MULTI UFC: Undisputed 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 56124
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Biimer, kato mikä sun AI on. Eli jos se on Boxer/streetfighter tai jtn vastaavaa niin siinä syy.

Asiasta toiseen. Aloitin uran alusta, kun ensimmäinen ura saavutti päätepisteensä. Kävi heti vähän hassusti. Ensimmäiset sparrit paskalla ukkelilla meni päin h******iä. Tossa ekassa urassa oli tottunut hyvään ukkeliin ja siihen että sparrista saa 70+ pojoa. Nyt siellä sparrissa ottaa vaan turpaan ja saan max. 10 pojoa. :D Vähän vituttavaa/turhauttavaa/ vähänenemmän vituttavaa, mutta näin se vaan menee. :S Toivottavasti ne alkaa jossain vaiheessa kulkee. Ja semmosen muutoksen tein kanssa että nostin vaikeusasteen advancedista expertiin joka tuo kiinnostavuutta helvetisti lisää. Ottelutilastot tällähetkellä 4-4 :D

Mutta sitten kysymys: Miten saa siinä kun Buffer esittelee ottelijoita niin sen julisteen sinne häkinreunalle? Vai onko se edes mahdollista?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hei paras tapa sparrissa on viedä kaveri maihin ja nousta heti itse ylös niin ettei vastustaja ehdi nousta ja alkaa mätkiä sitä siitä pystystä ku vastustaja o matossa selällään.
lyönnit kroppaan ja päähän/naamaan... Jos vastustaja nousee niin laita se takas mattoon.
Ite oon treenannu lyönnit ja maahanvienti skilssit kattoon heti...
Hyvä tapa on mennä kohti vastustajaaa ja mätkiä se mattoon (tainnoksiin) antaa vähän ground and poundii ja sit ku vastustaja potkaisee sut ylös ni alkaa mätkiä ylhäältä sitä makaavaa vastustajaa... Youtubes muutama video tähän liittyen...

No nyt alko mun sparrit mennä hyvi. Tulee 60+ pojoa kokoajan. :D Teen ton sparrin silleen että annan ton sparrikaverin eka tulla lyömään mua mut blokkaan ne, jonka jälkeen alotan uskomattoman mätkimisen. Lyön sitä ja potkin jalkoihin. Heti kun sen stamina alkaa tippuu nii clinchiin, pari iskua ja heitto maahan. Siellä teen pari transitionin vaihtoa ja jatkan mätkimistä sitten. Ja onnistuu melkein aina :D Ja tajusin myös sen että jos nostaa "kokonaisuuden" 30, 50 tai 70, ne ei enää tipu sen alle. Nostin kaiken 30, ja kehitin takedown offensen, clinc grapplingin, kicks offensen ja ground grapplingin+ offensen. Heti on alkanu matsit mennä paremmin. Stamina taitaa olla 54, Speed 30 ja Cardio 38. Ottelutilastot nyt 8-6. Eli parempaan suuntaan kokoajan :D Ja on muuten LOISTAVA peli. :D

mites olis jos tehtäis fight camp pakkotoistolle? sais credittii lissää career-modessa ja vois otella muutenkin onlinessa :D
Mulla on kyllä oma fight camp-perustettu mutta eipä pahemmin porukkaa liittynyt...
jakomäki gym

Onko kukaan muu törmännyt tähän bugiin: voitin MW-mestaruuden, ja muutaman puolustuksen jälkeen otin matsin Ryan Baderia vastaan LHW:ssä. Menetin toki vyöni. Sen jälkeen oma kaveri meni takaisin omaan painoluokkaansa ja muutaman voiton jälkeen mestaruusmatsiin Chael Sonnenia vastaan. Voitin sen matsin, mutta en saanut vyötä. Tai siis minua ei tunnusteta MW-mestarina. Sen sijaan meikä komeilee LWH-rankingissa sijalla 2 vaikka en oo ottanut kuin yhden LHW-matsin :D

Bugeista puheen ollen... mä oon törmänny sellaseen bugiin että Clinchissä ottelijat jäätyy halailemaan ja liukuvat toisistaan kauemmaksi kunnes erä loppuu :D tämän takia en hirveesti clinchaile erien aluissa :D

Onko kukaan muu törmännyt tähän bugiin: voitin MW-mestaruuden, ja muutaman puolustuksen jälkeen otin matsin Ryan Baderia vastaan LHW:ssä. Menetin toki vyöni. Sen jälkeen oma kaveri meni takaisin omaan painoluokkaansa ja muutaman voiton jälkeen mestaruusmatsiin Chael Sonnenia vastaan. Voitin sen matsin, mutta en saanut vyötä. Tai siis minua ei tunnusteta MW-mestarina. Sen sijaan meikä komeilee LWH-rankingissa sijalla 2 vaikka en oo ottanut kuin yhden LHW-matsin :D

Tähän vielä sellainen lisäys, että pre fight -infossa ja punnituksissa mun kaveri painaa sen 205 vaikka kyseessä ois MW-matsi. Myös Buffer kuuluttaa sen 205:ksi.

Jopas alkaa turhautuminen iskeä, tittle challengessa toisiksi vaikeimmalla 3 krt putkeen kuokkaan gay Maynardilta... Pitäis Baby Jaylla olla kovempi nopeus ja paremmat lyönnit mutta silti homo mättää niitä lyöntejä paljon parempaan tahtiin ja vie tonttiin ihan miten huvittaa. Kivaa on myös se, että ilmeisesti tässä pelissä ei juuri taida olla. Noi naurettavat heijarit osuu ehkä 1/10 ja loput 9 krt saa palkaksi heijarin leukaan. Ois myös hienoa jos konetta vastaan olisi oikeasti jotain hyötyä noista sub offense taidoista, on kivaa pelata kaverilla joka ei osaa heittoja clinchistä vaan vetää guardiin ja siinä sitten koitat lukkoa vaikka omat energiat olis täysillä ja vastustajalla loppu...

Itse olen huomannut, että tämä peli on muutenkin aivan parhaimmillaan kaveria vastaan pelattuna. Kone on välillä niin saatanan naurettava, että sitä vastaan on melkein turhaa tapella, kaverin saa sentäs oikeasti lukotettua ja pystyssäkin taidot ja statsit oikeasti merkkaa jotain.

Mikä muuten on, kun itse en koskaan saa carreerin sparrissa yli 50 pistettä vaikka niitä pitäisi iskut-blockatut mukaan tulla enempikin? Olisko pitänyt tajuta jättää joku patchi jossain välissä installoimatta vai onko vaan joku bugi?

Zone-sarja -42%
Osaako joku selittää miten on onlinessa mahdollista, että kun pelaan Maialla Franklinia vastaan ja yritän vaikka kimuraa, niin oma stamina on hetkessä nollilla siinä missä kaverin vastaava menee n.3 krt hitaammin? Sama homma kun toinen yrittää lukkoa, paitsi että silti ei jää kiinni vaikka omat staminat olisi lopussa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt on alkanu sparrit menee taas loistavasti. Joka kerta yli 100 pojoa, ennätys 145. :D Ja edelleenkin vaikeusaste expert. :D

Siis mitä vittua, nyt alkaa hajota pää ihan täysin tohon titledefenseen... 3 krt vikassa matsissa subbarilla turpaan, ekassa oli sentäs Thiago kimuralla, sitten Serra RNC mutta nyt MITÄ VITTUA MARTIN KAMPMANN via armtriangel??????? Ei jeesus... Onko joku oikeesti voittanut joskus tuon titlechallengen? (ilman että jollain ilman patchia tehdyllä maxed out CAFilla...)

Pitää kai sitten vaan koittaa tehdä joku maailman ylivoimaisin CAF, ei kai tässä muu auta...

E: Päivitettiinkö tuota 09 muuten mitenkään muuten kun korkeintaa kaikki mukavat glitchit revittiin vittuun ja raiskattiin joku pelimoodi, ts. onko mun turha edes toivoa joskus lukottavani tietokonetta pieksämättä sitä ensin henkihieveriin 10 krt?

Voiko tossa carreerissa edes oppia noita kaikki liikkeitä? En kuollaksenikaan keksi, millä nimellä esim Machidan käyttämä tämä kampitus-shootti alasvienti kulkee.

Kiitos vittu moi, miten voi siima Diazin pulkkanaruilla tulevat ruoskinnat sattua enempi kun 3-5 vastapalloon lyötyä oikeeta? En jaksa millään ymmärtää tätä peliä, tulis jo seuraava änäri tai jtn...

Tuntuu että beginneriä korkeemmalla heti jokanen vitun mustavyö vetää solmuun vaikka miten vemppais kuhan se kaveri ei muuta osaa tehä että kehtaa mattoon lähtee koheltamaan. On sitä tullu otettua BJtä ja muita brassarin huippuja vastaan helppoja tyrmäysvoittoja ilman että kaverit on ees yrittänyt viedä tonttiin mutta jostain vitun syystä oon myös totaalisen hukassa clinchissä, 5 sec siitä kun matsi päätyy clinchiin niin tää kyrpä repii jostain tyhjästä sen suplexin ja siitä onkin sitten 3 sec siihen että johan taputtaa. Ei mulla mtn ongelmia olis jos toimis samalla tavalla toisinkin päin, mutta ku vittu ei niin ei. Tää peli lähti nyt hyllylle pölyttymää kiitos moi.

pleikalla

Kiitos vittu moi, miten voi siima Diazin pulkkanaruilla tulevat ruoskinnat sattua enempi kun 3-5 vastapalloon lyötyä oikeeta? En jaksa millään ymmärtää tätä peliä, tulis jo seuraava änäri tai jtn...

Tuntuu että beginneriä korkeemmalla heti jokanen vitun mustavyö vetää solmuun vaikka miten vemppais kuhan se kaveri ei muuta osaa tehä että kehtaa mattoon lähtee koheltamaan. On sitä tullu otettua BJtä ja muita brassarin huippuja vastaan helppoja tyrmäysvoittoja ilman että kaverit on ees yrittänyt viedä tonttiin mutta jostain vitun syystä oon myös totaalisen hukassa clinchissä, 5 sec siitä kun matsi päätyy clinchiin niin tää kyrpä repii jostain tyhjästä sen suplexin ja siitä onkin sitten 3 sec siihen että johan taputtaa. Ei mulla mtn ongelmia olis jos toimis samalla tavalla toisinkin päin, mutta ku vittu ei niin ei. Tää peli lähti nyt hyllylle pölyttymää kiitos moi.

Hei netist löytyy hyvii vinkkejä koko peliin ku niitä lukee tai kattoo youtubesta ni johan rupee peli nappaamaan... täs yks sivu pleikkarin UFCtä hakkaaville... career moden läpivientiin...http://www.gamefaqs.com/ps3/981301-ufc-2010-undisputed/faqs/60199
maassa kannattaa pysytellä vain vähän aikaa jos vastustajan energiat on tapissa ja vastustaja on mustan vyön jiu-jitsu man.... saat lukotettuu kunhan paat eka vastustajan sippiin ja sit lukko kiinni ja pyörittää pyörittää... jos vastustaja vie sut maihin ni pääset lähes poikkeuksetta ylös tai saat revensen ku näpytät oikeeta stickkii oikeelle ja vasemmalle kunnes kundi nousee... tämä kuluttaa jonkin verran energiaa...
career modessa en oo itekää saanu sparris ikin yli 50pojoo... taitaa olla niin ettei pleikkarilla sen ylittäminen onnistu... xboxilla saa yli sataa bojoo...
annoin tos aiemmin hyvän vinkin sparriiin... millä saa sen 50pojoo aina... en tiiä onko kellää kokemusta expert tasolla pleikan kausimodesta... jos sillä sais isompia sparri-tuloksia...
itel tokal tasol yks tittelipuolustus takana eiköhän kohta pääse vaihtaa painoluokkaa...

Jopas alkaa turhautuminen iskeä, tittle challengessa toisiksi vaikeimmalla 3 krt putkeen kuokkaan gay Maynardilta... Pitäis Baby Jaylla olla kovempi nopeus ja paremmat lyönnit mutta silti homo mättää niitä lyöntejä paljon parempaan tahtiin ja vie tonttiin ihan miten huvittaa. Kivaa on myös se, että ilmeisesti tässä pelissä ei juuri taida olla. Noi naurettavat heijarit osuu ehkä 1/10 ja loput 9 krt saa palkaksi heijarin leukaan. Ois myös hienoa jos konetta vastaan olisi oikeasti jotain hyötyä noista sub offense taidoista, on kivaa pelata kaverilla joka ei osaa heittoja clinchistä vaan vetää guardiin ja siinä sitten koitat lukkoa vaikka omat energiat olis täysillä ja vastustajalla loppu...

Itse olen huomannut, että tämä peli on muutenkin aivan parhaimmillaan kaveria vastaan pelattuna. Kone on välillä niin saatanan naurettava, että sitä vastaan on melkein turhaa tapella, kaverin saa sentäs oikeasti lukotettua ja pystyssäkin taidot ja statsit oikeasti merkkaa jotain.

Mikä muuten on, kun itse en koskaan saa carreerin sparrissa yli 50 pistettä vaikka niitä pitäisi iskut-blockatut mukaan tulla enempikin? Olisko pitänyt tajuta jättää joku patchi jossain välissä installoimatta vai onko vaan joku bugi?

mistä noita päivityksiä saa???

viddi örr olit oikeessa se patch(game data file) pitää uninstalloida... eli pelitiedosto.. mutta ei ladattua (save filee) näin saa yli sata sparring pointsiii PS3 sella... mutta jos haluu pelaa onlines yms.. kandee se installoida sit uudestaa...

Hiukan off-topic.

Oon harkinnut tuon uuden Undisputedin ostoa pelkästään rosterin takia 2009 ei ole puolia edes noista 2010 ottelijoista joka on varmaan suurin parannus pelissä.

Luin ketjun läpi ja päällimäisenä jäi mieleen, että porukka kyselee miten saa hyvät pojot sparrissa. 09 versiossa noita skillpointseja irtoaa mahdollisimman monipuolisella sparrilla paljon.

Aika paljon käytän tälläistä comboa. Alussa potkuja päähän pari ja aina pari nyrkkiä perään sitten clinchiin ja siitä osumia. Hiukan taka-askeleita, että stamina nousee ja taas hieman kaikkea kohti vastusta niin skillit kasvaa tahdilla.
Tosin monesti mattoa reenatessa tulee jäätyä alle jossa ollaan oltukin loppu sparrin ajan.

Lukot on hankalia vastustaja pitää mätkiä aivan henkihieveriin ja ei se lukko silti meinaa pitää millään, mutta se tunne kun voitat kaverisi vaikka triangelilla on jotain uskomatonta. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom