Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bisping sai vyon koska Rockhold otteli ylimielisesti ja perseili itseltaan vyon pois.
No et kai sä nyt Belfortia enää Bispingin edelle laita?
Overeemkin muistaakseni mielestäsi hävisi Bigfootille, koska oli ylimielinen. Nämä "ottelija X hävisi Y:lle", koska oli ylimielinen ovat tosi väsyneitä selityksiä, kun niitä ei pysty perustelemaan mitenkään. Et voi mitenkään tietää oliko Rockholdilla ylimielisiä ajatuksia päässä sillä hetkellä, kun hävisi iskujenvaihdon Bispingille.
No enpa sanoisi etta on selvasti huonompikaan ottelija. Belfort laittoi Hendon unille ekassa erassa (kaksi kertaa), Bisse ei saanut sita lopetettua 5 erassa. Toki Belfortin ura on laskusuunnassa mutta ei sita ikina voi aliarvioida. Ai niin silla on myos voitto herroista nimeltaan Bisping ja Rockhold. Otapa sen nykyisesta sijoituksesta selvaa.
No toi on mun mielipide, eika fakta eika niita tartte perustella. Aika tyhmaa keskustelu taalla olisi jos joka lause pitaisi aloittaa "minun mielesta...", kai se on sanomattakin selvaa etta taalla esitetaan mielipiteita eika faktoja ellei niille loydy lahdetta. Ei tartte olla samaa mielta. Jos sun mielesta Bisping on parempi ottelija kun Rockhold mutta lahes haviaa 12. sijoitetulle elakeikaiselle vastustajalle niin se sopii mulle ihan mainiosti.
Rogan mainitsi podcastissaan että Luke näytti "over confident" ennen tyrmäystä.
Eikö toi rockholdin huono suojaus nyt paistanu viime matsissaki aika pahasti. Ylimielisyys sekä vaikka huono cardio (conor) on ottelijan huonoutta. Ei nillä tarvi alkaa selittelemää että ''no ois voittanu jos ei ois kaasuttanu tai ollu ylimielinen''. Ihme meininki, jose aldoki ois voittanu conorin jos sil ois ollu haulikko kehäs mukana
Tottakai tuoreempi tulos painaa enemmän. Eikö sen pitäis olla ihan loogista?
Pitäisin bisseä ennakkosuosikkina jos hendo ja bisse ottais nyt matsin.Eli Bisping jää historiaan parempana vapaaottelijana kuin Hendo?
Tottakai tuoreempi tulos painaa enemmän. Eikö sen pitäis olla ihan loogista?
Bisping oli parempi ottelija siinä ottelussa, ei sen kummempaa. Ja tottakai se on sinun mielipide, mutta kai sinulla sille joku perustelu on miksi uskot niin..