UFC 213: Nunes vs. Shevchenko 2 (8.7.2017)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arduous
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Montako tekniikaltaan ja nopeudeltaan Conorin, Aldon, Thompsonin, Mighty Mousen tai Hollowayn tasoista ottelijaa naisissa on? Ei yhtään.

Jos pystyottelusta puhutaan, niin Valentina ja Joanna. Varsinkin potkuissa noista miehistä ainoastaan Thompson pääsee edes lähelle Valentinan nopeutta ja tekniikkaa. Thompsoniltakaan ei kuitenkaan näe esim.kiertopotkuja päähän ja vartaloon countereina lähes täydellisellä ajoituksella ja tekniikalla, mitä Valentinalta lähtee minä hetkenä tahansa täysin vaivattomasti.

Fanina missaa paljon jos Nunes vs Shevchenko ei sytytä, vain koska WMMA. Shevchenko on P4P 1 naisottelija tällä hetkellä ja puolustaisi varmaan vyötä nyt ties kuinka monetta kertaa jos 125 - painoluokka olisi UFC:ssa. Hän lähtee suosikkina 135 - paunaisten mestaruusotteluun vaikka kuuluisi alempaan painoluokkaan, ja vaikka Nunes on kaikkea muuta, kuin heikkotasoinen vastus.

Nunes vs Shevchenko on pitkästä aikaa mielenkiintoinen naisten matsi. Molemmat on ihan omaa luokkaansa mun mielestä tossa sarjassa ja muutenkin UFC:n naisottelijoista niitä harvoja kiinnostavia.

Mä luulen, että matsi tulee ratkeamaan siihen kumpi on kehittynyt enemmän viime kohtaamisesta.

Itse laitoin rahani Nunesille. Viime kerralla vei aika selvästi ennen kuin kunto loppui. Luulis, että tuo kuntopuoli olis saatu ATT:llä kuntoon.

Nyt on tapahtuma niin lähellä, että laitan veikkaukset.

Werdum vs Overeem. Pystyottelu tulee, en usko että Werdum saa Reemiä mattoon. Ei riitä paini eikä nopeus vieläkään siihen. Pystyssä Overeem on sen verran edellä, että vie ainakin 2 erää nimiinsä. Overeem voittaa pisteillä.
Matsi tulee olemaan kuitenkin huomattavasti parempi kuin Werdum-Reem 2, mikä oli yksi huonoimmista matseista ikinä.

Romero vs Whittaker. Nyt jos Romero "teenage ninjaturtles" haluaisi pelata varmanpäälle, niin lähtisi viemään mattoon. Kukaan ei MW:ssä pysty estämään Romeron alasvientejä. Mutta eiköhän taas jää pystyyn pomppimaan muutaman erän ajaksi. Siinä piilee se riski että Whittaker osuu. Aika turvallinen veikkaus voisi olla että Romero voittaa 3 erässä tyrmäyksellä.

Nunes vs Shevchenko. Vaikein näistä kolmesta. Nunes näyttää niin paljon isommalta nykyään, että voi olla että vie voimalla alas ja yrittää kyynärpäillä aukaista Shevchenkon silmäkulmat. Matossa päällä ei ole niin paljon vaaraa kaasuttamisesta ja omaa hyvän GnP:n. Jos tulee viiden erän pystymatsi, niin veikkaan että Shevchenko voittaa. Veikkaus. Joko Nunes alkuerien tyrmäyksellä/kuristuksella tai Shevchenko pisteillä. Sanon kuitenkin että Shevchenko vie pisteillä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uskon Whittakerin voittoon. Jotenkin sen oloinen tyyppi, että osaa tiimeineen bongata vastustajan heikkouksia ja hyödyntää niitä hyvin. Romero vie erän tai 2, mutta lopulta Whittaker tyrmää.

Ei voi olla totta. Varmasti helvetin kipeenä, hyvin pysty vetää painot ja olee punnituksissa eilen. Amandaa alko pelottaa jos multa kysyttäis.

Haha iloinen yllätys vaikkakaan omaa elämään ei olisi vaikuttanut kyseisen matsin tapahtumisen ottelujärjestyksen ansiosta.

Suositut

Back
Ylös Bottom