Onko jotain sisäpiirin tietoa kun olet noin varma asiasta?
Ei. Vouhotan itse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko jotain sisäpiirin tietoa kun olet noin varma asiasta?
Yritin laittaa provosoivan viestin Conoria vähän dissata tosta sen omasta dissaus instailuista, et olis tullu vanhan ajan kunnon tappelut ja nessuviestit ja henkilöön käymiset täällä foorumillakin. :-) Näin ison matsin alla pitäis mennä tunteella ja täysillä. Perjantai ilta vielä. Mut ei oikeen mitää reaktiota.. Ei ole asiat niin kuin ennen. Olen pettynyt.
Yritin laittaa provosoivan viestin Conoria vähän dissata tosta sen omasta dissaus instailuista, et olis tullu vanhan ajan kunnon tappelut ja nessuviestit ja henkilöön käymiset täällä foorumillakin. :-) Näin ison matsin alla pitäis mennä tunteella ja täysillä. Perjantai ilta vielä. Mut ei oikeen mitää reaktiota.. Ei ole asiat niin kuin ennen. Olen pettynyt.
Tää on ihan totta! Ja se provo-viesti oli hyvä, mutta itse en saanut siitä enää niin paljon kicksejä, koska en ole enää "Conor-heitteri". Itse olen varmaankin ollut yksi tämän foorumin kovimpia Conorin arvostelijoita ja jolle on tarjottu Nessu-nenäliinoja vasemmalta ja oikealta. Nyt ei ole mitään syytä enää arvostella kaveria, koska ottelee Khabibia vastaan, jota en olisi uskonut, koska on Conorille se kaikkein pahin match up. Vyötä ei toki halunnut puolustaa, mutta ehkä Conor on vaan sellainen vapaaottelun "cheek", jolla riittää bisnesälyä vähintään saman verran kuin itse ottelemisessa. Nyt kun Khabib on hallitseva mestari, niin ehkäpä se tekee vaan ottelusta vieläkin kiinnostavamman kuin se, että Conor ottaisi vain haastajaa vastaan. Tuntuu miettivän hyvin tarkkaan ja laskelmoidusti seuraavat siirtonsa.
On tuossa ihan pointtia. Rahallisesti tämä on luultavasti isompi matsi kuin jos Conor olisi tullut puolustavana mestarina Khabibia vastaan joskus viime kevättalvella.
?
Saatetaan kyllä saada ihan kohtuullisen kovat myllyt käyntiin monta kertaa jo ennen matsia.
View: https://www.instagram.com/p/Bm6BcG-gDqt/