MULTI UFC: Undisputed 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 56124
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tuo on ilmeisesti jostain päivityksestä kiinni jos totta on. Itse en päivitellyt ja keräsin huolella pari tuhatta sparripistettä säästöön ennen kuin 70:n yli mentiin. Sitten yksi kerrallaan jokaista ylös kunnes kaikki on satasessa.

Jep. Tuo oli ns. October patch joka oli pakko asentaa jos meinasi onlinessa pelata. Ostin pelin silloin ja asensin sen. Sen jälkeen sparrista ei mitenkään voi saada yli 50:tä enempää eikä kokonaispisteitä voi olla yli 1000. Siinä mielessä idiootti päivitys koska niillä aiemmin tehdyillä caffeilla pystyy ilmeisesti kuitenkin pelaamaan onlinessa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
"3. siis olet ilmeisesti osallistunut kutsuun? Ne liikkeet pitää itse käydä valkkaamassa sieltä training campeista. Itse osallistuisin huvikseen pariin kutsuun ja ne oli aika turhia"

Ei, tiedän kyllä miten niitä uusia liikkeitä voi hankkia. Mutta mitä tehdään siinä kun yritetään oppia uutta heittoa tai lukkoa, kun tavalliset lyönnit tai takedownit ei ainakaan anna pisteitä?

Ja miten on mahdollista glinchissä työntää vastustajan päätä alas nii että siihen voi sitten tehdä kneen?
Tuntuu ainakin vastustajan tekemänä aika pirun helpolta knockoutilta

"3. siis olet ilmeisesti osallistunut kutsuun? Ne liikkeet pitää itse käydä valkkaamassa sieltä training campeista. Itse osallistuisin huvikseen pariin kutsuun ja ne oli aika turhia"

Ei, tiedän kyllä miten niitä uusia liikkeitä voi hankkia. Mutta mitä tehdään siinä kun yritetään oppia uutta heittoa tai lukkoa, kun tavalliset lyönnit tai takedownit ei ainakaan anna pisteitä?

Ja miten on mahdollista glinchissä työntää vastustajan päätä alas nii että siihen voi sitten tehdä kneen?
Tuntuu ainakin vastustajan tekemänä aika pirun helpolta knockoutilta

Ennen kuin se opettelusessio alkaa neuvotaan just ennen sitä mitä siinä pitäisi tehdä. Yleensä se menee esim. heittoa opetellessa niin että mistä tahansa heitosta saa peruspisteitä ja just siitä opeteltavasta heitosta spesiaalipisteitä. Sitten kun nuo on 100:ssa niin liike on sulla valikoimassa tasolla 1. Tasolle 2 ja 3 liikkeen saa tekemällä saman liikkeen uudelle opettelusessiossa niin ikään 100:aan asti jne.
Tuo polvi clinchissä ei ole välttämättä uramoodissa valmiina vaan se pitää myös käydä training campeissa opettelemassa. Suosittelen pelaamaan tutoriaalin läpi...

Zone-sarja -42%
Nyt kun rupesin pelaamaan taas careeria pitkästä aikaa nii rupes heti vituttamaan.
Taisin ennenkin kysellä siitä sparrista mutta nyt ei taas mene järkeen mitenkään, nyt pelaan advaced-vaikeustasolla.
Manual sparrin jälkeen tuossa lukee.

Player overall 48

Ja sitten kertoimet:

Partner level modifier x 1.20
Injury modifier x 1.00
Difficulty modifier x 1.30

Ja näitten jälkeen 48:sta pisteestä tulee

Total points awarded = 12

Mitä helvettiä!!!

Jos nuo kaikki kertoimet on 1 tai yli niin miten voi 48pistettä muuttua 12:hyper:

Voisko joku selittää miten näitä reversaleja tehdään? Ite en ole onnistunut mitenkään tietokonetta vastaan mutta tietokone kääntää mut alle tosi usein kun yritän mennä full mounttiin

Jos joku osaisi vastata niin olisin kiitollinen

Toi 48 taitaa olla sun onnistuneet lyönnit jne. Mut sitte siinä on vielä se vastustajan vastaava luku, joka vähennetään tosta sun luvusta 48, tämä sitten kerrotaan noilla kertoimilla.
Youtubesta löytyy neuvoja tehokkaaseen sparrailuun.

Onko jollakin muuten tietoa, koska julkaistaan 2011? Nopealla googletuksella löytyi vain maininta Q1 2012. Eikai se noin myöhään voi mennä, ei käy.

Eikö 2010 tullu joskus kesällä, niin miksei 2011:kin? Mulla ei sinänsä ole havaintoakaan asiasta, mutta kyllä oon eläny toivossa että kesällä tulisi.

Olen molemmista UFC peleistä ollut ihan kikseissä, mutta aina alkuinnostuksen jälkeen pelaaminen on vaan jäänyt.

Pelit ovat jotenkin niin sekavia, suurin osa ajasta menee kaiken maailman näpräämiseen ja se näprääminen on niiiiin mielenkiinnotonta. Peleistä puuttuu se jokin, se koukku joka huippupeleistä löytyy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voihan perkeleen perkele!
Nyt kun olen oppinyt lopultakin sparraamaan kunnolla ja kertointen ja vähennysten jälkeen pitäisi tulla joku sata pistettä niin aina tulee se tasan 50. Kyseeessä siis joku urpo päivitys(Xbox 360(.
Saiskohan tuota mitenkään pois käytöstä kun on niin järjettömän hidasta saada skillit 50:stä 70:neen kun kerralla saa aina sen 50pointsii

Ei oo vissiin missään mitään tarkempaa tietoo millon 2011 ilmestyy? Ilmeisesti nyt vasta joku testaus jakso menossa, kun oli jossain joku kilpailu, mistä pysty pääsee testaa viikoks stiä peliä THQ:lle

Ai ufc11 ei tulekaan? Itsellään on tapana ostaa joka toinen vuosi noita pelejä mitkä ilmestyy joka vuosi ja jotka kiinnostaa(nhl, nba, ufc tms.) kun ei oo varaa ostaa joka vuosi eikä ne paljoa muutu yleensä yhdessä vuodessa. Ufc09 tuli homattua, mutta tuo viimeisin jäi väliin. Oli tarkoitus ostaa tänä vuonna taas.

Kyllä siellä kovasti lupaillaan, että vastustajalta voisi oikeasti jo potkia jalat alta. Lukottamisessa tatin vieritys on myös ilmeisesti korvattu, vihasin kyllä sitä veivaamista aina.

Jos tästä tulee hyvä, niin siihen olisi kiva joku Ultimate Fighter -lisäosa, siinä vasta mehukas mättö olisi.

Aa tsajajajaja..itketääs nyt viellä tännekkin foorumille niin tulee hyväolo. 2pv omistanut pelin ja pelannut yli 6h. Otan esim Frank Mirrin tai Maian jtn kaveria vastaan, joka ei osaa mitään matossa. Hakkaan vastustajan staminat minimiin,vien mattoon ja saan lukon aikaiseksi. On yhtä helvettiä koittaa lopettaa matsi noihin lukotuksiin.. lukko onnistuu,mutta sitten kun tulee tatin pyöritys osuus ei tule yhtään mitään. Luin jstn netissä,että 360 ympyröiden pitää olla prikulleen tarkkoja ympyröitä ei saa yhtää heittää niitten suhteen ja sit viellä pitäisi nopeesti sitä ympyrää tatilla heittää..ei tästä tule mitään. Niin ja puhuin siis äsken beginner tason cpu vs meikäläinen matseista..

ja ps3 pelailen. Online recordi huikeat 1/20/0
career modessa juuttunut mestaruus-otteluun,meikäläisen jättikokoinen pystyottelija vastaan Shogun Rya,joka poikeuksetta kahden ekan minuutin aikana saa otteen,heittää mattoon ja lukottaa vaikka kuinka vastaan taistelet.. Submission defense jtn luokkaa 70.

Aa tsajajajaja..itketääs nyt viellä tännekkin foorumille niin tulee hyväolo. 2pv omistanut pelin ja pelannut yli 6h. Otan esim Frank Mirrin tai Maian jtn kaveria vastaan, joka ei osaa mitään matossa. Hakkaan vastustajan staminat minimiin,vien mattoon ja saan lukon aikaiseksi. On yhtä helvettiä koittaa lopettaa matsi noihin lukotuksiin.. lukko onnistuu,mutta sitten kun tulee tatin pyöritys osuus ei tule yhtään mitään. Luin jstn netissä,että 360 ympyröiden pitää olla prikulleen tarkkoja ympyröitä ei saa yhtää heittää niitten suhteen ja sit viellä pitäisi nopeesti sitä ympyrää tatilla heittää..ei tästä tule mitään. Niin ja puhuin siis äsken beginner tason cpu vs meikäläinen matseista..

ja ps3 pelailen. Online recordi huikeat 1/20/0
career modessa juuttunut mestaruus-otteluun,meikäläisen jättikokoinen pystyottelija vastaan Shogun Rya,joka poikeuksetta kahden ekan minuutin aikana saa otteen,heittää mattoon ja lukottaa vaikka kuinka vastaan taistelet.. Submission defense jtn luokkaa 70.

Sulla on tosiaan ongelma tuon "shiningin" kanssa, jos et beginner cputa noilla ottelijoilla lukota. Tuosta löytyy oma ketjukin UFc undisputed communityssä, mutta itse teen siten että pistän lukotustilanteessa ohjaimen jalan päälle ja pyöritän myötäpäivään keskisormella ja nimettömällä. Sun pitää löytää paras variaatio itsellesi. Ja noilla korkean subskillsin ottelijoilla kuten Mir ja Maya kannattaa kokeilla myös sitä "charge submission" toimintoa. Eli painat R3:sta pohjaan ja löysäät sopivalla kohdalla. Mitä pidempään painat sitä voimakkaampi yritys mutta silloin myös vastustaja saattaa ehtiä karata. Itse melkein poikkeuksetta lukotan muutenkin sillä silloin kun paikka tulee. Toimii varsinkin ihmispelaajia vastaan. Tuo löytyy tutoriaalista myös.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom