Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nimenomaan näin. Jos vastustajaa vituttaa tuo karkuunjuokseminen, niin potkisi sitten selkärangan paskaksi, ei sitä kukaan kiellä. Jos ei saa vastustajaa kiinni, kun on itse niin hidas, niin voi voi, kannattaisi sitten varmaan treenata nopeutta.Mikä selän kääntämisessä on väärää, kun selkään saa lyödä ja selin saa lyödä (esim. spinning backfist ja back kick). Lisäksi selin kääntyneestä vastustajasta saa tarttua kiinni ja laittaa takavyöheitolla tajun kankaalle. Ja tuossa kuvailemassasi tilanteessa vastustaja häviäisi, koska ei pysty lyömään ottelijaa enempää kuin mitä ottelija lyö häntä. Miten tuo eroaa tilanteesta, jossa toinen ottelija saa 5 iskua perille ja sitten nyhjää häkkiä vasten loppuerän niin, ettei nyhjätty ottelija saa mitään aikaan? Juoksevaa ottelijaa voi mättää surutta niin selkään kuin leikata tilan pois ja pamauttaa vastapalloon - ei se ole mikään ylivoimainen tekniikka.
Nimenomaan näin. Jos vastustajaa vituttaa tuo karkuunjuokseminen, niin potkisi sitten selkärangan paskaksi, ei sitä kukaan kiellä. Jos ei saa vastustajaa kiinni, kun on itse niin hidas, niin voi voi, kannattaisi sitten varmaan treenata nopeutta.
Tuo on vähän hankala tulkinta, koska ottelijan pitäisi aina iskeä, tai ainakin pyrkiä iskemään, vain sallittuihin paikkoihin. Eihän vastustajaa esim. saa lyödä niskaan, jos pääsee pystypainissa tämän taakse tai matossa kilpparissa olevan selkäpuolelle. Ei vastustajan pakoon juokseminen ole ongelma kuin sellaisille, jotka eivät osaa liikkua kuin suoraan eteenpäin.En itse pidä näistä selän kääntämisistä ja karkuun juoksemisista ja mun mielestä olis kohtuullista, ettei vastustajaa ainakaan rankaistaisi sitten siitä jos täräyttää suoraan nyrkillä juoksijaa takaraivoon.