UFC 205: Alvarez vs McGregor 12.11.16

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M4RC
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Pakkisninjat, kumpi voittaa?

• Alvarez

Votes: 48 36,6%
  • McGregor

Votes: 83 63,4%

• Total voters
    131
  • Poll closed .
Mielumminhan sitä katselisi näitä haudanvakavia lehdistötilaisuuksia jossa rutistellaan vesipulloa ja pysytään hiljaa,ainut keskustelu jota sallitaan on kuuden tunnin mattopaini ja katseanalyysit. Vakavien UFC-nörttien ainut positiivinen asia lajille on se että voi luoja sitä kihinän määrää kun läpällä vähättelet esim Aldon pystyottelua,sitten kaivetaankin näppäimistö sauhuten tietoa internetistä ja analyyttiset taulut esille! UFC:n ottelut pitäisi luultavasit näiden kavereiden mielestä käydä excel-taulukoilla,vittuun show ja viihdyttävyys

Eikös se whats app homma tapahtunut oikeiden punnitusten jälkeen josta Woodley alkoi huutelemaan jotain somessa ja Conor vastasi jotain "bitch" tms ja woodelipoika sanoi ettei häntä sillä nimellä saa enää ikinä kutsua. Tuossahan Conor sitten paukautti sen ihan livenä päin naamaa woodelille. Kova jätkä. Siitä ollaan samaa mieltä.
E- Miks woodeli on niin hiljasta poikaa tuossa mutta twitterissä keuhkoaa?
Terveisiä pakkiksen hiekkalaatikolta.

Hah. Paukutti päin naamaa kun 7 ukkoa välissä mutta kun olisi ollut tilaisuus sanoa se oikeasti päin naamaa niin tyytyi vain mulkoilemaan vihaisesti.
-Woodley laittoi someen hauskan videon Conorin rimpuilusta
-Conor vastasi somessa
-Woodley kysyi oikeiden punnistusten jälkeen whats up ja Conor tyytyi mulkoiluun
-Conor huutelee bitchiä turvamisten takaa.

Tässä siis tuo järjestys.

Hah. Paukutti päin naamaa kun 7 ukkoa välissä mutta kun olisi ollut tilaisuus sanoa se oikeasti päin naamaa niin tyytyi vain mulkoilemaan vihaisesti.
-Woodley laittoi someen hauskan videon Conorin rimpuilusta
-Conor vastasi somessa
-Woodley kysyi oikeiden punnistusten jälkeen whats up ja Conor tyytyi mulkoiluun
-Conor huutelee bitchiä turvamisten takaa.

Tässä siis tuo järjestys.

Ei mennyt ihan nuin.
Conor ei tyytynyt mulkoiluun vaan vastasi whats up.

Tässä videota. kohta 0:26

View: https://www.youtube.com/watch?v=5mQXkpQZLAo

Lajihan oli mma ei ufc:ee

En ymmärrä pointtia? Muutama viesti taaksepäin avasin tätä koko touhun dynamiikkaa ja mielestäni sen mukaan Conorin (ja muiden persoonien) toiminta on pitkässä juoksussa hyväksi koko lajille.

Kirjoitin edellisellä sivulla:

"No anteeksi jos pahoitin mielesi. Kysymyshän ei ole nyt siitä mitä minä tai sinä ajatellaan Conorin touhuista. Kysymys on siitä, että on lukematon määrä esimerkkejä samanlaisesta toiminnasta valtavirtakamppailulajien historiassa. En keksi yhtään tapausta jolloin tämän kaltainen toiminta olisi kääntynyt lajille tappioksi. Myönnän, että se voi joskus viedä hieman urheilullista arvoa pois (ainakin hetkellisesti), mutta noussut tunnettavuus, lipputulot jne. kompensoi sen ajan kanssa. Mitä tunnetumpi laji on valtavirtaväestön keskuudessa, sitä enemmän laji saa harrastia ja sen laatu myös paranee, josta siis seuraa taas isompia tähtiä, isompia tapahtumia ja lisää tunnettuutta. Tässä oli minun perustelu, joka olisi ollut kyllä helposti pääteltävissä, jos asiaa olisit vähän ajatellut."

Ei mennyt ihan nuin.
Conor ei tyytynyt mulkoiluun vaan vastasi whats up.

Tässä videota. kohta 0:26

View: https://www.youtube.com/watch?v=5mQXkpQZLAo

Aivan katseli ja sanoi whats up. Kun välissä oli turvamiehiä niin huusi fucking bitchiä ja siinä on iso ero jota en arvosta.
Olen ennen pitänyt Conorista mutta tuo käyttäytyminen on vitun lapsellista ja ärsyttävää joten ensimmäisen kerran toivon että herra saa pataansa ensi yönä.

Moi kaikille!
kiitos pääsystä tänne suomen vaparitietäjien majaan :)

Michael Johnssonin matsi on mielenkiintoinen. Hän on ennakoissa selvä altavastaaja vaikka Khabib oli pitkään tauolla (2vuotta tasan). Samaan aikaan Jonsson otteli viime vuonna 3 kertaa ja tänä vuonna kerran. Khabib on otellut vain kerran tauon jälkeen ufc ensikertalaista vastaan. Mielestäni Jonssonilla voi hyvinkin voittaa. Hänellä on pistehäviöitä viimeajoilta mutta ne on aina vähän katsojan silmässä.

Pähinä on jees, mutta sitten kun mennään ad hominem-tasolle, niin hommasta tulee vain likaista. Tämähän ei koske pelkästään Conoria, vaikka tosi menestyksekkäästi lyö silläkin saralla vettä myllyyn.

Aivan katseli ja sanoi whats up. Kun välissä oli turvamiehiä niin huusi fucking bitchiä ja siinä on iso ero jota en arvosta.
Olen ennen pitänyt Conorista mutta tuo käyttäytyminen on vitun lapsellista ja ärsyttävää joten ensimmäisen kerran toivon että herra saa pataansa ensi yönä.

Itse taas ymmärsin tuon niin että punnituksen jälkeen tuossa pätkässä joka nähtiinkin ei ollut sinäällään mitään mutta Woodley alkoi puhumaan tai keksimään paskaa mitä siinä olisi tapahtunut? Johon Conori kuittasi että twitter bitch kun vaan siellä huutelee ja niinhän tuo näytti huutelevan vain siellä eikä livenä. Vai onko joku käänne nyt jäänyt välistä mulla?
Ymmärsin kai väärin kun ei ole jaksanu niin tarkkaan seurata noita oheishommia mutta siis "hypeähän" Conor vain luo vaikkakin varmasti ottaisi myös Woodleyta vastaan hävisi tai voitti.

E. Aloin myös itse "pelkäämään" Khabibin tappiota. Ansaitsisi tai olisi jo ansainnut tittelimatsin otteillaan mutta olihan edellinen vastus tauon jälkeen aika arpa. Nyt kuitenkin nähdään mikä Khabibin taso on tällä hetkellä. Mikäli Conor voittaa niin Khabib vs Conor olisi itselleni unelmamatsi koska molempien heikkoudet ja vahvuudet kohtaa aika hyvin mielestäni.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mustana hevosena näen Karolina Kowalkiewiczin. Henkisesti puola vastaan puola on hyvin vaativa. Miettikää jos kaksi suomen huippua olisi pääottelussa. Joanna on vaikuttanut hyvin vihaiselta presseissä. Paineet ovat hänellä. Karolina on ollut rauhallinen. Vaikkakin Joanna on taitava pystyssä niin yllätyksiä tapahtuu ja tässä on siihen hyvä mahdollisuus.

Itse ihan samaa mieltä. Khabib-Conor olis jopa mielestäni mielenkiintosin matsi MM-Cruz lisäksi mitä tällä hetkellä vois järkätä. Johnsonin voittoon Khabibista luotan taas kuin Trumpin vaalilupauksiin ;)

Itse taas ymmärsin tuon niin että punnituksen jälkeen tuossa pätkässä joka nähtiinkin ei ollut sinäällään mitään mutta Woodley alkoi puhumaan tai keksimään paskaa mitä siinä olisi tapahtunut? Johon Conori kuittasi että twitter bitch kun vaan siellä huutelee ja niinhän tuo näytti huutelevan vain siellä eikä livenä. Vai onko joku käänne nyt jäänyt välistä mulla?
Ymmärsin kai väärin kun ei ole jaksanu niin tarkkaan seurata noita oheishommia mutta siis "hypeähän" Conor vain luo vaikkakin varmasti ottaisi myös Woodleyta vastaan hävisi tai voitti.

E. Aloin myös itse "pelkäämään" Khabibin tappiota. Ansaitsisi tai olisi jo ansainnut tittelimatsin otteillaan mutta olihan edellinen vastus tauon jälkeen aika arpa. Nyt kuitenkin nähdään mikä Khabibin taso on tällä hetkellä. Mikäli Conor voittaa niin Khabib vs Conor olisi itselleni unelmamatsi koska molempien heikkoudet ja vahvuudet kohtaa aika hyvin mielestäni.

Ei Woodley mitään keksinyt vaan kertoi totuuden.
Tätä menoa Conor tekee itsestään vain pellen näillä tempuillaan. Aikajärjestys on tuolla mun aiemmassa viestissä....

Oli vaisumpi weigh in mitä odotin. Jos vertaa esim. Conor vs Diaz?. Ylensä noissa on enemmän sähköä ilmassa, mutta nyt ei tullu sitä SHIIIIIIIIIIIIT CANT WAIT FOR TOMORROW, vaikka huomista todellakin odotan. Joannan bad ass game ei oikein pure ja Conorin touhu näyttää enemmän ja enemmän käsikirjoitetulta.

ps. aikaisempi weigh in musiikki oli much better

Nyt vähän itse aiheestakin kaiken offtopicin jatkoksi ;) Olenko ymmärtänyt oikein.
1) Fight Pass prelit alkaa klo 02.00 Suomen aikaa
2) Prelit alkaa klo 03.00 Suomen aikaa
3) Pääkortti alkaa klo 05.00 Suomen aikaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom