maltsu
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko se siinä tapauksessa mahdottomuus, että ennen ei ole lihaa pakattu?Wonderboy vaittaa saaneensa 8 paunaa lihaa 14 viikossa - rohkenen epailla
‘Stronger’ Stephen Thompson packed on eight pounds of muscle for Tyron Woodley rematch, anticipates ‘dramatic weight cut’ for UFC 209
http://www.mmamania.com/2017/2/22/1...n-woodley-rematch-dramatic-weight-cut-ufc-209
Onko se siinä tapauksessa mahdottomuus, että ennen ei ole lihaa pakattu?
Tätä mä vähän hain.Nää on näitä. Lisänny punttitreeniä ni saanu vähä nestettä lihaksiin ja tuskin toi on mikään tarkka lukema.
Wonderboy vaittaa saaneensa 8 paunaa lihaa 14 viikossa - rohkenen epailla
‘Stronger’ Stephen Thompson packed on eight pounds of muscle for Tyron Woodley rematch, anticipates ‘dramatic weight cut’ for UFC 209
http://www.mmamania.com/2017/2/22/1...n-woodley-rematch-dramatic-weight-cut-ufc-209

Onhan se 8 paunaa lihaa ihan looginen johtopaatos kun Wonderboy itse sanoo:
Last time I was walking around at about 182 (pounds). I’m up to 190 (pounds) and I’m trying to stay about right there. I am not trying to get over that. It is still a dramatic cut.Ikaankuin vahan rehvastelee etta enemmakin lihaa saisi mutta pysyy mieluummin 190 paunassa, jolloin sittenkin painonveto tulee olemaan omein sanojen dramaattinen. Mita muuta se olisi jos ei lihaa - ihraa? Ummetusta? Vetta? Kun vastassa on astetta fyysisesti vahvempi on selvaa etta sita on yritetty kuroa umpeen mahdollisimman paljon rakentamalla lihasmassaa.
Vielä kun sen ääni kuuluu tolleen hiljempaa kuin Tonyn:DEhdottomasti Khabib Nurmagomedov vs. Tony Ferguson olisi pitäny olla Main-Event....Woodley/Thompson noihin verrattuna sama kun kattelis jotain naisten matsia :p
Itsekkin olen sitä mieltä että interim-matsi ei voi mennä aidon mestaruusmatsin edelle. Mutta jos pitäisi valita kumman matsin haluan nähdä, niin ehdottomasti Khabib-Ferguson ottelun.Pakko sanoo et oon täysin eri mieltä. Main-eventissä otellaan mestaruudesta ja vastakkain on kaksi erittäin vaarallista ja viihdyttävää pystyottelijaa. Viime kohtaaminenhan oli tosiaan yks vuoden parhaimpia otteluita, niin kuin joku jo edellisellä sivulla totesi. Ihmettelen suuresti jos Nurmagomedov vs Ferguson pääsee viihdyttävyydeltään lähellekkään samaa kategoriaa. Molemmat esittävät varmasti kaunista mattoosaamista, mutta itse koen pystyssä käydyt sodat huomattavasti viihdyttävämmäksi.

Pakko sanoo et oon täysin eri mieltä. Main-eventissä otellaan mestaruudesta ja vastakkain on kaksi erittäin vaarallista ja viihdyttävää pystyottelijaa. Viime kohtaaminenhan oli tosiaan yks vuoden parhaimpia otteluita, niin kuin joku jo edellisellä sivulla totesi. Ihmettelen suuresti jos Nurmagomedov vs Ferguson pääsee viihdyttävyydeltään lähellekkään samaa kategoriaa. Molemmat esittävät varmasti kaunista mattoosaamista, mutta itse koen pystyssä käydyt sodat huomattavasti viihdyttävämmäksi.
Niih, täytyy kuitenkin muistaa näissä trashtalkeissa, ettei Kebabin äidinkieli ole englanti. Siinä mielessä Khabibin myllyttäminen trashtalkissa on IMHO vähän sama kuin lapsen lyöminen.