MULTI UFC: Undisputed 2010

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 56124
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Se peli kertoo siellä alalaidassa kulkevalla tekstipätkällä aina välillä (ainakin mulla) ett "having problems with accessing online-keycode? Sitten siihen tulee se osoite joka tais olla www.ufcundisputed.com tai jokin sen tapainen ja sieltä löytyy "How-to"-help-guide. Eli netistä virallisilta sivuilta pitäis löytyä apua.

EDIT: Ja ei tosiaan maksa mitään Pleikkarilla.
 
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nyt oon tonne ufcundisputed.com:n rekannu, ja yhdistäny ps3 ja ton tilin... mut ei v*ttu vieläkään toimi. Se online nappula päävalikossa on harmaana... mitä mä teen väärin?
 
Vieläkö joku tätä pelailee? Nyt on hetki pelailtu tuolla online puolella ja onhan se aika koukuttavaa. Omassa pelissä on kuitenkin joitakin isoja aukkoja ja paremmat pelaajat siitä rankaisevatkin armotta.. Kai sitä oppii nenäkivustakin :)
 
Vieläkö joku tätä pelailee? Nyt on hetki pelailtu tuolla online puolella ja onhan se aika koukuttavaa. Omassa pelissä on kuitenkin joitakin isoja aukkoja ja paremmat pelaajat siitä rankaisevatkin armotta.. Kai sitä oppii nenäkivustakin :)

Viimeksi eilen. :) Ihan mainio päivitys viime vuoteen verrattuna, joskin subsystem on mielestäni mokattu. Vai onko joku saanut koneen lukotettua 1:llä minuutilla expert tasolla? Tuntuu täysin käsittämättömältä tehtävältä. Onlinessa tuo jotenkin vielä pelittää, onhan se molemmille kuitenkin sama.
 
Onko tähän versioon muuten korjattu se 2009:n online bugi? Eli se jossa sai virrat pois nappaamalla ottelun mitätöityä. Meni silloin maku online peleistä ihan tyystin, ei oo tullut tällä versiolla ees koitettua.
 
Vieläkö joku tätä pelailee? Nyt on hetki pelailtu tuolla online puolella ja onhan se aika koukuttavaa. Omassa pelissä on kuitenkin joitakin isoja aukkoja ja paremmat pelaajat siitä rankaisevatkin armotta.. Kai sitä oppii nenäkivustakin :)

Onhan tuota tullu jystettyä, ja 2009 kans. Joo onlineen jää koukkuun, mutta vahingossa ku jää ottamatta "ufc only" ja sieltä tulee joku oma tekonen jätkä kaikki täysillä niin sit alkaa vituttaan ku ei meinaa millää pärjätä. :D Itsekään en ole pro, vielä ;)
 
En piruuttanikaan jaksanut alkaa räpeltämään xbox livessä. 6-7 kertaa jaksoin uramoodin vetää läpi. 2009-versiota en ollut aikaisemmin pelannut.

+ vaparista diggaavalle ihan käsittämättömän hauska peli, turpaan vaan heti.
+ tutorial oli tosi kattava. Vaikka pituus väsyttikin ekalla kerralla, niin myöhemmin tuli palattua nöyränä katsomaan clinchiheitot.
+ pelkällä pystytaidolla pärjäsi jo auttavasti, mutta alasviennin ajoittamisen ja countergraplaamisen oppiminen toi koko touhuun uuden nautinnollisuuden. Jengin murskaaminen matossa tuli ehkä vähän liiankin helpoksi.
+ painoluokassa ylös päin hyppääminen ja superfightit nautintoa. Myös hall of fame -induktio oli mahti.
+ eri kundit pärjäävät koko ajan pelissä, esim. Dustin Hazelett lukotti yhdellä urakaudella kaikki, ja Thiago Silvakin oli kova luu.
+ bugeja taisi olla vain kaksi, yhdellä kaudella tapahtui juuri aikaisemmin kuvattu valepainoluokkasahaus, eli superfightin voiton jälkeen halusin siirtyä middleweightistä ylemmäs, mutta pysyin sarjassani ja ottelin silti joka matsin 205:sena :D Toista en edes muista.
+ täällä mainostettu staminamittari ei ollut pakollinen, olisi tullut vähän keinotekoinen olo.
+ pari herkullista tuomaripäätöstä suoraan oikean UFC:n tyyliin. Esim. Hirmutasainen vääntö Okamin kanssa, kummatkin pudottivat pari kertaa, veivät koko ajan mattoon ja osuivat suht. tasaisesti. Hävisin luokkaa 30-24 tuomariäänillä :lol2: Toinen olikin jo suora oikeusmurha, pari kertaa alasviedessä vastustaja löi mattoon, mutta muuten hallitsin koko matsia, ja hävisin splitillä.
+ joka kaudessa oli omat kohokohtansa. Ekassa Carwinin tyrmääminen pystyssä, toisessa contenderiksi nousu, kolmannessa tittelin voittaminen, neljännessä superfightit ym. Matseissa oli myös helvetin hienoa saada pari kertaa kolmannessa erässä joku säkätyrmäys, kun olet ollut matossa alla kaksi erää.

- lukottaminen, inhoan periaatteesta kaikkea mihin liittyy älytön ohjaimen rämpytys tai veivaus. Keskityin vain puolustamaan asennon muutokset niin lukotuksia ei oikeasti tullut. Ymmärrän kyllä, ettei sitä kai oikein muuten voi mallintaa. Silti ärsytti.
- loppujen lopuksi pystyssä pärjäsi pelkällä etäisyyden pidolla ja voimalyönneillä, minkäänlaisia comboja yms. ei tarvinnut opetella. Sen lisäksi esim. puolet päähän kohdistuvista potkuista tuntuivat menevän perille. Ehkä se loppujen lopuksi oli sitten jotain omaa hyvyyttä, että osasi tunnistaa vastustajan lähtevän tekemään jotain lyhyttä lyöntiä kaukaa ja heitti vaan jalan ilmaan. Tämän lisäksi tekoäly ei kyllä mitenkään scoutannut omaa ottelutyyliä, kaikki ne yrittivät aina samoja juttuja. Mutta esim. vartaloon ei tarvinnut oikein hyökätä ollenkaan, eikä se sitten ollut kovin palkitsevaakaan.
- vaikeustasoilla ei ehkä loppujen lopuksi ollut sanottavasti eroa, ehkä joku super underdog -moodi olisi vielä kruunannut taistelut.
- useamman kauden pelatessa vaihtoehdot alkoivat tietyissä jutuissa loppua kesken, esim. omalla ottelijalla tuntui aina olevan samanlaisia liikkeitä, ja matsien jälkeiset loppuhaastattelut toistivat aina samaa kaavaa. Vaihtoehtoja oli ehkä kaksi tai kolme aina kussakin kommenttivalinnassa.
- kausimoodissa olisi ehkä saanut olla enemmän vapauksia. Hauska juttu että olet kuusi vuotta voittamaton kahden painoluokan mestari, ja sitten joku vitun Marc Laimon sanoo että nyt on aika pistää pillit pussiin. Kai sitä nyt itse saisi päättää, koska lopettaa. Räikeimmin tuo taisi näkyä, kun vikassa matsissa tulin mestaruuden ykköshaastajaksi, mutta automaattisesti ura loppui siihen. Sen lisäksi esim. ekan kauden jälkeen kaikki Rachelle Leahin paskatarjoukset tuli sivuutettua, vittu joka viikko tuli mailiin kutsu katsomaan jotain eventtiä tai pitämään press work outtia. Eikä mitään seuraamusta tullut kun ei yhteistyö kiinnostanut hehe. Mielenkiintoinen lisä olisi ollut rahan ansaitseminen. Palkkatarjousneuvottelut tai ylipäänsä edes jonkinnäköinen ottelupalkkion kasvu olisi ollut kivaa. Luontaisesti sitten olisi päässyt Joen haastattelussa mainostamaan, että rahastahan tätä vaan tehdään höhö.

:4:

Ps. Pelin vaikeimmat vastustajat olivat Frank Mir ja Demian Maia. Maia varsinkin yllättävän kova pystyssä ja kova viemään mattoon ja lukottamaan. Pelin varsinaisista nimimiehistä esim. GSP ja Anderson olivat yllättävän vaisuja.

Yksinkertaisia ohjeita kaudelle, millä nyt joten kuten pärjää, jos joku ei jaksa lukea englanninkielisiä:

- opettele counterswiippaus tutorialista, mitään muuta ei mounttiin asti pääsemiseen tarvitse. Tuon avulla myös pysyt mountissa ja lopetat jengin siellä parissa minuutissa.
- vedä kaikki skillsit aina niille 30-, 50-, 70 -tasoille yksi kerrallaan, ettei pisteitä turhaan huku. Kehitä kaikki ainakin johonkin viiteenkymppiin, muuten tulee yksinäinen olo Wanderlein kanssa clinchatessa.
- opettele alasviennit ja gnp, helpoin tapa nirhata jengiä. Tällä tavalla saa myös free sparrista useimmiten hyvät pisteet. Oma ennätys oli 269 yhdestä sessiosta, taisin viedä vaikeimmalla tasolla mattoon, countteroida mounttiin, pysyä siellä ja iskeä. Fatigue kannattaa aina olla alle kolmenkympin sparratessa, trainingit voi vetää väsyneenäkin.
- sparraa paljon ja aina manuaalisesti. Camp invitella kannattaa opetella vain ne liikkeet, joita oikeasti käyttää.
- ne injuryt ei oikeasti paljon merkkaa, mieluummin trainingit väsyneenä kuin puolikuntoisena ottelemaan.
 
- opettele counterswiippaus tutorialista, mitään muuta ei mounttiin asti pääsemiseen tarvitse. Tuon avulla myös pysyt mountissa ja lopetat jengin siellä parissa minuutissa.

Tarkoittanet reversaleja? Tässä versiossa ei samalla lailla BJJ -sweapeilla juhlita kuten 09 -versiossa.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä tää online rassa... D: tulin ekaa kertaa ja tyyliin 10 häviiötä putkeen ennekun tuli joku samantasonen alottelija ja sen sit voitin! jotenkin saa jotain lukkoja estettyä(ei aina kyllä) mutta itse kun yrittää lukkoja tehdä niin jätkät estelee ne ihan miten sattuu!.

Hiukan turhauttavaa kun vastaan tulee monta sataa matsia voittaneita joilla hirmu korkeet skillit, yrittää siinä sitte lukotella ja tyrmää :D!!
 
Juu no nyt on alkanu noi kontrllit rueta selviimään mutta yksi asia vielä ei ole kaliini painunut?
Miten puolustetaan kuristuksia ja lukkoja vastaan? Entä miten niitä itse tehdään?:wall:
 
Puolustaudutaan pyörittämällä oikeaa tattia. Lukot tehdään näpäyttämällä eka r3 (siis oikea tatti) pohjaan ja sen jälkeen pyörittämään.
 
Kitos, säästyy monta perkelettä ansiosasi mutta vieläkin on lisää kysyttävää tällä kertaa tuosta career-pelimuodosta:
Jos haluan vaikka kimuran tasolle 2 tai jonkun muun lukon opetella nii miten se tapahtuu. Joitaki lyöntejä ja potkuja olen kyllä camp invitestä opetellut mutta mitä näissä lukkojen ja heittojen opetteluissa pitää tehdä?
 
Muuten niin hyvä vapaaottelu-peli, mutta tuo mattopaini on mielestäni varsin vammaista. GnP:lla hyvin harvoin saa mitään aikaiseksi ja vastustajien lukotus lähes mahdotonta. Muutamat kerrat hakannut äijät niin henkihieveriin, että heiton jälkeen ovat ns. "Rocked", mutta siltikään en saa lukkoa onnistumaan. :confused: Samaten jos vastassa on BJJ-äijä niin lukosta irrottautuminen suht mahdotonta, vaikka omat staminat ovatkin maksimissa. Careerin pelannut läpi ja kavereiden kanssa mätetty sitten enemmänkin, ilman lukkoja ;)
 
Nonii nyt on stte viimene viesti missä kyselen tästä pelistä:

1. Miten sitä sparrausvastusta vaihdetaan vaikeammaksi careerissa?

2. Eikö ne skillit mitä sparraamalla voi kasvattaa(ne joita taisi olla 16) niin pysykään 30 jos ne sihen kasvattaa. Muutama skill oli jo 30 mutta kun seuraavan kerran katsoin niin kaikki nollassa!!!:curs::curs:

3. Mitä pitää tehdä että voi oppia uusia heittoja ja lukkoja camp invitessä? Ainakaan tavalliset lyönnit ja potkut ei auka mitään.

4. Kannattaako niitä skillejä parantaa kaikkia kerralla aivan vähän vai parantaa vain muutamaa kerrala paljon?

5. Kannattaako sparrauksessa vaan hakata ja potkia vai tehdä takedowneja ja blokata iskuja, yrittää lukkoja jne.?

Alkaa hermot mennä kun seuraavaks alotan careerin neljännen kerran kun aina onnistunu jotenkin tyrimään kaikki skillit nollaan, tai muuten menny perseelleen koko ura:jahas:
 
Nonii nyt on stte viimene viesti missä kyselen tästä pelistä:

1. Miten sitä sparrausvastusta vaihdetaan vaikeammaksi careerissa?

2. Eikö ne skillit mitä sparraamalla voi kasvattaa(ne joita taisi olla 16) niin pysykään 30 jos ne sihen kasvattaa. Muutama skill oli jo 30 mutta kun seuraavan kerran katsoin niin kaikki nollassa!!!:curs::curs:

3. Mitä pitää tehdä että voi oppia uusia heittoja ja lukkoja camp invitessä? Ainakaan tavalliset lyönnit ja potkut ei auka mitään.

4. Kannattaako niitä skillejä parantaa kaikkia kerralla aivan vähän vai parantaa vain muutamaa kerrala paljon?

5. Kannattaako sparrauksessa vaan hakata ja potkia vai tehdä takedowneja ja blokata iskuja, yrittää lukkoja jne.?

Alkaa hermot mennä kun seuraavaks alotan careerin neljännen kerran kun aina onnistunu jotenkin tyrimään kaikki skillit nollaan, tai muuten menny perseelleen koko ura:jahas:

1. Saat mahdollisuuden vaihtaa sitä parempaan kun saat tarpeeksi credia. Silloin kone kysyy haluatko paremmat treenivälineet jotka nostaa yleisiä arvoja(speed,stamina ja cardio) vai paremman sparrikaverin.

2. Pysyy ne 30:ssä. Olet katsonut tai muistanut väärin. Jos ne on yhdenkin alle niin tippuu. 30, 50 ja 70 pysyy.

3. siis olet ilmeisesti osallistunut kutsuun? Ne liikkeet pitää itse käydä valkkaamassa sieltä training campeista. Itse osallistuisin huvikseen pariin kutsuun ja ne oli aika turhia.

4. Oletan että pelaat beginner -tasolla eli sun pitäisi voittaa kone suht. onnettomillakin skillsseillä. Silloin vain maksimissaan muutamaa jotta saat mahd. nopeasti lukittua ne arvot noihin 30,50,70 -tasoille. Tässä mielessä uramoodi on aika puuduttavaa. 09:ssä tätä ongelmaa ei ollut.

5. Kannattaa tehdä sitä mikä tuntuu purevan. Jos lukot onnistuu niin lukota jne. Mutta monipuolisuudellakin saa aika hyvin pisteitä. Tärkeintä on painaa päälle koko ajan. Se ei kuitenkaan tarkoita päämäärätöntä suojiin hakkaamista mountissa.
Kannattaa myös huomioida sellainen seikka että kun skillit on yli 70 niin silloin voipi olla jo paikallaan spesialsparraussessiot, koska niistä saa suhteessa paljon enemmän pisteitä käytettäväksi. Itse sain tuolla tavalla kehittyä hahmon jonka subskillssit on 100 ja mattotaidot 90:n pintaan. Varsinaisia sparripisteitä ei myöskään pysty varastoimaan 1000:tta enempää.
 
Kiitti, sittenki tuli viel yks kysymys sparraamisesta: Mitä tarkoittaa difficulty modifier siinä on kerroin 0,80 ja se siis syö eniten pisteitä
 
5. Kannattaa tehdä sitä mikä tuntuu purevan. Jos lukot onnistuu niin lukota jne. Mutta monipuolisuudellakin saa aika hyvin pisteitä. Tärkeintä on painaa päälle koko ajan. Se ei kuitenkaan tarkoita päämäärätöntä suojiin hakkaamista mountissa.
Kannattaa myös huomioida sellainen seikka että kun skillit on yli 70 niin silloin voipi olla jo paikallaan spesialsparraussessiot, koska niistä saa suhteessa paljon enemmän pisteitä käytettäväksi. Itse sain tuolla tavalla kehittyä hahmon jonka subskillssit on 100 ja mattotaidot 90:n pintaan. Varsinaisia sparripisteitä ei myöskään pysty varastoimaan 1000:tta enempää.

Tuo on ilmeisesti jostain päivityksestä kiinni jos totta on. Itse en päivitellyt ja keräsin huolella pari tuhatta sparripistettä säästöön ennen kuin 70:n yli mentiin. Sitten yksi kerrallaan jokaista ylös kunnes kaikki on satasessa.

Smithw, se tarkoittaa että sillä helpoimmalla vaikeusasteella saa vain 80% oikeista sparripisteistä. Se kasvaa sitten muistaakseni ,80-->1,0-->1,2-->1,5 vaikeimmalle tasolle mennessä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom