UFC 209 Woodley vs Thompson 2 (4.3.2017)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Wonderboy vaittaa saaneensa 8 paunaa lihaa 14 viikossa - rohkenen epailla

‘Stronger’ Stephen Thompson packed on eight pounds of muscle for Tyron Woodley rematch, anticipates ‘dramatic weight cut’ for UFC 209
http://www.mmamania.com/2017/2/22/1...n-woodley-rematch-dramatic-weight-cut-ufc-209

Mun mielestä Wonderboy vaan sanoo että 8 paunaa painavampana kävelee kuin viimeks tähän aikaan ennen matsia ja tuntee itsensä nopeemmaksi ja voimakkaammaksi. Ei itse sanonut että 8 paunaa tullu lihasta? Voi olla että voimaakin treenannut, mut toimittajan otsikko "8 paunaa lihasta" ehkä hieman pitkälle vedetty johtopäätös. :rolleyes:

Onhan se 8 paunaa lihaa ihan looginen johtopaatos kun Wonderboy itse sanoo:

Last time I was walking around at about 182 (pounds). I’m up to 190 (pounds) and I’m trying to stay about right there. I am not trying to get over that. It is still a dramatic cut.
Ikaankuin vahan rehvastelee etta enemmakin lihaa saisi mutta pysyy mieluummin 190 paunassa, jolloin sittenkin painonveto tulee olemaan omein sanojen dramaattinen. Mita muuta se olisi jos ei lihaa - ihraa? Ummetusta? Vetta? Kun vastassa on astetta fyysisesti vahvempi on selvaa etta sita on yritetty kuroa umpeen mahdollisimman paljon rakentamalla lihasmassaa.

Onhan se 8 paunaa lihaa ihan looginen johtopaatos kun Wonderboy itse sanoo:

Last time I was walking around at about 182 (pounds). I’m up to 190 (pounds) and I’m trying to stay about right there. I am not trying to get over that. It is still a dramatic cut.
Ikaankuin vahan rehvastelee etta enemmakin lihaa saisi mutta pysyy mieluummin 190 paunassa, jolloin sittenkin painonveto tulee olemaan omein sanojen dramaattinen. Mita muuta se olisi jos ei lihaa - ihraa? Ummetusta? Vetta? Kun vastassa on astetta fyysisesti vahvempi on selvaa etta sita on yritetty kuroa umpeen mahdollisimman paljon rakentamalla lihasmassaa.

Sit olis vakuuttanut kun olis kertonu miten voimannostotulos nousi, mut ainut mitä selkeesti sanoo on että "walk around" painavampana. o_O

Ehdottomasti Khabib Nurmagomedov vs. Tony Ferguson olisi pitäny olla Main-Event....Woodley/Thompson noihin verrattuna sama kun kattelis jotain naisten matsia :p

Pakko sanoo et oon täysin eri mieltä. Main-eventissä otellaan mestaruudesta ja vastakkain on kaksi erittäin vaarallista ja viihdyttävää pystyottelijaa. Viime kohtaaminenhan oli tosiaan yks vuoden parhaimpia otteluita, niin kuin joku jo edellisellä sivulla totesi. Ihmettelen suuresti jos Nurmagomedov vs Ferguson pääsee viihdyttävyydeltään lähellekkään samaa kategoriaa. Molemmat esittävät varmasti kaunista mattoosaamista, mutta itse koen pystyssä käydyt sodat huomattavasti viihdyttävämmäksi.

Pakko sanoo et oon täysin eri mieltä. Main-eventissä otellaan mestaruudesta ja vastakkain on kaksi erittäin vaarallista ja viihdyttävää pystyottelijaa. Viime kohtaaminenhan oli tosiaan yks vuoden parhaimpia otteluita, niin kuin joku jo edellisellä sivulla totesi. Ihmettelen suuresti jos Nurmagomedov vs Ferguson pääsee viihdyttävyydeltään lähellekkään samaa kategoriaa. Molemmat esittävät varmasti kaunista mattoosaamista, mutta itse koen pystyssä käydyt sodat huomattavasti viihdyttävämmäksi.
Itsekkin olen sitä mieltä että interim-matsi ei voi mennä aidon mestaruusmatsin edelle. Mutta jos pitäisi valita kumman matsin haluan nähdä, niin ehdottomasti Khabib-Ferguson ottelun.
Tästähän voitaisiin järjestää oikein klassinen gallup, kumpi matsi kiinnostaa enemmän porukkaa:)

Hahhahaa hitto tota Khabibin aksenttia...I wana break ur heart, i wanna break ur face..kiivasta vääntöä. tää on kyllä se odotetuin matsi tällä kortilla :D

Kohtuu paljon se viime matsikin käytiin matossa eikä pystyssä nyt niin hirveesti tapahtunu. Mutta katos kun Tony itsekkin on mun kans samaa mieltä niin olisin hiljaa siellä perällä:

TONY FERGUSON: INTERIM LW TITLE BOUT VS. NURMAGOMEDOV SHOULD BE UFC 209 MAIN EVENT

http://www.sherdog.com/news/news/Tony-Ferguson-Interim-LW-Title-Bout-vs-Nurmagomedov-Should-Be-UFC-209-Main-Event-117799

:D

Niih, täytyy kuitenkin muistaa näissä trashtalkeissa, ettei Kebabin äidinkieli ole englanti. Siinä mielessä Khabibin myllyttäminen trashtalkissa on IMHO vähän sama kuin lapsen lyöminen.

Niih, täytyy kuitenkin muistaa näissä trashtalkeissa, ettei Kebabin äidinkieli ole englanti. Siinä mielessä Khabibin myllyttäminen trashtalkissa on IMHO vähän sama kuin lapsen lyöminen.

Laitonta se ei taida olla kuten lapsen lyöminen, mutta kyllä tuntuu että tuossa keskustelussa osanottajat ovat hieman eri levelillä niin sanotusti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minusta Khabibin trashtalk on oikeasti hyvää. Se on oikeasti hauska jätkä, vaikka varmaan vähän vahingossa, mut tuossa on
jotain todella koomista, kun se heittää tuota läppää vähän huonolla englannilla.

Khabib vie ainakin tärkeässä hiusraja vertailussa 10-0 Tonya.
maxresdefault.jpg

Mä taas fanitan Fergusonia. Todella viihdyttävä ottelija, jolla on vähä tommonen hullu asenne treeniin ja otteluhin. ei kiinnosta vaikka vähä kolisee omissa, vaan tulee päälle kokoajan ja hakee lopetusta.

Nyt on hyvä eventti tulossa pitkästä aikaa. Khabib vs Ferguson urheilullisesti kiinnostavin matsi ehkä koko vuonna. Thompson vs Woodley saadaan selvyys, mikä sen parempaa. Jes!

On kyllä kivat karkelot taas tulossa. Mä lähden veikkauksilla Hunt, Ferguson ja Woodley.Eikä haittaa vaikka olis väärässä :D Paitsi Hunt. Hunto saa mun puolesta voittaa ihan joka kerta.

Hunt on vähän riski koska voi olla ettei sitä edes kiinnosta treenata. Ties vaikka vitutuksissaan istahtaa samantien maahan ja taputtaa protestina UFCtä kohtaan.

Khabib vs Ferguson on kylla kieltamatta herkullinen matsi. Jotenkin tietaa jo etukateen naitten kavereitten tyylit tuntien etta ei tule olemaan tylsa matsi menipa se miten pain tahansa.

Rashadin otteet on olleet aika vasyneita eika sen matsista oikein enaa pysty kauheammin innistumaan. Mutta Overeem vs. Hunt matsi on toinen jossa ei pysty silmiaan rapayttamaan tai matsi voi olla ohi. Loytaako Hunto pommi Reemin leuan vai hoitaako Reem matsin kotiin pistenekkailulla, siinapa kimurantti kysymys. Overeem ilman muuta nukahtaa jos matsista tulee brawl tyyppinen matsi mutta Reemin jabit ja polvet voi olla vaikeita ohittaa, erityisesti kun Hunt ei liiku balettitanssijan sulavuudella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom