Tekis mieli sanoa että ei ainakaan tämä kyseinen jossa on Cutelaba.Ihan mielenkiinnosta, osuuko nuo useamman matsin yhdistelmät usein? Itse tyydyn pelaamaan max kahta samalle lapulle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tekis mieli sanoa että ei ainakaan tämä kyseinen jossa on Cutelaba.Ihan mielenkiinnosta, osuuko nuo useamman matsin yhdistelmät usein? Itse tyydyn pelaamaan max kahta samalle lapulle.
Hermanssonin ja Whittakerin tyylit pystyssä ovat aika samanlaiset. Itse veikkaan, että Cannon pääsee lyömään läpi jatkotilanteessa, kun Bobby on huonossa tasapainossa ja jatkaa nousua tittelimatsiin.Ei ne osu kuin harvoin... Tosin sillä kortilla, missä otteli Gustafsson, meni 8 oikein ja Gustafsson petti . Monesti laitan useampia vetoja juuri sen vuoksi, että yksi ottelu ei kaada kaikkia lappuja. Nyt mennään noilla muutaman kympin lapuilla, jos Cutelaba ja Gaethe vie, tulee rahaa, Whittaker ei ikinä häviä Kanuunalle, vaikka Hermansson matsissa en nähnyt Hermassonilla mitään mahkua ja se toikin rahaa noin 3 kertoimella.
Ilmeisesti näin oikein. Aika moni muukin kiinnittänyt huomiota siihen että Khabib ei päässyt painoihin. Tuleekohan tästä sanktiota vielä.
View: https://m.youtube.com/watch?v=tYhNdplXol4
Eikös nää oikeat puntarit ole ollut aina takahuoneessa ja median eteen tullaan vaan näyttäytymään?
Habib Nurmagomedov astui punnitukseen alasti – UFC-asiantuntija epäilee kymmenien miljoonien arvoista virhettä
Habib Nurmagomedov astui punnitukseen alasti – UFC-asiantuntija epäilee kymmenien miljoonien arvoista virhettä
Asiantuntija selostaa videolla, mikä punnituksessa meni hänen mielestään pieleen.www.is.fi
Aika paha jos on totta että päästi läpi vaikkei puntari mätsännytEi oo journalisti turhaan käyny kouluja, mahtava otsikko! =D