UFC Fight Night Stockholm - Gustafsson VS. Johnson - Tele2 Arena - 24.01.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja taso
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Roganin jättäytymistä pois selostajan hommista on tässä jo odoteltu pidempään, eiköhän tuo jossain välissä vielä lopeta.

Ei missaan nimessa, Rogan kannattaa pitaa kehassa aivopieruista huolimatta. Ne menee viihdyttavyydeltaan Matti Kyllosen F1 sekoilujen tasolle.

10537263_916149211762840_1073245049_n.jpg

msmariahv No need to see the doc. We fixed it. #UFCStockholm #Sweden

Toisaalta mikäli UFC haluaa Jones vs DC II niin se on järkättävä suht nopeeta mikäli Jones voittaa rumblen. DC:llä alkaa olemaan jo ikää ja viime matsin höyryillä voisi saada ihan ok myynnit uusinnalle. Itse otteluhan ei kuitenkaan mikään raiskaus ollut niin uskoisin uusinnankin myyvän paremmin kuin nuo muut skenaariot, koska gussea sinne ei oikeen voi nyt laittaa. En usko gusse vs DC matsiin. Niinkuin BabyJay sanoi niin se tekisi huonoa bisnekselle euroopassa mikäli gusse hävisi...
Jos rumble häviää niin uskon Jones vs DC rematchin olevan seuraava. Mikäli DC voittaa omansa.
Jännä nähdä mitä uncle Dana joukkioineen päättää.

pointtisi ihan validi mutta kun näitä on vaan nähty kun "lyhyt" nyrkkeiliä tulee haastamaan ja ei saa ekan erän KO:ta. Toinen esimerkki Glover. Sekin tuli hyvin iholle ja oli kaatoa käsissä. Gloverilla oli vielä ihan legit mattopelikin mutta Rumble kun joutuu mattoon nii sielä sit odotellaan että päästään ylös.
Mielestäni Glover pääsi liian aikaisin mestaruusmatsiin ja tämä nähtiin sitten Phil Davisiä vastaan. Rampage, TeHuna, Bader -kolmikon voittaminen ei vielä oikeuta sellaiseen hypeen, joka Gloverin ympärillä oli.

Rumble on eri planeetalta. Rumblen täysi dominointi Phil Davisiä vastaan oli vaikuttavaa, mutta Gussen tyrmääminen tuolla lailla on jo pelottavaa. En siksikään vertaisi Rampageen, sillä Rampage ei Jonesin kohdattuaan todellakaan ollut enää mikään tyrmääjä, eikä tuonut samanlaista selkeää uhkaa mestarille.

Jones toki lähtee Rumbleakin vastaan tuttuun tapaan selkeänä ennakkosuosikkina, mutta näkisin tämän silti mestarille huomattavan vaikeana matsina. Rumble osoitti mielestäni hyvää jalkatyötä Gussea vastaan ja pystyi hyvin estämään Gussen karkaamisen lyöntiensä tieltä.

Baderia nyt ei ainakaan pitäis päästää Jonesia vastaan. Ottanut jo kerran selkäänsä siltä, lisäksi pystyssä ei ole muuta tarjottavaa kuin 1-2 kombot käsillä ja paini jää Jonesin vastaavalle. Itse näkisin myös mieluiten DC-Gus voittajan seuraavaksi Jonesia vastaan, mikäli Rumble häviää.

Nyt muuten äkkiä Hendo eläkkeelle. Mies on 1-5 viimesessä kuudessa matsissa ja ikää on mutta leukaa ei enään ole. Hieno ottelija ja olisi hienoa, että ei loppuelämää tarvitsis vihanneksena viettää.

Bader on ylla tassa joukossa Davisin kanssa turhauttavaa porukkaa. Nouseville tulokkaille kovia paloja mutta eivat itse sitten kehity juuri ollenkaan ja sarjan keskitaso on sellaista helvetin junnausta.

En muista millon oisin kokenu näin suuren määrän myötähäpeää kun kuunnellessa tuota post fight conferencea

Älä ole hassu. Ei ole mitään hävettävää, noin se kuuluukin hoitaa. Sai varmasti monien mielenkiinnon. Veikkaan, että hirmu monet alkoivat googlettamaan tai hakemaan youtubesta tietoa hänestä. Kyllä mulle ainakin tulisi sellainen tarve, jos joku heittelisi tollasta läppää... "et mikäs hiton jätkä tää on" ja kyllähän se kiinosti monia toimittajia tuolla. Se kaveri siellä vasemmassa laidassa, kun istu hiljaa/neutraalisti niin ei siltä kukaan kysynyt mitään. :) (en muista edes nimeä).

Pitää uskaltaa olla oma itsensä ja antaa muidenkin olla. Ei pidä häpeillä tai ajatella mitä muut aattelee. Kyllä itsetunto siitä paranee mene vaikka punttisalille tai aloita joku kamppailuharrastus. Pienin askelin mieheksi tullaan. Ensi kerralla, kun menet sinne R-kioskille ja myyjä kysyy tuleeko muuta? Sen sijaan, että katsoisit lattiaa ja mumiset ei kiitti tms.. ---> niin vastaat, että tulee : Paketti suki-suki kondomeja.. rohkeesti vaan... :)

Nyt muuten äkkiä Hendo eläkkeelle. Mies on 1-5 viimesessä kuudessa matsissa ja ikää on mutta leukaa ei enään ole. Hieno ottelija ja olisi hienoa, että ei loppuelämää tarvitsis vihanneksena viettää.

Leuka ei enää tunnu kestävän, siihen malliin tipahdellut. :/ Jos jatkaa niin toivottavasti vaan jotain legendamatseja eikä mitään nuorempia staroja enää vastaan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sivun loppupuolelta alkaa Gusse vs Rumble - pystyottelun analysointia ja vähän väittelyäkin aiheesta. PivotPunchilla hyviä pointteja mielestäni Rumblen pystyottelusta.

Gustafsson vs. Johnson - Page 6 - Sherdog Mixed Martial Arts Forums

Kovasti hehkuttaa sen potkuja mut ne on ase mitkä ei tule toimimaan Jonesia vastaan ja tuskin se edes käyttää niitä. Aiemmin mainitsit ton a guyn eniten arvostamaksesi kirjottelijaksi ja tossahan se puhuu kuinka Gusse mogas ja AJ käytti tilanteen hyväkseen. Rumble saa hirveet hehkutukset siitä et sai Gussen semisti rokkaantumaan ja siitä pääs viimeistelemään, ennen sitä Gusse vei ottelua. Faktahan on että Gusse teki amatöörimaisen virheen ja alamäki lähti siitä. On helpompi hehkuttaa AJ maailman parhaaksi pystyottelijaksi kun myöntää että Gusse hävis oman virheen takia.

Itse en kyllä nähnyt gussen mitenkään suuremmin matsia vievän ennen tuotakaan. Nyt kun skouttaa rumblea niin esim arlovski matsissa aivan hirveitä potkuja. Ei gussea oo vaparikehässä viety noin kenenkään toimesta. Se oli kuin Cain vs gussen ois voinut ennakoida menevän.

On toi Rumble kyllä hirveä peto. Odotin paljon tasaisempaa matsia, mutta toisin kävi. En kyllä oikein ymmärrä noita juttuja, että Gusse olis jotenkin suvereenisti vienyt matsia ennen virhettään.

Ja AJ on just niitä kavereita, joiden kanssa yhteenkään virheeseen ei ole varaa.

Kova ilta tuosta on Jonesillekin tiedossa, vaikka täällä muutama kaveri haluaakin vähätellä Rumblen saavutuksia. Huh huh, että odotan jo innolla tuota matsia.

Itse en kyllä nähnyt gussen mitenkään suuremmin matsia vievän ennen tuotakaan. Nyt kun skouttaa rumblea niin esim arlovski matsissa aivan hirveitä potkuja. Ei gussea oo vaparikehässä viety noin kenenkään toimesta. Se oli kuin Cain vs gussen ois voinut ennakoida menevän.

"mitenkään suuremmin vievän" saisko tähän perusteluja? En mä sano että mä olen oikeassa sanoessani et Gusse johti tota ottelua siihen eye pokeen asti mut haluaisin kuulla perusteluja miksi joku näkee sen toisin. Gusse sai elämänsä löylyn mut onks se otellu jotain vastaan kenen ois olettanu tekevän saman? Jones ei ole mikään tyrmääjä joka rokottaa virheistä kovilla iskuilla vaan sen tyyli perustuu muihin vahvuuksiin. Shogun nyt oli pelkkä muisto toptier ottelijasta ja Thiago Silva entinen lupaus, Manuwasta nyt puhumattakaan. Ehkä Gusse on vaan ollu ylihypetetty Jones matsin takia. Ehkä se vaan sattu olemaan Jonesille paha matchup (kuten mä olen kokoajan sanonut). Ehkä se oli pelkkä tähdenlento joka jäi yhden ottelun mittaiseks.

- - - Updated - - -

Gusse olis jotenkin suvereenisti vienyt matsia ennen virhettään

Cmon, älä viitsi värittää mun sanomisiani. Mistään suvereenista olla puhuttu missään vaiheessa

Niin. En nähnyt gussen matsia vievän. Omaan silmääni näytti kuin gusse olisi ollut eläin ja rumble saalistaja, jota gusse koitti paeta parhaansa mukaan. Jos matsi ois lyöty poikki ennen gussen valojen himmenemistä ja ois pitänyt voittaja sanoo niin en ois gussen kättä nostanut. En siis nähnyt gussen mitenkään suuremmin matsia vieneen tuohonkaan asti. Toki en ole tuomari enkä vapaaottelun ammattilainen. Miten itse näit tuon ottelun?
Se oli vain ajan kysymys kun se paikka iskeä tulee rumblelle. Näin mä näin ton ottelun. Rumble oli PALJON nopeampi kuin uskoinkaan.

Mielestäni tässä jälleen kerran sorrutaan yleiseen virheeseen, aliarvostetaan häviäjää liikaa ja ylistetään voittajaa liikaa. Kaikki tiesi Rumblen tyrmäysvoiman ja että se voi nukuttaa yhdellä iskulla. Nyt se onnistui kohtalaisen aikaisessa vaiheessa, mikä tarkoittaa ettei miesten pystyvahvuuksista voi vetää lopullisia johtopäätöksiä. Matsihan oli ennen tuota iskua melko tasaista ja perinteistä Gussen arviointia ja vastustajan tutkimista. Gusse lähti hakemaan potkua Rumbleen, joka sitten kostautui tällä kertaa. Rumblelta hyvää pelisilmää tuossa kohdin ja käytti tilanteen loistavasti hyödykseen.

En usko että Jones joutuu suuriin ongelmiin Johnsonin kanssa. Reach-etu ja AJ:n raskastekoisuus takaavat Jonesille hyvät asetelmat matsiin. Jones vie tilaisuuden tullen matsin maahan tai clinchaa. Todennäköisesti vie maahan ja takoo siellä keskeytyksen.

En olisi uskonut Rumblen voittavan Gussea, mutta Jones on aivan erilainen peto ja varmasti suu vaahdossa odottaa tätä uutta haastetta. Gussen tyyli aiheuttaa Jonesille enemmän vaikeuksia, joten varmasti mukava yllätys tämä Rumblen voitto. Ja samallahan saadaan tyhjennettyä se divarin viimeinenkin haastaja pois tieltä. Tämän jälkeen on vain rematcheja tiedossa jonkin aikaa (kunnes Al Caponen aika koittaa).

Nyt opis hyvä jäädä eläkkeelle ogle, henderson ja gusse. Gusse vaik raksalle duuniin.
Ettei tule alzheimerin tautia ja hyvät urat ollu jne.

Mitä tulee otteluihin niin erokhin matsi ei ollut yllätys. Mielenkiintoinen kaveri mutta aseet lähinnä vasen yläkoukku ja oikea heijari.
Ogle matsi meni hyvin kuten ajattelinkin, kesti vaan liian kauan.
Henderson liian aikaisin keskeytetty, ei voi oikein johtopäätöksiä vetää kun tuomari ottaa pääsosan matsissa.
Gussen matsi meni kuten moni asiantuntija oli ennustanut, joko voittaa pistein tai häviää keskeytyksellä alkuerissä. Näin tällä kertaa.
Keskeytys ei ollut liian aikaisin mun mielestä.
Jatkoa tästä ni mielummin oisin nähnyt gussen jonesia vastaan, koska en usko että johnson pärjää sen paremmin kuin muutkaan. Gusse ois varmaan pärjännyt tyylinsä ja pituudensa takia.
Ongelmia gusselle arvelin manuwa matsin perusteella. Oli meinaan hiukan epävarmaa alussa lujalyöntistä vastaan. Luulen että cormieria vastaan kävis myös huonosti.
Makwanin seuraavaa matsia mielenkiinnolla odottaen, saas nähdä kenet laittavat vastaan. Hyvällä tuurilla kattovat että värikäs kaveri ja eivät laita liian vaikeeta. Jos vähän samaan suuntaan kun conorin kanssa.
Roganilla muuten ilme haastattelun jälkeen :jahas:

Jatkoa tästä ni mielummin oisin nähnyt gussen jonesia vastaan, koska en usko että johnson pärjää sen paremmin kuin muutkaan. Gusse ois varmaan pärjännyt tyylinsä ja pituudensa takia.
Ongelmia gusselle arvelin manuwa matsin perusteella. Oli meinaan hiukan epävarmaa alussa lujalyöntistä vastaan. Luulen että cormieria vastaan kävis myös huonosti.

Pettämätön logiikka!

Tämä oli iso ilta suomalaiselle vapaaottelulle. Makulla hyvä esitys häkissä ja loistava esitys Post-fight Press Conferencessa. Häkkiradio/FightSportTV/Jami veti ihan sairaan hyvin. Rakenteli juuri sellaisia kysymyksiä mihin DW haluaa kuulla vastauksia. Nyt Vegasissa voidaan dollaripäissään miettiä, että miten tästä Makusta rakennetaan stara, jolla saadaan naispuoliset katsojat fanittamaan UFC:tä. Juuri ne omenansyöntivideot ja tuhkimotarinat, miten äiti nukkuu matolla ovat niitä juttuja, jotka uppoavat jenkkeihin ja myyvät. Meistä jotka arvostavat lähtökohtaisesti urheilullisia saavutuksia, ne kuulostavat vaivaannuttavilta, mutta annan Makulle tästä tapahtumasta 10-.Myös Mousasi ja AJ naureskelivat hyväntahtoisesti sen läpille.

Joku täällä heitti, että Gusse voisi vaihtaa LW. Sehän on nyttenkin suht "löysässä" kunnossa. Jos vetäisi rasvat Musoken kireyteen niin mahtuisi varmaan middleweightiin.

Suositut

Back
Ylös Bottom