UFC 254: Khabib vs. Gaethje (La 24.10.2020 UFC Fight Island, Abu Dhabi)

Veikkaa voittajat!


  • Total voters
    53
  • Poll closed .
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uskallanpa väittää, että Habib on niitä luonnonvoimia, joille ei uran aikana kengittäjää löydy.

Näillä ei ole urheilun kannalta merkitystä ja voi jättää omaan arvoonsa, mutta persoonana vieroksun häntä suuresti. Justinille toivon voittoa, mutta... Force of nature.
 
Viimeksi muokattu:
* Main event backup fighter Michael Chandler weighed in at 155 pounds.

Bellatorista tullut UFC tulokas mainin backuppina, enpä tiennyt.

Tästä tuli ihan ymmärrettävästi närää. Tossa painoluokassa olis tunkua melko helvetisti kärjessä ja sitten backup tulee rosterin "ulkopuolelta". Khabibkin sanoi että pakkaa kamas ja mene kotiin. Sinänsä ihan ymmärrettävää markkinointia, että saadaan uusi naama tutuksi. Ja Chandler halutaan varmasti häkkiin nopeasti ennenku USADA tekee tehtävänsä ja lihat häviää tuhkana tuuleen. Miehelle kyllä riittää esteitä ennenku vyöhön koskee. Oliveira, ferguson tai hooker luulisi osuvan ensimmäisenä tielle.
 
Tsekatkaa tuo punnitusvideo ylempää. Siinä about ajassa 1:52, kun Khabib saa pulloon, niin ukon pitää mennä ihan polven varaan. Hieman vissiin heikottaa painonveto!
 
Tsekatkaa tuo punnitusvideo ylempää. Siinä about ajassa 1:52, kun Khabib saa pulloon, niin ukon pitää mennä ihan polven varaan. Hieman vissiin heikottaa painonveto!
Tainnut aika tiukille mennä, melko heikko happisen näköisenä tuossa on.
Toivottavasti Justin pääsis vähän vartaloon iskemään, voi elimet olla vielä vähän kuivana ottelussa.
 
Kuinkahan paljon tuo vaikuttaa suoritukseen tommoiset vedätykset? Vai onko siinä sitten vain suurempi hyöty mahduttaa sarjaan, näinhän ne yleensä tekee.

Toivottavasti jos GSP matsi joskus toteutuu niin ei otella 155lbs, niinkuin GSP sanoi ettei itse siinä painoluokassa ole otellut.
 
Nyt on kyllä vedonlyöjälle ihan makoisaa kerrointa minun mielestä. Unibetilla ainakin Whittaker pienenä altavastaajana 1.97 tällä hetkellä ja Gaethje 3.55, Khabib vain 1.32. Jokuhan näistä aina paremmin tietää kuin minä, mutta en minä ihan näin selkeänä noita näe.

Whittaker kuitenkin otellut paljon tasokkaampia kavereita vastaan ja tyylillisesti sellainen jolle Cannonier on yleensä hävinnyt, tässä tosin Whittakerin nykykuntoa isompana kysymysmerkkinä on minusta se kuinka paljon Cannonier on kehittynyt, vai onko juurikaan?

Khabib ja Gaethje -ottelun kulku varmaan nähdään aika nopeasti kun matsi alkaa. Jos Khabib saa myllättyä Gaethjea matossa ja häkkiä vasten kuten aiemmin on tehnyt vastustajilleen niin eiköhän matsi voittamattomalle mene. Jos Gaethjen puolustus pitää ja matsi ratkotaankin pystyssä keskemmällä häkkiä, niin Justinilla on minusta ihan varsin mainiot saumat viedä ottelu itselleen, ehkä jopa keskeytyksellä. Itse ainakin lähden kyllä molempia kertoimia kokeilemaan.
 
Tai Tuivasalla myös lisäksi ihan ok 1.88. Ei sillä että pitäisin Tuivasaa erityisen hyvänä ottelijana, mutta Struvea kyllä pidän melkoisen paskana. Kyvyt ei kyllä riittäisi mihinkään ilman tuota massiivista pituutta, eikä osaa sitäkään hyödyntää juuri lainkaan. Jotenkin luulisi että tuolla raamilla olisi kehittänyt tyylin jolla vastustajaa pidetään tuskallisesti jabin päässä, mutta ei.
 
Nyt on kyllä vedonlyöjälle ihan makoisaa kerrointa minun mielestä. Unibetilla ainakin Whittaker pienenä altavastaajana 1.97 tällä hetkellä ja Gaethje 3.55, Khabib vain 1.32. Jokuhan näistä aina paremmin tietää kuin minä, mutta en minä ihan näin selkeänä noita näe.

Whittaker kuitenkin otellut paljon tasokkaampia kavereita vastaan ja tyylillisesti sellainen jolle Cannonier on yleensä hävinnyt, tässä tosin Whittakerin nykykuntoa isompana kysymysmerkkinä on minusta se kuinka paljon Cannonier on kehittynyt, vai onko juurikaan?

Khabib ja Gaethje -ottelun kulku varmaan nähdään aika nopeasti kun matsi alkaa. Jos Khabib saa myllättyä Gaethjea matossa ja häkkiä vasten kuten aiemmin on tehnyt vastustajilleen niin eiköhän matsi voittamattomalle mene. Jos Gaethjen puolustus pitää ja matsi ratkotaankin pystyssä keskemmällä häkkiä, niin Justinilla on minusta ihan varsin mainiot saumat viedä ottelu itselleen, ehkä jopa keskeytyksellä. Itse ainakin lähden kyllä molempia kertoimia kokeilemaan.
Joo, kyllä tuo Gaethjen kerroin jo ihan houkuttelevalta alkaa näyttämään. Kuten todettua, kyllähän ennusmerkit on sen puolella, että Khabib tekee sen, mitä aina ennenkin. Kuitenkin myös Khabib toisinaan hieman hidastaa tahtia ottelun edetessä. Esim. Barbozan alasvienti ei ottelun loppupuolella meinannut enää onnistua ja Iaquintaa vastaan myöskään grappling ei ollut ihan niin dominoivaa, kuin yleensä. Tosin Al hoitui sitten jabittelemallakin.
Pointtina on se, että jos Justin onnistuisi pari erää torjumaan niitä alasvientejä ja laittamaan Khabibin töihin, niin kyllä se Nurmiskin lopulta alkaa väsymään. Helpommin tuo on toki sanottu, kuin tehty ja en usko Justinilla olevan matossa juuri mitään annettavaa, jos ei pääse nopeasti ylös.
Ihan pelaamisen arvoinen kerroin kuitenkin mielestäni.
 
Kbabib painii ensimmäiset kolme 30-27. Gaetjellä hetkensä mutta ei riitä. Neljännessä hakee riskillä ja Khabib ottaa Tko voiton.
 
Piti laittaa betsit Tuivasa, Whittaker ja Gaethje. 11,67 kertoimen sai noilla.

Veikkaisin että tulee aika kovalla fokuksella oleva Gaethje kehään, Khabibin vedätys jos vaikuttanee kuntoon niin :ruoska:
 
Khabib on kyllä niin veto pois, että tietää rahan tuloa huomenna, toisen erä KO Gaethelle. Gaethe-Cutelaba-Whittaker tuo massia kotiin, toiseen vetoon vielä Volkov lisänä...
 
En lyö vetoa nyt kun liikaa muissa jutuissa kiinni, mutta jos löisin niin Cannonier ja Oliveira. Whittakerista oon aina tykänny, mut aika alkaa ajamaan ohi, isompia jamppoja tulee sarjaan ja huonoja ne ei ole. Khabib myös mutta kerroin tippunut 1.30 alkaa olemaan aika meh satkun panoksellakin.
Cannonierille saatan laittaa vielä, sikälikin että ei harmittais kovin paljon sen rahan häviäminen, jos Whittaker osoittais olevansa niin kova jätkä et toikin kaatuu. Ohan toi hirvee peto raskaasta LHW sarjaan ja sitten MW ja kaikki voittoja siellä ja Izzy puhuu siitä jo Robin ohi varteenotettavimpana haastajana.
 
Khabib on kyllä niin veto pois, että tietää rahan tuloa huomenna, toisen erä KO Gaethelle. Gaethe-Cutelaba-Whittaker tuo massia kotiin, toiseen vetoon vielä Volkov lisänä...
Ihan mielenkiinnosta, osuuko nuo useamman matsin yhdistelmät usein? Itse tyydyn pelaamaan max kahta samalle lapulle.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom