UFC 213: Nunes vs. Shevchenko 2 (8.7.2017)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arduous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Thempp jo tästä vähän mainitsi, että Romeron pystyn tekee kyllä vaikuttavaksi kun mies näyttää aluksi pomppivan ja jopa leikittelevän pari erää. Sitten tuntuu että mies päättää että nyt tämä ottelu loppuu, hyökkää ja pistää vastustajalta tajun pois.
tumblr_nqn1d0EJWI1rofocqo1_500.gif

Viimeksi muokattu:
Romero lähtee suosikkina mun mielestä myös tähän, mutta ei Whittakerin voitto ole mahdottomuus.
Hyvin liikkuva ja etäisyyttä käyttävä ottelija kun pysyy pois matosta voitto ei ole mahdotonta sillä Romero kaasuttaa aina
otteluissaan jotka menee 15min tai enemmän.
Alan katsella mistä parhaat kertoimet kortille muutama kombo mielessä.

Unibetilla romero 2.10, whittaker 1.67
Myös werdum 2.10 ja overeem 1.67
Svechenko hiukan yllättäen ennakkosuosikki? 1.75 ja nunes 2.
Vielä pysyn aiemmassa kannassa että whittaker KO ja overeem pisteillä.
Overeemin perustelen kun kattoo viime matsin, ei siinä mikään ole muuttunut. Werdum ei ikinä tyrmää overeemia mut lukotus on mahdollinen kunhan sais maihin mitä ei saa.
Seuraava matsi whittaker-bisping, sanokaa mun sanoneen.

Svechenko hiukan yllättäen ennakkosuosikki? 1.75 ja nunes 2.

Shevchenkolla on parempi kunto ja viime kerralla ottelu alkoi loppua kohden kääntyä hänelle. Valentina on myös monipuolisempi ottelija jolta löytyy monta jokeria pakasta. Uskon myös että edellisestä kohtaamisesta on enemmän hyötyä Valentinalle. Nunes toki uhoaa päinvastaista, mutta Valentina on kokeneempi ottelija. Ehkä uhon taakse sisältyy hieman pelkoa?

Mun mielestä on loogista nähdä Valentina ennakkosuosikkina. Nunes ei ois edes halunnut ottaa revanssia Valentinan kanssa.

Nunes on kyllä naiseksi aikamoinen lopetuskone. recordi 14-4, voitoista 13 tullu lopetuksella. UFC:ssä 8-1, voitoista 6 tullu lopetuksella.
Nunesilla lähtee lyönti ihan hyvin jaloista, ja saa kropan lyönnin taakse. Sitten kun katsoo Nunesin takapuolen kokoa, niin siellä on kyllä voimaa. Monella naisottelijalla on se perisynti, että lyövät vähän pelkällä kädellä.
Esim. Tässä Tate matsissa, Nunes lyö aika painavasti.

View: https://youtu.be/-WXIUlc70zE

Veikkaan että Shevchenko esittelee hienoja kierrepotkuja ja näyttäviä lyöntejä, mutta ei osu maaliin. Alhaalla jäätyy eikä tiedä mitä tehdä, vaan jää makaamaan hylkeenä kuten Holmin päälle. Nunes käyttää ärhäkästi kaikki tilaisuutensa ja saa luovutusvoiton.

Nunes on epäilemättä steroidien käyttäjä. Perustuu ihan mututuntumaan, kuten lähes kaikki muukin tässä foorumin osiossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nunes on epäilemättä steroidien käyttäjä. Perustuu ihan mututuntumaan, kuten lähes kaikki muukin tässä foorumin osiossa.
Aika kova väite,"epäilemättä" jos ei ole näyttää todisteita. Nunes on testattu USADAN toimesta viime vuonna 11 kertaa ja tänä vuonna kolmesti. Kiinni ei ole jäänyt steroideista.

Aika monella ottelijalla on ura kääntynyt laskuun, kun usada kiristi testausta. Sattumaako? En usko,mutta keskitynkin lähinnä nauttimaan vaparista. Roina jutuille vois tehdä vaikka oman ketjun

Aika kova väite,"epäilemättä" jos ei ole näyttää todisteita. Nunes on testattu USADAN toimesta viime vuonna 11 kertaa ja tänä vuonna kolmesti. Kiinni ei ole jäänyt steroideista.

Kohteiaisuuksiahan nämä. Nunesilla todella hyvä räjähtävyys potkuissa ja oikea nyrkki kumahtaa kalloon eri voimalla kuin muilla naisottelijoilla. Pistäähän se ihmettelemään, mutta taitaa olla luonnonlahja. Saas nähdä johtaako tuo kaasutukseen, uskoisin että Nunes klaaraa homman järkevämmin kuin edellisessä ottelussa, eikä lähde ihan hullua volyymia heittämään ekasta erästä lähtien. Uskoisin että Nunes vie, vastustaja joutuu pelkäämään enemmän. Shevchenkon pitäis päästä lähelle polvien ja kyynärpäiden kanssa, siellä oli paras menestys viime ottelussa.

Kohteiaisuuksiahan nämä. Nunesilla todella hyvä räjähtävyys potkuissa ja oikea nyrkki kumahtaa kalloon eri voimalla kuin muilla naisottelijoilla. Pistäähän se ihmettelemään, mutta taitaa olla luonnonlahja. Saas nähdä johtaako tuo kaasutukseen, uskoisin että Nunes klaaraa homman järkevämmin kuin edellisessä ottelussa, eikä lähde ihan hullua volyymia heittämään ekasta erästä lähtien. Uskoisin että Nunes vie, vastustaja joutuu pelkäämään enemmän. Shevchenkon pitäis päästä lähelle polvien ja kyynärpäiden kanssa, siellä oli paras menestys viime ottelussa.
Ihan hyviä ajatuksia maltsulla. Itse asiassa Nunesin jabikin on naiseksi poikkeuksellisen painava. Ei tuohon steroideja tarvita, vaan lyöntivoima perustuu siihen että Nunesilla on hyvä tekniikka. Kuten jo sanoin, Nunes lyö niin että kroppa on takana eikä pelkällä kädellä. Toivoisin kyllä että Nunes pohjustaisi kovaa oikeaa enemmän. Joskus lyö sen vaan ihan ykkösenä. Heittäisi vaikka edes sen jabin siihen vastustajan silmien eteen, ja oikea perään. Eli perus yks, kaks.
Myös alapotkuja voisi pohjustaa lyömällä, vaikka vasen, oikea, vasen ja potku kintuille. Potkunkin vetää usein ihan ykkösenä. Shevchenkoa ykkösellä on vaikea osua. No, ehkä ala antamaan ohjeita Nunesille.

Minä veikkaan että jos mennään mestaruuseriin niin Shevchenko vie. Juuri siitä syystä että Nunesilla on tapana vähän kaasuttaa.

Ihan hyviä ajatuksia maltsulla. Itse asiassa Nunesin jabikin on naiseksi poikkeuksellisen painava. Ei tuohon steroideja tarvita, vaan lyöntivoima perustuu siihen että Nunesilla on hyvä tekniikka. Kuten jo sanoin, Nunes lyö niin että kroppa on takana eikä pelkällä kädellä. Toivoisin kyllä että Nunes pohjustaisi kovaa oikeaa enemmän. Joskus lyö sen vaan ihan ykkösenä. Heittäisi vaikka edes sen jabin siihen vastustajan silmien eteen, ja oikea perään. Eli perus yks, kaks.
Myös alapotkuja voisi pohjustaa lyömällä, vaikka vasen, oikea, vasen ja potku kintuille. Potkunkin vetää usein ihan ykkösenä. Shevchenkoa ykkösellä on vaikea osua. No, ehkä ala antamaan ohjeita Nunesille.

Minä veikkaan että jos mennään mestaruuseriin niin Shevchenko vie. Juuri siitä syystä että Nunesilla on tapana vähän kaasuttaa.

Jep, tähän voi yhtyä. Itse asiassa Nunes lyö komboja eniten puolustuskannalla. Jotenkin tuntuu vaan että Nunesilla on isommat mahdollisuudet kehittää enemmän tekniikkaa ja gameplania tässä ajassa. Ja kuitenkin, se edellinenkin tuli voitettua. Jännä nähdä kuinka käy, kummallakin paljon luontaisia kykyjä ja harjoiteltuja taitoja, ei pidä unohtaa sitäkään että Nunes bjj black belt ja judo brown belt. Vaikka näistä naisten matseista on valiteltu, niin mun mielestä toiseks jännin matsi Whittaker-Ailaavjuumaikölin jälkeen. :D Erittäin hyvä match-up ja en ihmettelis jos tulis part 3, kaks naisten huippua selkeästi tässä.

Vaikka näistä naisten matseista on valiteltu, niin mun mielestä toiseks jännin matsi Whittaker-Ailaavjuumaikölin jälkeen. :D Erittäin hyvä match-up ja en ihmettelis jos tulis part 3, kaks naisten huippua selkeästi tässä.
Täysin samaa mieltä tästä. Nunes -Shevchenko tulee olemaan huippu matsi, kunhan nyt ei tule mitään syviä vekkejä tai nilkan pyörähtämisiä.

Sanokaa minun sanoneeni että Romero painaa punnituksissa 186 ja tästä seuraa joku komissio-sekoilu että uudestaan ei voi punnita, koska titteliottelu tai joku sääntö mitä ei kuitenkaan lue missään mutta näin on komission sisällä sovittu joskus ehkä. Romero levittelee käsiään että mikä juttu nyt on, ennenki 186 on kelvannu.

Mutta itse matsiin. Romero vie, Whiteker on tullut itselle jotenkin puskista näinkin pitkälle. Romeron vastukset on ollut paljon kovempia ja recordi sitä myötä kunnioitettavampi. Ikää on jo mutta se ei näy missään. Mies on kuin heman.

#soldierofgod #nogayjesus #seeyousoonboy

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom