UFC Fight Night Stockholm - Gustafsson VS. Johnson - Tele2 Arena - 24.01.2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja taso
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko AJ ikinä ollut vaikeuksissa pystyssä, en ainakaan muista että olisi lyönneillä tiputettu. Onko ikinä ottanut sellaista koppia joka näkyisi liikkessä, pistäisi perääntymään tms? Ei tule mieleen itellä.

tiedätkö puupää, että Jones on aivan samantasoinen painija, mutta nuorempi. ja kun kaksi huippupainijaa ottaa keskenään, niin vaikeaa on tehdä pisteen pistettä. olisin toki uskonut, että jossain kohtii Jones joutuu alasvientiin. Jones oli sparrannut ennen matsia paljon muitten huippupainijoitten kanssa ja cormier ei pystynyt yllättämään. ei huippupainijaa pyöritä toinen huippupainija. sen ymmärtää jokainen itse paininut. Jones oli esim. Maulerin matsissa huonossa painivireessä ja siinä kunnossa Cormier olisi vienyt varmasti Jonesia mennen tullen. Cormierin matsiin oli taas tullut normi huippupainija Jones.

Jones ei tuonu erikseen tohon matsiin ketään huippupainijaa. Cerronehan tosta kerto et Jonesilta oli kysytty haluaako hän et otetaan jotain huippupainijoita campille niin oli sanonu et nää oma riittää hyvin. Olit väärässä niin myönnä vaan se, ei näissä kukaan voi aina osuu oikeeseen

:dance: Jonesia viedään kuin märkää rättiä :dance:

Jos se plisi sen mattoon saanut ni olisi ollut kyyti kylmää. Olisin kyllä uskonut jossain vaiheessa sen sinne saavan. Ei saanut. Ei lähellekään. Jones oli kovemmassa painikunnossa.

- - - Updated - - -

Ja noissa veikkauksissa usein ennustus menee pieleen. Kaverille sanoin jones matsissa et jonesille menee 60 / 40. Halusin sen cormierille mut ei auttanut.

Piti tähän tarttua:
Sarg3 sanoi:
Voitaisiin melkein sopia, että vaikka oma suosikki pärjäisikin hyvin, niin fanin ei siitä tarvitsisi omaa päätään kasvattaa. Täällä on melko paljon havaittavissa sitä, että otetaan osaa siihen oman suosikin suoritukseen vahvasti ja sitten leijutaan täällä ylimielisenä, kun se ottaa voittoja.
Normi pakkis-meininkiä, ns:
Ryhmä-A kehuu faniaan, osa järkevästi, osa luulee että suosikki tulee olemaan instant GOAT.
Ryhmä-B joka yleensä tuppaa olemaan ne samat henkilöt jotka vähättelevät voittoa mahdollisimman paljon ja nämä sitten aloittavat kovan trollaamisen jos ryhmän-A suosikki häviää.

tuntea ylemmyyttä, kun "oma mies" voittaa, mutta ehkä se ei kuulu tänne aikuisten ihmisten keskustelupalstalle?
Just joo, 50% keskusteluista juuri tuota mitä mainitsin yllä, se siitä mihinkään katoa. Mitä tulee "aikuisten ihmisten" niin ei kyllä henkinen ikä monesti sitä 15v täällä ylitä.

Mielestäni lapsellista myös se, että sitten mennään oikein hieromaan naamaan sitä, että sun suosikkis hävis, vituttaako?
Mitäpä voi odottaa jos vaahtoaa foorumilla 50 postausta joka viikko kuinka sun GOAT jyrää tulevan vastustajan ja tuleekin sitten köniin niin palautetta tulee varmasti :).

Itse eventistä:
-Rumble leikkas hyvin Gussen kulmat eikä Gusse osannut puollustaa Rumblen pommeja tarpeeksi hyvin. Tosin Gussen etupotku oli kyllä aika huolimaton (varsinkin jos oma nurkka huutaa sen enkuksi). Ei minusta Gussen osakkeet tässä laskenut ja odotan että mies tulee vahvempana takaisin

-Rumble näytti olevan kävelevä tankki, hirveitä pommeja heittää kokoajan ja Gussen osumilla näyttäny olevan oikein mitään tehoa. Lyhyesti mies tehnyt pelottavan hyvää jälkeä 2-3 viimeisessä ottelussa. Mutta en näe Rumblen pärjäävähän Jonesille, mestarilla on sen verran paljoa aseita ja ulottuvuutta ettei Rumble pommit tule löytämään perille.

-Tuomari toiminta oli hirveää, tuli vähän huonot fibat kattoa eturivistä Gussea kun tuomari antaa vapaasti Rumble kokoisen hirviön hakata vaikka näki selvästi että Gussen oli pahasti ulkona. :(

-Henderson....miehestä näyttää tulevan samaa menoa mitä Fedjasta, täysin ennalta-arvattava! Hendo osaa tehdä muutakuin puskea eteenpäin ja heittää se H-bomb ja toivoa että se osuu. Gegard rankaisi tuollaisesta välittömästi.

-Bader vs Davis, näki jo eka erän jälkeen mitä menoa homma oli niin sama oli hakea juoma täydennystä sillä välin :)

Mut nyt alkaa pakkailee takas Suomeen, kun kaikki Ruottalaiset hävis :)

Vaikka kova Mauler-fani olenkin niin kyllähän tässä nähtiin, että kovemmalle sällille meni voitto tällä kertaa. Ja AJ sai meikäläisesti kyllä uuden fanin. Toi esitys ei paljoa jättänyt toivomisen varaa, ja nöyrä meininki matsin jälkeenkin. Jos meikä olis Jones, niin kyllä pelottais. Toivottavasti AJ pieksee siitä paskat pihalle.

Kiinnittikö kukaan huomiota siihen, että Gusse oli kropaltaan vähän löysässä kunnossa. Tuli mieleen Shogunin ja Jonesin titteliottelu, jossa Shogun oli vähän samanlaisessa kunnossa ja käkeenhän siinä tuli.

Jones ei tuonu erikseen tohon matsiin ketään huippupainijaa. Cerronehan tosta kerto et Jonesilta oli kysytty haluaako hän et otetaan jotain huippupainijoita campille niin oli sanonu et nää oma riittää hyvin. Olit väärässä niin myönnä vaan se, ei näissä kukaan voi aina osuu oikeeseen

Maulerin kohdatessaan ei ollut Jones paininut paljokaan ja se näkyi. Ajattelin, että jos siinä kunnossa DC n kohtaa niin käy huonosti. Oli DC n kohdatessa paininut paljon ja se näkyi otteissa. Sen näkee helpolla missä painivireessä on. Maulerin kohdatessa Jones oli todella huonossa iskussa.

Ja meinaatko ettei tuolla kämpillä ole huipputasoista painijaa mukana. Eipä tietenkään.

Toi on muuten hauska ilmiö mistä itsekin olen kirjoittanut, fanit jotka "kasvattavat omaa päätään" kun fanituksen kohde voittaa. Ihan kun he itse olisivat jotenkin osallisia tähän. Ja tätä ilmenee siis ihan aikuistenkin keskuudessa.

Kiinnittikö kukaan huomiota siihen, että Gusse oli kropaltaan vähän löysässä kunnossa. Tuli mieleen Shogunin ja Jonesin titteliottelu, jossa Shogun oli vähän samanlaisessa kunnossa ja käkeenhän siinä tuli.

Näytti todella riutuneelta. Voi olla kovat vedot ja aina ne ei onnistu.

Vähemmän yllättävänä sivuseikkana mainittakoon, että Nam Phan oli jälleen väärässä veikatessaan Gussea voittajaksi.

Täälläkin on vitsailtu varmoista vedonlyöntitaktiikoista, mutta nyt ollaan aika lähellä. Phan pähkinänkuoressa:

He3otYL.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Maulerin kohdatessaan ei ollut Jones paininut paljokaan ja se näkyi. Ajattelin, että jos siinä kunnossa DC n kohtaa niin käy huonosti. Oli DC n kohdatessa paininut paljon ja se näkyi otteissa. Sen näkee helpolla missä painivireessä on. Maulerin kohdatessa Jones oli todella huonossa iskussa.

Ja meinaatko ettei tuolla kämpillä ole huipputasoista painijaa mukana. Eipä tietenkään.

Niinhän se oli. Sen takia yhden "lipsahduksen" takia ei kannata tehä mitään johtopäätöksiä. No on siel varmaan huippupainijoita mut ei ne niistä muista jacksonilaista ole koulinu huippupainijoita jotka vie olympia mitalisteja mattoon. Turha on myöskään jälkikäteen selitellä "jos se ois saanu sen mattoon niin ois tehny tuhoa" ja millähän perusteella? Gusseki ois vieny tän matsin jos ois saanu Rumblen RnChen tai ois saanu luvan kanssa potkia munille ;) selittelyä, typerän kuulosta.

Kaikkien kannattaa tästä lähin twiitata ja kysyä Phanilta aina ennen ku betsaa ja sit laittaa vatakohan voittajaksi, joku täällä ehdottikin sitä jo, mutta ehdotan vielä ton, et menee itse oikein kysymään twitterissä sitä voittajaa. :)

Gusse on aina ollu vähä tollanen löysähkö. Kattelin vanhoja punnituskuvia ja vertasin tän eventin kuviin niin aika samalta näytti. En usko et Gusse treenas tähän matsiin ainakaan liian vähän. Voihan se olla et nesteidenpudotus oli normaalia rankempaa kun oli niin kovan paineen ja stressin alla niin se tykkää kerätä nestettä kroppaan.

Kyllä. Tämä kommentti kohotti miehen osakkeita minun silmissäni ihan älyttömästi. Vaikuttaa asialliselta ja nöyrältä kaverilta, joka osaa myös kunnioittaa vastustajaa. Jonesilla tuntuu nuo tweettaukset, kommentit ja sekoilut menevän suoraan sanottuna ihan vituiksi, että kyllä hän voisi pikku hiljaa hyväksyä asian ja alkaa rakentaa itselleen sitä douchebag imagoa, koska suuri yleisö ei häntä tule koskaan rakastamaan. Johnson kun puhuu, niin sen sanomisiin voi uskoa, mutta Jonesilla tuntuu aina olevan ns. ketunhäntä kainalossa.

Minä ihmettelin sitä miten löysässä kunnossa Anthony Christodoulou oli. Harvoin näkee 70-kiloisissa tuossa kunnossa olevia ammattilaisottelijoita UFC:ssä.

Kaikkien kannattaa tästä lähin twiitata ja kysyä Phanilta aina ennen ku betsaa ja sit laittaa vatakohan voittajaksi, joku täällä ehdottikin sitä jo, mutta ehdotan vielä ton, et menee itse oikein kysymään twitterissä sitä voittajaa. :)

Entäs sitten jos kysyttäessä se vastaakin toisin? :david: Onko se sit tasuri?

Niinhän se oli. Sen takia yhden "lipsahduksen" takia ei kannata tehä mitään johtopäätöksiä. No on siel varmaan huippupainijoita mut ei ne niistä muista jacksonilaista ole koulinu huippupainijoita jotka vie olympia mitalisteja mattoon. Turha on myöskään jälkikäteen selitellä "jos se ois saanu sen mattoon niin ois tehny tuhoa" ja millähän perusteella? Gusseki ois vieny tän matsin jos ois saanu Rumblen RnChen tai ois saanu luvan kanssa potkia munille ;) selittelyä, typerän kuulosta.

Niinköhän ois vieny millään säännöillä gusse:D Kyllä päivän kunnossa oli aika saatanallinen ero. No toisaalta kyllä nyt oottaa Jones vs rumblee, koska mies suorastaan murskasi gussen. Tuli ihan Cain mieleen tästä matsista. Saattaa jopa olla, että ennakkoon LHW #4 kaveri on kaikkein kovin? :D

Minua vitutti Roganin whinetys ennenaikaisista lopetuksista. Sitten Rogan vielä kyseli Makwanilta ja Mousasilta mielipiteitä lopetusten ennenaikaisuudesta ja väitti vastaan kummallekin. Vitun rasittavaa tuollainen kaikkitietävä näsäviisastelu. Nuo brittiselostajat ovat ihan ylivertaisia Roganiin ja Goldbergiin verrattuna. Myös Brian Stann ja Kenny Florian ovat hoitaneet kommentaattorin hommia Rogania paremmin.

Voitaisiin melkein sopia, että vaikka oma suosikki pärjäisikin hyvin, niin fanin ei siitä tarvitsisi omaa päätään kasvattaa. Täällä on melko paljon havaittavissa sitä, että otetaan osaa siihen oman suosikin suoritukseen vahvasti ja sitten leijutaan täällä ylimielisenä, kun se ottaa voittoja.

Onhan se helppoa ottaa joku Jon Jones, Anderson Silva tai Gustafsson nettifoorumilla egon jatkeeksi ja sitten tuntea ylemmyyttä, kun "oma mies" voittaa, mutta ehkä se ei kuulu tänne aikuisten ihmisten keskustelupalstalle? Mielestäni lapsellista myös se, että sitten mennään oikein hieromaan naamaan sitä, että sun suosikkis hävis, vituttaako?

Eikö me voida vaan seurata vapaaottelua ja keskustella sen tapahtumista sivistyneesti ilman tällaisia egon jatkeita, lesoilua ja idiotismia? Kiitos!

Sulla on kyl hyvä pointti tossa ja olen sun kanssas samaa mieltä vaikka sä tossa viestissä puhutkin musta ja olen tohon itse syyllistynyt. Mutta kun jotain lajia seurataan ja fanitetaan niin mitä voi olettaa? Jossainpäin maailmaa jengi tappaa toisiaan pelkästään näkemyserojen takia koskien jotain urheilulajia. Aikuiset miehet itkee vollottaa kun oma joukkue,pelaaja,ottelija häviää. Kun jossain ollaan tunteella mukana niin ei siinä ole järkeä enää mukana. En mä koe missään urheilulajissa samanlaisia fiiliksiä kun sillon kun seuraan vapaaottelua. Jos lajia ei se seuraa yhtä intohimosesti niin se on myös varmaan vaikea myös tajuta mutta en mä naura kun mä nään muutaman kymmenen tuhatta Kanadalaista itkemässä kun oma joukkue ei voitakkaan mestaruutta jääkiekossa tai ylläty jos nään mellakoita kadulla kun joku eteläamerikkalainen maa häviää fudiksen arvokisoissa. Joten jos muutama tyyppi alentuu "lapsentasolle" nettikirjottelussa niin se on mielestäni vielä aika pientä.

- - - Updated - - -

Niinköhän ois vieny millään säännöillä gusse:D Kyllä päivän kunnossa oli aika saatanallinen ero. No toisaalta kyllä nyt oottaa Jones vs rumblee, koska mies suorastaan murskasi gussen. Tuli ihan Cain mieleen tästä matsista. Saattaa jopa olla, että ennakkoon LHW #4 kaveri on kaikkein kovin? :D

Joo no toi nyt oli puhdasta sarkasmia :) Katson just Rumble-Davis matsia ja onhan toi erinäköstä ku on painija vastassa. Rumble on paljon varovaisempi ja esimerkiks ensimmäinen potku lähtee vasta ekan erän lopulla kun Davis on jo hätää kärsimässä. Rumble on hirveä matchuo tyylillisesti Gusselle mutta ei voi väittää että niin ei olisi myös Jones karmea matchup Rumblelle. Ei siinä, ei Rumble on sen tyylinen ottelija että pystyy voittamaan käytännössä kenet vaan kun kaikki loksahtaa paikoilleen

Ei mun tarvii selitellä kun Jones ja DC on molemmat mun suuria suosikkeja. Ainoastaan se on varmaa ettei Mauler voita kumpaakaan koskaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom