UFC 264: Poirier vs. McGregor 3 (La 10.7.2021 T-Mobile Arena, Las Vegas)

No ei kait sitä nyt tarvitse odotella nähdäkseen suorana tätä pääkorttia. Netti pullollaan ilmaisstriimejä.
Itse olen asian ajatellut niin, että jos tapahtuma kiinnostaa sen verran että sen haluaa nähdä suorana/heti aamusta jälkilähetyksenä, niin sitten siitä voi aivan hyvin maksaa pyydetyn hinnan. Jos hinta ja kiinnostus eivät kohtaa, niin sitten voi aivan hyvin myös katsoa sen jälkikäteen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitää muistaa että 50e on paljon rahaa vaikka itselle se ei painaisi juuri tililllä.
Eurot on sumentanut jengin ajattelua jotenkin, nykyään luulis että 5e maksais joku streami kun vaihtoehto on sama laatu ilmaiseksi, mutta se on enempi kahvin+pullan hinta :)
Onkohan tää nyt sitten jo laskettu että parempi ottaa niiltä 50 ketkä kuitenkin maksaa kuin vähän useammalta pienempiä summia...
Onneksi kortilla on monta kiinnostavampaa matsia ja oletettavasti jos jokin ei toimi ilmaiseksi livenä niin Conorin matsi, sen voi sitten katsoa nauhoituksena kohtapuoleen perään.

Tämä PPV-keskustelu käydään aina, kun Conor ottelee.

Viaplay ei ole juuri mainostanut matsia, ei tätä, eikä edellistäkään. Muutama hetki ennen matsia tuli Face-ryhmään normaali ilmoitus matsista ja tieto hinnasta.

Tämä kielisi minun mielestäni siitä, ettei PPV ainakaan mikään supermenestys ole ollut. Sen sijaan sen tuoma negatiivinen PR on varmasti iso, joten PPV:stä ollaan hissun kissun mahdollisimman pitkään. Varmasti se on UFC:n päätös, että Conorin matsi maksaa, eikä siinä auta Viaplayn kuin totella.

Veikkaisin, ettei PPV:stä olla Viaplaylläkään kauhean innoissaan.

Anyways, tästä syystä toivon ihan rehdisti Conorille tappiota, sillä vastustan tätä extra-rahastusta. Koska Conor ei muutenkaan ole enää kauhean relevantti, ei maksaminen siksikään kiinnosta. Ehkä parin tappion jälkeen Conor ei olisi enää niin iso vetonaula, eikä hän kykenisi enää vaatimaan extra-maksuja.

Ja toki tässä on pelko, että jos tämmöinen PPV-malli alkaisi kantaa hedelmää myös täällä, UFC vaatisi entistä useamman matsin extra-maksun alle.

Kyllähän motivated- Conor vs Oliveira olis hyvä matsi, jos mies tästä voiton nappaa näytöstyyliin. Mutta tosiaan 50e hinnalla pitäisi tosiaan saada jo Jones, Ngannou ja Lesnar triple deathmatch..

Tuo on päivän selvä homma, että Viaplaylla ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin totella UFC:tä. Niin kuin aiemmin sanoin, en usko että Viaplay hirveää tiliä Conorilla saa tehtyä, sillä hänen hypensä ei ole enää kovin kummoinen. Mutta UFC tekee tällä tyylillä varmuudella isossa kuvassa hilloa, sillä Jenkeissä ja vaikka missä muualla PPV toimii. Se on se ja sama saako Viaplay myytyä 100 vai 1000 PPV:tä Suomessa joten kaikki on vain ekstraa UFC:lle.

Itse oon maksanut viaplayn aina kitisemättä koska seuraan myös änäriä. Nyt kun kuppi on jaettu ja irkusta pitäisi maksaa tolkuttomasti extraa, niin peruutan tilauksen kesäksi. Kattellaan seuraavan kerran, kun jotain oikeasti kiinnostavaa putoaa kortille. Oikeastaan ihan sama mitä matsissa käy. Viimematsin tulos vei mehut trilogiasta. Vituttaa koko ufc ja rahalle kumartaminen.

20210708_171729.jpg

Itse oon maksanut viaplayn aina kitisemättä koska seuraan myös änäriä. Nyt kun kuppi on jaettu ja irkusta pitäisi maksaa tolkuttomasti extraa, niin peruutan tilauksen kesäksi. Kattellaan seuraavan kerran, kun jotain oikeasti kiinnostavaa putoaa kortille. Oikeastaan ihan sama mitä matsissa käy. Viimematsin tulos vei mehut trilogiasta. Vituttaa koko ufc ja rahalle kumartaminen.

No joo itse tykkään seurata enkkufutista, eikä se politiikalle kumartaminenkaan oikein nappaa.
Rahaa ja politiikkaa näissä aina on kun korkeimmille tasoille mennään, ne haluu vaikuttaa ja rahastaa maksimaalisesti kenellä pelimerkit on, ottelijasta/urheilijasta joukkueeseen organisaatioon jne ja vielä päätteeksi hallitus haluaa enempi veroja siitä.
Näillä mennään, en tilaa, en peru. Kapitalismissa onneksi kaikki äänet lasketaan, jokainen euru tai sen katoaminen rekisteröityy kyllä mitä päätöksistä seuraa.

Tämä on hyvä esimerkki siitä miten esim "herätti kritiikkiä" voi tarkoittaa sitä että joku yksittäinen pallinaama ja muutama muuta kekkulia lässyttävät paskaa jossain netin kommenteissa. 99% pro-mma porukasta ei näe tuossa tilanteessa mitään ihmeellistä, mitä nyt kommentteja olen seuraillut. Mutta eihän siitä saisi hienoa otsikkoa aikaan. Ihan helvetin turhauttava ilmiö nykyään tämä että "herätti arvostelua" yms vastaavaa paskaa uutisoidaan ja sitten kyse onkin jostain random nobodyjen kommenteista instagramissa. Covingtonilla vielä ihan selkeä agenda tuolla videollaan, surkeaa ja turhaa paskaa. Masentavaa että joku hesarikin mukana tällaisessa.

Täytyypi sanoa että nyt kyllä toivon olevani väärässä, Conorin sanailu, potkimiset (kuva2) ja muu riekkuminen tuntui niin näytellyltä ja toisti vanhoja fraaseja etten ole enää lainkaan varma onko siellä aitoa itseluottamusta takana. Näemmekö lampaan joka tahdottomana makaa taas selällään ja kättelee lopuksi nöyränä (kuva 1)? Toivon että tulee helvetinmoinen sota, MMA juhla. Muuten Conorin voi pistää Hollywoodiin.

Liitteet

• poirier-mcgregor-postfight.jpg
    poirier-mcgregor-postfight.jpg
    51,5 KB · Katsottu: 132
  • Screenshot_20210709-065704.png
    Screenshot_20210709-065704.png
    811,3 KB · Katsottu: 134

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom