UFC 254: Khabib vs. Gaethje (La 24.10.2020 UFC Fight Island, Abu Dhabi)

Veikkaa voittajat!


  • Total voters
    53
  • Poll closed .
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ne osu kuin harvoin... Tosin sillä kortilla, missä otteli Gustafsson, meni 8 oikein ja Gustafsson petti :). Monesti laitan useampia vetoja juuri sen vuoksi, että yksi ottelu ei kaada kaikkia lappuja. Nyt mennään noilla muutaman kympin lapuilla, jos Cutelaba ja Gaethe vie, tulee rahaa, Whittaker ei ikinä häviä Kanuunalle, vaikka Hermansson matsissa en nähnyt Hermassonilla mitään mahkua ja se toikin rahaa noin 3 kertoimella.
 
Ei ne osu kuin harvoin... Tosin sillä kortilla, missä otteli Gustafsson, meni 8 oikein ja Gustafsson petti :). Monesti laitan useampia vetoja juuri sen vuoksi, että yksi ottelu ei kaada kaikkia lappuja. Nyt mennään noilla muutaman kympin lapuilla, jos Cutelaba ja Gaethe vie, tulee rahaa, Whittaker ei ikinä häviä Kanuunalle, vaikka Hermansson matsissa en nähnyt Hermassonilla mitään mahkua ja se toikin rahaa noin 3 kertoimella.
Hermanssonin ja Whittakerin tyylit pystyssä ovat aika samanlaiset. Itse veikkaan, että Cannon pääsee lyömään läpi jatkotilanteessa, kun Bobby on huonossa tasapainossa ja jatkaa nousua tittelimatsiin.
 


Ois täydellinen mesta Makulle toi, kaikki dagestinailaiset devilit testaamaan sen painia ja sit mendez opettais miten pysty siihen nivotaan yhteen. Kävis vielä Dagestanissa USADA:n ulottumattomissa treenaamassa puol vuotta noiden kanssa ja ihan törkeen kestävänä ja shredded lihaksikkaana takasin kehiin sitten ja pää irti ekalta vastustajalta. =D
Mut ei taida tapahtua koska Conorin leirissä ollu. :unsure:
 
Gaethjen tyrmäysvoiton kerron 4,75 ihan pelattava. Khabibin "tilastotappio" voisi tulla juuri Gaethjen tyyppistä kovaa iskijää vastaan joka ei lähde otteluun selviämään.
 

View: https://mobile.twitter.com/DeronWinn/status/1319668931511070720


Deron Winn on itse ottelija joka on otellut viimeksi 2020 alkuvuodesta.

Ja Cormierin suusta oman towelgaten aikaan:

Afterwards, Cormier had this to say:

“It was crazy, I weighed in upstairs and I was like ‘Man I’m OK, I’m going to do this. It was harder than normally, but we figured we had it done, the scale was weighing different.”

Eiköhän se cut ollut vaan sen verran tiukka, että nestetytys on aloitettu jo takahuoneessa.
 
Eikös nää oikeat puntarit ole ollut aina takahuoneessa ja median eteen tullaan vaan näyttäytymään?

Ei taida ihan tuolla tavalla enään mennä, jos noin olisi niin eikö olisi nesteyttänyt jo lavalla ennen puntaria eikä puolikuolleena puntarin jälkeen. Erikoinen skenario kieltämättä, luulisi että joku toimittaja selvittäisi tämän tapahtuman.
 
Koska kyllähän tuo roolileikki pitää medialle vetää. Noh, aivan sama. Eiköhän tähän kuulla Gaethjen kulmastakin joku kannanotto. Sitä pitäisin uskottavimpana lähteenä.
 
On tää vaa huikeeta aikaa olla elossa ku vihdoin ufc on vastannu tän foorumin vuosia jatkuneeseen huutoon ja päästään joka kuukausi näkemää kohteliaita herrasmiehiä ottelemassa titteleistä niillä urheilullisilla meriiteillään. Kohta neljä sivua jo täynnä ketjussaki! Pitääkin huomenna palata vielä kattomaan kumpi voitti, jos muistaa. 😴
 
Kyllä olen täysin samaa mieltä. Laji on lähellä sydäntä ja kyllä lämmittää tää loppuvuoden ilotulitus.

Ortega-zombie
Khabib-gaethje
Yan-sterling
Makhachev-rda
Figueiredo-perez
Til-hermanson
Aldo-vera
Chimaev-edwards

Tohon vielö ehkä kategoriaan
Conor-poirier2
Masvidal-colby
Ferguson-Chandler

Varmasti unohdin jotain, mutta kyllä mulle kelpaa :oujee:
 
Joo näinhän tässä kävi.
Toissaviikolla taisi tulla wwe:tä heti matsien perään, viimeksi pelkkää pimeää.
Aiemmiin on jäänyt alusta looppaamaan tapahtuma.
Nyt ei enää ole ufc minulla vakiosivu :(

ELI tähän on tultu: LINKKEJÄ :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom