MULTI UFC: Undisputed 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 56124
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Noniin, viel vaa pitäs tietää miten toi laitetaan toi online koodi tohon PS3:ssa ?? jelppikää?
E: oon päivittäny pelin.

En tiä mikä ihme tossa pelissä on vai oonko vaan niin surkee tota käyttää mutta siis tällänen ongelma on et uramoodissa ku sparraan jonka jälkeen lisään jätkän skillsejä ni ne lisääntyy luonnollisesti. sittenku otan matsia ja sparraan ennen uutta ottelua ni kaikki skillsi pisteet hävii ja näyttää aina nollaa. toivottavasti joku tajuski jotain

Kuten tuolla aikaisemmin lukee niin ne taidot tippuu. Nostat ne vaikka aluksi tasoon 30 siitä ne ei tipu alemmaksi ja sitten 50, 70

Moninpeliä tuli yritin tänään kokeilla mut lataa törkeän kauan ja ei löydä pelaajia ja välillä tulee ilmoitus ettei löydä serveriä.
Onko pakkiksen cämppi jo tehtynä?

Nyt taas pieni innostus heräsi, ja menihän tuo title defencekin läpi kun vähän tahkosi kovemmilla vaikeusasteilla exhibitionia eka ja haki oikeaa taktiikkaa. Aika täydellinen taktiikka noille kovemmille tasoille GSP:llä ainakin on pystyssä pyrkiä potkimaan jalat paskaksi yksittäisillä alapotkuilla ja sarjat korkeintaan kahden lyönnin mittaisia, kaikki clinchaaminen ja grapplaaminen herättää täällä ainakin niin paljon kirosanoja kun mennään experiencedistä etiäpäin että pyörin välttämään niitä kun ruttoa. Kun kaverin jalat niin paskana, että takedown tulee joka kerta, niin GSP ainakin alkaa viemään porukkaa tonttiin normi shootilla siten, että päädytään sidecontrolliin. Siitä sitten pyöritään sidecontrollin ja north-southin välillä ja jaellaan vähän pahaa mieltä, mounttia kannattaa välttää ettei vaan kaveri pääse kääntämään koko paskaa ympäri (nuo päätyy yllättävän usein subeihin) . Ja erityisesti kannattaa varoa, jos kaveri ei pyrikkään normaalisti pyörimään ylös tuosta sidecontrollista vaan hakee halfguardia, useammin kun kertaalleen on tuosta positiosta jääty lukkoon brutaalien polvi/kyynärpää kobminaatioiden väsyttämänä. Normiguardista on myös hyvä taktiikka nousta pystyyn, nopea alapotku että kaveri putoaa perseelleen jos yrittää ylös, sitten ensin pystystä pistelee pommia ensin n. 4 hittiä mahaan ja sitten naamaan kaksi, siitä guardiin ja niin kauan kun se on auki niin pommeja naamaan, tässäkin kannattaa olla tarkkana staminoiden kanssa, heikommatkin kaverit on expertillä napannut lyönnin kiinni ja vetänyt tuosta triangelin.

Justiinsa poistin myös tuon patchin ja ajattelin uutta uramoodia aloitella :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noniin, viel vaa pitäs tietää miten toi laitetaan toi online koodi tohon PS3:ssa ?? jelppikää?
E: oon päivittäny pelin.

ohjekirjan takakannessa koodi... redeem code... sit sinne playstation storeen ja oikeest yläkulmast kohtaan redeem codes... siis ihan ruudun oikee ylänurkka....

Ite sain Careerissa recordin 51-4 helpoimmalla tasolla, mutta oikea käsi kipsissä teki tuohon oman haasteensa :D
Ite nykäsin welterweightin läpi ilman tappioita helpoimmalla... yhtä vaikeemmalla tasolla tulee muutamii tappioita mutta tuntuu että sparrissa joutuu liian koville metsästäessään hyviä pisteitä :D
Jos haluu saada skillsit nuppiin niin aika helpol tasol täytyy painii...

IED1 nimisen saa kanssa lisätä.

Zone-sarja -42%
Löysin helvetin hyvät ohjeet , Overeemin luomiseen.. ukko ois valmis ,mut en saa mitenkään sille noita oikeenlaisia shortseja. oranssit warrior wearit pitäs olla. osaako joku neuvoa.

Aloitin pelin taas pitkästä aikaa (career) ja iloiseksi yllätykseksi uusin päivitys on ilmeisesti rajannut sparrin maksimipisteet 50 :jahas:

Ei hyvä uudistus mun mielestä..

Kertokaas miten ton onlinen voi avata... mulla siis on toi koodi tuolla ohjekirjan takana... ei osaa. :wall: PS3 mulla, nii ei sit pitäs maksaa mitään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom