UFC 254: Khabib vs. Gaethje (La 24.10.2020 UFC Fight Island, Abu Dhabi)

Veikkaa voittajat!


  • Total voters
    53
  • Poll closed .
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikos siella takahuoneessa ole tarkka digipuntari ja tuo mika naytetaan on old school perinnejuttu?
Niinhän sitä on monet, mm. muut ottelijat, sanoneet.
Silti tämä argumentti vähän hämmentää, vaikka takahuoneessa puntari on niin eikö just siellä voida sopia asia.

Eipä siinä, ei tämä itseä häiritse kovin paljon. Vaikea nähdä että se Khabib nyt mitenkään kamalasti yli rajan on.

Sonnen tästä samasta pöhisee tässä videolla:


View: https://youtu.be/2yCM50UH7nU


Khabib oli ekana puntarilla, olisi ollut vielä lähes 2 tuntia aikaa pudottaa painoa. Sonnen epäili että tuskin oli juuri yhtään yli. Eli kyllä sen painon olisi saanut vielä alle, jos se nyt oli edes yli.
Ihmettelee tosin että mikä tässä silti syynä on, mennä esmes puntarille ekana vaikka olisi yli sillä hetkellä, ja miksi ylipäätään on ollut vaikeaa.
Yhtenä teoriana heittää, että ehkä siellä jo pikkasen hilataa painoa ylös jos sattuisikin GSP matsi. Toisaalta tuntuu hullulta että vielä tässä vaiheessa, kun vielä 155 matsi edessä.
 
Siis yleisöltä piilossahan tuo paino ensin otetaan ja varmistetaan ainakin nykyään, onhan tästä juttua ollut vaikka kuinka. Vai vaihteleeko tuo komission mukaan? Ainakin joissain punnituksissa heitellään jo valmiiksi nakupellenä tuo puntarointi eli aika tarkka käsitys siinä on jo valmiiksi että miten rajalla ollaan.

Itse en kyllä tuota jaksaisi lähteä enempää spekuloimaan ellei tästä nyt joku ihan virallinen taho jolla on vaikutusvaltaa ala nostaa meteliä. Onhan näitä "kepposia" nähty ennenkin, milloin on nojattu olkapäähän sun muuta. Vaikea kuvitella että tuo systeemi nyt näin läpinäkyvästi voisi ihmisiä silmään kusta, eikä tässä Valko-Venäjän vaaleja lasketa. Viralliset luvut on kirjoissa ja kävi matsissa miten kävi, ei historiankirjoissa tästä puntaroinnista mitään alaviitettä tule edes olemaan ellei tosiaan joku komissio lähde tätä perkaamaan.
 
UFC Fightpass kannattaa tilata, jos näiden matsien katselu kiinnostaa. Ainakin itse olen valmis maksamaan tästä sen vajaan kympin kuussa. Main cardit sitten Viaplayltä...
 
Jos netflixin saa alle 10e kuussa niin mä en kyllä yhden organisaation seuraamisesta maksa 40 tai enempää. NHL on ainut syy miksi tuo on olemassa.
 
Viaplay on kyllä kätevä...itellä on kaverin kanssa puoliksi tuo 17,50€ kk ja voi kattoo nuo yöllä tulevat ufc:t aamulla jälkilähetyksenä👌

Siihen vielä futikset ym samaan hintaan,vois ton rahan hölmömminkin käyttää
 
Viaplay on käytännössä ilmanen, kun ottaa huomioon että siellä on Ufc:n lisäksi muutakin kontenttia. Kuukauden jaksolle mahtuu parhaimmillaan useampi Ufc eventti. Jenkeissä pelkkä ppv on 64.99$ Espn subbaajille. Pohjoismaissa saadaan ppv iltamat lähes ilman verrattuna Jenkit.
 
Viaplay on kyllä kätevä...itellä on kaverin kanssa puoliksi tuo 17,50€ kk ja voi kattoo nuo yöllä tulevat ufc:t aamulla jälkilähetyksenä👌

Siihen vielä futikset ym samaan hintaan,vois ton rahan hölmömminkin käyttää
Tuokin on yhtä sallittua kuin piratismi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom