieltä, joten asiasta olisi turha väitellä tälläkään. Varmaan se on turhaa muutenkin.

eiks muuten aikasemminkin ollut tästä älykkään elämän löytymisestä kauhee vääntö jossain tredissä?

Mun mielestä ja ainoastaan mun mielestä juuri se älykkään elämän löytyminen kuulostaa kovin arpapeliltä, kuten jo tossa aiemminkin mainitsin sen ettei täälläkään(muapallolla) ole kuin yksi olento joka osaa rakentaa sivilisaatioita ja samalla tuhota niitä...heh.

Esitä nyt sinä sitten vaihteeksi laskelmat siitä, että älyllinen elämä jossain toisessa universumin kolkassa on todennäköistä. Tämä ketju on jo mennyt täysin aivottomaksi väittelyksi. Nyt on vain kyse siitä, kuka osaa lopettaa ajoissa.

No niin mulla ei ole mitään laskelmia mutta mielestäni on olemassa asioita jotka tukevat sitä että älyllistä elämää on muuallakin.

Tän kaltaisia aurinkokuntia on maailmankaikkeudessa vaikka millämitalla.Monet mikrobit pystyy matkustamaan asteroidien mukana avaruudessa.Monet ihmiset SANOVAT nähneensä otuksia jotka ovat avaruudesta.Lisälsi mailmankaikkeuden syntyyn liittyy paljon sellaista mitä ei voi kukaan selittää.Jos älyllistä elämää on syntynyt täälläkin niin sitä voi syntyä muuallakin.

Mun mielestä on vaan typerää yrittää todistaa älyllisen elämän puuttumista muualla universumissa pelkästään jollain jakolaskulla josta tulee joku häviävän pieni luku.

http://clipaday.com/videos/ufo-haiti-sighting-081507-yesterday

lisää ufo haitia tämä on kuvattu 15.8 tämän sivuston mukaan, näyttää aika feikiltä mitä se tietysti onkin mutta hienosti tehty

Mielummin tollaiset videot tuonne hauskat videot ketjuun. Itse haluaisin mieluummin tieteellisempää ja asiapitoisempaa sisältöä tähän ketjuun. Sellaisten ufotapausten osalta, joihin liittyy jokin uutislinkki, ja viranomaisten kanta.

Mikä video arvosteluketju tää on?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom