Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aldo tipahti seisovilta jaloiltaan pää edellä ja kroppa rentona levyksi lattiaan. Jos tuo ei ole knock out powerin osoitus, niin en sitten kyllä tiedä mikä on. Matossa tiedottomassa tilassa olleen Aldon päähän kopautetut pari hammer fistiä olivat vain muotoseikka.
Mitä tekemistä mustilla silmillä tai nenäverenvuodolla on iskunkestävyyden kanssa?
Onhan niistä harmia, jos ei tule helposti niin pystyy keskittymään hommaan paremmin. Kyllä sekin on mun mielestä iskunkestävyyttä miten iho/kudokset kestää iskuja, vaikka ei puhuttaisi iskuista jotka pistää palikat sekaisin. Ja tosiaan sitä palikat sekaisin tilannetta ei ole Habibbi ollut lähelläkään.
Nämä ovat kuitenkin kaksi täysin eri asiaa, eivätkä ole toisistaan riippuvaisia. Esim. Fedorilla iho repeytyi suhteellisen helposti, mutta ei hänellä silti ollut mikään huono iskunkestävyys, jos puhutaan tajuntaan vaikuttavista iskuista.
Niin en mä sitä kysynyt, kuka olisi voinut testata sen, vaan kysyin sitä, kuka Habibin leuan on testannut. Itse en muista tuota koskaan kunnolla testatun ja vastauksesikin tukee tuota ajatusta.No periaatteessa melkein jokaisen Khabibin vastustajan olis pitänyt pystyä se testaamaan, koska pysty ei hyvä.
Niin en mä sitä kysynyt, kuka olisi voinut testata sen, vaan kysyin sitä, kuka Habibin leuan on testannut. Itse en muista tuota koskaan kunnolla testatun ja vastauksesikin tukee tuota ajatusta.
Niin en mä sitä kysynyt, kuka olisi voinut testata sen, vaan kysyin sitä, kuka Habibin leuan on testannut. Itse en muista tuota koskaan kunnolla testatun ja vastauksesikin tukee tuota ajatusta.
Onko tietoa onko tämä PPV ? Vai ihan vapaasti näkyvissä Viaplaylla?
Onko tuo nyt sitten kello 00 meillä.Mihinkäs aikaan tuo pressi nyt tänään tuleekaan?