UFC 229: Khabib vs. McGregor (La 6.10.2018 Las Vegas)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Kumpi voittaa MMA:n "kovimman" matsin EVER?

• Total voters
    195
  • Poll closed .
Yritin laittaa provosoivan viestin Conoria vähän dissata tosta sen omasta dissaus instailuista, et olis tullu vanhan ajan kunnon tappelut ja nessuviestit ja henkilöön käymiset täällä foorumillakin. :-) Näin ison matsin alla pitäis mennä tunteella ja täysillä. Perjantai ilta vielä. Mut ei oikeen mitää reaktiota.. Ei ole asiat niin kuin ennen. Olen pettynyt.

Yritin laittaa provosoivan viestin Conoria vähän dissata tosta sen omasta dissaus instailuista, et olis tullu vanhan ajan kunnon tappelut ja nessuviestit ja henkilöön käymiset täällä foorumillakin. :-) Näin ison matsin alla pitäis mennä tunteella ja täysillä. Perjantai ilta vielä. Mut ei oikeen mitää reaktiota.. Ei ole asiat niin kuin ennen. Olen pettynyt.

Haista vittu, Conor voittaa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tämmönen ollu Khabibilla instassa sitten Conorin viestin, liittyykö edes suoraan siihen? Ilmeisesti Khabib ei aio lähteä näihin mukaan ainakaan kovin innokkaasti, mikä lienee hyvä päätös hänelle itselle, vaikka tokihan kansa sirkushuveja kaipailisi.
Englanniksi (huonosti?) käännettynä viesti oli "In the morning I woke up and realized: whoever is not with us is not with us, Vainakh is always with us. And since the games are said to have gone, we are waiting for the war"
http://mmaimports.com/2018/08/khabi...-to-conor-calling-his-dad-a-quivering-coward/

Tää on ihan totta! Ja se provo-viesti oli hyvä, mutta itse en saanut siitä enää niin paljon kicksejä, koska en ole enää "Conor-heitteri". Itse olen varmaankin ollut yksi tämän foorumin kovimpia Conorin arvostelijoita ja jolle on tarjottu Nessu-nenäliinoja vasemmalta ja oikealta. Nyt ei ole mitään syytä enää arvostella kaveria, koska ottelee Khabibia vastaan, jota en olisi uskonut, koska on Conorille se kaikkein pahin match up. Vyötä ei toki halunnut puolustaa, mutta ehkä Conor on vaan sellainen vapaaottelun "cheek", jolla riittää bisnesälyä vähintään saman verran kuin itse ottelemisessa. Nyt kun Khabib on hallitseva mestari, niin ehkäpä se tekee vaan ottelusta vieläkin kiinnostavamman kuin se, että Conor ottaisi vain haastajaa vastaan. Tuntuu miettivän hyvin tarkkaan ja laskelmoidusti seuraavat siirtonsa.

Tää on ihan totta! Ja se provo-viesti oli hyvä, mutta itse en saanut siitä enää niin paljon kicksejä, koska en ole enää "Conor-heitteri". Itse olen varmaankin ollut yksi tämän foorumin kovimpia Conorin arvostelijoita ja jolle on tarjottu Nessu-nenäliinoja vasemmalta ja oikealta. Nyt ei ole mitään syytä enää arvostella kaveria, koska ottelee Khabibia vastaan, jota en olisi uskonut, koska on Conorille se kaikkein pahin match up. Vyötä ei toki halunnut puolustaa, mutta ehkä Conor on vaan sellainen vapaaottelun "cheek", jolla riittää bisnesälyä vähintään saman verran kuin itse ottelemisessa. Nyt kun Khabib on hallitseva mestari, niin ehkäpä se tekee vaan ottelusta vieläkin kiinnostavamman kuin se, että Conor ottaisi vain haastajaa vastaan. Tuntuu miettivän hyvin tarkkaan ja laskelmoidusti seuraavat siirtonsa.

Ehkäpä Conor odotti, että Khabibista kasvaa kunnon ilmiö (eikä painoja missaava ja loukkaantuva hypetys) ennen kuin halusi ottaa matsin. Conorillehan Khabib on kovempi haaste nyt, sillä on useammasta kovasta stikerista jo päänahka ja vaikuttaa pysäyttämättömältä. On siinä Conorilla tekemistä...Uskon silti että Khabib imee vasuria monta kertaa ja Conor vie voiton.

On tuossa ihan pointtia. Rahallisesti tämä on luultavasti isompi matsi kuin jos Conor olisi tullut puolustavana mestarina Khabibia vastaan joskus viime kevättalvella.

Ja varmasti todella paljon kevyempää kropalle, jos ottaa yhden todella ison matsin vuoteen kuin se, että vetää neljä matsia per vuosi. Conorillahan ei tosiaan ole oikeastaan mitään pakkoa tai kunnon porkkanaakaan otella useammin. On pelannut korttinsa siten, että pysyy näkyvissä ja kiinnostavana, vaikka olisi pitkänkin aikaa poissa kuvioista. Ja joka kerta seuraava matsia hypetetään jo kun se on vasta pelkkä huhu. Fiksu ja taitava tyyppi, välillä ärsyttävä, mutta fiksu.

Itse vasta nyt törmäsin muuten main cardin sisältöön. Aiemmin mulla tiedossa vain se Ferguson v Pettis.

Tuossa:

upload_2018-8-26_9-29-28.png

Ottelukortti tällä hetkellä. parille premsille vielä tilaa.

Main Card (PPV, 10 PM ET)

Khabib Nurmagomedov vs. Conor McGregor
Tony Ferguson vs. Anthony Pettis
Ovince Saint Preux vs. Dominick Reyes
Derrick Lewis vs. Alexander Volkov
Michelle Waterson vs. Felice Herrig

Preliminary Card (bout order TBD)

Sean O’Malley vs. Jose Alberto Quinonez
Sergio Pettis vs. Jussier Formiga
Scott Holtzman vs. Alan Patrick
Ryan LaFlare vs. Tony Martin
Lina Lansberg vs. Yana Kunitskaya