UFC 217: Bisping vs. St-Pierre (4.11.2017)

UFC 217: Bisping vs. St-Pierre (4.11.2017), kumpi voittaa?


  • Total voters
    112
  • Poll closed .

View: https://soundcloud.com/unibetfinland/ylilyonti-42-ufc-217-jalkipyykki-ja-tulevaisuuskatsaus

UFC 217 ei pettänyt odotuksia, vaan ylitti ne yllätyksillään monin tavoin. Äänitorvet pitivät jälkipyykkipalaverin tuoreeltaan ja pohtivat kolmen tuoreen UFC-mestarin näkymiä. Samalla perattiin muun muassa suomalaisen vapaaottelun lähiajan odotusarvot.
Aiheet:
--> 00.30: UFC 217 -mestaruusmatsien puinti, tulevat matsit ja yleisökysymykset
--> 40.40: UFC Norfolk - Poirier vs. Pettis
--> 47.40: Amatöörien MM-kisat Bahrainissa
--> 54.10: Aleksi Mäntykivi @ M-1 Challenge 86


Onko nää loppunut youtubesta? #32 näyttäs olevan viimeisin video.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen ollut Faberin ja TAM:n puolella tässä asiassa, koska vaikka salilla vähän dudebro -meininkiä onkin, niin Faber kuitenkin otti TJ:n siipiensä alle melkein suoraan collegesta ja kasvoi salilla ollessaan amatööristä kahden puolustuksen mestariksi. TJ:n olisi pitänyt hoitaa poistuminen salilta mallikkaammin, koska väitti viimeiseen asti olevansa osa TAM:a, vaikka oli käytännössä siirtynyt pysyvästi Coloradoon.
Samaa mieltä, salin vaihdon olisi voinut hoitaa paljon mallikkaammin. Mutta kun nämä dramakuningattaret saavat tämän vaikuttamaan maailman suurimmalta asialta. TJ teki myös paljon salin eteen, voitti mestaruuden, toi nimeä ja kuuluisuutta sekä tietty laadukasta sparriseuraa. Joskus tiet eroavat, eikä maailma siihen voi kaatua, vaikkei tämä tapahtuisikaan maailman parhaissa merkeissä.

Erityisesti jos nyt vielä tätä draamaa jatkavat niin on jo hyvin naurettavaa touhua.
 
Onko nää loppunut youtubesta? #32 näyttäs olevan viimeisin video.

Videotuotantoa ei ole missään tapauksessa kuopattu. Pyrimme aikataulujen, logistiikan ja myös vieraiden tilanteen mukaan puskemaan videoita parhaamme mukaan.

Toivomuksia vieraista ja käsiteltävistä aiheista sekä muutakin palautetta otamme myös mielellämme vastaan!
 
Videotuotantoa ei ole missään tapauksessa kuopattu. Pyrimme aikataulujen, logistiikan ja myös vieraiden tilanteen mukaan puskemaan videoita parhaamme mukaan.

Toivomuksia vieraista ja käsiteltävistä aiheista sekä muutakin palautetta otamme myös mielellämme vastaan!
Aaha, okei. kiitos vastauksesta!
 
Juu, sehän on hyvinkin kaunis ja viehättävä mimmi, ja erittäin sympaattinen. Vaikea sanoa miksi haluaa pitää tuota siilitukkaansa, joka tekee ihan erilaisen, karun vaikutelman. Ehkä käytännön syistä, eli helpompi otella lyhyellä tukalla.
 
Mä kyllä muistin, Rose ollut mun mielestä aina yks parhaimman näköisistä nais mma ottelijoista, mutta pidin omaa arviota että voittaa matsinkin viimeviikonloppuna just yhtenä syynä tota hiushommaa, mimmi jonka ulkonäkö on 9/10 uhraa sen että saa treenattua paremmin, niin asenne on kohillaan tohon touhuun.
 
Juu, sehän on hyvinkin kaunis ja viehättävä mimmi, ja erittäin sympaattinen. Vaikea sanoa miksi haluaa pitää tuota siilitukkaansa, joka tekee ihan erilaisen, karun vaikutelman. Ehkä käytännön syistä, eli helpompi otella lyhyellä tukalla.
Itsekkin luulen että syynä on ihan käytännöllinen asia. Treenaminen pitkällä tukalla on melko veemäistä hommaa pitemmän päälle. Olen itsekin omistanut pitkät hiukset, joista luovuin treenin takia.
Ne aukesi aina jossain vaiheessa ja sitten ne oli silmillä ja suussa. Onhan Rose toki edelleen kaunis kasvoiltaan ja luonteeltaan.
 
Toivottavasti Karolina hakee vyön kotiin Roselta. Helvetin onnellinen TJ:n voitosta, ei muutakuin matsaaman Mighty Mousea vastaan seuraavaksi. Mielellään näkisin Whittakerin tyrmäämässä GSP:n ja Conorin tyrmäämässä tonyn. TOP 5 kortti omilla listoilla, vaikea sanoa järjestystä, mutta omasta mielestä 189 kovin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom