Niinkun _mynthon_ tuossa sanoikin, Rockhold vahatteli Bispingia valittomasti tappion jalkeen joka on ylimielista. Ja sanoi myos haastatteluissa ennen matsia etta on taysin eri tasolla kuin Bisping. Matsissa kehonkieli naytti tylsistyneelta ja roikotti kasia ja naytti vaan etsivan pommia etta saataisiin se "turha" matsi pois paivanjarjestyksesta, jonka Rogan myos aisti. Mitas perusteluita sulla on etta Rockhold otti matsin tosissaan?
Millä tavalla tämän voi kääntää siten, että Rockhold olisi parempi ottelija? Väittäisin, että tuollainen asenne on paljon vaikeampi korjata kuin vaikkapa teknisesti huono jabi. Tällaisia ottelijoita on ollut aina. Hyvänä esimerkkinä eräs kovasti fanittamani Kroatiasta kotoisin oleva ottelija, joka valitettavasti hävisi milloin kellekin, kun oli usein ottelussa niin ylimielinen. Tämä näkyi usein myös ottelun jälkeenkin siten, että tappio kuitattiin sillä, että: "Olen oikeasti parempi". Tiedän, mistä puhun, koska vaikka onkin eri laji kyseessä, niin mulla on hyvin usein paha tapa kilpailutilanteessa alkaa löysäilemään, kun "olen jo voittanut" ja sitten, kun sen takia häviää, niin miettii, että "Oikeasti mä olen silti parempi kuin tuo". Jälkimmäisestä ajatuksesta olen päässyt eroon, mutta löysäilyä teen toisinaan vieläkin - ja sekös vituttaa.